Смяната на амбреаж е една от най-неприятните дейности за механиците. Процедурата отнема време и усилия, тъй като изисква разглобяването на доста компоненти, а мястото обикновено е тясно.
Както показват тези кадри от лондонския сервиз Joe Macari Servicing обаче, няма ремонт, който да не може да бъде усложнен допълнително. Смяната на съединителя на Ferrari F50, например, не може да мине само с демонтаж на скоростната кутия.
Достъпът до абреажа на легендарната италианска суперкола изисква тя да бъде практически разполовена. За да се доберат до дисковете на съединителя, механиците трябва да откачат целия заден мост заедно с окачването и трансмисията.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кафе с каймак
14:41 27.11.2018
2 КОКО
15:04 27.11.2018
3 Иван
15:19 27.11.2018
4 Само Дъстър
Коментиран от #12
15:35 27.11.2018
5 Ала бала
15:37 27.11.2018
6 Попадията
15:49 27.11.2018
7 нестандартния
15:49 27.11.2018
8 Stoich
16:24 27.11.2018
9 Радо
Коментиран от #17
16:24 27.11.2018
10 Batushka
16:53 27.11.2018
11 шампиона
17:18 27.11.2018
12 James
До коментар #4 от "Само Дъстър":
Гаранцията ще важи в радиус от 300 метра от вратата на сервиза.17:27 27.11.2018
13 Радо
18:16 27.11.2018
14 4х4
19:57 27.11.2018
15 vasik atanasova
СИ ИМА И ГРЕБЕНЧЕ
Коментиран от #26
20:02 27.11.2018
16 майстора
21:16 27.11.2018
17 Гост
До коментар #9 от "Радо":
И на москвича се разкачаше двигателя и се повдигаше предние крайзаради горния болт.абе общо взето 4 часа спокоина работа21:46 27.11.2018
18 GHOST 1
04:32 28.11.2018
19 Телевизора на Елвис
1. Дванадесетцилиндров мотор, а диаметъра на съединителя- като на джугулката.
2. Какъв е тоя едър шлиц на опашката, като на ГАЗ-ка молотовка братче. Нали е суперкар това, легендарен?
Коментиран от #21
08:29 28.11.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 бърз и яростен
До коментар #19 от "Телевизора на Елвис":
Определение за италианска кола/мотор - Много върви, много гори, много се чупи........тия ферарита не са направени да са пословично здрави, безпроблемни и лесни за поддръжка! За всеки един ремонт или смяна на консумативи трябва да се бъркаш здраво, най-често в оторизиран сервиз където направо ти режат главата! А като цяло колите се карат малко защото са неудобни и непрактични за ежедневна кола или за нещо друго, стават само за кеф и гъзария!П.П. Кач пара е половин Ферари, за един приятел питам!
09:53 28.11.2018
22 КТС
10:21 28.11.2018
23 гост
10:24 28.11.2018
24 Америкън мотърс
16:49 28.11.2018
25 Антон
18:40 28.11.2018
26 ttt
До коментар #15 от "vasik atanasova":
Veske da ti kupya edno ferari s cvyat cerven iskash li21:45 28.11.2018
27 СЕВА КАР
23:00 29.11.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 MSCsack
14:43 23.02.2021
31 Този коментар е премахнат от модератор.