5 Август, 2019 17:38 15 147 82

Финландци: Боята на Tesla е гола вода

  • tesla-
  • model 3-
  • боя-
  • качество-
  • финландия
Финландци: Боята на Tesla е гола вода - 1

Лаковото покритие на Tesla Model 3 е прекалено меко и тънко, което води до преждевременно износване, лесно надраскване и дори лющене, констатира Финландската търговска камара. Нерадостната оценка е резултат от проверка, предизвикана от оплакване на собственик, който установил дефекти по боята след едва месец експлоатация.

Джони Саволайнен получил своя Model 3 на 29 март и още на 29 април забелязал, че по лаковото покритие на новия му електромобил са започнали да се появяват следи. Оплакал се от проблема в представителството на Tesla, но от там го информирали единствено, че гаранцията не покрива такъв дефект.

Саволайнен естествено не останал никак доволен от отговора и се обърнал към Финландската търговска камара с молба за инспекция (част от дейността на организацията са технически проверки на стоки и услуги). Експертите установили непълно покритие "покрай пантите на предните и задните врати, долната им част, предните и средните колонки на каросерията", както и "неточно напасване на вратите, което допринася за повреждането на лаковото покритие".

Формата на калниците също причинявала щети, тъй като позволявала на колелата да изхвърлят малки камъчета по боята. Монтажът на калобрани можел да предотврати такива наранявания, но със сигурност щял да влоши аеродинамиката и автономния пробег на електромобила.

Финландците констатирали и друг недостатък. Лаковото покритие на Model 3 било със средна дебелина 106 микрона, докато стандартът в автомобилната индустрия варирал между 110 и 150 микрона. Нещо повече - на места боята на американския електромобил била дебела едва 70 микрона. Докладът на Финландската търговска камара завършва със заключение, че " в най-засегнатите зони боята е доста под минималния долен праг, посочен от производителя".


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гаргамел

    93 11 Отговор
    кожата е боклук също...сложиш детско столче и след 2 дена дупка....цялата кола е КЕНЕФ
  • 2 Коментар📝

    36 3 Отговор
    Скоро Няма да Има Потребители Който да се Водят от Комерсиалните стоки

    Коментиран от #80

  • 3 гост

    19 85 Отговор
    Това са лъжи, Тесла са най добри, Илон е гений

    Коментиран от #6, #42

  • 4 Миризлив пор

    19 3 Отговор
    Ами при някакви диви пробеги от по 400-500 хиляди до замяна на батерия как ще накарат хората да си купят нова кола след 5 години?
  • 5 Driving pleasure

    57 22 Отговор
    Полека лека и най-отявлените джендерасти ще почнат да проумяват че Друсаното африканче им пробутва кочак, колкото да им вземее парите, ама става бавно - много са идиотите пусто!

    Коментиран от #33

  • 6 Driving pleasure

    56 14 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Съгласен съм! Илончо е гениялен бандит! Няма друг такъв тарикат като него да измъква парите на бунаците по толкова нагъл начин като Илончо! Престъпен гений с престъпен ум!
  • 7 омъскатяване

    40 18 Отговор
    Теските са жалка история е го преди двадена карам по една европейска магистрала всички си карат с 110-120 до ограничението, а един с тесличка едва се влачи с 50-60 явно пести батерийка, пак казвам жалка история ! До феновете електроджендъри, изчакайте още малко истинските производители на коли да пуснат техните разработки и тогава, купувайте, карайте на воля !
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Бачо Киро

    40 13 Отговор

    До коментар #8 от "простотия до шия":

    Тц тц тц тц значи и тоя финландец е руска ушанка, а... Онея със замръзналите тесли на температура около нулата и те, а... Тея с изгорелите от прегряване на подгряването, за да отвори вратите даже са от Чукотка... Няма лошо, знаем, че балъците няма да свършите никога... Карайте си това недоразумение - таблета на колела, ние ще караме произведения на хора, които знаят как се прави автомобил. Ама туй верните лаещи кучета сте все хора, които никога не сте карали Тесла. Собствениците са много по- в час от вас и нямат нищо общо с конете с капаци... Шест човека познавам собственици и всички са в час с проблемите, но имат пари и искат да имат и по Тесла в гаража. Да, ускорението е страхотно, ел мотор е все пак, но туй то... Никой от тях никога не се е пънал като фенчетата тук в коментарите да ми обяснява, как това е номер 1 и туй то...

    Коментиран от #10, #12, #50

  • 10 мнение

    18 19 Отговор

    До коментар #9 от "Бачо Киро":

    Карал съм Тесла и имам Тесла! Кон с капаци не съм! Проблема го има при някой, да! Гледал съм и други снимки! Проблема е специално и при тази боя, черната! Не е достатъчно издръжлива, явно е тънка, но не излиза при всички! Тази вървеше в цената, не е металик! Някой решиха проблема с престилки! В момента Модел 3 се предлага в цената с бялата боя, която е много по - устойчива! Запознат съм с проблемите, колите не са по -дефектни от други нови модели на други марки!

    Коментиран от #62

  • 11 Behemoth

    9 13 Отговор
    Ами това е американска кола какво очаквате...и все пак Мъск посочи пътя и дори Тесла да фалира ...той е историческа личност...
  • 12 Да да

    16 7 Отговор

    До коментар #9 от "Бачо Киро":

    Хората в Норвегия, Дания, Холандия, Германия и др. развити страни, карат Тесла не заради ускорението. Ежедневно срещам Тесли по пътя и досега нито един водач не се е пънал да ускорява! Докато в България всеки с Тесла се дърпа! Що ли е така?

    Коментиран от #14, #15, #31

  • 13 Ганьо

    5 24 Отговор
    Пълни глупости и подкупени лъжи. По принцип боята се прави с различна дебелина за да изглежда равно! Ами ако е стръргал леда като хамалин? Хубаво е че имат стандартизиращи служби, които работят за гражданите а не за капиталистите, но работата намирисва на развалено
  • 14 Абе

    16 5 Отговор

    До коментар #12 от "Да да":

    Как да ускори, като ще държи до работа инна връщане пеш!

    Коментиран от #17

  • 15 Driving pleasure

    26 2 Отговор

    До коментар #12 от "Да да":

    На изброените бунаци вибраторите им идват с държавна премия - затва ги карат! Спри премиите и преференциите и ела да си поговорим пак колко са популярни вибраторите ;)

    Коментиран от #16, #47

  • 16 мнение

    9 24 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    Модел 3 е доста конкурентен в Европа и без субсидии! Причината е, че подръжката на ДВГ е скъпа и цената на бензина е висока! Знаеш ли, колко е цената на час работа, на сервиз? Колко е цената за смяна на ангренаж, на турбо, на ДПФ, на съединител и много други? Това е причината, хората да не искат ДВГ - ТА! В България си правите старите коли при кварталните майстори! Защо не ги карате на фирмените сервизи? В Европа квартални майстори няма! Хората знаят, защо ги сменят! И как, ще купиш ДВГ, като скоро може и да ги забранят! Знаеш ли каква ти става обезценката на колата, като никой не ти я иска?

    Коментиран от #20

  • 17 мнение

    6 15 Отговор

    До коментар #14 от "Абе":

    Не говори глупости, Модел 3 с голямата батерия при нормално каране с 90 км/ч си издържа 500 км.! Да вметна, че България е толкова от единия край до другия! Ако си спомняте в Топ Гиър, Кларксън караше Мустанг Шелби мисля до Италия, с разход 20 на 100 и 50 литра резервоар! Бензина му свършва по - бързо от на електричка! Колко км.изминавате градско с бензинова кола 50 литра резервоар и 10 разход?

    Коментиран от #45, #67

  • 18 Жоро

    13 22 Отговор
    Пълни измишльотини и глупости....Tesla Model 3 е автомобил на годината в всички категории...Квичите, не квичите...Хората от цял свят я искат и поръчват,чакат за нея с заявка..Може да се провери..ФАКТ

    Коментиран от #77

  • 19 Порно

    25 2 Отговор
    Пропускате най важното. Човека се оплакал и държавен орган е направил обективна проверка. Оттук нататък или ще му решат проблема , или съдът ще ги пореже. Познайте у нас какво ще се случи.
  • 20 Driving pleasure

    19 6 Отговор

    До коментар #16 от "мнение":

    Говориш глупости! Даже в самата Америка със спада на субсидиите продажбите паднаха, в гейропа дават и данъчни облекчения и безплатно паркиране и още глупусти - само това стимулира покупката, а не защото е по-добрата техника. Зареждането е преобладаващо на суперчардж и струва 30 цента на кВ това са си 5 евро на 100 сложи надценката, която си дал при покупка, дно 20 тина хил евро, сложи и подмяната на батерията след няколко години и просто няма как да я изкараш икономически изгодна т'слата. Да не говорим, че има доста хора, които гаранционно са подменяли даже електромотори - как си представяш ти, да ти направят необслужваема кола - не ставай смешен. Т'слата се трош и обслужва също както конвенционалния автомобил - разликата е, че парите ги даваш на куп, вместо във времето

    Коментиран от #21, #23, #32

  • 21 Ганьо

    9 1 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    Оо забравяш че в Америка не ги цъкат по 1,20 за кофичка мляко и по 55% акциз върху горивата!
  • 22 Хехехехе

    7 4 Отговор
    Ама верно има ненапаснати детайли, цкънете до 4.04. Ако колата беше руска, щяхте да пишете, че е сделана от пиян мужик в петък.
    Лека полека идва отрезвяването. Не, че и при другите съвременни марки лаковото покритие е по-дебело, но свети Илон тук се е ос.....л.
    Търкалям един служебен ВАГ на 2 години, лакът му на предния капак от камъчета е в по-лошо състояние от личния ми ВАГ, който е правен 2005 г.
  • 23 мнение

    2 8 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    30 цента! Това ти го писах, аз преди! Това е в Германия, където е най - скъп! А знаеш ли колко е в Норвегия?

    Коментиран от #25

  • 24 анова

    15 0 Отговор
    СЪВРЕМЕННОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ Е ПАРОДИЯ
  • 25 Driving pleasure

    18 1 Отговор

    До коментар #23 от "мнение":

    А знаеш ли колко голям е норвежкия автомобилен пазар спрямо германския ;) А Норвежците, на които богатството идва от износ на петрол са ми бая лицемерни - нема лошо да спре европа да купува петрол от тях, за да са напълно зелени и после да си говори какви субсидии и какви цени ;)

    Коментиран от #30

  • 26 Driving pleasure

    13 3 Отговор
    П.С. в щатите достига цена 36 цента в зависимост от щата - помниш ли статията за собственика на Модел С минал 700 хил км и дал 47 000 долара за електричество това ще рече към 7 долара за 100 км - при 3 долара за галон са 2.2 галона - грубо 8-9 литра /100 все едно е горил и пича беше някъде от западните щати, където цената беше по-ниска...
  • 27 мнение

    6 2 Отговор
    май наистина говоря глупости, но още по големи тъпни ръся с ник "гост"

    Коментиран от #29

  • 28 Random

    11 4 Отговор

    До коментар #8 от "простотия до шия":

    Коя Лада не пали бе плосък? Грантата през 2011? За 14000лв толкова. Новите нямат никакви ядове,ама вие ако не повтаряте една случка отпреди 8 години с предпроизводствен модел няма да има какво да пишете.
  • 29 мнение

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "мнение":

    Не пишете с други никове!
  • 30 мнение

    6 4 Отговор

    До коментар #25 от "Driving pleasure":

    Ако не от Норвегия, петрола ще се купи от друго място, защото петрол трябва! Не знам, дали знаеш, че в Норвегия, се добива доста екологично, за да не замърсява при добива! Защото, следващата индустрия е рибата!

    Коментиран от #38

  • 31 123

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "Да да":

    Ами щото са развити страни, с развити хора! Да не довършвам, че ще се обидите!
  • 32 мнение

    6 8 Отговор

    До коментар #20 от "Driving pleasure":

    Знаеш ли, колко е средния живот на колите в ЗАПАДНА Европа? В някой държави е 12-13 години! При Тесла гаранцията е 8 години! Мислиш ли, че не може да издържи другите 5? Батерията е проектирана да издържи тези години! Така, както ТСИ моторите са проектирани да издържат около 250 хиляди км.! И даже доста по - рано сдават багажа! Ти колко годишна кола караш?

    Коментиран от #43

  • 33 Също не харесвам Тесла но

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Driving pleasure":

    Вие с “Илончо”на един чин ли сте седяли,господин изпитващ удовоствие, от карането на 15 годишната си “Е четиресе и шестица
    “?Надали,просто манталитет май,а!

    Коментиран от #35

  • 34 Варбург

    4 6 Отговор
    Дори и утре да фалира ТЕСЛА, Мъск успя! Той обърна света с хастара НАВЪТРЕ.

    Коментиран от #36, #66

  • 35 Госあ

    5 2 Отговор

    До коментар #33 от "Също не харесвам Тесла но":

    А ма той на училище ходил ли е ? Имам предвид онзи шарлатанин от Африка.
  • 36 969

    7 1 Отговор

    До коментар #34 от "Варбург":

    Хастарът по принцип е отвътре на дрехата, така че ако искаш да кажеш, че Мъск не е променил нищо, си прав.

    Коментиран от #41

  • 37 Sofia

    3 0 Отговор
    Тоя на клипа дали е грозен а ?
  • 38 РИГ

    8 1 Отговор

    До коментар #30 от "мнение":

    Хаха стига с тези простотии. Участвал съм в правенето на много петролни платформи. Технологията е еднаква както за Норвегия така и за Африка. По принцип е доста чисто, стига да няма инцидент, не си мислете че в Африка примерно има замърсяване.
  • 39 ДОКО

    8 0 Отговор
    АБЕ ПИЧ ХИЧ ДА ТИ НЕ ПУКА КАРАЙ СИ КОЛАТА И СИ ГЛЕЙ ЖИВОТА..ВСЕ ПАК САМО ПИРАДИМИТЕ В ЕГИПЕТ ОТГОВАРЯТ НА СТАНДАРТИТЕ..
  • 40 Турист

    6 3 Отговор
    Много ми е интересно защо като не е направено от американците не се вдига толкова шум но ко е от тях е манна небесна и врява до небето. Доказано е че нито нагризаната ябълка нито теслата са първите такива но при тях рекламата изигра решаващата роля
  • 41 6х9+6+9

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "969":

    Лицето на дрехата е редно да е чисто. ДВГ не е парфюмопроизводство. Неискам то да е лицето на цивилизацията!
  • 42 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Ти нали караше тесла,пребоядиса ли я вече
  • 43 Хайл

    5 1 Отговор

    До коментар #32 от "мнение":

    Изпилиха ти мозъка с тая тесла.когато тоя боклук стане на годините на моята кола знаеш ли че никой няма да помни какъв цвят е била щото ще се е скапала отдавна,някое негърче отдавна ще се е наиграло с таблета от нея

    Коментиран от #44

  • 44 мнение

    1 6 Отговор

    До коментар #43 от "Хайл":

    Тя доста преди да е станала на годините на твоята, ще си е върнала парите от горивото!
  • 45 Хост

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "мнение":

    500 км никак не лош.! Лошото е че както казваш ако прекосиш Българи от единия до другия крайи в близките 8 часа бе моцеш да се върнеш. Това е проблема на електричките и докато не го променят за мен си остават коли за градско или за пробек до 200 км от вкъщи. Надявм се в най скоро време да намерят решение на проблема със зареждането и тогава със сигурност ще си зема ел. Кола

    Коментиран от #46

  • 46 мнение

    1 6 Отговор

    До коментар #45 от "Хост":

    Не разбрахте, че проблема не е пробега, а липсата на зарядни в България! В Европа се минава спокойно 1500 километра на ден!

    Коментиран от #54

  • 47 мнение

    2 2 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    Понеже, пишеш за субсидии! Бяха ли субсидирани дизелите в началото, когато се смятаха за екологични?

    Коментиран от #48

  • 48 652

    7 1 Отговор

    До коментар #47 от "мнение":

    Бяха, и точно затова ви обясняваме, че схемата е същата, обаче вие се кълнете, че "този път ще е различно" и ел. колите са екологични, икономични и практични, и всичко ще е цветя и рози. Вервайте си колкото искате в Дядо Коледа и как сте хванали Господ за шлифера и как ще е..те Дявола във въздуха, но недейте рева като ви се подиграваме на наивността и лекомислието (да не използваме по-образни думи).

    Коментиран от #49

  • 49 мнение

    4 4 Отговор

    До коментар #48 от "652":

    Екологично е, но е важно и тока да се произвежда чисто! За производството на бензин, също се изразходва много ток, който идва от ТЕЦ! А тока можеш направо да си заредиш в колата, а не да пренасяш нефт през половината свят, да го рафинираш и да го разнасяш през цялата държава! Тока е чистата енергия, но трябва да се добива чисто или поне по - голямата част!

    Коментиран от #56

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 мнение

    4 6 Отговор
    Всеки знае че ние гейовете сме много по умни и интелигентни от остатъка от населението!!! Фактът че избираме Тесла пред другите е най доброто доказателство че Тесла е несравнимо по добра от всички останали, бензин, дизел, хибрид, електричка, водородна, парна и пр.!!!!! Или Тесла или нищо!!!!!!! Илон е велик и ние се гордеем с него защото той променя света всеки ден!!!!!!!!!

    Коментиран от #53

  • 52 ФауВе

    5 1 Отговор
    Всичко в Тесла е набързоскалъпено, колкото да се продаде. И пак са на загуба.
  • 53 ФауВе

    4 1 Отговор

    До коментар #51 от "мнение":

    .... за един по-пед^лски свят.
  • 54 ФауВе

    6 1 Отговор

    До коментар #46 от "мнение":

    Със зарядни на всеки километър, екологията и зелените площи ще я втасат чудно.

    Коментиран от #55

  • 55 мнение

    2 5 Отговор

    До коментар #54 от "ФауВе":

    На мястото на бензиностанциите? Или за бензиностанции зелени площи не се губят?

    Коментиран от #81

  • 56 5699

    6 1 Отговор

    До коментар #49 от "мнение":

    Айдеее, продължаваме с бележките "под черта" - електричките са практични, ама трябва да има зарядна инфраструктура. Електричките са екологочни, ама токът трябва да е "зелен". Електричките са надеждни, ама трябва батерията да се управлява и зарежда не знам си как. С други думи ракетата си е чудесна, но космосът е крив. Като ти е зор да си екологичен, те ти метан, те ти дизел от рапица, те ти етанол от захарна тръстика. Така да се каже все ВЕИ източници на гориво.

    Коментиран от #57, #60

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 мнение

    2 7 Отговор
    Айде да ви напиша малко математика и стига! Цената на бензина, както четохте в развитите страни е 3, 50 лв (Норвегия, Холандия и други). При среден разход 10 на 100 бензин (градско 80 процента , за 200 хиляди км. колкото е гаранцията при Тесла за батерия и мотор, една бензинова кола ще изгори бензин за 70 ХИЛЯДИ ЛЕВА! Най -евтиния Модел 3 е 85 хиляди лева! Тока е евтин и на много работни места е безплатен!

    Коментиран от #82

  • 59 12345

    3 1 Отговор
    Не може да бъде. Теслътъ е най-убавата тенекия на колела. Това са долни инсинуации и клевети от фенове на "мръсните" коли с ДВГ. Мдаа, скоро ел.революция в автомобилостроенето няма да има, колкото и екоджендърите да го искат. Просто са прекалено скъпи и неудобни за по-дълги преходи.
  • 60 мнение

    0 2 Отговор

    До коментар #56 от "5699":

    Пич, незнам как мислиш за оправдание инфраструктурата! Ти ако имаш една бензиностанция в Пловдив и една във Видин, ще си купиш ли бензинова кола?

    Коментиран от #63

  • 61 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #57 от "Антиелектрика":

    Защо продължаваш да пишеш с моя ник, след като изрично казах, че повече няма да пиша в смешния сайт, именно заради анонимността и писането с чужди никове?! С болни мозъци нямам намерение да се занимавам!
  • 62 Право

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "мнение":

    Проблемът се решава с малко черно фолио. Имаше снимки. Дори седи стилно. Тойотата ми има фабрично такова фолио...
  • 63 7583

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "мнение":

    Ако има две бензиностанции на кръст не знам дали ще си купя бензинова кола, но със сигурност няма да бия тъпан колко са практични бензинките и как е песен да живееш с такава.

    Коментиран от #64, #65

  • 64 мнение

    2 3 Отговор

    До коментар #63 от "7583":

    Е, да де! Аз не живея в България, аз пиша за Европа! Там зарядни има много! А за България, говорете с Бойко да ви направи! Тук е статия за кола във Финландия, а не в България!

    Коментиран от #69

  • 65 мнение

    0 2 Отговор

    До коментар #63 от "7583":

    А и защо, да не вземеш! Нали инфраструктурата не може да е проблем! Караш от София, зареждаш в Пловдив! Бензиновата кола има голям пробег с един резервоар, не е проблем!

    Коментиран от #70

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Asd

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "мнение":

    Първо не беше Кларксън, а Хамънд. Второ не беше Мустанг, а Додж Чарджър, трето не беше топ гиър, а Гранд тур предаването

    Коментиран от #68, #74

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 5626

    4 2 Отговор

    До коментар #64 от "мнение":

    Като четем какви колосални продажби имат електричките в Европа (обикновено 20 хил. бройки на година са мираж!) направо им завиждам за ел. инфрастуктурата там. В "родната" ти Норвегия едва ги докарвате до 30-40% от продажбите на нови коли и то след като за електричките няма ДДС и една камара други такси и налози, т.е. "състезанието" е меко казано манипулирано. Но, както казах, продължавайте да ми обяснявате колко сте прогресивни и напредничави, но не мрънкайте като ви се подигравам за религиозните ви вярвания.
  • 70 7268

    5 2 Отговор

    До коментар #65 от "мнение":

    Ама вие отворихте дума за инфраструктурата - електричката била много хубава, но ѝ и трябвала подходяща зарядна инфрастктура. Ми, щом има уславие за хубавостта ѝ, значи не е баш толкова хубава. При бензинките проблемът със зарядната инфраструктура се оправя с две туби по 20л. в багажника. Ето това е пример за практично и ефективно ИНЖЕНЕРНО решение. Подчертавам - инженерно. Всичко останало са мрънкания и уфлянквания като на 6-класничка след класно по български език и литература. Тя електричката ми е много хубава, много бърза, мога многа да я карам, ама само на определени места и в определено време. Пак казвам, щом има толкова условия и дребен шрифт значи въпросната електричка е всичко друго, но не и инструмент, който да ми улеснява живота. Моден аксесоар, пичеловка, хоби - да, но не и удобство.
  • 71 мнение

    2 4 Отговор
    Делът за първите 6 месеца е 48 процента! Всяка 2 кола е електрическа! Бензиновата кола я зареждаш на бензиностанция, а електрическата навсякъде можеш! На работа, на магазина, на хотела, в гаража, на вилата, можеш и от агрегат, ако се наложи! От всякъде! Продажбите на електрички растат и ще продължават да растат, по причините които изброих по - нагоре! До сега продажбите не са били много високи, поради липсата на избор! До скоро нямаше ел.коли които да могат да заменят бензинови! Ако обиколиш в Европа, ще видиш много ел.коли от други държави! В Европа се пътува свободно с ел.коли, с по - големи батерии и възможност за бързо зареждане!
  • 72 4565

    4 1 Отговор
    Да, бе, добре. Ние не пътуваме "из Европа" е не виждаме къде какво се кара. Статистиките за продажбите там също са неверни навярно? И тези 48% са само за Норвегия, нали? С якото субсидиране и подпиране, нали? Ми, да ти кажа Европа не е Норвегия. За останалия свят да не говорим.

    Коментиран от #73

  • 73 мнение

    1 3 Отговор

    До коментар #72 от "4565":

    Ами ти колко искаш да продават, не мога да разбера? Кой да ги произведе? За второто тримесечие Тесла е произвела 87 хиляди и е продала 95 хиляди! Не виждаш ле че няма капацитет?

    Коментиран от #75

  • 74 мнение

    0 1 Отговор

    До коментар #67 от "Asd":

    Изтрили са ми коментара, не знам дали си го видял! Напиши в Тубата Мустанг Шелби Кларксън Топ Гиър! Кара до Италия!
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 До експертите

    3 1 Отговор

    До коментар #18 от "Жоро":

    Пич тази кола я искат защото е модерна и защото има държавни субсидии. Плюс това до момента нямаше алтернативи. Искаш бърза електричка, отиваш при чичо ти Илън. Чакай още една две години и тогава говори за колко добра е колата. Аз съм се возил в модел тройка и качеството на колата не е оправдано от 55000 евро цена в Европа. Верно че в Америка е 35000 долара ама все пак не е достатъчно добра за тези пари където и да е. Туй то...

    Коментиран от #78, #79

  • 78 мнение

    1 2 Отговор

    До коментар #77 от "До експертите":

    Уж си се возил, а нещо си нямаш понятие, от Тесла! Значи 35 хиляди долара, в Америка и 55 в Европа? И кои модели са това? SR, SR +, LR или Performence ?Или няма значение, важното е цената? Специалисти!
  • 79 мнение

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "До експертите":

    Иди напиши в статията на ТСИ на ФВ! Там може да си по - компетентен, но не вярвам! ФВ е супер качество, с развалени двигатели!
  • 80 Кикива

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Коментар📝":

    Ти си неграмотен!
  • 81 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "мнение":

    Бензиностанциите нама нужда да са толкова много, колкото трябва да са електростанциите, защото петролните коли изминават много повече км с един заряд, отколкото електричките. Двойно повече електростанции ще трябват.
  • 82 ФауВе

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "мнение":

    Тока е евтин. Тока на зарядка е безплатен. Ама за сега. Като стане нужен за всяка кола, цената му ще скочи в пъти. Толкова ли не схващаш? Днес Тесла строи зарядни станции за да печели пари от тях утре. А колите й са пипалата й в джоба ти.