ФАКТИ.БГ

Камионите Renault с нови T и D версии

Публикувана: 6 Декември, 2019 12:05
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4529
Камионите Renault с нови T и D версии
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Камионите за превоз на дълги разстояния са оборудвани с двигатели DTI 11 и DTI 13 Euro 6 Версия D. И в двата случая е постигната оптимизация, като разходът на гориво е намален с 3% в сравнение с предходното поколение. 2020 версиите на Renault Trucks Т и Т High могат да се похвалят с нови високо ефективни оси и олекотени дискови спирачки, което подобрява още повече представянето им. Допълнителни настройки, които се активират като опция, водят до още 3% спестяване на гориво.

Камионите Renault с нови T и D версии

Renault Trucks T кабината предлага по-високо ниво на комфорт на водачите с подобрени текстилни седалки и кожен волан с три варианта на настройка. И тук, както и при T High кабината има увеличен капацитет за съхранение на вещи. През 2020 година като опция радиаторната решетка и страничните огледала могат да бъдат решени в черен или оранжев гланц.

Камионите Renault с нови T и D версии

За да се повиши още ефективността на двигателите Euro 6 Версия D, с които са оборудвани камионите за дистрибуция, за 2020 година производителят залага на подобрена 4G свързаност и съответно постоянна връзка със системата за управление на автопарка на Renault Trucks – Optifleet. Софтуерните решения Optifleet Check и Optifleet Map помагат за постоянен мониторинг на локацията в реално време и проверка на разхода. Като опция се предлага и пакетът Fuel Eco Pack с регулируем покривен дефлектор, автоматично изгасяне на двигателя при престой над 3 минути и оптимизации при спирачките, скоростната кутия и въздушните компресори, които целят още по-добри резултати.

Камионите Renault с нови T и D версии

Подобрения са търсени и що се отнася до сигурността на водачите. Стандартоното оборудване вече включва адаптивен круиз контрол (ACC), който поддържа безопасна дистанция от превозните средства отпред с автоматично регулиране на ускорението и спирането. 2020 версията на Renault Trucks D и D Wide вече разполага и със задни LED светлини. За най-високо ниво на сигурност като опция се предлага пакетът Protect Pack, който включва и помощ при движение на големи наклони, подобрена видимост и звукова сигнализация при движение на заден ход. Във 2020 версията интериорът на D и D Wide моделите е сериозно преработен с редизайн на таблото и нов волан. Добавени са поставки за таблет, втори смартфон и два USB-C порта и нова радио уредба.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Голям Слон
1 Отговор
Каквото и да правят, няма изглежда да имат скоро достоен заместник на легендата Magnum :-) А Рено Т не е лошо, но лично аз го позиционирам някъде малко след Iveco и много преди DAF.

Оценка:
-11 +8

....
2 Отговор
И от камиони ли разбираме вече, браво браво

Оценка:
-0 +16

ИЗКЛЮЧИТЕЛНО
3 Отговор
ГРОЗНА КАБИНА !

Оценка:
-9 +5

Иван Царски
4 Отговор
Да побързам да охладя феновете на емблемата наподобяваща женски полов орган,Не се радвайте рендаджии-любители на евтиното и ръждата,Рено тръкс НЯМА НИЩО ОБЩО с автомобилите Рено,всъщност са собственост на Волво Тръкс,както и Американската легенда Мак,междувпрочем;)

Коментиран от #5


Оценка:
-14 +7

стоян
5 Отговор

До коментар #4 от "Иван Царски":


До 4 ком -Ало какви глупости пишеш -чети и тогава пиши -Рено е собственика на Волво и американския Мак=Преди 18 години закупиха цялата фирма Волво ,но камионите си останаха на Рено ,дори още има леки автомобили с двигатели на Рено -Но после се отърваха от леките автомобили като ги продадоха на Форд -а те на китайци

Коментиран от #6


Оценка:
-4 +19

МН.ЗНАЙКО
6 Отговор

До коментар #5 от "стоян":


...Волво карс никога,ама никога нее било едно със Волво тръкс и е опъки писаницата ти,Рено тръкс са отдавна умряла работа,фокат не идват шведите затва да не кажа 70%процента възли и агрегати у Рендето са Волво!Волво е лидер при камионите/аз съм Скания фен/
и успоредно се опитва да наложи тея Рендета даже безпл.сервизиране гуми и т.н

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +7

А бе фен след като
7 Отговор

До коментар #6 от "МН.ЗНАЙКО":


твърдиш,че са собственост на Волво,а не на Рено,защо и откъде ще държат емблемата на Рено,а не сложат такава на Волво или измислят нещо друго. Зная,че има нещо между двете фирми,но да ми приказваш,че всичко е на Волво,това вече е заклета фенщина и нищо повече. А и когато миналата година Рено,като компания сдтана първа по производство на автомобили и изпревари Фолксваген спора беше,че последните бяха включили и камионите,а Рено не, и въпроса бе ако ги включат ги изпреварват пак,но все пак идваше реч за автомобили не камиони. От там си правя извода,че няма как да включиш това,което не е твое,а принадлежи на друг. Сещам се сега,че май договореността между Рено и Волво бяха Волво да отговаря за производството на камиони,но не и да е негов собственик. Фенството май замъглява погледа. И аз съм фен на Рено,но чак пък толкова е няма нужда.

Оценка:
-0 +3

Blackthorn
8 Отговор
Хубаво си е камиончето само дето през тая решетка и камък, че и цял гълъб могат да минат (със съответните последствия).

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Веселин Марешки
Лидерът на ВОЛЯ Веселин Марешки коментира внесения от БСП вот на недоверие
Некадърници има навсякъде, заради един министър няма как да тласнем държавата в хаос."

Още бисери