Last news in Fakti

9 Ноември, 2022 13:20 1 131 22

Tesla разпространи ъпдейт, който да поправи грешка от предходен ъпдейт

  • tesla-
  • model s-
  • model x-
  • ъпдейт

Проблемът се корени в стойности на системата за завиване

Tesla разпространи ъпдейт, който да поправи грешка от предходен ъпдейт - 1

Произведените през последните години автомобили са пълни с технологии и това едва ли е новост за някой. Tesla е един от лидерите по внедряване на нови технологии и като такъв, компанията често представя ъпдейти, които да добавят новости в автомобилите или да поправят малки неизправности от завода. Сега, обаче, компанията е принудена да поправи грешка причинена от ъпдейт с… нов ъпдейт.

Малко над 40 хиляди автомобили Model S и Model X произведени между 2017 година и 2021 година, получили ъпдейта 2022.36 ще трябва да инсталират нов софтуер, който да поправи причинените неудобства. По план първото обновление е трябвало да добави нова калибрация за волана, който да подобри някои от функциите за безопасност, но в последствие се получава точно обратното.

Споменатите 40 хиляди автомобила всъщност изпитват затруднения и могат частично или напълно да увредят сервоусилвателя на волана по време на движение след неравност или дупка на пътя. Това може да попречи на завиването поради нуждата от по-голяма сила за завиване, казват от Tesla. Към момента няма случаи на инциденти или пострадали, а от Tesla вече разпространяват новия ъпдейт 2022.36.5.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    7 1 Отговор
    "свети" Илон - Шегобиец, ако обича да си плати патента за "ремонт на ремонта" на другарите от ГЕРБ!

    Коментиран от #3

  • 2 Без изненади

    4 7 Отговор
    Като няма риба и ракът е риба нали? Като няма някоя запалена тесла или някоя катастрофа с автопилот, безсмислена сервизна акция, за която дори автомобилът не трябва да ходи в сервиз е достатъчна за да запълните поредната доза черен пиар срещу Тесла, за да направите правилните внушения.

    Междувременно останалите сайтове ни засипват с положителни новини, например че тесла за последното тримесечие е спечелила повече пари отколкото toyota и печели 8 пъти повече на всеки продаден автомобил.

    Че в топ 10 на най-продаваните електромобили в световен мащаб има само един модел от европа, а първите две места се държат от Тесла.

    Че дори като марки, най-много електромобили продава Тесла.

    Всичко това беше публикувано през последните 24 часа в различни статии и медии, но тук нищо по въпроса, нали?

    Коментиран от #8, #9

  • 3 Има и по-зле

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Например масовите самозапалвания на другите марки точно след сервизна акция за риск от самозапалване. Готино, а? Ама да си прочел подобна новина тук, въпреки че интернет е залят от подобни статии? А дано, ама надали. Срещу рекламодателите не се рипа, а Тесла не плаща за реклама.
  • 4 Гост

    4 1 Отговор
    Детски болести,дами и господа!

    Коментиран от #5

  • 5 Има и по-зле

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Например фирмата произвеждаща най-качествени автомобили в света, имаща най-големия 100-годишен опит, предложи електромобил на който му падат гумите в движение и не може да зарежда при температури под нула градуса. Ако батериите са на lg, се очакват и самозапалвания, но това ще се установи чак когато успеят да ги преведат в движение и започнат да ги зареждат.

    Засега фирмата с големия опит имаше само шест месеца да разбере каква е причината да падат колелата но още не е успяла да я открие. След година две може и да тръгнат да се движат. Вероятно ще ги оправят с ъпдейт по интернет, като случая в статията.

    Кое според тебе е по-болнавото дете?
  • 6 И там имат

    3 0 Отговор
    ремонт на ремонта. Самозванец, с откраднато име.
  • 7 хо ха

    2 1 Отговор
    това че си поправят възникналите проблеми който са нормални при нови неща е добре но как ъпдеит ще поправи ако е механична повреда на усилвателя в следствие както пише на неравности и дупки не ми е ясно.
  • 8 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Без изненади":

    Имам само два въпроса към теб. Знаеш ли кое е най скъпото нещо в една кола и кои са най големите конкуренти на европейските ел автомобили?

    Коментиран от #12

  • 9 Хайде отново

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Без изненади":

    се напрегна члена на борда на директорите....
    Болен човек...какво очерняне виждаш в тази новина???
    Май пак си пеша, а не с дизеловия Сценик...

    Коментиран от #11

  • 10 Един

    4 0 Отговор
    Както се казва у нас - ъпдейт на ъпдейта! Хахаха! ;)))
  • 11 Е така де!

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Хайде отново":

    Не е очерняне, а само лека подигравка. Но в същото време няма нито една от положителните новини които публикуваха останалите сайтове за същата дата.

    Например в тази:

    Общо 4.3 милиона зареждащи се от мрежата автомобила са продадени за шестте месеца. Но докато в предишните две години основен двигател на ръста бе Европа (покрай големите държавни субсидии на основните пазари), сега увеличението на Стария континент е едва 9 на сто - несравнимо по-ниско, отколкото в Китай и Северна Америка.
    Tesla си остава най-големият доставчик на чисти електромобили в света, с 46% ръст спрямо 2021. Но ако сметнем и плъг-ин хибридите, глобален лидер всъщност е китайската BYD. Китайските производители са шампиони и по растеж на годишна база: +320% за BYD, +220% за Chery, +334% за Geely, +254% за Dongfeng и така нататък. Още по-показателно е класирането при отделните модели, където в Топ 10 има само един представител от Европа, срещу цели 7 от Китай.

    Коментиран от #14

  • 12 Два отговора на два въпроса

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Най-скъпата част в един електрически автомобил е батерията, а тесла си е осигурила верига за доставки на батерии с договорени растящи с 50% на година количества и за първи път от съществуването си, миналия месец каза, че вече няма проблем с доставките на батерии и може да започне работа по новите модели.

    А най-големият конкурент на европейските ел. автомобили е Тесла за в момента, като потенциал имат и китайските модели, защото също като Тесла могат да разчитат на китайските производители, за разлика от европейските им колеги, които разчитат на корейски по-скъпи батерии, които имат проблеми със самозапалването и клиентите го знаят.

    Ти как би отговорил на тези същите два въпроса?

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Два отговора на два въпроса":

    Най-скъпото в една кола, както и в много други продукти е марката. И съответно най-големият конкурент на европейските ел коли в Европа на този етап са колите от същата марка с ДВГ.

    Коментиран от #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Дрън-дрън

    1 2 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    А не мислиш ли, че е точно обратното?

    Най-големият страх на всеки един голям автомобилен производител на ДВГ е, че в момента в който предложат електромобили, всички техни клиенти ще загърбят ДВГ от които си изкарват печалбите, особено следпродажбено.

    Засега не печелят нито от производството, нито има как да печелят от след продажбеното обслужване на електромобилите.

    А понеже са тарикати и пестят от развойна дейност, се опитват да произвеждат електромобили на същите платформи и същите конвейри на които правят и автомобили с ДВГ, техните електромобили не могат да се мерят нито като характеристики, нито като себестойност на производство в сравнение с електромобил проектиран от нулата да бъде електромобил и произвеждан на специализирана за производство на електромобили поточна линия.

    Тоест са в омагьосан кръг, особено най-скъпата марка в света - toyota. Има 200 милиарда дългове които е направила за автомобили с ДВГ, а сега трябва да направи и още милиарди инвестиции за производство на електромобили, но вече не може да печели и от производство на ДВГ за да си върне онези 200 милиарда дългове натрупани досега. Разбираш ли защо електромобил с марка toyota ще е най-големият враг на toyota, а не обратното?

    Ако от toyota предложат 10 модела електромобили ще се купуват като топъл хляб и клиентите им ще загърбят моделите им с ДВГ.

    Коментиран от #16

  • 16 Дизела

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Дрън-дрън":

    Вероятността да си оставя дизеловия Фолксваген Кади без да има забрана е нулева.

    Коментиран от #17

  • 17 Дрън-дрън

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Дизела":

    Само така си мислиш. Когато ти предложат електрически пикап на същата цена с 500 км пробег и 10 минутно зареждане, ще те видя как при твоите 100 хиляди километра годишно ще си купиш дизелов за същата цена.

    Първите 500 км за деня ще ти струват 10 лв заредени от контакта или 80 лв заредени на бензиностанцията. Кое ли ще избереш?

    Коментиран от #18

  • 18 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Дрън-дрън":

    Първо,нека да се появи такъв пикап. Второ,първите 500 км добре,за 10лева.Ами вторите 500 км на бърза зарядна колко ще ти струват?Ами третите 500 км на бърза зарядна станция? На мен 1000 км ми излизат 135 лева.

    Коментиран от #19

  • 19 Хайде и този

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Турбо":

    Пак ли тръгна за Лисабон с баничарката? Колко пъти в годината ще минеш 1000км?

    За вторите 500км по лев за киловатчас добави още 70лв. Общо 80лв за 1000км.

    При пробега на Дизела дори да прави основно такива курсове, разликата за година ще е 5500 лв. Но на практика ще е по-голяма, защото прави и по-кратки курсове. Ама какво ли са за тебе 30-40 хиляди лева разлика за 5-6 години? Даже не си заслужава да губиш безценни 15 минути почивка за зареждане на курс, нали?

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Хайде и този":

    С 50 квтч батерия електрическа баничарка има 200 км пробег с едно зареждане или 25 квтч/100.По левче са ти 25 лв/100,за 500 км са ти 125 лв.За пътуване до Европа с бързо зареждане по 1 евро/квтч са ти 250 лв за 500 км.
    Електрическа баничарка има сметка само,ако се зарежда от контакта в къщи.При условие,че фиксираните цени за битови абонати ще са до 2025 г. Ами после на свободния пазар?С пробег 100 км на отиване и 100 на връщане.Мерси тесльо,ще почакам до 2035 година.
  • 21 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Хайде и този":

    Дизела е с 30 -40 х.лева по евтин от електричката.Добави и скъпата смяна на батерията.Икономия ти от евтиния ток се изпари.

    Коментиран от #22

  • 22 Хайде научи ги тези букви

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Турбо":

    Цитат от 17-то мнение, в отговор на дизела, който обяснява че дори през 2035 година ще си купи дизелова баничарка, защото няма да кара на ток, докато не му го забранят:



    "Само така си мислиш. Когато ти предложат електрически пикап на същата цена с 500 км пробег и 10 минутно зареждане, ще те видя как при твоите 100 хиляди километра годишно ще си купиш дизелов за същата цена."


    Прочети го няколко пъти и ми кажи при една и съща цена каквато и да е и тези параметри, коя баничарка ще избереш? Казах ти онова недоразумение въобще да не ми го споменаваш като опция.

    При това положение проблем ли ще ти е да спреш два пъти на деня по 10 минути за да изминеш над 1 000 км?

    А е само въпрос на време това да стане реалност и това време ще е много преди 2035 година и фактическата забрана на ДВГ.