23 Май, 2018 17:30 6 906 8

Хамбург удря дизеловите автомобили

  • хамбург-
  • дизел-
  • коли

Това е първият германски град, който налага ограничения за дизелите

Хамбург ще стане първият германски град, който ще наложи частична забрана над дизеловите автомобили, съобщи ДПА.

Градът ще блокира части от две улици за по-стари дизелови леки коли и камиони от 31-ви май.

В момента властите оказват натиск над големите германски градове за подобряване на качеството на въздуха.

Всички дизелови автомобили, които не отговарят на стандартите Euro-6 за емисиите, ще бъдат засегнати от забраната в Хамбург.

На правилото отговарят по-малко то една трета от регистрираните коли в гада от началото на годината. Забраната няма да важи за някои специализирани автомобили. Вече са поставени специални табели в някои от кварталите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 goni

    19 6 Отговор
    Правилно! Градовете трябва да са само за богатите! Специализираните автомобили също обслужват тях! Така че за последните забраната няма да важи!
  • 2 Фан Хуй

    18 6 Отговор
    Сигурен съм, че тази мярка няма да им изчисти въздуха.
    Може в началото да има леко подобрение, но после
    въздуха пак ще си е мръсен,както преди.
  • 3 Българина

    21 7 Отговор
    Ес е по зле и от ссср, явно богатите с новите коли в центъра, селяните далеч от там и с метрото. Скоро ще вкарат и кредитния рейтинг в правилата за движение точно като във филма ЕЛИЗИУМ
  • 4 djambaz

    12 4 Отговор
    Значи, нов внос дизелчи от Хамбург на реални 150000 км.
  • 5 Бай

    14 8 Отговор
    Като забраняват дизелите защо цената на дизела расте нали било според търсенето и потреблението ?Кой е този експерт които твърди че дизела замърсява повече от бензина ?В кой двигател е токсичен този който има по голяма точка на горене или този с по малко ?Кой от двата двегатела има по голямо отделяне на въглероден окис ?И не на последно място не се правете на големи еколози а други да мятат бомби и да правят войни на по малко от 2000км и ще ми говорят европейците за екология ххаха...
  • 6 YAMAHA

    12 2 Отговор
    Тръгвам с автовоза за дизелчета свалям катализаторите километража с 300 хиляди назад и те ти печалба по 3 Бона на кола ( кенеф )
  • 7 ели

    9 2 Отговор
    Повече от 70 години " Нанс " произвежда автомобили голяма част от немската индустрия е съсредоточена в автомобилния сектор.(бил съм много пъти в Германия ) Тъй като с всеки изминат ден пазарът намалява целта е старите коли да бъдат продадени в бившия Источен блок а "богатия " нанс да купи нова кола притежаващт Евро 6 за да се стимулира автомобилния сектор.
  • 8 Диди

    2 2 Отговор
    Ще бъде абсолютен каос.Служителите няма да успеят да контролират така както обявиха.Правителството ще бъде критикувано от потърпевщите,с прано.Автомоцилната индустрия трябва да отговаря,финансира нужният софтуер.Тези машенници тепърва ще разберат,че хората ще си търсят правата.Те трябва потърпевшите да плащат,както и данъкоплатците.Автоиндустрията трябва да поеме всички разходи.
Новини по държави: