ФАКТИ.БГ

Руски учени изолираха нови мутации на COVID-19, снижаващи ефективността на ваксините

ФМБА извършва молекулярно-генетично изследване на циркулацията на новия коронавирус в Русия от март 2020 година

Публикувана: 18 Юни, 2021 21:15
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Учени от Федералната медико-биологична агенция (ФМБА) на Русия идентифицираха нови мутации на коронавируса, които могат да намалят ефективността на терапевтичните и профилактичните лекарства, включително ваксините, съобщи ТАСС, цитирана от БТА.

"Учените от ФМБА в Русия идентифицираха нови линии на вируса SARS-CoV-2. Появата на нови генетични линии SARS-CoV-2, носещи мутации в променливите региони на генома на вируса, разположени предимно в S-протеиновия ген и особено в неговия рецепторен домейн, може да промени биологичните свойства на вируса и клиничните прояви на инфекцията, както и да намали ефективността на терапевтичните и профилактични лекарства, включително ваксини, разработени и тествани срещу по-ранни варианти на SARS-CoV-2 ", се казва в съобщението на ФМБА.

ФМБА уточнява също, че през третата седмица от юни индийският щам на коронавируса в Москва е установен в 87 процента от случаите. През втората седмица от юни този показател е бил 55,7 процента, а в началото на месеца - 35 процента.

ФМБА извършва молекулярно-генетично изследване на циркулацията на новия коронавирус в Русия от март 2020 г.

Русия

честен ционист
Ще ви бодем по 6 пъти на година, какво не сте разбрали още? 4 основни и по 2 буустера.

ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН
Нали ви казах, че есента ще ви спрат "зелените" паспорти и ще трябва да си "освежите" инжекцията? И така на всеки 4-6 месеца. Ако оцелеете и се довлачите до шатрите. Поредната "конспирация" предстои да стане реалност. ;)

ИМПЕРИАЛИСТ
COVID-19 (SАRS-СоV-2) не е ВИРУС, защото няма ДНК. Затова се казва КОРОНА-ВИРУС. Има частично РНК и всъщност е огромна органична молекула с неустойчив строеж, което води до безброй мутации... Ефективна ваксина не може да се създаде заради БЕЗБРОЙНИТЕ му мутанти. В природата са регистрирани НАД 1700 корона-вируси, най-много по животните...
Спасението е здрав и силен организъм, който НЕ Е ТРОВЕН ОТ ДОКТОРИТЕ С ВСЕВЪЗМОЖНИ ХАПЧЕТА ЗА ЩЯЛО И НЕЩЯЛО С ГОДИНИ. Прилагат от НОЩ тези рестриктивни мерки защото друго не могат да измислят, тъй като в случая медицинската и фармацевтична мафия са напълно безпомощни... "Рeчe Бoг: дa cътвoрим чoвeк пo Нaш oбрaз, (и) пo Нaшe пoдoбиe" (Бит. 1:26). Чoвeшкият oргaнизъм e eднa cлoжнa cиcтeмa c гoлeми възмoжнocти зa caмoрeгулирaнe, нo зa бeдa, ниe нeпрeкъcнaтo нaрушaвaмe бaлaнca кaтo бoгoтвoрим дoктoритe и ce ocлaнямe нa фaрмaцeвтичнaтa прoмишлeнocт нa кoятo вcъщнocт cмe крaйнoтo звeнo.

Лекарство
Дано скоро да има лекарство!

Д-р Даритков
Страхотна новина! Ваксините стават безсмислени! ,,Сертификатите" ще се използват за влизане в нужника!

ЛЕЧЕНИЕ

До коментар #4 от "Лекарство":

Чaй oт мeнтa:
Пригoтвянe: В гoлямa ТЕРМОЧАША oкoлo 400 мл., жeлaтeлнo cтъклeнa, двe пликчeтa пo 1-1,5 гр. ce зaливaт c ВРЯЛA ВOДA и чaшaтa ce пoхлупвa. Тaкa cтoи oкoлo 1-1,5 чaca . Cлeд кoeтo ce пoдcлaждa пo жeлaниe и ce пиe нaвeднъж.
Дoзa: НАЙ-МАЛКО двa пъти днeвнo, cутрин нa глaднo и вeчeр прeди cън...
Cрoк: Cлeд 3 дни, чoвeкът cтaнa oт крeвaтa здрaв...
-Пaрaлeлнo c тoвa, eдин път нa дeн, oбщ рeфлeктoрeн мacaж нa cтъпaлaтa oт "мacaжиcт". Пoчвa ce c дяcнoтo хoдилo. Прoдължитeлнocт 5-7 дни, дo oтшумявaнe нa бoлeзнeнитe зoни.

Метин Кринчов

До коментар #4 от "Лекарство":

Ха ,ми то има ве ,амсалак!
Да си роден преди 1989-та ,да си бил калпазанин ,да си пропушил след 16- тата си година ,и редовно да си поркаш ракия и мезе ,е ,и да обичаш кисело мляко и сланина- свинска !

Севинч Карабаджакларъ

До коментар #6 от "ЛЕЧЕНИЕ":

Ам двустранната пневмония в дъното на дробовете и калцификацията на алвеолите минава ли ?

Д-р Ох Боли
Ам те дробовете не са кладенец, че да имат дъно! Иначе ментата не вреди, но няма и да помогне.

Севинч Карабаджакларъ

До коментар #9 от "Д-р Ох Боли":

Ам дробовете не са безкрайни и имат дъно ,кат всеки кладенец ,ба ,помисли преди да отговориш

Д-р Ох Боли

До коментар #10 от "Севинч Карабаджакларъ":

Ам хубу тогаз. 👍

пряко от Сан Мъндреас
Ба му учените ....

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

Антони Тренчев
Депутатът от РБ Антони Тренчев за заема за НЕК
АЕЦ "Белене" е енергийното КТБ - грандиозна далавера, с ясни бенефициенти."

ТОП 5