Last news in Fakti

11 Юли, 2014 11:45 20 058 28

Хибрид с 1500 к.с. заменя Veyron

  • bugatti-
  • veyron-
  • волфганг дюрхаймер

Най-бързият сериен автомобил на планетата слиза от сцената догодина и от Bugatti подготвят негов наследник. Той ще има хибридно задвижване и мощност не по-малко от 1 500 к.с., съобщава Reuters, цитирайки източници от компанията.

Слухове за хибридно Bugatti плъзнаха за първи път през 2012 г. Сега ги потвърждава лично изпълнителният директор на марката Волфганг Дюрхаймер, който уточнява, че новият хиперкар ще бъде произведен в същия тираж като Veyron - точно 450 бройки. Прогнозната цена на автомобила е около $1.25 млн.

Силовата установка на новото Bugatti ще включва познатия 16-цилиндров двигател с четири турбокомпресора, чиято последна версия развива 1 200 к.с., и електромотор. Повече технически подробности не са известни. Сегашният Veyron Super Sport ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 сек. и развива 431 км/ч.

В края на 2013 г. стана ясно, че от старта на продажбите през 2005-а са реализирани 400 от 450-те планирани Bugatti-та. Когато и 50-те останали си намерят купувачи, производството ще бъде прекратено.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ярослав станчев

    11 4 Отговор
    От 10 години Вейрон е най-бързия сериен автомобил на планетата.Тамааан почнаха да го настигат другите марки и хоп,нов модел,още по-мощен и бърз.Отидоха още 10 години,докато започнат да го настигат.

    Коментиран от #4, #13

  • 2 Симеон Тасев

    3 5 Отговор
  • 3 Е Ся!

    7 2 Отговор
    Супер, лимитирана серия кола, която няма кой да изкупи бройките...
  • 4 Shmeker

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    Абе той само се води сериен. 400 бройки е границата на това дали е сериен или не. За тва са решили да са 450 бройките

    Коментиран от #7

  • 5 Heinrich

    4 2 Отговор
    Тасев,кажи нещо.само емотикони ли можеш да пращаш.

    Коментиран от #6

  • 6 Никой

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "Heinrich":

    А ти кажи нещо по статията, само да се заяждаш ли можеш
  • 7 ярослав станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Shmeker":

    Е прав си разбира се.До миналата година са продадени над 407 бройки,което за такъв автомобил не е малко.Макларън и Кьонигсег също не продават хиляди ама се водят серийни.Продажбите на такива коли не могат да са като на Голф или Корола,нали? Все пак не всеки има възможността и щастието да притежава най-бързия автомобил на света.
  • 8 Иван Господинов

    6 1 Отговор
    С парите на Фолксваген груп може в серийно производство да пуснат ядрено реактивен хибрид . До 300км/ч да ускорява с реактивният двигател после скоростта да се подържа от ториевият реактор
  • 9 Vasik Atanasova

    4 1 Отговор
    НОМЕР 1
  • 10 любител

    3 1 Отговор
    Останалите 50 да ги правят от бяло злато, платина, диаманти и марсиански камъни и ще ги изкупят за няколко часа ония черните с чяршафите и пердетата :)
  • 11 Mercedes-Benz

    4 1 Отговор
    Дефакто ще пробутат стария двигател с електромор, диодчета на фаровете малко по-отсечени линии и тва е "нов модел" ала фолЦваген. Иначе 1500 коня са малко нека го направят направо 7000 щото комплексарчетата в Монако да има къде да го настъпват там по улиците

    Коментиран от #15

  • 12 майор Костов

    2 3 Отговор
    Така като чета само Гоуф 3 и МБ124 са коли. А всъщност, това са караконджули, дошли от оня свят, за да ни стряскат.
  • 13 Luboslav Parashkevov

    0 4 Отговор

    До коментар #1 от "ярослав станчев":

    ot 10 godini bash ne e mclaren f1 beshe do predi nqkolko godini i toi oshte durji rekorda za nai dulgo vreme

    Коментиран от #18

  • 14 Кобрата

    3 2 Отговор
    Това на КЕРОСИН най-добре ще върви.
  • 15 Antonio Stoykov

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Mercedes-Benz":

    На теб май ти е дотегнало от градски транспорт и реши да се самоутешиш?
  • 16 Stanimir Ilev

    1 1 Отговор
    VSE GLUPOSTI OT HORA,KOITO PRETENDIRAT,CHE SA ERUDIRANI.1-LAMBORGHINI IMAT MAKAR I TUNINGOVAN KATO BUGATI MODEL S 2 000 P.K.NAPRAVEN OT RUSNACI.GRESHKA NYAMA.NO SHTE KAJETE-NE E SERIEN.DA-NE E.NO NYAMA DA MINAT 10 GODINI,KOGATO SHTE GI DOGONELI TEZI VAV BUGATI.A IMA LI NYAKOY,KOYTO ZNAE NAISTINA KAK I ZASHTO E VAZKRESENO PROIZVODSTVOTO NA BUGATI I TO SLED POLOVIN VEK PAUZA?EDVA LI?AKO ISKAT EDNI INJENERI DA NAPRAVYAT NESHTO FANTASTICHNO I SUPERMODERNO-NEZAVISIMO OT KOYA MARKA,TO NE E NIKAKAV PROBLEM ZA TYAH.TE SA UCHILI I ZNAYAT I MOGAT.AMA VIE NE ZNAETE I NE MOJETE.SMO SE ZAYAJDATE KOYA MARKA E NAY-NAY-NAY...AMI TO NE MOJE EDIN AVTOMOBIL DA E EDNOVREMENNO-NAY-MOSHTEN,NAY-BARZ,NAY-SKAP,NAY-IKONOMICHEN,NAY-BEZOPASEN,NAY-LUKSOZEN I OSHTE NAY...NEVAZMOJNO E.PROSTO HORATA PO SVETA SA RAZLICHNI I VSEKI SI IMA VKUS.A KAKTO ZNAETE-VKUSA,NYAMA PRIYATEL.ZATOVA POLEMIKI SHTE IMA VINAGI.
  • 17 дими колев

    1 3 Отговор
    грозно е ако ще и 15000коня да е
  • 18 ярослав станчев

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Luboslav Parashkevov":

    От 19 април 2005 г. Бугати Вейрон държи рекорда за най-бърза кола,с 408,47 км/ч.Общо са 9 години и 3 месеца, и на практика вече десета година кара тоя рекорд.И скоро няма да има подобрение,поне така си мисля.А дори и да има ще е най-вероятно пак от Бугати,защото тестовата писта на ВАГ позволява такива скорости понеже само правите са дълги около 9 км.,а виражите са предвидени за скорости над 240 км/ч.Между другото рекорда не е случаен за Бугати.През 1991-1992г. също държат рекорда за най-бърза кола с модела ЕБ 110 ГТ.Може да се каже,че имат традиция в това отношение.
  • 19 Shmeker

    5 1 Отговор
    Тази кола е легенда вече. То не бяха Кьонигсег, Салиийн, не знам си кои работилници още, които се опитват да подобрят рекордите на Вейрон. Просто сега правят нов модел, който ще е с 50% по-мощен...

    Коментиран от #20, #21

  • 20 Дошo

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "Shmeker":

    Ми той Кьонинсека му разказва израта на тоя мамут.Като максимална скорост няма къде да го пробват понеже СОЦваген ги е шубе и държат пистата си затворена за други производители.

    Коментиран от #22

  • 21 Дошo

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "Shmeker":

    И ще харчи 3/200
  • 22 ярослав станчев

    3 2 Отговор

    До коментар #20 от "Дошo":

    Хехехехе,иска ти се,ама в рекордите на Гинес пише,най-бърза серийна кола-Бугати Вейрон.А който иска да чупи рекорди да си търси писта бе.Те и от Хенеси бяха много силни и си намериха писта.Отидоха на Кейп Канаверал да бият Бугати,обаче след първия опит разбраха,че ще им трябва втори двигател и се отказаха.А после се оправдаха,че ръководството на базата им забранило да правят опити,защото се изтърквал асфалта.
    То не става само с приказки,трябва,акъл и естествено топки,по възможност железни.

    Коментиран от #23, #26

  • 23 Nikolai Karpuzov

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "ярослав станчев":

    Вейрон-а не държи от 2005 , защото през 2007 SSC Ultimate Aero подобри рекорда , който те си върнаха, но няма значение, не го държат от 9 години.

    Коментиран от #24

  • 24 ярослав станчев

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "Nikolai Karpuzov":

    Цък ей тука:
    List of fastest production cars
    И като видиш в класацията от 2005 г насам SSC Ultimate Aero да ми се обадиш,че да видя и аз.
    Аман от писатели.

    Коментиран от #25

  • 25 Petrov v

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "ярослав станчев":

    Ти пък прогледни малко бе, погледнал една Wikipedia, която и децата могат да влязат и редактират и вече си мисли, че знае всичко, ако се беше поинтересувал малко и беше прочел едно изречение, щеше да разбереш в ква ОГРОМНА заблуда живееш.

    SSC Ultimate Aero set its record back in 2007 on a public highway in Washington when it was able to hit an impressive top speed of 256.14 mph (412.22 km/h). The Ultimate Aero kept the title of the fastest production car until 2010 when a Veyron Super Sport was able to hit a top speed of 267.8 mph (430.98 km/h). КОЛАТА ГОДИНИ НАРЕД ДЪРЖИ РЕКОРД НА ГИНЕС ЗА НАЙ-БЪРЗ СЕРИЕН АВТОМОБИЛ !!!!!!!! А ти , видял една грешна статистика и тръгнал да ми се обяснява.
  • 26 Petrov v

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "ярослав станчев":

    Ко каза ко ? Хенеси отишли на Кейп Канаверъл и не са направили нищо ? Ми свери си часовника моето момче, че адски много глупости изписа ... точно там поставиха рекорд за най-бърза кола 270 mph/ (435km/h) и са носители на рекорда на Гинес за най-бърз автомобил И ДО СЕГА !!!!!!!!!!!!! (не сериен разбира се, не влиза в този критерии) за сверка отвори си чичко Гугъл следващия път преди да изпишеш 1 тон глупости плод на твоето въображение. Както написа ти "АМАН ОТ ПИСАТЕЛИ" ...

    Коментиран от #27

  • 27 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Petrov v":

    За SSC Ultimate Aero си прав.Така е,държи рекорда с 412.28 км/ч от 9.10.2007 да 4.7.2010г. точно 2 години и 9 месеца.

    А това по въпроса с Хенеси Веном.
    На 14 февруари 2014 г., на 3,22-мили писта на Kennedy Space Center във Флорида, екипът на Hennessey регистрира максимална скорост от 270.49 mph (435.31 km / h) с Брайън Смит, зад волана.Опитът е само в една посока и само 11 коли са били произведени до този момент (за да е серийна кола трябва да са 30), и затова той не се квалифицира като най-бързият сериен автомобил в света в Книгата на рекордите Гинес.За да е валиден опита за Гинес трябва да е в двете посоки в разстояние на 1 час.Така се елиминира фактора вятър.
  • 28 Petrov v

    0 0 Отговор
    За Хенесито факт, че са постигнали рекордната скорост, рекорда както и сертификата им е за 0-300 км/ч