Last news in Fakti

29 Август, 2014 13:46, обновена 29 Август, 2014 13:52 5 475 10

Ретро шик от дизайнера на Jaguar

  • jaguar-
  • mk2-
  • classic motor cars limited-
  • cmc-
  • иан калъм

Шеф дизайнерът на Jaguar Иан Калъм представи собствена версия на класическия седан Mark 2 от 60-те години на миналия век. Автомобилът е построен от компанията Classic Motor Cars Limited (CMC), специализирана в реставрацията и доработката на стари модели на британската марка.



Премиерата на дизайнерския Mk2, изработван в продължение на 18 месеца, се е състояла новата щаб квартира на CMC в графство Шропшър. В церемонията са участвали световният шампион във Формула 1 Джон Съртийз и знаменитият тестпилот на Jaguar Норман Дейвис.



Олдтаймерът е осъвременен из основи. Изцяло нови са окачването, което е получило адаптивни амортисьори, и спирачките. Под предния капак се крие модернизиран 4.3-литров двигател, чиято мощност остава тайна. Моторът работи съвместно с петстепенна механична трансмисия.



Клиренсът на класиката е снижен с 30 мм, а броните са съвсем различни от оригинала. Радиаторната решетка също е пипната. Седанът има 17-цолови джанти със спици и сдвоени накрайници на ауспуха.



Интериорът грее в тапицерия от червена кожа. Дървените декорации по таблото са запазени, но още по-изискани, отколкото преди половин век. Класическият аналогов часовник си прави компания с мултимедийна система Clarion със сензорен екран.



Оригиналният Jaguar Mk2 се произвежда между 1959 и 1967 г. През 60-те години на миналия век се състезава успешно в шампионата ETCC, а през 1963-а го печели.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    1 3 Отговор
    Ами харен е. Аз ги харесвам Ягуарите, малко са тесни и неудобни вътре ама се трае

    Коментиран от #4

  • 2 Кобрата

    5 0 Отговор
    Дори и да не ни харесва колата, фактът че е антика я прави ценна
  • 3 Монго

    6 1 Отговор
    Ееех, едно време какви коли имашеее, а сега..., двойно турболирани шевни машини "нацвъкани" с електроника и датчици за налягането на гумите
    П.П. То и моята, като и спадне налягането в гумите и влиза в авариен режим, същото, когато си легнем с жената да я боли главата
  • 4 Dani

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    taka e Jaguar vatre sa tesni dori i nai golemiat XJ.

    Коментиран от #7

  • 5 Буден

    2 2 Отговор
    Аудито да не би да е много широко!КОТКАТА е страхотна!
  • 6 ярослав станчев

    2 0 Отговор
    Супер си е антиката.Много добре са комбинирали ретро дизайна и съвременни елементи.И добре,че са се сетили да прибират телевизора,че инак щеше да развали всичко.
  • 7 CarPro

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Dani":

    4esno kazano na koi ne mu lipsvat ovalnite dulgi krasivi clasi4eski linii. No dizainat e ve4e drug Ina4e za kolata

    Коментиран от #8

  • 8 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "CarPro":

  • 9

    1 0 Отговор
    Готина кола
  • 10 Пламен Бакърджиев

    0 1 Отговор
    Всичко е много добре направено,но защо не са пипнали червеното барче? Прилича на сандък и с тези прави ъгли е грозно. Видео системата е старо изпълнение, което не мижа да се докаже във времето. Много се разваляше. Но, (барчето) подлежи на промяна.