Last news in Fakti

31 Август, 2014 11:22, обновена 31 Август, 2014 11:23 9 903 34

АвтоВАЗ съкращава 45% от служителите си

  • автоваз-
  • съкращения-
  • уволнения

Персоналът на най-големия руски производител на автомобили ще бъде намален от 55 000 на 30 000 души, съобщава вицепрезидентът по финансите и корпоративното развитие на АвтоВАЗ Евгений Белинин в интервю за френското издание Les Echos. Съкращенията са планирани до 2020-а. Допреди няколко години за концерна работеха над 100 000 служители.

Първи ще се простят с работата си мениджърите на средно равнище. Намаляването на административния персонал ще увеличи оперативната печалба с 3.5%, смятат от ръководството. "Нямаме проблем с работниците, а с шефовете. Имаме началници с по един подчинен", отбелязва Белинин.

В хода на преструктурирането на предприятието броят на административните сгради ще бъде намален от 4 на 2. През следващите две години АвтоВАЗ ще разпродаде недвижима собственост за 2 млрд. рубли (41 млн. евро).

Руският автомобилен гигант се бори отчаяно със срива в продажбите. Само през юли АвтоВАЗ е реализирал 25% по-малко коли. Спадът от началото на годината е 16 на сто. Концернът обяви замразяване на цените до края на 2014-а в опит да привлече купувачи.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Симеон Тасев

    0 6 Отговор
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ож

    2 0 Отговор
    ООО незнам за съкращенията ама това сувче е готинооо!
  • 4 Plovdiv

    1 2 Отговор
    Дайте да си го кажем направо: Никой нормален човек няма да си купи Лада, след като за същите пари може да има Шкода, Грейт Уол, Дачия и др. Да не говорим, че пак за тези пари могат с повечко късмет да се намерят сериозни возила на по няколко години, в по-добро състояние от новите споменати по-горе. Лада беше велика марка някога... Неслучайно старите ВАЗ-ове по улиците са в пъти повече от новите.
  • 5 ож

    0 3 Отговор
    Грейт Уол ти би ли си го купил
  • 6 ож

    3 0 Отговор
    Знаеш ли не мога все още със сигурност да кажа (защото този сув не е в произвотсво все още) но по външен вид той е пъти по красив от Грейт Уол,Шкода Йети и Дачия Дъстър.
  • 7 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    "Концернът обяви замразяване на цените до края на 2014-а в опит да привлече купувачи."
    Нещо друго трябваше да направи концерна, не да замразява цените, а да ги намали ! Гаранция, че тогава ладите ще се купуват като топли милинки.
  • 8 Дудук

    4 13 Отговор
    .ахти, дори доказаните западни мениджъри от Рено не могат да се справят с некадърната, комунистически мързелива и вечно пияна руска работна сила. Имах надежди, че тея все пак ще почнат да произвеждат автомобили, макар и със западни емблеми, ама нъц.
  • 9 Ivailo Ivanov

    1 4 Отговор
    Страхотна е !!!
  • 10 Дудук

    6 14 Отговор
    И въобще не си помисляйте де сравнявате руските (то май няма такива вече де) и китайските автомобили. Китайците преди 5 години правеха тротинетки, сега правят неща приличащи на автомобили, след 2 години ще правят автомобили, а след 5 всички ще караме китайски автомобили. Ръша правеще Лада 2105 през 1979, през 1989, през 1999 и през 2009. Не защото хубавото не се пипа, а защото са некадърни идиоти. Да вземем само (без)опасностността на руските подобия на МПС. При елементарна катастрофа с дърт и малък западен автомобил, руските се разкъсват и пръсват по пътя като станиол, а шофьора остава сам със седалката. Доказателства има десетки хиляди в клипчетата с ДТП-та от руските пътища.

    Коментиран от #13, #17

  • 11 CarPro

    3 3 Отговор
    То Лада вече е кола каруца. Преди е била BMW то на БГ. Защото западна кола трудно можеше да се види и купи пак как беше за Ладите и Москвичите чакаш 10 20 години за ред. А сега Ладата е умираща марка ми се струва .
  • 12 мануел апостолов

    0 0 Отговор
    na dizain veche gi dokarvat.za kachestvoto ako niakoi e zapoznat da kaje.

    Коментиран от #14

  • 13 любител

    4 12 Отговор

    До коментар #10 от "Дудук":

    +1 от мен :)
  • 14 Турбото

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "мануел апостолов":

    Ако имаш на предвид колата от снимката това е само коцепт, ако стане така, че излезе след 2-3 години бъди сигурен, че тогава ще бъде с дизайн по различен от сегашния.

    Коментиран от #15

  • 15 мануел апостолов

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Турбото":

    po princip imah v predvit dali Lada s modelite kalina i tn sa povishili kachestvoto.
  • 16 гошо прупрунков

    12 4 Отговор
    много разбирате от лади ми се струва а дори не знаете кой модел е в момента на поточната линия . само за информация ще ви кажа че заводите не успяват да произведат поръчаните автомобили защото пазар има но проблема явно им е в бюрокрацията - колко познато
  • 17 по темата

    8 3 Отговор

    До коментар #10 от "Дудук":

    Дудук ли бе да го опишеш, или наследствен ид..т?
  • 18 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    4 0 Отговор
    Хора, днес е 01. 09. 2014 Симеоновден- честит имен ден на колегата СИМЕОН ТАСЕВ
  • 19 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно

    5 13 Отговор
    Абе русофиЛИСТИЦИТЕ, що така бе ? Ладата ужким много хубава кола, тва онва...а пък никой не я купува

    Коментиран от #20

  • 20 Autohouse Randm

    2 12 Отговор

    До коментар #19 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":

  • 21 Само ЦСКА

    0 3 Отговор
    Защото влязоха французи. Добре си бяха с FIAT.

    Коментиран от #25

  • 22 Йохохо ...

    2 4 Отговор
    Ако ще и да ги подаряват все тая...Най-много някой да избяга от подаръка ...

    Те руснаците от елементарно чувство на патриотизъм не ги купуват, какво остана за другите ...
  • 23 Христо

    1 2 Отговор
    Дудук във гр.Калуга правят,Фолсваген,Шкода,Пежо,Ситроен,Мицубиши ,Във С.Петербург Форд и Тойота

    Коментиран от #26

  • 24 АзЛк

    0 4 Отговор
    Сигурен съм, че до преди 5-6 години щеше да кажеш същото и за Дачия, а виж че сега почти всяка 3-та служебна кола е такава. Просто на братушките им трябва генерална промяна и може това да е началото
  • 25 Autohouse Randm

    3 3 Отговор

    До коментар #21 от "Само ЦСКА":

    dolo cska
  • 26 Владислав Димитров

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Христо":

    Какво общо имат заводите в Калуга с тези на АвтоТаз ?
  • 27 Златин Славчев

    2 3 Отговор
    kolata e mnogo krasiva ako i kachestvoto e takova, kupuvam lada

    Коментиран от #28

  • 28 мануел апостолов

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Златин Славчев":

    da ti e chestita i da slojish gazova

    Коментиран от #29

  • 29 Златин Славчев

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "мануел апостолов":

    mersi no neka parvo da ia kupia

    Коментиран от #31

  • 30 Японеца

    3 2 Отговор
    Не съм фен на Лада,но нека всички, който плуят марката се съберат и направят нещо подобно като Лада от 80-сете.Хайде да се погледнем ние Българите и си признаем.Ние дори неможем желязна джанта да направим а какво остава за автомобил дори и като лада.И ако се замислите ние сме станали по-големи пияндета от Руснаците.
  • 31 Autohouse Randm

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "Златин Славчев":

    prodavai puntoto

    Коментиран от #32

  • 32 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Autohouse Randm":

    след като съм доволен за какво да го махам, да стане на 7,8 години тогава

    Коментиран от #33

  • 33 Autohouse Randm

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "Златин Славчев":

    abe che nesi dovolen e iasno ama pare triabva za nova kola
  • 34 vanko

    1 0 Отговор
    Като не могат да правят коли да фалират