Last news in Fakti

18 Септември, 2014 11:08 12 186 41

Представяне и БГ цени на Subaru WRX STI

  • subaru-
  • wrx sti
В началото на лятото британският пилот Марк Хигинс постави нов рекорд на трасето на остров Ман по време на легендарната надпревара Tourst Trophy. Така най-бързият сериен автомобил в историята на състезанието вече е новото Subaru WRX STI.
 
Сега, тази расова резачка вече се предлага и у нас. Автомобилът впечатлява с хоризонтално разположен двигател Boxer с турбокомпресор и традиционното постоянно задвижване на всички колела Symmetrical All Wheel Drive.
Четирицилиндровият опозитен двигател е с работен обем 2457 см3 и мощност от 300 конски сили. Максималният въртящ момент на новото Subaru WRX STI е 407 Нм при 4000 об/мин, а максималната му скорост е 255 км/ч. От 0 до 100 км/ч. японската резачка ускорява за 5.2 секунди.
 
Базовото оборудване е изключително богато, а версията на екипиране е само една. У нас култовото ново Subaru се продава от "Субару Моторс ООД", който вече е официален дилър на дистрибутора за Европа. С всички екстри колата се предлага на цена от 89 880 лв с ДДС. 


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    3 5 Отговор
    Най-хубавото на тая кола е цената, по принцип.
  • 2 Мартин

    6 2 Отговор
    Уникална резачка е това. Браво.
  • 3 555

    11 3 Отговор
    Добра кола с големи традиции и в спорта и в 4х4 задвижванията.Малко хора знаят,че доста преди Ауди Субару правят 4х4 задвижвания.

    Коментиран от #6

  • 4 nikito_blend

    4 1 Отговор
    Уникален автомобил. Преди при хечбека цената беше 120 000 лв. сега е по-поносима. Само съжелявам че вече не се предлага с 5 врати. Жалко че Мицубиши се отказа от ЕВО-то.
  • 5 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    0 8 Отговор
    Японска резачка, но не може да стъпи на малкия пръст на безкомпромисното качество на Нисан.Погледнете само уникалния Нисан Джук-мощ и проходимост
  • 6 Shmeker

    2 13 Отговор

    До коментар #3 от "555 ":

    Да, ама за първи път при Ауди нещата проработват

    Коментиран от #8

  • 7 EVO X

    10 0 Отговор
    За сравнение - в USA цената на WRX 2015 започва от 26,295$ за базовия модел, а WRX STI от ~34,495$. Европейските цени са леко абсурдни.
  • 8 Име:

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "Shmeker":

    Какво искаш да кажеш?

    Коментиран от #31

  • 9 Кобрата

    6 13 Отговор
    Да си ги карат, аз ако дам 90 бона за Subaru цял живот няма да спа спокойно.
    То за тези пари може да се купи къде къде по-хубава кола.
    Например Volvo, Mercedes ML, BMW Gran Turismo, Audi A6, VW Touareg, Maserati Quattroporte и още куп други коли с доста повече екстри и с по-добро окачване.
    Дори Toyota и Nissan са по-разумен избор относно цена-качество

    Коментиран от #10, #26, #30

  • 10 Mr. Swaggerson

    13 5 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Карал ли си някога Subaru, та да говориш за окачване? Това е спортна кола, не се взема за "екстрите". Естествено българина не разбира и казва: "мога да си взема нещо по-голямо, с повече екстри, да е немско(защото немците естествено са богове.) и на всичко отгоре, ще е по-евтино, ще ме цакате вие с кола с твърдо окачване, дето гори много и няма да ми грее на задника".

    Е да, ама не. Това е кола за каране, не за возене. Хората, които си купуват такива коли имат пари(и най-вероятно притежават) колите, които си изброил, но не може да го проумееш, че има хора различни от тебе.

    Коментиран от #11, #27

  • 11 Име:

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "Mr. Swaggerson":

    В тоя форум са милионери всичките и карат и ценят само "премиум" клас автомобили. Тук се харесват големи лимузини, скъпи джипове, а бе трябва колата да крещи: "Вижте ме колко пари имам". Не е ли 7ма серия, S класа или A8 не им го хвали. Всички мечтаят да са мутри с G-класи, Х5ци, GL-и, ML-и и т.н. Ако може да са черни и със затъмнени стъкла. Ама то какво друго да харесват като по чалга клиповете това се показва...

    Коментиран от #14

  • 12 straus

    4 1 Отговор
    Защо пак 300 коня? Не можаха ли поне 301 да ги направят?
  • 13 Румен Янев

    6 0 Отговор
    Заклет фен съм на японките на при тази визия спокойно можеше да са сложи и мотор с по-голяма мощност!От опит знам че тези кончета са истински и наистина дават всичко от себе си и спокойно може да се опре на 400 коньова друга но все пак....
  • 14 Един от всички

    2 8 Отговор

    До коментар #11 от "Име:":

    Добре бе пич, ти лично би ли си взел кола за 90 хиляди лева, която не е абсолютно нищо особено ? Предпочитам с тези парици едно CLA и то не голо, същото важи за C300 Hybrid с разликата, че тука сме с пълен пакет или Е300 Hybrid или E350 ?
    Затова тези автомобили не се купуват тук, прекалено високите мита, водят до прекалено висока цена, за автомобил, който е среден клас ... Това не е Лексус, това е Субару все пак ...

    Коментиран от #15, #20

  • 15 S Doichinov

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "Един от всички":

    Прав си но да сравняваш това Субаро с Е-класа.Имат различна насоченост.Това е бегачка която всички знаят какво може.Мерцедеса с тези екстри като на японеца пък и 4x4 за 90 бона нова няма как да вземеш.Пък хибрид който при немците е зоната на здрача и не си заслужава.А и много мерцедеси станаха по пътищата вече.Бих взел Субарото пред CLA защото немеца ми се струва малък и тесен.
  • 16 ярослав станчев

    6 0 Отговор
    Добре де,защо намесвате Фауве,Ауди,МБ и маса други марки,когато става въпрос за Субару ВРХ? Колата си е перфектна,за целта за която е предназначена.За тези които ценят достойнствата на "цивилен" рали автомобил,естествено,че ВРХ е идеала.Който иска лукс и удобства си взема друга марка и модел.Който е запален по спорта си взема това Субару.И цената не го притеснява.И Ролс Ройс струва майка си и баща си,ама китаеца в другата статия си поръча 30 бройки.За всеки влак си има пътници.
    Пък и колко фирми все още предлагат рали кола на пазара? Субару и Мицубиши.А преди години имаше и други.
    И защо да я правят повече от 300 к.с.?И това е достатъчно,за да и изкара възможностите всеки състезател.Могат да я надуят и до 500 коня японците,със сигурност,но тогава вече ще е неуправляема,доказано е.Група Б на ВРЦ,коли с по 500-1000 коня стават буквално куршуми и даже най-добрите пилоти загиват с тях.

    Коментиран от #21

  • 17 ники

    6 1 Отговор
    точно за окачването на субару няма да говориш ! карал ли си субару някога .. аз мога да ти дам пример поръчах си НОВО БМВ от германия и то дойде криво ?!?! доплатих още куп пари за да го оправят , а то беше чисто ново .. след година си взех субару форестър и всички главоболия за електрониката на колата ми изчезнаха ;)
  • 18 Mr. Swaggerson

    4 0 Отговор
    В случая съм напълно съгласен, един от малкото Рали автомобили за пътя, заедно с Митсубиши, както и Тойота и Ауди преди време.
  • 19 Монго

    2 0 Отговор
    Както каза един колега в по-долните постове, това "Субару" е за каране, не за возене. Ама колко от нас, дето си чешем тука клавиатурите могат да го карат така, както то иска да бъде карано. Именно поради тази причина аз бих си взел друга кола /ако имам парите/, с която да се "возя". Иначе, без да съм привърженик на японското, колата е...
  • 20 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Един от всички":

    НЕ НЕ БИХ. Тая импреза не ми харесва и не бих дал 90 хиляди за нея. Но бих дал 90хиляди за 22b.
  • 21 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "ярослав станчев":

    Щот мъзиратито и по добро май, а и птичките ши го разпознават уа чуек. Или пък ша си взиема идна черна Х5-ца за 30 хиляди лиева и ша стана цар бе маняк...

    Коментиран от #22

  • 22 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    Маняк,нещо не ти вдявам логиката,напълно.

    Коментиран от #23

  • 23 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Ярослав Станчев":

    Ядосах му се на оня долу дето тръгнал да сравнява съвсем различни коли с различна идея. Все едно да ти кажа че 911 е пълен боклук понеже багажника и е малък и S-класата е по-добра.
    "Сарказъм"
  • 24 running wild

    1 4 Отговор
    Техническите характеристики няма да ги коментирам. Приемам, че е много добра машина относно динамиката и пътното поведение! Но добре де, японска ти му работа, да бяха поработили малко в/у дизайна! Ще ме прощават ама е много зле! Все едно гледам "магазинерски" Шевролет Крузе с 300 коня! ЕВО-то е ТРИСТА пъти по-увлекателно, като дизайн!
  • 25 ЛУД ФЕН

    0 3 Отговор
    Екстериора е под всякаква критика!
  • 26 Autohouse Randm

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

  • 27 Autohouse Randm

    2 4 Отговор

    До коментар #10 от "Mr. Swaggerson":

    subaru e klozet.nemu triabva
  • 28

    2 5 Отговор
    Дизайна много зле
  • 29 КаРаМ-МоТоР

    5 1 Отговор
    Хахаха, вие виждали ли сте такова Субару на живо? В Америка го разгледах и екстрите които ги има, ще има доста да ги плащате, за да ги имате в CLA ;) И какъв GL A6 или Е-класа ще си вземете за тия пари? Голи като пушки с може би едни предни ел. стъкла и манивели на задните с плюшен салон, та и за тях ще плащате даже. За 4х4-то ли да говорим? Предишните поколения на STi са с преден и заден LSD диференциал и електронен среден, това нали знаете какво означава? Че до като не опре по корем няма затъване. Абе мечтайте си за 9-10 годишни Q7-ци и Е-класи и се смейте на хората каращи нови субарута.
  • 30 Shmeker

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Кобрата":

    Много си прав. 90 бона за ръждилник не давам и аз. Но може да я взема под наем да покарам малко, макар че с Баварката съм наказвал доста субарута и са си яли калниците после

    Коментиран от #32

  • 31 Shmeker

    1 5 Отговор

    До коментар #8 от "Име:":

    Искам да кажа, че Ауди прави колата 4х4, която се продава и се уважава. Чак след това и Субару намазва от това, макар да правят кола с по-ограничен ресурс

    Коментиран от #33, #34, #35

  • 32 ярослав станчев

    2 0 Отговор

    До коментар #30 от "Shmeker":

    За това,че нашите търговци са алчни и безочливи не е виновна колата.
    Тази кола от статията купена в САЩ,директно от Субару Америка струва около 39000 долара,приблизително 60000 лева и то с всички екстри за модела.А тук виждаме колко струва и то едва ли ще е с всичкото оборудване,което се предлага в щатите.И какво излиза,че ако си я вкарам от Америка ще ми излезе по-евтино.Защото с транспорт,такси,мита,регистрация и всякакви други изисквания едва ли ще надхвърли още 15-20000 лв.И ще ми останат кинти,за да ви черпя по едно и за бензин да ви повозя.
    Едно Ауди А6 в САЩ купено от Ауди САЩ започва от 70000 и свършва на 90000 лв.А тук започва от 85000 и свършва на 120000 лв.И най-вероятно половината оборудване което там е серийно,тук трябва да си го доплатиш.
    Ако не беше трагично щеше да е смешно това съпоставяне на цени между наши и американски търговци.Имам някаква идея защо е така,но не мога да се съглася с тези методи на оценяване.Излиза,че ние сме по-богати от американците.Или по-глупави и търпим.
  • 33 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    ХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХА
  • 34 Autohouse Randm

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    i quattro ne e kakvoto beshe edno vreme
  • 35 Night Rider

    7 0 Отговор

    До коментар #31 от "Shmeker":

    За да накажеш Импреза СТИ с което и да е бенве (с изключение на м5/м6 и новите м3) трябва шофьора да не е знаел, че се състезавате, пък ако е и леко пипната, както са повечето такива, то на 400 метра доста зор ще видиш дори и с М сериите на е60/66 моделите.
    И 4х4-то на Ауди е зле изкопирано от това на Субару, сам си представи кое е уважавано ;)

    Коментиран от #36

  • 36 Леле како

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "Night Rider":

    @35 http://www.youtube.com/watch?v=qiwyyUQTwtA
    "And that's not even the Audi a6 allroad !!"
    "Тут не только резина важна.
    Все же на Ауди дизель. Те же лошадки при пересчете выходят, тока момент в 2 раза больше. Все прогнозируемо."
    Хахаха - куатрото ми (дизел) е много по добро от аутбекът ти! Смех!
    Специален поздрав на "Име"!

    Коментиран от #37

  • 37 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Леле како":

    ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
    Според теб така ли се тества AWD система? Метай въжето и ще видим коя е по-добрата хахаххаха...... лапешки глупости...

    Коментиран от #38

  • 38 Леле како

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Име:":

    @37 Лапешки, лапешки колко да са лапешки? Не знам кой се напъваше, че за сняг, кал и дърпане Аутбекът е колата. Сега не се тествало така. Ми така ще кажеш - от къде на къде по старо, с по слаб на коне двигател, без бавни, че и Ауди ще направи за смях на СНЯГ! на дърпане (е нали има бавни за вдигане на въртящият момент бе - смех!) великата ти марка дето само като и кажеш името и пускаш жълто. Ти си мисли квото искаш - ФАКТ! Субито го отнесоха като куцо пиле домат, па ти си разправяй колко е велико! Ма да не се чудиш що нема много дето да ти вярват! ;)

    Коментиран от #39

  • 39 Име:

    5 0 Отговор

    До коментар #38 от "Леле како":

    Аз си го карам субаруто и ще си го карам още дълго. След това ще карам друго субару и така. Аз си знам колко е велико имам субару. Ти нямаш. Не знам какво повече можеш да ми кажеш за субару отколкото аз знам. Така че колкото и да ме убеждаваш ще си го карам. Особено пък да ми говориш че ауди куатро е по-добро от субару на офроуд понеже гледал някакво клипче. Напиши subaru offroad в youtube и сам ще видиш за какво става дума....

    Коментиран от #40

  • 40 Леле како

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Име:":

    @39 Много добре знам какво предсатвлява субару на офроуд и да, симетричната му 4х4 върши чудесна работа. Само дето има едно "НО"!
    Има "+", но има още повече минуси и на практика докато се налага минусите да търпиш всеки ден, то плюсовете му ползваш много, много по рядко. Именно от клиповете се вижда, че предимството е на страната на субару само в някакви екстремни ситуации създадени изкуствено и примерно с тръгване от място. Реално никой ако му предстой катерене няма да спре в подножието или на самия склон. Нито ако караш на сняг, кал или заледено ще си губиш умишлено инерцията. Така, че... Докато виж по големият разход на бензин, по слабата динамика, по малко популярният боксер и т.н. са неща които са всеки ден, всеки момент и т е така...
  • 41 нов фен

    5 0 Отговор
    От 2 месеца карам първото си субаро. Импреза 2010г. Предни коли ауди сеат тойота терсел рена 19 и сценик волво . Само да кажа:
    - НЯМА ДРУГА ТАКАВА КОЛА!!! Яжте си г..а дето много му разбирате. Добре че не ви послушах.