Last news in Fakti

9 Февруари, 2015 09:29, обновена 9 Февруари, 2015 10:38 17 453 53

Новото Audi R8 каца в Женева

  • audi-
  • r8-
  • женева 2015

Централно място на щанда на Audi на изложението в Женева ще бъде отредено на второто поколение на суперколата R8, твърди британското сп. AutoExpress. Предполага се, че новият модел ще има хибридно задвижване, но немците ревниво пазят в тайна техническите подробности за деня на премиерата.

Ако слуховете се потвърдят, познатите бензинови V8 и V10 с обем 4.2 и 5.2 литра (450 и 570 к.с. съответно) ще бъдат снабдени с функция за изключване на част от цилиндрите при ниски натоварвания. Електромоторите ще имат както подпомагащи функции при резки ускорения, така и екологичен режим за движение изцяло на ток.

Технически характеристики и разход на гориво за моделите на Audi   ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шмекер

    5 6 Отговор
    И сега се пита, къде е Шмекера, да започне да възхвалява ВАГ, колко велики били и колко добре Ауди си вършат работата (нищо че R8 изцяло е копие на Ламборгини)......

    Коментиран от #12

  • 2 Дошo

    1 8 Отговор
    Предполага се, че новият модел ще има хибридно задвижване, но немците ревниво пазят в тайна техническите подробности за деня на премиерата.
  • 3 Дошo

    3 7 Отговор
    Ма той умрял ма
  • 4 аз

    0 4 Отговор
    Сега чакаме Пежо да откраднат дизайна за новия им RCZ
  • 5 Владислав Димитров

    0 4 Отговор
    Сега ще духне поредния вятър на сравненията, от една страна владеещите Фолкс - Голф (лагера на ВАГ) а от друга владеещите Тойота - Корола (лагера на Тойота ) - Кой е по опасен звяр, Р8 или ЛФА ? Защото Гоуфо е плът от плътта на Р8, значи аз мога да се чувствам по голям мъжкар от тоя дето кара Корола... и обратното.
  • 6 Vasik Atanasova

    4 6 Отговор
    АМИ ЩЕ КАЦНЕ ТО СИ Е САМОЛЕТ
    МЕЧТА МИ Е

    Коментиран от #13

  • 7 хъхъхъ

    3 7 Отговор
    Само козметични промени и ще пробутват същия боклук на ново.

    Коментиран от #11

  • 8 Kofti

    1 4 Отговор
    Че това си е най-обикновен фейслифт? Даже бих казал, че старата Р8-ца ми харесва повече!

    Коментиран от #10

  • 9 Wow

    5 4 Отговор
    Може да са козметични но изглежда много добре. Поздрави за Ауди!
  • 10 Shmeker

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Kofti":

    Не е фейслифт понеже има доста промени по купето. Предполага се че ще е доста олекотено, предвид това, че ще има и батерии и ел-мотори.
    Вероятно ще са на предните колела, както е новия NSX... може би пряк конкурент.
  • 11 Gost

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "хъхъхъ":

    След като успееш да си купиш подобна кола,тогава давай подобни коментари.
  • 12 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Шмекер":

    Абе не че е копие, но има доста неща от Ламбо като двигателя. И Ламбо има доста неща от Ауди - от 4х4, електроника доооо ключа за запалване даже.

    Коментиран от #16

  • 13 Ехаа

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Vasik Atanasova":

    extra brat,suglasen sum s teb
  • 14 АЗ

    2 1 Отговор
    СУПЕР ... !!!
  • 15 BENZ

    1 5 Отговор
    benza e ludnica a Audito e tragedia ot kam kachestvo.
  • 16 На Autohouse Randm трети братовчед

    1 6 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    koi otstapvat po kachestvo pred vag toiaga be razbirach?toia kenef e celiat ot plast masa i s motor kopiran ot iaponski proizvoditel
  • 17 Кабагьотлийски

    0 3 Отговор
    dano ima za da i se podigravameee
  • 18 NSX

    0 2 Отговор
    Имам една единствена забележка.Ауспусите са на много кофти место, особенно като капе конденза!

    Коментиран от #19

  • 19 audi

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "NSX":

    От личен опит ли го казваш - на тебе капе ли ти докато караш аудито?
  • 20 Dani

    1 3 Отговор
    e tova shte e nai dolnata kola
  • 21 goldy

    1 4 Отговор
    tova e samata istina.samo mazohist bi karal ALDI
  • 22 оаяо

    0 0 Отговор
    ave vie ste golemi razbirachi ve.tezi golfove 2-ki de to gi karate vie sigorno sa po hubavi
  • 23 ТАПАНАРИ

    4 1 Отговор
    Чокев като ви чете коментарите ще остане с впечетление, че всичките карате само ламбота и ферарита...
  • 24 frost

    2 2 Отговор
    purvo se nauchi kak se pishe audi i posle da govorish koi bi karal audi
  • 25 goldy

    1 0 Отговор
    are be viarno li?
  • 26 BENZ

    1 3 Отговор
    kakto veche kazah groznica
  • 27

    2 4 Отговор
    Ауди искат да са като Ламбо, но четирите пръстена не отиват на тази кола, Ламбо никога не са произвеждали масова конфекция за разлика от Ауди.
  • 28 goldy

    1 4 Отговор
    Audi sa na parvo miasto po defekti
  • 29 BENZ

    1 4 Отговор
    Vag s poredniat klozet
  • 30 Име:

    2 3 Отговор
    УАУ От Ауди отново ни изненадват с абсолютно същия дизайн....

    Коментиран от #31

  • 31

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Име:":

    Май ще е като с Голф със всеки нов Голф ни изненадват с различен дизайн.
  • 32 BENZ

    0 3 Отговор
    BENZ e unikalen avtomobil.ALDI i BMW sa leka nosht.
  • 33 Audi

    3 1 Отговор
    Само Ауди ! Това е колата ;)
  • 34 Shmeker

    0 1 Отговор
    Аве не знам как я мислите хейтърите, начи бензиновите мотори са 450 и 570 коня, като ще има още два по поне 100 коня. Ако сте добре с аритметиката тва сас съответно 650+ коня и 770+ коня. Аз лично нямам какво да се оплача, може би наистина има малко грозни орнаменти на тия снимки, които бих издялал, но да почакаме да излезе истинската да я видим как изглежда.

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Всъщност тука не съм прав... тия двата ел. мотора според мен ще са по около 150 за по-слабия бензинов и 200 коня за по-якия бензинов, за да се спазва някакво куатро-съотношение 40/60, тогава ще стане 750 коня слабата версия и 970 коня по-силната... тва по груби сметки.

    А ако си оставят механичното куатро и сложат ел. мощта вързана за маховика на бензиновия мотор нещата може да не са точно така, но да видим.

    Коментиран от #37

  • 36 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Ако събереш и конете от лепенките и затъмнените стъкла става към 800-900к.с. И червена буква ако му сложат отзад брой още едни 50кс. Да не говориме че диодите у фаровете го правят много по-аеродинамичен и харчи като vw лупо 1.2 .
  • 37 Име:

    1 1 Отговор

    До коментар #35 от "Shmeker":

    А бе да му мислят Порше 918, Лаферари и Макларън P1....... че това ауди идва да ги яде с парцалите.

    Коментиран от #38

  • 38 Shmeker

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "Име:":

    Ако беше с лепенка ТОЙОТА или СУБАРУ ся щеше други да би пишеш тука

    Коментиран от #39

  • 39 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Shmeker":

    Пообразовай се малко за r8 v8 и ще видиш какви са възможностите на Ауди.
    Недей да намесваш други марки... няма да обяснявам защо.

    Коментиран от #40

  • 40 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "Име:":

    Дядо и JC рече: "This engine is a masterpiece. It reall is!"
    Макар, че го каза за старата версия на 4.2 с 420 коня. Викаш да бяха забили един W12 направо. Що да не е V10 , да дадат работа италианците, да заработят малко пари и те.
  • 41 mediator37

    2 0 Отговор
    Красиво . Невероятно красиво !
  • 42

    0 1 Отговор
    Бегай Ламбо идва ВАГ бегачката

    Коментиран от #43

  • 43 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от " ":

    Ламбо е ВАГ бегачка

    Коментиран от #44

  • 44

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Shmeker":

    Hа хартия може би, ама иначе надали.
  • 45 Стоян Стоянов

    2 0 Отговор
    абе Ауди верно са си конфекция в последните 15-ина години да речем, но това r8 хич няма да го върна по принцип.

    Коментиран от #46

  • 46 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Стоян Стоянов":

    Е то тия коли дето не са конфекция са супер-ултра скъпи и японски няма.

    Коментиран от #47, #48

  • 47 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #46 от "Shmeker":

    Аз ти казах да не намесваш марки. Ама айде като си почнал. Отвори си този линк
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
    Отиди на време 8:04 и виж какво постижение беше r8 v8. После видяха че това време е неприлично смешно за супер кола с 420к.с. (една 300коньова импреза го бие, че има 4 врати и задна седалка) :D :D :D. И хванаха от Ламбо да им пооправят колицата че срам. Само с дизайн не става при суперколите.
    А споменавайки японците ще ти кажа че те пък имат суперколата, която нито Мерцедес, нито Ауди, нито БМВ имат (те БМВ нямат и суперкола де). А сети се сам коя е! И чичо JC притежава такава, а ако пък чуеш или прочетеш какво е казвал за нея, вече никога няма да говориш така за марката която спомена по-надолу...
  • 48 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "Shmeker":

    А сега ще те понастъпя! За да разбереш какво е истински добро шаси:
    8:03.86 Honda NSX-R (NA1) Motoharu Kurosawa Best Motoring Video Special Vol. 25 "NA1 NSX-R" (1995), video confirmed

    8:04 Audi R8 V8 Sport Auto (07/2007)[77]

    Разликата от 1 секунда я мани, по-важната разлика е 12години между 2те коли, и това че шофьорът карал хондата - Motoharu Kurosawa е роден 1940г. Демек е карана от 65годишен мъж! Ако искаш и видео ще ти покажа :D :D :D :D :D :D :D

    Коментиран от #49

  • 49 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Име:":

    Е пич, не съм казвал ,че NSX е лоша кола зная какво може и тия таблици ги следя преди да вземеш книжка.
    Но не си мисли, че R8 не е кола, щото като завали сняг или дъжд ще си направи добра обиколка, докато хондата ще изостане драстично. Не е важно само при слънчево време как се представя една кола.

    Супер колите на БМВ са М1 и М12 - само няколко екземпляра като прототипи.

    Кажи за дядо ти JC, не знам каква японска кола има, ако е годзилата - съгласен съм, и аз бих си взел такава по принцип, макар че е най-чупливата японска кола правена някога.

    Коментиран от #50

  • 50 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Shmeker":

    Най-чупливата? А бе за какво пишеш някфи е неща е така да си запълваш поленцето? Хвани напиши 1 път нещо смислено да има за какво да си говорим поне...ю
    Lexus LFA - има чичо Джеръми. Първата супер кола произвеждана от Лексус. 11 години я правят, защото по средата решават да я направят шасито наново от карбонови компоненти вместо алуминиево! Без да са правили суперколи преди Лексус пускат най-бързата кола на ринга с рекорд от 7:14. Тая кола е по-бърза от всички ферарита? Нали се сещаш какво означава това? Означава че и Порше и Ферари извадиха пак чертежите и почнаха да правят 918 и Laferrari! Уникален автомобил, автомобил направен не за печалби (Лексус губеха при всяка продажба въпреки много високата му цена), автомобил направен за да покаже на какво са способни.
  • 51 Shmeker

    0 1 Отговор
    А не е ли най-чупливия японец?

    Колкото до лексуса - бързо остаря морално, а бройките, в които се продаде са ограничени.

    Коментиран от #52

  • 52 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Shmeker":

    Моля :D :D :D: D:D :D: D: D:D :D: D:D: D: :D :D: :D :D :D :D :D: :D :D D:
    Най-чупливия? БУХАХАХХАХАХА ХАХАХХА
    Ти по-здрава кола не си имал, няма и да имаш сигурно!
  • 53 Shmeker

    0 1 Отговор
    Reliability Index 658.00
    Average Age 3.22 yrs
    Average Mileage 21,690 miles
    Average Repair Costs £999.99

    Начи три годишнакола с 35000 км. може да те накара да продадеш апартамент в центъра на София за да я издържаш. Прави си сам изводите.