Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse се изправя срещу Koenigsegg Agera R в истинска битка на титаните. Нека изложим техническите данни на тези две уникални машини. Bugatti Veyron разполага с 1 200 конски сили, които генерира неговият 8.0-литров W16 двигател, снабден се цели четири турбокомпресора, а въртящият момент е чудовищните 1500 Нм. Теглото на този гигант е 1 888 килограма, което не е малко. Шведската гордост Agera R е задвижвана от 5.0-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 1 140 конски сили и 1 200 Нм въртящ момент.
И тук идва голямото предимство на Agera R - теглото от 1 329 килограма. Тя буквално отнася тежкия си противник, но предимство ли е това всъщност? При високите скорости теглото на Veyron го държи много по-стабилно на пътя, докато в леката Agera нещата не изглеждат толкова спокойни. Изборът остава във вашите ръце - ускорение срещу комфорт. Очакваме от Koenigsegg да вдигне отново летвата с премиерата на новият модел Regera на автосалона в Женева, който започва утре.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 BMW
Коментиран от #13
08:43 03.03.2015
2 роман ценов
11:07 03.03.2015
3 Име:
Мощността не е всичко, не знам как определихте едната като по-красива.... На мен ми прилича на рисунка от петокласник.
А за мъдреците с баснята за лисицата и гроздето да си гледат работата. Коли за милиони, които дори не изглеждат добре....WTF
Коментиран от #6
11:21 03.03.2015
4 Киро
11:43 03.03.2015
5 Богомилов
11:44 03.03.2015
6 ярослав станчев
До коментар #3 от "Име:":
Вярно,че не са от най-красивите.Но не е и това целта на тези коли.Те са нещо като клуб на супер тежката категория.Не всеки може да се мери с тях,дори и да иска.Колко са марките,които дори и в този високо технологичен свят могат да направят коли,които да се карат с 400+ км/ч? 4 или 5 и 2 са от клипа на пистата.Това е върха в автомобилостроенето и мисля,че заслужават уважение.
12:14 03.03.2015
7 БамБам
13:35 03.03.2015
8 gosta sam
15:11 03.03.2015
9 Дошо
Коментиран от #17
15:26 03.03.2015
10 nikitoblend
Коментиран от #14, #16
16:46 03.03.2015
11 nikitoblend
16:54 03.03.2015
12 Shmeker
Коментиран от #25
18:41 03.03.2015
13 nikitoblend
До коментар #1 от "BMW":
1:ONE има огромно антикрило така че това няма да е проблем. А и все пак максималната скорост е 440 км/ч което е над възможностите на Вейрона.19:26 03.03.2015
14 Димитър
До коментар #10 от "nikitoblend":
Не знам от къде четеш, но всички източници пишат 1100 кс. + ел. мотор 700кс. = 1500кс. когато работят заедно.Коментиран от #18
19:36 03.03.2015
15 Maurice
Коментиран от #19
23:19 03.03.2015
16 Shmeker
До коментар #10 от "nikitoblend":
80 парчета не я прави сериен автомобил00:22 04.03.2015
17 Shmeker
До коментар #9 от "Дошо":
Ми даже и аз не съм очаквал тоя дядо да бие младока. Обаче ако на пистата завали сняг или е мокро или влажно нещата ще са други00:23 04.03.2015
18 Shmeker
До коментар #14 от "Димитър":
Е то тва с ел.мотора при цедене на колата отпада. Остава само бензиновия.00:24 04.03.2015
19 Shmeker
До коментар #15 от "Maurice":
Ми да се гони на пробег. Вейронът има огромен ресурс, с двигател проектиран лично от Пийх. Муахаха, само тоя факт го поставя в друга класа.00:27 04.03.2015
20 някой
Коментиран от #21, #22
15:14 04.03.2015
21 бончук
До коментар #20 от "някой":
А ти защо не направиш услуга на света и не се хвърлиш от някаде на доло с кратуната? Ама гледай да е по височко.Коментиран от #23
16:49 04.03.2015
22 Shmeker
До коментар #20 от "някой":
Кое точно е глупост?19:33 04.03.2015
23 някой
До коментар #21 от "бончук":
А ти защо просто не си махнеш първата сричка от ника, да остане само "чук" ?Предполагам, си искал да кажеш "надолу", "отнякъде" и "по-височко", но това, че си потресаващо неграмотен, не те прави по-малко смешен, разбира се.
Защото предпочитам ти да си първи и с удоволствие бих съдействал. Надявам се, отговора беше изчерпателен
21:26 04.03.2015
24 TSFH
22:11 04.03.2015
25 BMW
До коментар #12 от "Shmeker":
Кое не е стабилно бе ? Точно Агера и Хуайра имат най=добрите стабилизиращи системи в момента.04:14 06.03.2015
26 чилика
07:47 07.03.2015