Last news in Fakti

3 Март, 2015 08:00 9 533 26

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse срещу Koenigsegg Agera R

  • bugatti-
  • veyron-
  • grand sport vitesse-
  • koenigsegg-
  • agera r-
  • драг-
  • състезание

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse се изправя срещу Koenigsegg Agera R в истинска битка на титаните. Нека изложим техническите данни на тези две уникални машини. Bugatti Veyron разполага с 1 200 конски сили, които генерира неговият 8.0-литров W16 двигател, снабден се цели четири турбокомпресора, а въртящият момент е чудовищните 1500 Нм. Теглото на този гигант е 1 888 килограма, което не е малко. Шведската гордост Agera R е задвижвана от 5.0-литров V8 с два турбокомпресора, мощност 1 140 конски сили и 1 200 Нм въртящ момент.

И тук идва голямото предимство на Agera R - теглото от 1 329 килограма. Тя буквално отнася тежкия си противник, но предимство ли е това всъщност? При високите скорости теглото на Veyron го държи много по-стабилно на пътя, докато в леката Agera нещата не изглеждат толкова спокойни. Изборът остава във вашите ръце - ускорение срещу комфорт. Очакваме от Koenigsegg да вдигне отново летвата с премиерата на новият модел Regera на автосалона в Женева, който започва утре.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BMW

    2 1 Отговор
    Aggera > Veyron ! Да не говорим и, че е по-красива.

    Коментиран от #13

  • 2 роман ценов

    1 2 Отговор
    шофьора на богатито ми се вижда несериозен аз предпочитам вейрона
  • 3 Име:

    1 0 Отговор
    Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse срещу Koenigsegg Agera R, в спора кой е по-по-най-грозен.
    Мощността не е всичко, не знам как определихте едната като по-красива.... На мен ми прилича на рисунка от петокласник.
    А за мъдреците с баснята за лисицата и гроздето да си гледат работата. Коли за милиони, които дори не изглеждат добре....WTF

    Коментиран от #6

  • 4 Киро

    1 0 Отговор
    Предпочитам Мазерати ГТС Турбо.
  • 5 Богомилов

    3 0 Отговор
    Това за красотата е субективно нещо. На мен лично Agera много ми харесва, Veyron не чак толкова, но не мисля, че е от най-грозните, все пак целта му е да се покаже какво е технологически възможно, а не да изглежда добре. Много ми е интересно кой автомобил смяташ за добре изглеждащ ?
  • 6 ярослав станчев

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Име:":

    Вярно,че не са от най-красивите.Но не е и това целта на тези коли.Те са нещо като клуб на супер тежката категория.Не всеки може да се мери с тях,дори и да иска.Колко са марките,които дори и в този високо технологичен свят могат да направят коли,които да се карат с 400+ км/ч? 4 или 5 и 2 са от клипа на пистата.
    Това е върха в автомобилостроенето и мисля,че заслужават уважение.
  • 7 БамБам

    2 3 Отговор
    Моето лично мнение е,че предпочитам Витеса
  • 8 gosta sam

    2 0 Отговор
    bih predpo4el li4no agerata
  • 9 Дошо

    5 3 Отговор
    Естествено, че СОЦвагена пада.Някой да не очаквал, че тая свиня може да победи?

    Коментиран от #17

  • 10 nikitoblend

    4 0 Отговор
    Днес представиха Koenigsegg Regera. 1420кг, 5.0L V8 (800hp) + Ел. Двигател (700hp) = 1500 коня под капака. 0 - 400 km/h за 20 секунди. Само 80 парчета за $1.9 милиона. Много вдига летвата тази малка фирма.

    Коментиран от #14, #16

  • 11 nikitoblend

    4 0 Отговор
    Забравих да спомена че въртящия момент е 2000 nm.
  • 12 Shmeker

    1 2 Отговор
    Абе агера, хуяра не знам си кво. Хубаво, ама то си го пише - не е толкова стабилна, солидна и сигурна кола

    Коментиран от #25

  • 13 nikitoblend

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "BMW":

    1:ONE има огромно антикрило така че това няма да е проблем. А и все пак максималната скорост е 440 км/ч което е над възможностите на Вейрона.
  • 14 Димитър

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "nikitoblend":

    Не знам от къде четеш, но всички източници пишат 1100 кс. + ел. мотор 700кс. = 1500кс. когато работят заедно.

    Коментиран от #18

  • 15 Maurice

    2 0 Отговор
    Естествено, че Вейрон губи този дуел. Все пак е половин тон по-тежък, с двойно предаване което има предимство само на старт от място и по-висок. Относно стабилността, нали никой не мисли да завива с 400+ км/ч?!? А на права линия прилепящия ефект компенсира на 200% теглото. Нали ако бяха нестабилни леките коли, един болид от Ф1 с тегло около 550 кг. щеше да полудява при 350, а те дори успяват да влизат и излизат от въздушна струя от предния болид без да бъдат нестабилни. Когато Вейрон излезе на бял свят, той беше сам по рода си. След него вече всички имаха ниво за сравнение. Освен това, Вейрон НЕ Е пистов автомобил! Защо всеки направил карбонов монокок с тегло малко над тон и вградил двигател с мощност над 1000к.с. (лесна работа за всеки квартален тунинг гараж) иска да се гони с Вейрон?

    Коментиран от #19

  • 16 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "nikitoblend":

    80 парчета не я прави сериен автомобил
  • 17 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Дошо":

    Ми даже и аз не съм очаквал тоя дядо да бие младока. Обаче ако на пистата завали сняг или е мокро или влажно нещата ще са други
  • 18 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Димитър":

    Е то тва с ел.мотора при цедене на колата отпада. Остава само бензиновия.
  • 19 Shmeker

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Maurice":

    Ми да се гони на пробег. Вейронът има огромен ресурс, с двигател проектиран лично от Пийх. Муахаха, само тоя факт го поставя в друга класа.
  • 20 някой

    0 0 Отговор
    "Шмекер", защо не си смениш ника на "Водопад От Глупости" ?

    Коментиран от #21, #22

  • 21 бончук

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "някой":

    А ти защо не направиш услуга на света и не се хвърлиш от някаде на доло с кратуната? Ама гледай да е по височко.

    Коментиран от #23

  • 22 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "някой":

    Кое точно е глупост?
  • 23 някой

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "бончук":

    А ти защо просто не си махнеш първата сричка от ника, да остане само "чук" ?
    Предполагам, си искал да кажеш "надолу", "отнякъде" и "по-височко", но това, че си потресаващо неграмотен, не те прави по-малко смешен, разбира се.
    Защото предпочитам ти да си първи и с удоволствие бих съдействал. Надявам се, отговора беше изчерпателен
  • 24 TSFH

    0 0 Отговор
    И аз бих предпочел вейрона :)
  • 25 BMW

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    Кое не е стабилно бе ? Точно Агера и Хуайра имат най=добрите стабилизиращи системи в момента.
  • 26 чилика

    0 0 Отговор
    тя и формулата е 600кг. и искате да ми кажете че не е стабилна така ли ?