Last news in Fakti

10 Юни, 2015 17:00 5 593 20

Mitsubishi ще разработва новия Lancer самостоятелно

  • mitsubishi-
  • lancer

След месеци на неизвестност Mitsubishi сложи край на слуховете и обяви, че ще разработва новото поколение на Lancer без външна помощ. Въпреки това японският производител ще продължи преговорите с потенциални партньори, които биха могли да помогнат при проектирането на модела, съобщава Wards Auto, цитирайки изпълнителния вицепрезидент на Mitsubishi Motors North America Дон Суеъринген.

"Разговорите продължават, но повече не можем да чакаме и започваме работа самостоятелно. Ако бъде постигната договореност, следващият Lancer може да се появи след година и половина-две", заявява Суеъринген.

Последните слухове за популярния японски модел гласяха, че той ще бъде построен на някоя от платформите на алианса Renault-Nissan. През ноември 2013 г. двата производителя подписаха споразумение, което предвиждаше съвместната разработка на два нови модела (наследник на Lancer и седан от горния сегмент средния клас) под марката Mitsubishi и общ електромобил.

Подробни технически характеристики за Mitsubishi Lancer , всички генерации  - ВИЖ


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 hfij

    0 0 Отговор
    красавец :)
  • 2 бай

    0 1 Отговор
    Айде и Лансера го ос*аха....язък....старите са къде-къде по-красиви...
  • 3 S Doichinov

    0 1 Отговор
    Отпред много ми прилича на пасат.
  • 4

    1 1 Отговор
    Стана и той безлична кола, една от многото които можеш да различиш само отблизо като и видиш емблемата, спокойно минава за Шевролет Круз, примерно.....
  • 5 ярослав станчев

    0 1 Отговор
    Абе като правеха старите модели приказвахте,че били морално остарели,не били в крак с модата,не ги купували.Сега като изкараха нов модел,бил приличал на други коли,били го о....и,не бил като старите им модели.Е какво искате???Колата изглежда добре,какво повече да направят от Мицубиши?Когато показаха новия прототип на Паджеро го оплюхте,че бил грозен,сега пак плюете.Интересна работа.
    Новото Ауди А4 било боклук,новия Лансер били го ос...и,само Сивик от 95-та с 1,6-големия мотори БМВ Е 36 са върха.
    .аси народа недоволен дето сме.

    Коментиран от #7, #10

  • 6 Кофти

    0 0 Отговор
    Хонда Акорд?
  • 7 Bravo

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "ярослав станчев":

    Станчев, май френд :P. Казвал ли съм ти, че са като коне с капаци ? Или че са сектанти ? :D :D :D Или че са способни да казват на черното , бяло ?
  • 8 круп

    1 0 Отговор
    Ярославе, тук всеки може да си каже мнението, казвай си твоето и не се сърди на другите, че мислят различно.
    А за сивика не си в час!

    Коментиран от #9

  • 9 Защита на Ярослав

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "круп":

    Не обвинявайте Ярослав Станчев! Човека си е много прав за всичко.
    Не може Бае ви Ганя да е като "облъчен" и непрекъснато да хвали това, което той има (в случая безвъзвратно морално остарелите БМВ Е36 и разните му там хондички от 1995 г.) и да твърди, че това е "най-доброто". Сега, няма как на черното да се вика бяло. Естествено че това Мицубиши е много по-добро от разните му бангии от 1995 г.
  • 10 Какво искат

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "ярослав станчев":

    Искат следващите 3-4 статии за деня.. и там да си из..рат л..ната!
  • 11

    0 0 Отговор
    Всеки има право на мнение, това мисля това казвам, между недоволство и мнение има разлика, когато нещо ми харесва наистина, не си кривя душата. Ако всички тука са само с положителни еднообразни коментари щеше да е голяма скука и тъпня, изобщо не бих чел и писал тука.....
  • 12 Трифонов

    0 0 Отговор
    Мицубиши Лансер Х съм имал лично. Купих го нов от магазина, карах го точно 3 години и всеки ден съжалявах за тъпия си избор! "Сектанти" и "способни да казват на черното бяло" на тоя свят са САМО И ЕДИНСТВЕНО хвалещите японската "автомобилна мисъл" напълно заблудени и без грам житейски опит наивници. Без да обиждам никого... пък и да го обидя, все тая! Истината е, че всичко позитивно, което се говори за който и да било японски автомобилен производител, е силно преувеличено и като цяло - невярно! Мицубиши Лансер например, винаги се е спрягал за японска кола (и тя е наистина такава, произвежда се изцяло в Япония), която е "една от най-надеждните", "една от най-вървящите", "една от най-качествено изработените". Истината обаче е съвсем различна. И това е истината, която възприемах лично ежедневно - истината на базата на собствения си опит. Този автомобил е погрешно проектиран - има висок център на тежестта, голям просвет за толкова висок център на тежестта, идиотско разпределение на масите между предния и задния мост (нещо от порядъка на 70% към 30%) и неадекватно, предвид предишните неща, комфортно настроено окачване. Предното такова, е морално остаряло и неотговарящо на останалото - обикновен Макферсон с по един носач от страна. И ужасна, ама наистина престъпно ужасна спирачна система. В чисто нов вариант, при две последователни спирания от 140 - 150 до 80 км.ч., чисто новите дискове се изкривяват и се появява брутална вибрация във волана. Като поизстинат, се оправят... до момента, в който вече спрат да се оправят. И няма дискове, няма накладки, каквито и да сложите, нещата не се променят. После - колата е драматично некачествено изпълнена - с некачествени материали в интериора (груби, тънки и твърди пластмасови панели в цялата кола, които са едва закрепени и имат хлабини помежду си от по няколко милиметра. В същото време са с деликатна повърхност и се драскат от човешки дъх, в резултат от което, ако колата не се пази, като яйцето на Фаберже, на първата година изглежда като 20 годишна барака отвътре. Декоративният сив елемент на таблото, е най-проста пластмаса, вапцана с евтина сива боя - ако закачите ароматизатор така, че да се допира до нея - обезцветява я. Този въпросният елемент, който е дълъг 40 см. и широк 3 - 7 см., струва 800 лева. Хромираният детайл около радиаторната решетка също струва 800 лева. За сравнение, същият детайл за Ауди А6 струва 400 лева (и на собствениците на Ауди им се струва скъпо). Годишната смяна на двигателното масло, масленият филтър и филтъра на климатика (5 литра масло и два филтъра), струва 500 лева. Все едно поддържаш нова 3-ка на БМВ или ново Ауди А4 - онея немските, дето били много скъпи и дето не били качествени. Колата НЕ Е ИЗОБЩО шумоизолирана. При сваляне на кората на вратата, виждаш директно ламарините. Точка. В резултат - при 120 км. ч. имаш усещането, че нещо страшно се е случило и вероятно краят ти е съвсем близо. Специално се налагаше да търся гуми с ниво на шум под 67 дБ, за да са нещата по-прилични. Шумът е същият при Тойота Корола, Нисан Кашкай и още няколко други японски боклука, върху които имам наблюдения, защото са на мои познати и приятели. Лансерът има идиотско пътно поведение - недозавива драматично, не спира, клати се като параход в завоите до степен да излиза от баланс без особена трудност, има конструктивни дефекти в кормилната уредба, от която се чуват странни пукания при преминаване през напречни неравности по платното още с излизането от шоурума. Паразитните шумове в интериора са толкова много, че при движение с по-висока скорост по паваж, вътре се появява страшно бучене, което започва да те изнервя още на втората минута. За надеждност изобщо няма какво да говорим. Лаковото покритие е ужасяващо тънко - след шест месечна употреба, предницата беше за пребоядисване. Всички панели по екстериора са некачествено сглобени, имат по-големи от допустимото разстояния помежду си, ламарините са адски меки (не случайно след миналогодишната градушка, най-драматично бяха пострадали главно новите японски коли - ювка). На един светофар, една девойка с Голф 6 спря в задната ми броня - помля я! Един месец седях без кола - тя се откачи и от двете страни, строши се през средата, фара за мъгла падна и се разби, почти всички крепежни елементи отдолу се изпотрошиха. Голфът не беше дори одраскан. Седях, "гледах и не вярвах на ушите си". Не можах изобщо да се ядосам на патицата заспала, защото бях бесен на акъла си, задето я купих тая съборетина. Нещо, което е изработено толкова некачествено и с толкова некачествени материали, няма как да е надеждно. На втория месец протече масло от една скоба пред перката на радиатора. В резултат, целият двигател се омаза с масло.С много лични усилия открих проблема и ги накарах в Балканстар просто да нагласят маркуча и да сменят скобата, защото се виждаше, че самият маркуч е поставен неправилно в заводски условия - не си съответстваха белезите на едната и другата част. Колата беше снабдена с ужасяващо зле напасната трансмисия - почти нито едно предавателно число не беше както трябва настроено. Непрекъснато в градски условия ми беше трудно да подбера правилната предавка - 2-ра идваше ниска, а 3-та - висока. Определено с тази тъпа каруца научих точно какво представляват японските коли. Абсолютна грешка! Във всяко отношение. И със сигурност никога повече няма да посегна към тия адски чикии. Само човек, който няма никакво отношение към автомобилите, може да бъде доволен от тези МПС-ва. Приемам решението си да купя тази кола за измама, извършена спрямо мен... от маркетинг отделите на всички японски марки, които са много добри професионалисти наистина, от всички недобросъвестни загубеняци, които не искат да признаят, че японските боклуци, които карат не стават за нищо и ги хвалят непрекъснато, разпространявайки откровени лъжи - че били качествени, че били надеждни, че вървели... че били иновативни (най-модерната система, която работеше в моя чисто нов Лансер Спортбек, т.е. модел 2009г., беше изобретена преди повече от десетилетие). Това е измама. Е, аз повече няма да се подлъжа. В същото време обаче, възнамерявам да запозная колкото се може повече хора с обстоятелството, че японските коли са вероятно най-скапаните от всички на този свят. Без преувеличения! И независимо кой какво ще каже, не познавам човек, който ме познава, който вече дори да се замисля да си купи японски автомобил. А преди, доста от тях им бяха фенове. Реванш! Карал съм употребявани френски, италиански и немски коли, както и нова японска и сега немска. Имам приятели с други японски коли - Нисан и Тойота, също купени нови. И това, което мога да кажа, в резултат от собствения си жизнен опит, е следното - най-качествените, надеждни и доставящи ежедневно удоволствие автомобили, са БМВ, Мерцедес и Ауди. Винаги обаче ще харесвам много и Алфа Ромео - това е автомобил, създаден, за да доставя удоволствие с начина по който се движи, звучи и изглежда. Веднага след това нареждам шведските и френските автомобили. Най-скапаните коли от всички на този свят, са японските! Много от вас няма да повярват на това сега. Уви, ще повярват някой ден... когато вече ще бъде твърде късно, за да направят каквото и да е.

    Коментиран от #13, #16, #18

  • 13

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Трифонов":

    Мога да те поздравя за това, което каза за Алфа Ромео, другите за които пишеш не ме вълнуват особено.....
  • 14 Bravo

    0 1 Отговор
    Колега, нали не си ме разбрал погрешно ? Говорих за оризарите.

    Коментиран от #15

  • 15 Bravo

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Bravo":

    Колегата *Станчев, имах предвид.
  • 16 Julio

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Трифонов":

    Склонен съм да приема всичко написано от теб за абсолютно вярно с една единствена забележка - дори и тук никога не съм прочел от никой хубава дума за Митсубиши произведено през последните 10-15 години.
    Общоизвестен факт е че като цяло е една скапана кола която във всякви класации седи на дъното - нищо че е японска...
    Апропо понеже сме купували служебни товарни коли (Мерцедес) от Балкан Стар единият от шофьорите (беше със значителен стаж и като тиров шофьор) се кълнеше че са ни продали рециклирани бусове за чисто нови, щото според него е невъзможно да има толкова скапана товарна кола извадена от магазин... Така че "повредата" може и да е в доставчика...
  • 17 копеле

    0 0 Отговор
    Повече прилича на дизайн на Хонда
  • 18 Ituriel

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Трифонов":

    Да, да имал си ти чисто ново мицубиши... и един мърмот увива шоколада в станьол. Във всяка 1 статия за японски автомобил се повтаря едно и също от твоя страна - огромни досадни постове, за това как си имал чисто нов автомобил от съответната марка, как си съжалявал за избора, колко калпави били японските автомобили, колко остарели, с липси на иновации, колко наивни били феновете им, и как ти все съжаляваш избора за съответния автомобил. Ти щом си имал толкова много чисто нови японски коли явно само от теб се издържат ха-ха-ха. Не знам колко отрицателно IQ, трябва да имат хората, които ти вярват на постовете, може би само такива, които си мислят, че някой който е писал дълъг пост е разсъждавал и давал реални примери, а реалността - дървен философ с фантасмагории. Айде сънувай пак как си купуваш чисто нов японски автомобил, пий си редовно млякото и да расте чурката малкия :))))))
  • 19 въпрос

    0 0 Отговор
    Господин Трифонов какво ще кажете за окачването и другите неща на Акорд след 2005 примерно защото съм в процес на размисъл и ми казаха много добри думи за този автомобил.Аз нямам пари за нов но нещо до 5 години мога да си позволя а не съм очарован от аудито което притежавах.
  • 20 Трифонов

    0 0 Отговор
    До коментар 18 от Ituriel: Ако прочетеш внимателно другите ми коментари, ще видиш, че навсякъде, където говоря за това, че съм имал чисто нов японски автомобил, не съм посочил марка и модел. А навсякъде, където СЪМ ги посочил, както в случая, твърдя, че съм имал именно Мицубиши Лансер Спортбек, модел 2009, производство 2010г. Имам преки наблюдения над Нисан Кашкай, който е на моя колежка, която през 2008г. даде за него към 55 хил. лв., както и над Тойота Корола 2010г., която пък е на мой приятел. Това е. Имал съм само една чисто нова японска кола и това е първата и последната японска кола, която ще имам. Глупостите, дето си изписал нямат значение. Дървеният философ си ти! Хвани един Лансер Х, покарай го и ако можеш, оспори нещо от написаното от мен. Боклуци са... всичките. Защото философията при изработването на колите им е еднаква, без значение на марката!
    До Коментар 19: Хората и главно ние - мъжете, много държим самостоятелно да си го вкараме до сливиците и после, като се убедим, че сме сбъркали, при никакви обстоятелства да не искаме да си признаем грешката. Хората отдавна са казали, че мъж реши ли да се жени или да си купува кола, нищо не може да го спре. Така че, вероятно ще си купиш Хонда Акорд, щом си решил. Аз обаче, исках да съм изключение. Затова си губя времето с "дълги и досадни" коментари, както се оплаква Ituriel. Защото обичам страстно автомобилите и до ден днешен се чувствам омерзен от тия нещастници, които успяха да ми набутат тоя боклук да се измъчвам с него три години и накрая да го продам за по-малко от 1/2 от цената му (понеже нали италианските коли хич не държали цена). Та ето затова ти казвам - НЕ... СИ... КУПУВАЙ... ХОНДА... АКОРД. Ако си автомобилен човек, горчиво ще съжаляваш!