Last news in Fakti

14 Август, 2015 11:35 27 801 32

Най-мощният седан в света стана още по-мощен

  • hennessey performance-
  • dodge-
  • charger-
  • srt-
  • hellcat
Американското тунинг ателие Hennessey Performance разработи два пакета за най-мощния седан в света Dodge Charger. Стандартно този автомобил разполага със 717 конски сили, но след доработките на Hennessey мощността на компресорния V8 мотор нараства до 805 и до 852 конски сили.
 
Първият пакет е обозначен с индекс HPE800 и включва нов електронен блок, още по-спортен въздушен филтър и леки изменения по коляновия вал. След доработката последният се сдобива с нова ролка, благодарение на която се увеличава налягането в компресора. По този начин мощността е увеличена с 87 коня.
Пакетът HPE850, който увеличава мощността на Charger с цели 135 конски сили, включва същите изменения, които са налични и за HPE800, но и нова дроселова клапа. Заради измененията по двигателя се налага и преместването на компресора - сложна процедура, изпълнена с изключителна прецизност от тунинг специалистите.
 
За съжаление на този етап от Hennessey Performance не посочват на какво са способни новите доработени версии. Динамичните характеристики остават тайна, но те явно ще са доста по-добри от тези на Dodge Charger SRT Hellcat. Последният ускорява от място до четвърт миля (402 метра) км/ч. за 11 секунди, а максималната му скорост е 326 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 2 audi rs6

    0 2 Отговор
    porednata amerikanska boza

    Коментиран от #3

  • 3 lol

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "audi rs6":

    Стокова тази кола бие направен GTR, pls без олигофренски изказвания :D

    Коментиран от #4

  • 4 asdasd

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "lol":

    как стоков чарджър (370 к.с.) ще бие GTR (550 коня stock), да не говорим за пипан... а тея от хенеси си мислят, че всичко е коне .. американски малоумници

    Коментиран от #8

  • 5 тц тц тц

    1 0 Отговор
    Интересно... Да се надяваме, че в пакетите са включени възможности за завиване, сещате се- ляво, дясно... Принципно х'мериканските автомобили са скарани с концепцията, че Ти управляваш и че евентуално по някое време би пожелал така да се каже- да кривнеш леко от пътя, или както е познато при някои други марки- да завиеш. Пазете се на пътя и не карайте като ОЛИГОФРЕНИ !!! Много хора загинаха и пострадаха !!!
  • 6 гост

    2 0 Отговор
    Има достатъчно тестове на американски коли с много коне на задната ос. Някой от тях дори тръгват трудно, понеже въртящият момент е толкова голям, че задните гуми не спират да въртят. Много от европейските коли имат 4х4 над 500кс понеже е много трудно да се запази сцепление само с една ос. Говорим са серийни гуми, не са слик.
    Многото коне не означават скорост, при американските в повечето случаи означават неуправляемост при бързо каране, и едно Порше или Нисан може да завъртят много по-добра обиколка от един Додж.
    Това го има за пример с Ево за дрифт: с две оси колата ускорява за 4,5с, но преработено само на задна ос - 6,5 сек при еквивалентна мощност.

    Коментиран от #9

  • 7 Нюрб

    1 1 Отговор
    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
    Вижте къде са и Dodge, и Chevrolet и се спрете с изказвания валидни за преди 90-те години на миналия век, относно завиването на американските автомобили. Чул някой, че имат слабо управление американските коли и го повтаря 20 години.
    Малко трябва да се помисли, не много.
  • 8 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "asdasd":

    Хехе. Говори как не всичко е мощност и сравнява две напълно различни коли по коне И да те светна, най-мощния стоков Charger е Hellcat с 707 коня.
  • 9 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Никой не е казал, че това е кола за обиколки. Това е кола за забавление, да й изнасяш задницата на завойте и да правиш масични бърнаути. За сравнително малко пари получаваш крещящ V8 със 707 коня и задно предаване в кола практична за ежедневно ползване. Толкова. Ако искаш да въртиш обиколки на писти, вадиш още 50-100 бона отгоре за ГТ-Ри, Ферарита и т.н. Гарантирам ти, че тази кола ще е много по-забавна и е с характер, не компютър с задвижване 4х4.
  • 10 4ekai malko

    0 0 Отговор
    Kak tva 6e e nai-mo6tniq sedan? Ami Brabus 800 i 850?

    Коментиран от #11

  • 11 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "4ekai malko":

    10, а тоя брабус сериен ли е, акто си толкова навътре ? и каква му е цената, щото доджът е сериен и доооста по ефтин от въпросният бенц, да не се акожа накрая, че просто си купуваш един кашон кожа
  • 12 Косьо

    1 0 Отговор
    Стандартно този автомобил разполага със 717 конски сили, но след доработките на Hennessey мощността на компресорния V8 мотор нараства до 805 и до 852 конски сили. Какво не ви е ясно не мога да разбера?! Brabus е 800 и 850к.с, а това е 852, Е не е ли най мощният седан!!
  • 13 СССР

    0 2 Отговор
    Гарантирам че отзад е на РЕСОРИ като на дядо Москвича! Англичаните от ТОП ГИАР тестваха най новият Корвет и казаха:
    Ако искате пласмасова кола с Тайванско окачване, таизи е за вас хахаха! Също казаха че немогат да повярват как хора който правят коли с толкова некачествена и скърцаща пластмаса са стъпили на Луната!

    Коментиран от #15, #16

  • 14 Косьо

    0 0 Отговор
    Да не говорим, че Brabus е тунинг версия и като гледам даже се предлага и купе, от кога купето е седан!?
  • 15 Toni

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "СССР":

    CCCP, англичаните да си гледат роувърите и да не се обаждат...поне, докато не направят една кола от клас muscle :)
  • 16 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "СССР":

    Гледал съм почти всички епизоди на Топ Гуър и никога не съм чувал такова нещо да казват. Да, не е толкова качествен, колкото другите от класа му, но ако си гледал, когато го сравняват с Ауди Р8, е по-забавен.
  • 17 Пълно е с малоумни

    0 0 Отговор
    До коментар #13 от " СССР":


    Евала. Щом ти си казъл и гарантираш
  • 18 Корвет

    0 0 Отговор
    Колко да е некачествен Корвета? Двигателя е един от най-добрите -леки и компактни. Не случайно го монтират на повечето custom коли. Дори и българския суперкар е с такъв.
  • 19 hahahaha

    1 0 Отговор
    150 konq li e toq V8 amerikanec hahahahhahahaaaaaa

    Коментиран от #20

  • 20 American Dream

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "hahahaha":

    Не, до толкова стигат само Мерцедесите! Американеца започва да гради от 180к.с. и V6 нагоре!

    Коментиран от #22

  • 21 AMG

    1 0 Отговор
    Спри дрогата.
  • 22 AMG

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "American Dream":

    Спри дрогата.

    Коментиран от #23

  • 23 American Dream

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "AMG":

    Хайде, качи се в американска кола, да ти ,, изреве'' този двигател, да нидиш да какво става на въпрос или само на картинка можеш да ги видиш...
  • 24 Driver

    1 0 Отговор
    Няма ли една тема, която да не се натроли от професори на немски премиуми?
    Hellcat разновидностите на Додж са в момента най-мощните в сегмент седан, мъсъл и SUV.
    Феновете на немските амтомобили явно не го знаят товa или каквато и да е друга информация за коли различна от тази за премиумите.
    В тяхния свят само ги интересува немския премиум и неговите тунинг разновидности(Brabus, Alpina и т.н.), в което няма лошо, но вече е дразнещо като тръгват да наливат акъл и да се правят на мега разбирачи.
    На един клик са от това да азберат, че Американските коли са добри на писта, но селският почетател на Мерджани и Баварци разчита повече на информацията подбрана от дебелия чичка с 190-ка, който чопли семки пред блока.
  • 25 Danail

    1 0 Отговор
    za vsichki pishman fenove na nemski avtomobili, s promiti mozyci koito kazvat kak nai malkite amerikanski dvigateli zapohvat ot 4litra v8, 3.5 v6 i kak razbirash li moj da si kupish musclecar za 20 000 dolara i ot amerikanskoto po moshno nqma, kato cqlo za obshtata gmesh koqto si misli si misli che razbira ot avtomobili: brabus otdavna napraviha rocket 900 i rocket 950 za s class sedan i kupe i nito te sa v seriino proizvodstvo nito henessey i dvete kompanii si imat zavodi i centrali v syotvetnite dyrjavi i rabotqt po porychka, syvsem izvyn temata e che nai-moshte avtomobil bilo to sedan kupe ili hechbek ne e zadyljitelno da e nai-byrz ili pyrga. pone malko se pointeresuvaite ili prosto ako ne vi e interesno ne govorete naizust ne e nujno chovek da razbira ot vsichko

    Коментиран от #26

  • 26 миседниш накура

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "Danail ":

    Данаил и Драйвър-лошото е че тези разбирачи едва ли имат стотинки за слънчоглед а камоли за газ на техните супер векрти и бенвета тройки,а голфа им е най-велик-те ако се качат на американска друго ще говорят ама де тоз късмет,абе гроздето им е кисело.....
  • 27 qwerty

    0 0 Отговор
    още по-спортен въздушен филтър=още по-голяма журналистическа простотия!
  • 28 qqqqqq

    0 1 Отговор
    Преди години като бях в САЩ, имах възможност да карам Мустанг и Вайпър само че от по старите модели. Ако ги караш в права линия са добре, обаче в завой са зле. За сравнение Ауди Б4 е сякаш в пъти по стабилно в завоите от тези.

    Коментиран от #29

  • 29 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "qqqqqq":

    Audi B4 е или с предно или 4х4. И с много по-малко мощност, следователно е напълно нормално. Това една кола колко е стабилна в завойте не определя дали е зле или добре, а дали можеш да я управляваш. От такива като тебе им е излязла тая слава.
  • 30 Сашу

    1 0 Отговор
    Всеки път прочитам темата и после чета изказвания. С изключение на 3 смислени коментара, както винаги само простотии. Вярно е че американеца няма толкова шикозно и гъзарско излъчване като немците, вярно е че не струва колкото AMG или М и също така е вярно че по нашите български пътища никой не дрифти с американец или да те мачка по кръстовищата. Както вече ви казаха колегите със смислените коментари прочетете малко не само да гледате клипчета и картинки. Аман от ПРОСТОТИЯ.
  • 31 Ivan

    0 0 Отговор
    ..... "Динамичните характеристики остават тайна, но те явно ще са доста по-добри от тези на Dodge Charger SRT Hellcat. Последният ускорява от място до четвърт миля (402 метра) км/ч. за 11 секунди"
  • 32 на майка ви филията

    0 0 Отговор
    Абе, ако някой ден покарате Американска кола ще забележите разликата...Не карате защото са скъпи за европа, а ако беше америка, толкова близо, колкото германия сега щяхте да карате американски и да псувате немските.
  • 33 на майка ви филията

    0 0 Отговор
    Абе, ако някой ден покарате Американска кола ще забележите разликата...Не карате защото са скъпи за европа, а ако беше америка, толкова близо, колкото германия сега щяхте да карате американски и да псувате немските.