"Както неведнъж сме заявявали, всяка травма, свързана с автомобил Porsche, е трагедия за нас. Въпреки това сме убедени, а и официалният доклад по случая недвусмислено показва, че катастрофата (в която загина Пол Уокър) е резултат от невнимателно шофиране и превишена скорост", гласи изявление на представител на германския производител пред Entertainment Weekly. По този начин немците отговарят на обвиненията, повдигнати от дъщерята на актьора.
Медоу Рейн Уокър заведе съдебен иск, в който настоява, че смъртта на баща й е следствие от конструктивни недостатъци на фаталното Porsche Carrera GT. Според ищцата немската суперкола имала проблеми със стабилизиращата система и не било изключено Пол Уокър да е загинал от травмите вследствие на слабия силов скелет на купето. В иска се твърди също, че при предварителното обтягане предпазният колан е счупил ребро на актьора и не му е позволил да излезе от автомобила преди избухването на пожара.
Пол Уокър изгоря жив в Porsche Carrera GT след катастрофа в калифорнийския град Санта Кларита на 30 ноември 2013 г. Според експертизата автомобилът, управляван от Роджър Родас, се е ударил в бордюр, дърво, електрически стълб и след завъртане на 180 градуса се е разполовил в друго дърво, след което е пламнал.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ghost
Не са виновни Порше !
Виновни са всички тия кавали де седяха отстрани и снимаха с телефоните си тая сензация докато той изгаряше вътре жив !
А не се притекоха на помощ,няма значение дали да го извадят или да пробват да потушат пожара !
13:10 05.10.2015
2 Бързи и яростни
13:27 05.10.2015
3 Nqmafaidaotnas
14:27 05.10.2015
4 Кобрата
15:12 05.10.2015
5 гост
16:47 05.10.2015
6 ланс
Коментиран от #9, #12
18:41 05.10.2015
7 1598
19:07 05.10.2015
8 Бай Кор
Момичето си е премислило действията, консултирало се е с адвокати, така че има резон в направеното, щом е допуснато и от съдия.
Порше имаха един период през 70-те, в който бяха известни като производител на автомобили за самоубийци - катастрофите с Порше бяха така чести, че даже са обмисляли да ги забранят.
19:55 05.10.2015
9 dhcp
До коментар #6 от "ланс":
И кво прайш като ти потрябва мощ и скорост за да избегнеш застрашителна ситуация? Хващаш се за палците?Па че порше били опасни... Всеки знае за какво е създадено порше. Щом си го е купил е наясно как се кара и как не се кара с порше! Жалко за заминалите си животи.
Коментиран от #17
21:53 05.10.2015
10 Дошо
Коментиран от #19
12:09 06.10.2015
11 Ярослав Станчев
Мълчим естествено,защото става въпрос за флаинг жапан пауа,нали така???
12:29 06.10.2015
12 Nasulov
До коментар #6 от "ланс":
Още на времето(през 90те,ако не се лъжа)в Германия всички производители се разбират да наложат електронно ограничение на скоростта на автомобилите,които произвеждат.И то е 250км в час.Само от Щутгарт не се съгласяват и колите им си развиват,колкото могат.15:26 06.10.2015
13 WarInside
16:03 06.10.2015
14 Бхд БхД
19:20 06.10.2015
15 шофьорът
20:53 06.10.2015
16 Спиро
Конструктивен дефект, инженерно недоглеждане, и на всичкото отгоре и понеделнишка сглобка.Това коя да е друга кола ако 'фанеш, нема нищо да ѝ стане при (цитирам) "...се е ударил в бордюр, дърво, електрически стълб и след завъртане на 180 градуса се е разполовил в друго дърво, след което е пламнал."
Ама може ли такова нещо? Кротко си караше човечеца с 40 и ей така изведнъж, заради тая проклета стабилизираща система - виж тя 'ква стана?? Ум да ти зайде направо.
Без значение дали си Пол Уокър или Михаел Шумахер (извинявам се, че намесвам името му тук) - законите на физиката са едни и същи. Да бе мирно седяло .....
22:32 06.10.2015
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Авдокатин с практика
09:44 07.10.2015
19 Тошо
До коментар #10 от "Дошо":
Евала братле! Аман от зомбирани разбирачи от " немско качество" . Имаше преди година-две класация на най некачествени стоки. Първенството държаха германските стоки (!), Турските, помня бяха 7- ми!23:34 25.10.2017
20 Този коментар е премахнат от модератор.