3 Декември, 2015 09:45 26 121 50

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

  • volvo-
  • s90-
  • v90-
  • детройт 2016
Шведска кройка срещу голямата немска тройка - 1

Малко повече от месец преди автосалона в Детройт, където ще се състои премиерата му, Volvo представи новия си флагман. S90 сменя досегашния най-голям модел на шведите S80 и ще се опита да отхапе парче от тортата в европейския средния клас, доминиран от Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Новата S-деветдесетка е вторият модел на Volvo с това име след седана, произвеждан в края на 90-те години на миналия век. Автомобилът е базиран на модулната платформа SPA, дебютирала с втората генерация на всъдехода XC90.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведският седан ще се предлага с двулитрови бензинови и дизелови двигатели от семейството Drive-E, които могат да се комплектоват с шестстепенна механична предавателна кутия или автоматик с осем предавки. Ще има и хибридна модификация със системна мощност 400 к.с. с 65-киловатов електромотор на задната ос.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Продажбите на Volvo S90 ще стартират с бензинова версия с мощност 320 к.с. с турбокомпресор и механичен нагнетател. За любителите на нафтата са предвидени два варианта с четирицилиндров турбодизел със 190 (400 Нм) и 225 конски сили (470 Нм).

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Всички модификации с изключение на най-маломощната ще имат четири задвижващи колела. В нормални условия въртящият момент се предава на предния мост, а при пробуксуване към задната ос може да се прехвърля до 50% от тягата.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Volvo S90 ще получи система за полуавтономно управление на базата на активен круиз контрол. Тя позволява движението в едно платно със скорост до 130 км/ч без намесата на водача. Електрониката не се нуждае от "пилотен" автомобил отпред, който да следва, поддържайки същата траектория от дистанция.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Интерес буди и системата за засичане на едри животни като лосове на пътното платно, която работи както през деня, така и нощем. В случай на опасност тя задейства спирачките, за да се избегне удар.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

В оборудването влизат също системи за 360-градусово видеонаблюдение, следене на слепите зони, автоматично паркиране и помощ при пресичане на натоварени кръстовища. Освен това S90 ще може да предотвратява неволно излизане на банкета, като спира и завива самостоятелно в случай на нужда.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Volvo няма да се разочарова и почитателите на големи шведски комбита. Малко след седана се очаква и появата на универсала с традиционния индекс V90.

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка


Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Шведска кройка срещу голямата немска тройка

Технически характеристики за съществуващите моделите на Волво , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 4546

    0 2 Отговор
    Отзад е ужас
  • 2 zolfrid

    0 2 Отговор
    Супер кола и накрая задницата о.рана кат за световно.
  • 3 КАЛОЯНОВ

    3 0 Отговор
    Волвото е наистина страхотно дано да бъде отценено и има бъдеще и заглавието е добро
  • 4 Plodviv

    1 1 Отговор
    Шведските коли са по-добри от немските и това е аксиома. А това ще рече, че са най-добрите в света. Иначе Волво винаги са издишали при дизайна на задницата, но да им има проблемите човек...
  • 5 Гост

    0 1 Отговор
    Оправете си ЗАГЛАВИЕТО
    Марката одавна нее Шведска
    Информацията е подвеждаща.

    Коментиран от #36

  • 6 112

    2 0 Отговор
    Добре са го направили но джипа изглежда доста по-строен. Иначе не ми допада това че му лепват един таблет и толкова, същото и за скоростомера. Волво се връщат в играта, стискам им палци да се развиват все повече.
  • 7 опсмопсус

    1 0 Отговор
    Волво най-накрая изкараха дизайн.
    Отпред вече всички са ми еднакви в решетката, Мазда, Волво, Мерцедес!
    Всеки има различен вкус, като не ви харесва не я купувайте бие!
  • 8 да ама не

    1 0 Отговор
    Ала-Бала,всеки харесва ВОЛВО но малко си го купуват...

    Коментиран от #10

  • 9 Кофти

    0 1 Отговор
    Добър микс се е получил между дизайна на Мерц/ БМВ /Ауди... Пълна липса на индивидуалност!
  • 10 VWandMercedes

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "да ама не":

    Мдааа, и аз харесвам Алфа Ромео но карам немец.
  • 11 xxx

    2 0 Отговор
    Хубав автомобил, но да си призная задницата и особено стоповете не ми допадат.
    Кофти се подържа Волво, а и бензиновите им мотори са доста лакоми, но че е хубава марка- да, факт е!
  • 12 ваг пляк

    2 0 Отговор
    Е това е кола!А не като на ваг пляк боклуците.
  • 13 asoos

    0 2 Отговор
    От ВОЛВО и ТЪЩА отърване няма
  • 14 Киро

    1 1 Отговор
    А знаете ли, че единствения дизел е 2000 кубика?

    Радвате ли се сега?

    Лимузина с 2000 кубика дигателче!

    И на ХС90 слагат същия, смях в залата, другари!

    Коментиран от #27

  • 15 копеле

    0 1 Отговор
    Всичко е ОК, но да ми изпраскат този грозния китайски стоп, трудно се преживява. Е и фарчетата на 98% гепнали от Q7 2015-2016. С немеца трудно може да се бори някой, айде бе.
  • 16 бмв е61

    1 0 Отговор
    абе марка е и то добра,но има и много по-добри все пак от тях
  • 17 МSux

    2 0 Отговор
    Според мен Волвото е супер, всичко ми харесва. Ако погледнете задниците на Мерцедес, БМВ, Ауди, ще видите, че всичките са еднакви. Аз лично ако имам парите ще отида в шоу рум на Ауди, Волво, БМВ, Мерцедес - ще направя обстовен тест драйв на всичките в този клас и ще преценя кое ми допада най-много. Като дизайн бих го предпочел пред немската 3ка.

    Коментиран от #28, #46

  • 18 гост

    0 1 Отговор
    Много добре изглежда, дори и на същата цена като немеца е пак по-добре, понеже е различна. Двигателите са си пресметнати, няма да са маломощни за това купе със сигурност.
    Единственото което не е хубаво е, че е голяма на габарити. Все повече и повече растат на размер, а пътищата не, в България дори се стесняват паркоместа и пътни ленти. Няма как да става по-приятно карането, ако е трудно да се разминеш или изпитваш трудност при всяко едно маневриране из града.
    Това волво ако запази същия дизайн и пропорции, но купето е към 4,5м. ще е много по-удобно и практично.

    Коментиран от #21

  • 19 maxblue

    3 0 Отговор
    Стилен и хармоничен дизайн както отвън така и отвътре, за първи път мога да кажа че ми харесва задната част която,както при Ford никога не е била хармонично свързана с основния облик на автомобила.Едно силно завръщане в елита на премиалните автомобили да вярно е че има заемки в някой детайли,но няма лошо в това да подражаваш на добрите в този бранш всеки има право на място под слънцето,и Volvo със сигурност ще го намерят не съм фен на тази марка но винаги съм уважавал стремежа им за иновация и съвършенство.
  • 20 Косматия

    2 0 Отговор
    Едно Т6, синьо - оушън рейс за мен, моля!

  • 21 Косматия

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    То има и S60, като ти е голямо това.
  • 22 Мнение

    3 0 Отговор
    Какво да кажа, като ги гледам снимките и ги сравня с моята кола на 11 г., всеки който си купи такава чисто нова ще е много доволен, според мен :)
  • 23 Кобрата

    3 0 Отговор
    VOLVO-то е много хубаво, купето е просторно, но стоповете не ми допадат нещо.
    Като я погледна отстрани, задницата е скосена подобно на тази на Audi A7, други забележки няма, VOLVO-то е хубава марка!

    Коментиран от #26

  • 24 така е

    1 0 Отговор
    При внимателно вглеждане има ВЗАИМСТВАНО от всички конкуренти и от БМВ и от Ауди и от Мерцедес и от Ситроен
    иначе като цяло е много добро на вид
  • 25 елеганс

    3 0 Отговор
    С ката и 7ака да ядат ряпа е тва е кола която им е пряк конкурент и мн по сигурен
  • 26 макя му и прасе - цел шопар ти ка'ам

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Кобрата":

    И доста скъпичко за поддръжка, но като си го купиш, ще разбереш
  • 27 Домакин

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Киро":

    Аз мисля, че са достатъчни тези 2000куб. Малък разход, прилична динамика. Ти какво очакваше? Конкурент на 550д?

    Коментиран от #45

  • 28 факт

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "МSux":

    " Като дизайн бих го предпочел пред немската 3ка. " - Трепереха ли ти ръцете, докато го написа това? Та това Волво е някаква комбинация от немската 3ка и не им се е получило особено добре!
  • 29 гост

    1 0 Отговор
    Обичах марката , докато XC 90 с двигателя D5 (2009) не пръсна глава ( на 152 000 км , закупен нов в Бг и обсужван в Мото Фое ) , дори не ме питайте за какви пари за ремонта иде реч !!!
  • 30 Аз

    0 0 Отговор
    Има много БМВ елементи.
  • 31 b b simon

    2 0 Отговор
    Незнам как са новите модели на фирмата но карах няколко години V70 Turbo AWD.
    Супер возия а и частите не бяха скъпи, нооооо на градско ми влизаше дълбоко в джоба(16-17L).
    На всекими според потребноститe!
  • 32 mediator37

    0 0 Отговор
    Много е красива, особено отзад. Барната е и стилна и отвътре.
    Обаче, подтискащо малък двигател 2,0л. Просто недоумявам. Бизнескласа, флагман... и изведнъж - спестители на плажа. Остава фабрична газова бутилка да й сложат и айде чакай да пребориш триглавата ламя .
  • 33 slavi

    0 2 Отговор
    Тея базикат ли се , бе ?

    Щели да побеждават E-class, A6 и 5-er ... :D Боже,Боже...
  • 34 656

    1 0 Отговор
    Стига глупости, Волво-то е готино но това е истината https://www.google.bg/search?q=cls+2015&biw=1280&bih=899&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiUvZ_d-L_JAhULiSwKHQgxB3IQsAQIGQ#imgrc=HpXZIB6HQVOZYM%3A

    Коментиран от #41

  • 35 фори

    1 1 Отговор
    Е да, CLS 2015 кърти от всякъде, дори по ме кефи от S класата и Волвото се губи на техния фон. Стоповете му са ужасни, дизайнера му да не е бил фиркан.
  • 36 Моля

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Компанията, завода и персонала са шведски. Основният акционер е китайски консорциум, хайде моля когато пишете коментари поне се поинтересувайте. Според теб Ягуар и Роувър са индийски сигурно. В БМВ има арабски акционери... това прави ли я арабска кола?
  • 37 Анастас Анастасов Хх

    1 0 Отговор
    Е то който и цлс да погледнеш е по красив , но аз съм на мнение, че хибридната версия ще е на отлично ниво и няма да е толкова скучна като бмв 7 даречем.
  • 38 Volvo

    1 0 Отговор
    Tired of German techno? Try some Swedish metal.
    Това казва всичко!!!

    Коментиран от #42

  • 39 SWEDEN

    1 0 Отговор
    Гледам някои мрънкат, че нямало мощни двигатели. Аз доколкото прочетох в статията ще има двигател с 400к.с. А и това са първите двигатели, които пускат, може би ще разширят гамата в следващите години и може да изкарат и нещо над 400к.с. Да не говорим, че от придворното тунинт ателие на Волво Polestar със сигурност ще изкарат наточена версия, която може и да удари 500к.с. Е, това малко ли е за автомобил от този клас ?
  • 40 SWEDEN

    0 0 Отговор
    Иначе като дизайн е УБИЕЦ. Особено отзад е нещо много нестандартно, което няма да го сбъркаш с друга марка. Сигурен съм, че като го видим на живо ще е мноооого красиво. Едно е на снимки, друго е да го видиш на живо. А и нормално е като е нещо по-нетипично на някои традиционалисти да се стори грозно (визирам стоповете), но с времето и на тях ще се хареса. Така бях и аз като излезе х6 ми беше адски противен, а сега го обожавам.
  • 41 XC 90

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "656":

    Ко, Ко каза, ко ? Ей тва е красота и изящество мани го мерца ;)

    https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-0/p180x540/12308841_10153786688116052_1182695378794193641_n.jpg?oh=3afbbad0f5ef9c637184eceb63512a5b&oe=56D9DB87

    Коментиран от #44

  • 42 Behemoth

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Volvo":

    Шведския метал е за децата. Сега по-темата, колата изглежда добре. Централната козола обаче е доста грозна за мен, както и задницата.
  • 43 Hahaha

    0 0 Отговор
    http://uncrate.com/p/2013/12/2014-chevrolet-camaro-z28-xl.jpg
  • 44 656

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "XC 90":

    Съгласен съм но аз визирах седан-лимозина
  • 45 Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Домакин":

    Да, ще може да се движи с 2000 кубика двигателче, но това двигателче не подхожда за флагманите на Волво, които са по над 2 тона!

    Като ще даваш 150 хиляди лева за ХС 90, дали си заслужава двигателчето да ти е 2000 кубика? Този автомобил ще има динамика на пенсионерска кола, а хората, които дават толкова пари, не искат такава кола, повярвай ми.

    И не е нужно да е 550 Д, един нормален за това купе 3.0 дизел му е екстра.

    Коментиран от #49

  • 46 йгхб

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "МSux":

    Лошото е ,че никой с БМВ няма да ти види хубавата Задница !
  • 47 Бмв Фен

    0 0 Отговор
    Къде са еднакви отзад. Ако говориш за стоповете, и на 3-те премиум марки са различни. Единствено на оня кмет с мерцедес за 200000 лв, GLE Amg, като го снимаха и направо си казах-Бмв Х6. Па то Мерцедес.
  • 48 VKB

    1 0 Отговор
    Напротив - марката си е точно шведска,а инвеститорите са китайци!
  • 49 VKB

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "Киро":

    Погледни първо колко кончета е!Вече и от 1000 кубика вадят 150 к.с.
    По-ме притеснява дали ще издържи повече от 100 000км!
  • 50 V70 2001 и SuperB 2014

    1 0 Отговор
    Личи си, че не си се качвал на кола с НОВ съвременен дизелов мотор!