Last news in Fakti

4 Януари, 2016 10:59 23 367 39

Citroen ще се пробва с нова лимузина

  • citroen-
  • c6-
  • emp2-
  • metropolis-
  • numero 9-
  • dongfeng-psa
Citroen ще се пробва с нова лимузина - 1

През 2012 г. в пенсия бе изпратен последният голям Citroen. Марката остана без модел в бизнес сегмента, с което бе сложен край на десетилетни традиции. Производството на C6 бе прекратено заради слаби продажби въпреки уникалния му френски стил и великолепната возия, която осигуряваше хидропневматичното окачване.

"Двата шеврона" обаче нямат намерение да се отказват от борбата за място сред горния сегмент на средния клас. В Китай, където Citroen има стабилни позиции от години, обичат големите коли и французите смятат отново да опитат късмета си в този капризен клас.

Citroen ще се пробва с нова лимузина

В момента марката продава цели 5 седана на китайския пазар, но всички те са базирани на C4 и не могат да се мерят с немската конкуренция. Новият флагман ще бъде построен на платформата EMP2, което ще позволи на съвместното предприятие Dongfeng-PSA да предложи автомобил с огромно междуосие и изобилие от място на задните седалки.

Наследникът на C6 ще носи същото обозначение и ще се появи в дилърските центрове през есента. Според CarNewsChina за автомобил са предвидени два турбодвигателя с обем 1.8 и 2.0 литра, към които на по-късен етап ще се присъедини и хибридна силова установка заради изискванията на китайските власти за намаляване на средния разход на моделната линия на всеки производител до 5 л/100 км.

Дизайнът на китайския С6 ще бъде изпълнен в стила на прототипа Metropolis, показан на салона в Шанхай през 2010 г. Луксозният бранд DS също ще има своя версия на флагмана, но тя ще прилича повече на концепта Numero 9. Citroen смята да продава C6 и в Европа, но тукашният вариант няма да разчита на размери, а на култовото хидропневматично окачване и други напредничави технологии.

Citroen ще се пробва с нова лимузина

Подробни ТТ данни за съществуващата генерация на Citroen C6 , вижте  ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    4 2 Отговор
    Не трябва да се отказват от хидропневматичното окачване. Това е тяхна запазена марка. Няма кола с такава возия. Другите фирми не го правят, защото патента не е продаден.

    Коментиран от #2, #31

  • 2 будалата

    2 5 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    купи си ситроен с такова окачване и ще плащаш Здраво..
    това окачване е "машине за пари" ..за Сервизите ;)

    имам познат с С-5 - седан ....не може да го продаде , а е на 2 год , дизел , автоматик....

    даваха му 26 000 лева....а го е купил за 63 000 ..
  • 3 оппайшю7

    5 2 Отговор
    Правилно ти е името.
    Имам ситроен от 10 години и всичко което съм дал за окачване е 100лв - една тръбичка. взех го на 58,000км вече прехвърля 200,000.
    Сам си прави изводите.
  • 4 знаещ

    5 4 Отговор
    Машина за пари е след 200 000км. Два Ситроена съм карал с Hydractive 2 и Hydractive 3 и мога да ти кажа, че сферите им си карат без проблеми по 150-180000км на нашите пътища. Което значи, че във Франция или Германия и над 200 000 ще минат. А когато една съвременна кола подгони четвърт милион км, последният ти проблем ще са такива дреболии. Една сфера се сменя за 1100лв с труда. Толкова е и една дюза на някое прехвалено Ауди/VW/Мерцедес, които в днешно време са едни от най-чупливите коли. Да не говорим, че на немските трактори всичко им е безумно скъпо - за пример давам станалото полсовично окачване на една проста Ауди А4-ка, която се налага да ремонтираш за по над 1000лв през 6-12 месеца. А като комфорт и возия да сравняме Аудито със Ситроена е все едно да сравняваме Баварската дебела леличка с плитки, сервираща бира на Октобер фест със финна френска манекенка.

    Коментиран от #5, #7

  • 5 Никой

    2 5 Отговор

    До коментар #4 от "знаещ":

    Вече започна да ми писва как в всяка статия трябва да сравнявате напълно различни коли. Ситроена е за возия, едно А4 и изобщо немските коли от неговия клас са по-спортни. Къде ги сравнявате. Да не говорим, че обичате да повтаряте небивалици разправяни по форумите от японски фенове като Дошо.

    Коментиран от #6, #16

  • 6 знаещ

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Като ти е писнало - не чети! Или още по добре - преди да пишеш, прочети по внимателно за какво иде реч. Става дума за това колко ще плащаш ако си купиш дадената кола. Не коментирахме коя е по добра (вечния безмислен спор), коя какъв клас и тип е, а това колко ти излиза на джоба. И темата тръгна от изказване на колегата "будалата", че Ситроена бил машина за пари. Което не е така, а напротив. И трябваше да сравня с нещо, за да се обоснова. Ако бях сравнил с Лада или Дачия - то наистина ситроена ще е машина за пари. Но такова сравнение вече наистина е смехотворно. Докато сравнението с АУДИ А4 между другото е съвсем адекватно, защото става дума хем за горе долу еднакъв клас коли, хем и аналогични по цена.
  • 7 мм

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "знаещ":

    Само малко уточнение - 1000лв струва да се сменят всичките 7 сфери на окачването. И то ако решиш да си купуваш оригинални от Автомотор, което надали някой с германска кола въобще някога в живота си е правил. А това е като да смениш всичките амортисьори на конвенционалното окачване. А ако амортисьорите са електронни тогава тия 1000лв ще ти се видят недостижима мечта :)
  • 8 1912 plovdiv

    2 1 Отговор
    Боже , каква простотия ...БУРВИЛ...
  • 9 Чоки

    2 6 Отговор
    Тъпа кола!Ситроен никога не са имали добри коли! И тези които са имали винаги са били ненужно екстравагантни за сметка на собствениците си! Единствения Ситроен който харесвам е на монахинятя от филмите на великия Луи дьо Фюнес!

    Коментиран от #12

  • 10 cordel walker

    2 1 Отговор
    Каква е тая грозотия.Кой ,ще си купи това нещо.
  • 11 бай Иван

    2 2 Отговор
    Погледнете му само гумите!На първата дупка и ще му трябват 4 резерви!
  • 12 iii

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Чоки":

    Май си виждал истински Ситроени само на картинки.
  • 13 дженев

    2 2 Отговор
    Бай иване...излез от село бе.Тоя клас коли не се произвеждат за оране.....Ако мини на магистралата през "дупка" и изкриви джантата
    ще осъди съответната служба и ще си има 4 нови. А. тук......спирам
    Ни съм фен на Ситроен,но съм обективен и смело мота да заявя,че това е една от най технологична марка.За жалост бе изпреварила времето си и остана неразбрана.Наследниците се принудиха да произвеждат масовки за да оцелеят.Но аз дълбоко уважавам тогавашните инжинери....сигурно разбираш ако си над 50.

    Коментиран от #22, #23

  • 14 Vasik Atanasova

    1 5 Отговор
    КРАЛИ ОТ АУДИ
    VW СИРОКО

    Коментиран от #15, #20

  • 15 Вай сик

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Vasik Atanasova":

    Гавориш Глупасти ,стига!
  • 16 За Дърдорко

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Никой":

    Гавориш Глупасти,както обикновено,млъкни моля!
  • 17 миткопом

    2 1 Отговор
    ДА четем внимателно: Лимузината щели да я продават в Китай. Причината е ясна китайците още не са се усетили за какви трошляви таралясници ще дават луди пари. Що не пробват да я пуснат на европейския или американския пазар да видим колко коли ще продадат.? :)

    Коментиран от #25

  • 18 Маурчи IV

    1 1 Отговор
    Леле ква грозотия!
    Тва и мойте африканци не моат го напрай толкоз грозно.
  • 19 самосвала

    2 2 Отговор
    Ситроена безспорно е уникална марка, искам да виждам повече такива машини по улиците. А тоя модел на втората снимка е просто ТРЕПАЧ!!!
  • 20 citro

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Vasik Atanasova":

    сус бе кьопек,от какво ауди са крали като прототипа им е още от 2010.
  • 21 Иван Господинов

    2 3 Отговор
    Понеже работя за френска компания и караме само френски служебни автомобили, главно Ситроен и Пежо. Вече 6 годишните ми наблюдения на само чисто нови коли обслужвани единствено в официалните сервизи стигнах до твърдото убеждение, че френска кола няма да си купя нито нова нито стара. Нещо повече дори да спечеля такава от лотарийна игра няма да я карам а директно ще я обявя за продажба без да я пипам от страх да не се бракува още преди да е излязла на асфалта. Пълна трагедия са особено Ситроените. Една колежка скъса ангренаж на 30к километра ... как ? Не знам? Коли на първа смяна на масло които са изгорили половината си масло. На всяко по-дълго каране вадиш щеката да видиш докъде си и доливаш . Датчика обикновено не работи а когато реши да работи не работи правилно. Моето пежо един път реши че прегрява и влезе в авариен режим в Гърция на служебно пътуване. Не мога да опиша колко ядове бяха - нищо му нямаше просто датчика за температурата беше сдал багажа. Антифриза му изчезваше от самосебе си от сервиза ми казаха че било нормално - изпарявал се. Нон-стоп някоя от крушките му по фарове, стопове , мигачи изгаряше за 130к километра крушките които смених са поне 30. Течове на масло отвсякъде. Накладки от кашкавал. Смяна на съединител на 20к км. Смяна на спирачни дискове на 50к. Всеки път някакви аутоадаптиви, които тотално прецакват цялата електроника която е прецакана още от завода и бълва нон-стоп грешки и завишен разход. Просто френска кола никога и при никак
  • 22 бай Иван

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "дженев":

    А ти гражданино се научи да пишеш правилно! " Ни съм фен" Ха ха ха ха ха
  • 23 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "дженев":

    Ако ми говориш за Ситроен ДЦ 19 те разбирам напълно но ми кажи от тогава какво смислено са направили? Може ли на съвременен инженер
    да му хрумне да върже най главните системи за управление, спиране и окачване на една хидро помпа и да разчита на нея? С една дума ако помпата откаже което е напълно възможно и се е случвало много пъти или се получи пробив в системата и изтече маслото да останеш без управление и спирачки?Мисля ,че е доста глупаво инженерно решение.А относно комфорта от возията на това окачване много можем да си говорим за плюсове и минуси,Май само децата му се радват ту нагоре ту надолу с едно бутонче като колички от Луна парк са.
  • 24 Citronn

    1 0 Отговор
    Сменил съм 7-8 ситроена с хидропневматично и хидроактивно окачване /великия ДС-21, GSA, ВХ, Ксантия, които обаче са замислени когато колите са правеха предимно от инженерите, а не и от маркетинга, произвеждащ днешната ширпотреба, в момента имам два С-5 и ВХ. Няма такова нещо да останеш съвсем без спирачки. При отказ на помпата, има акумулатор, който осигурява налягане за поне 20-25 км,а регулируемото окачване е екстра дори и в най новите SUV- в горно положение помага при преодоляване на всякакви неравности и бордюри, а в долно сервизно предотвратява опити за кражба и посегателства от паяк и скоби. Действително обаче покупката и поддръжката на ситроен с хидропневматично окачване / всъщност нов такъв почти няма/ е трудно занимание и поради това е въпрос само на осъзнато желание и на готовност да приемеш несгодите, да колата си е вечно твоя и няма пазарна стойност при обезценяване, затова е само за хора които искат точно това, ако сте попаднали случайно, продавайте и бягайте.
    бай Иване, хареса ми това за детската радост,това ми позволява да се радвам в днешното тежко време.

    Коментиран от #29

  • 25 Stoich

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "миткопом":

    Трошляци казваш... Вече 21 години карам ХМ от най-луксозната серия. Колата е на 353000 км и освен консумативи нищо не съм сменял. Относно Хамериканския и Канадския пазар, на металната табела на автомобила е указано, че за там гаранцията не важи, поради ниското качество на консумативите в тези страни. Имах и ВХ, също дизелов, на който три жени се учиха да карат и не го потрошиха. Все още го кара мой близък приятел. Повечето хора над 50 биха потвърдили написаното от мен, ако са имали Ситроен.
  • 26 Знаещ от опит

    0 0 Отговор
    Като ти гледам писанието мога да кажа само едно - никога не си карал нов Ситроен. Имал съм 2 бр. Ксантии - една дизелова и една бензинова. Това е личния ми опит. На моята работа (вече бивша германска фирма - сега чешко нам ква си...) имаме доста Ситроени и мога да ти кажа едно. Просто говориш наизуст. Моя личен опит - сменял съм само консумативи + това на което му е дошло времето - примерно съединител, биалетки шарнири, една бензинова помпа (защото колата е дошла с газово още от Италия...). По хидравликата, която плаши всички и я одумват - смених всички сфери и карах с тях 7 години докато изпуснат. Сега пак са нови, но вече не при мен... А относно новите коли в службата - едно Берлинго смени десен торсион, защото колегата щурмува бордюрите като тинейджър МОЛ. Два автомобила смениха биалетки. един смени съединител (на 180 000) това е. Говоря за 18 бр. автомобила. Всички на около и над 100 000 вече. Много поздрави и си измисляй по-малко.
  • 27 Иван Господинов

    1 0 Отговор
    Това което говоря е за авто-парк от 95-6 автомобила долу-горе над 50% Ситроени около 30% Пежа и 20% Рено приблизително. От всички Рената излязоха най-здрави. Моя личен опит е с Пежо 207 при среден годишен пробег от 50к км. Вече към края - 130 000км (на толкова ги сменяме) бях щастлив ако посетя сервиза само един път в месеца. Чакалната с автоматите за кафе и десерти се бяха превърнали във втори дом. Познавах всички във сервиза по име включително и механиците които уж нямат досег с клиентите. Включително и на места в сервиза забранени за клиенти съм влизал. Много съм доволен че прекратихме контактите си с тях. Поне 3 години ще карам японска марка пък след това дано пак имам опция да избера нещо различно от френско или поне в краен случай ще заложа на Рено защото от тях поне не съм патил лично а и колегите които ги карат мрънкат най-малко от коли и сервиз

    Коментиран от #28

  • 28 Всички са едни и същи

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Иван Господинов":

    А автопарка на фирмата, в която работя е от 82 броя VW-на.
    Джета 2.0 дизел - 12000 км - Нов двигател.
    Пасат 2.0 дизел - на 18000 км - Нов двигател.
    Пасат 2.0 дизел - 9000 км - Скоростна кутия.
    За дюзи изобщо няма да говоря. Сервизни акции през няколко месеца.
    Резервните двигатели били консуматив и идват без серийни номера. Как ще продадът въпросните коли в последствие?

    Коментиран от #39

  • 29 Любо

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Citronn":

    Напротив, повечето ситроени остават без спирачки след загубата на течност или налягане! И аз съм на мнение ,че Ситроен е доста калпава марка.А и ненужно са усложнени заради един просвет, все едно ,че ще го караш в нивата между картофите този Ситроен. За какво му е да се повдига толкова много?

    Коментиран от #33

  • 30 миткопом

    1 1 Отговор
    Французите направиха грешката да свалят качеството, в резултат продажбите им се сринаха а държавата на 2 пъти спасява Пежо -Ситроен от банкрут. Единствено положителни думи могат да се кажат за рено и то благодарение на джойнт венчъра с японците от Нисан. Японците ги понаучиха как се правят здрави, издръжливи автомобили а не кекави ментета.
  • 31 Citronn

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    1."повечето ситроени остават без спирачки след загубата на течност или налягане!"- два броя лични опити- единият път се прибрах на 20 км, другия на 25. Освен това на С-5 вече има отделни ел. помпи за окачването, сервото и спирачките.
    2."За какво му е да се повдига толкова много?"
    ами за кеф и радост..! Шега.
    3. не отричам качествата на другите коли /особенно японските, имал съм Сузуки Самурай и Субару Джъстиу, много готини машинки, зависи от коя страна го гледаш. Аз винаги съм подхождал емоционално , а не рационално при избора на автомобил, и да , все съм на загуба, но Ситроен с хидропневматично окачване има само крайни варианти- или го намразваш- "ситрофобия" или те завладява за цял живот- т.н. заболяване в две степени- 1."ситромания", и 2."ситрофилия". Средно положение няма. Това са коли за индивидуалисти маниаци и, да от практична гледна точка не ги препоръчвам на всеки. А новите ситроени са си пежа отвсякъде, нямат нищо общо с това за което говоря по горе. Все пак всеки трябва да кара това което му доставя удоволствие.
    Сетих се и друго нещо- китайците произвеждат с 5 млн. повече автомобила годишно от САЩ, преди една година гледах Лифан 2012г с всички екстри / сглобява се в Черкасия под името Солано/ само за 4500 лева, но се отказах, защото нямат представител в България и доставката на части е само през Али експрес и други подобни до месец-два.

    Коментиран от #37

  • 32 Citronn

    0 0 Отговор
    Извинявай № 1, коментара ми е до № 29.
  • 33 Stoich

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Любо":

    На всички Ситроени с хидро-пневматично окачване ръчната спирачка е на предните колела на механичен принцип. На ХМ е с педал от ляво и има опция тресчотката да не блокира. Колата се управлява в това положение и ако се наложи спира ефективно, разбира се ако се кара нормално, а не се състезаваш. Лично съм пробвал много пъти, за да съм сигурен.
  • 34 6х6 Голфарчето

    0 0 Отговор
    франсетата къде ще пробват да пробият със българските калашнищи у френско....а сега да лапкат малко на турската полиция колите
  • 35 Телевизора на Елвис

    1 0 Отговор
    Ситроен се опитаха да се наместят в луксозния клас с техния С6 преди няколко години и претърпяха нечовешкото фиаско, независимо от обстоятелството, че колата не е лоша. За какво ще настъпват същото гребло още веднъж? Ей това ако може някой да ми го обясни ще му стисна ръката. Иначе по трафарет се изприказваха една камара тъпотии за френските коли, които до някаква степен са верни де, но ако сме обективни при тях важи една стара но хубава приказка- за 5 лева петел, за 5 лева пее. Колкото и да си говорим, публиката, която дава парите в 80% от случаите е консервативна, защото е дърта. Консерваторите си знаят едно- луксозните коли са немската тройка и тук-таме още някои, които успяха да се понаместят в сегмента през последното десетилетие. Колкото и да се напъват ситровците просто нямат шанс там, туй-то. Същото важи и за Пежо, Рено, Фолксваген и всякакъв масов ширпотреб дето бълва по 3000 коли на ден.
  • 36 френсеарабе

    0 0 Отговор
    карали сте немски автомобили нат 200-коня.....като извъртиш волана и си вечен а като караш френска кола все си пенсионер
  • 37 Любо

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Citronn":

    Реално нямам нищо против Ситроените и тяхното окачване.Просто мразя всички коли независимо от марката при които има излишни екстри които скъсяват живота на собственика им.А в последно време всичките са такива независимо от марката.Лично на мен С5 не ми харесва как вози.Струва ми се доста дървен , но може и да се лъжа макар ,че съм карал доста коли.Но пък е красив и комфортен като интериор.
  • 38 Citronn

    0 0 Отговор
    Да, С-5 е с по твърдо окачване от ксантията, и в пъти по твърдо спрямо стария ВХ. Но мекото окачване и лесната подръжка на всички коли останаха в историята. Всичко е маркетинг. Всички нови коли са с по твърдо окачване за създаване на усещане за стабилност и много електроника за улеснение на производителя / и за мъка на собственика в БГ/. Автомобилостроенето отива натам- нови коли с много електроника, карани на лизинг до петата година, и пак нова, после още няколко години мъка при втория собственик и след това за рециклиране. Това с волвото, което ще ни надживее, остана в историята. Виж Китай, Корея, румънците, Турция- в Истанбул е пълно с нови рена, фиати, короли, фордове и други, произведени там. Да, в последно време всичко се прави така- по най лесния начин, но ефектно. Пожелавам на всеки да кара това, което иска, макар реалноста да е друга. В моя град /ще се сетиш кой/ Голфа си е на почит именно заради простотата, здравината и удобството.
  • 39 йки

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Всички са едни и същи":

    Всички знаят, че фирмените коли се карат зверски, сякаш дай да видим колко ще ми издържи тази количка в ръцете. Що се отнася до номера на двигателя, то и аз съм без такъв в големия талон, лично я регистрирах преди 1г. като нов внос от Италия. Смятам, че това е предимство.