През вече далечната 1990 година, Mercedes поверява на Porsche производството на най-наточения си седан - Mercedes-Benz W124 E500. Всяка от тези четириврати мускулести машини е произведена с ръчен труд във фабриката на Porsche Rossle-Bau в Zuffenhausen, Германия.
Сега, през 26 години по-късно, Carbon Motors продължи традицията на ръчна изработка за този култов Mercedes. Превърналата се в класика кола вече има напълно персонализиран интериор.
Всички седалки са в комбинация от синя и сива естествена кожа. Таванът е в синя Alcantara, а цветовата тема продължава в колонките, които са в синя кожа. Таблото също е тапицирано в синя кожа със сив декоративен шев.
За да отговори на името си, Carbon Motors покрива голяма част от интериорните панели с висококачествен карбон. В това число влизат и панелите по волана. А, да не забравим и телефонът Nokia!
Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошо
Коментиран от #2, #7, #8, #47, #48, #49, #51
10:47 09.02.2016
2 321
До коментар #1 от "Дошо":
само може да бленуваш за такава кола .10:51 09.02.2016
3 Пламен
10:53 09.02.2016
4 аз
10:57 09.02.2016
5 xaxa
11:07 09.02.2016
6 ВВВ
11:34 09.02.2016
7 Ярослав Станчев
До коментар #1 от "Дошо":
Пожелавам ти да доживееш 100 години и да гледаш как "щайгата" още се движи по пътищата,мноооооого след като Сивика ти е станал на капачки за буркани 10-12 пъти.11:37 09.02.2016
8 гост
До коментар #1 от "Дошо":
Доше, симпатяго, коментирай мачове на националния отбор на Гренландия по хокей на трева...точно толкова разбираш и от коли12:03 09.02.2016
9 Капитана
Коментиран от #23
12:06 09.02.2016
10 Чочоне
12:23 09.02.2016
11 Бай Хой
12:25 09.02.2016
12 Ацетабулум
Искам една такава в гаража.
12:32 09.02.2016
13 копеле
13:34 09.02.2016
14 7777777
Коментиран от #17
13:57 09.02.2016
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 рапър
Коментиран от #19
14:30 09.02.2016
17 опсмопсус
До коментар #14 от "7777777":
Вечната грозотия, дори собствениците на S класа отвръщат глава като я видят.Никва визия, клекнала задница, криви фарове!124 е върха на дизайна при Мерцедес, но отзад напред.
Следващият грозен кош е W210!
Коментиран от #18, #26, #32
14:33 09.02.2016
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Гошо
До коментар #16 от "рапър":
Е34 също е много добра кола, щом още я виждаме по нашите "пътища" заедно с W124 мисля, че това ти говори само положителни качества на тези коли, особено с "мазната" си возия ... Да имаш Е500 или М5 Е34 е чувство, което не може да се опише!15:06 09.02.2016
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Радославчев
15:21 09.02.2016
22 чочо гост
15:22 09.02.2016
23 вълчока
До коментар #9 от "Капитана":
Мечоци, прасета, жаби...... ясно, че в Българския жаргон се ползват много имена на животни, ама това специално е "вълчок", а "мечока" е друг модел на мерцедес.16:35 09.02.2016
24 Роман Ценов
18:36 09.02.2016
25 Потресен съм
18:59 09.02.2016
26 пешо
До коментар #17 от "опсмопсус":
Стига писа глупости ....че не харесваш немски коли всички го разбраха стига го насява на всяка статия.....вари го печи го все ......за Мерцедеса лошо не можеш да кажеш ако въобще си сядал в такъв...особено с тоя моторКоментиран от #41
19:49 09.02.2016
27 balboa
20:18 09.02.2016
28
20:26 09.02.2016
29 Чакала
:-)))))) :-))))))))))))) :-))))))))))))))))))))))))))
Коментиран от #31
20:46 09.02.2016
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 jambazina
До коментар #29 от "Чакала":
Ще им се на тия дето ги споменаваш да пръдят в тая кола, ама с пръдня боя не става, това е кола за ценители с възможности, не е 200Д22:33 09.02.2016
32 Никой
До коментар #17 от "опсмопсус":
Какво ще кажеш да спреш да о.ир*ш всяка една статия? Те затова са кошове, щото още се движат по пътищата, някакви си 20-25 години по-късно. Коли като е34 и w124. А за милионните по продажби Короли и тем подобни бездушни и безформени оризови коли от същата ера само приказки се чуват, а те самите са дълбоко в почвата или са перални машини.23:32 09.02.2016
33 ddd
Коментиран от #35
23:40 09.02.2016
34 Сашко
П.С. Икона закована на таблото е неизбежна.
00:02 10.02.2016
35 Дидо
До коментар #33 от "ddd":
А ти, човеко с идея? Това ли е понятието ти да живееш, да си тапицираш еърбега?Поне мечтите ти са достижими. Не са нужни много пари.
00:37 10.02.2016
36 гост
06:03 10.02.2016
37 Чакала
11:52 10.02.2016
38 Пешо
Коментиран от #40
12:09 10.02.2016
39 Иван Господинов
12:24 10.02.2016
40 Чочоне фен
До коментар #38 от "Пешо":
Малко цигани карат коли за по 25 000 лв. ;)16:38 10.02.2016
41 опсмопсус
До коментар #26 от "пешо":
Карам S класа от 1999г. досега всичките съм ги сменил, не са мои, просто ги карам.По-големи и престижни кенефи няма, то не бяха двигатели, амортесьори, скоростни кутии, хидравлични маркучи, лагери, динамо, катализатори.Всичко се чупи преди 50 000км.
АМГ хвърли двигател на 10 000км.
В Балкан стар е пълно с коли за ремонт, трябват връзки за да не чакаш 2 седмици за ремонт.
G класата най-малко очаквах да дава проблем, но там е катастрофално.Разваля се особенно електрониката.
ТА ВИКАШ ДАЛИ СЪМ КАРАЛ НЕМСКИ КЕНЕФ?ДА, ВСЕКИ ДЕН!
Коментиран от #42, #45
00:05 11.02.2016
42 пешо
До коментар #41 от "опсмопсус":
Аз няма да споделям какво карам ,но досега съм карал( и карам) само немски АВТОМОБИЛИ(кенефите си ги карай ти) които са си били всички мои,сервизирани на време и карани само от мене след закупуване . Проблеми съм имал дребни защото съм пазил ...не изредили се 15 човека на една кола е.али и мамата ръчкали блъскали кой как сменял скоростите кой спирачките после се чупила ами нормално че ще се счупи то нищо вечно няма ..та автомобилите са като жените внимателен ли си с тях поддържаш ли ги внимателен ли си няма да имаш ядове обратно само проблеми ....на визия си избираш като не ти харесва една взимаш друга която ти допада било то японска,френска,италианска или пък немска......Коментиран от #46
02:54 11.02.2016
43 AUDI
08:10 11.02.2016
44 Ха Ха
НЕГРАМОТЕН
08:22 11.02.2016
45 Никой
До коментар #41 от "опсмопсус":
Като стигнах фо частта със счупения катализатор спрях да чета10:20 11.02.2016
46 Пешеходец
До коментар #42 от "пешо":
Пешо съгласен Съм с Теб че 124-та е добра и здрава кола.Но след нея няма Мерцедес а само емблема за много кинти и гъзария.Изобщо като цяло световния автопром приключи с автомобилите още началото на 90-те години на миналия век.
Аз също Съм карал много и всякакви коли.Мойте коли винаги Съм ги карал като крадени с цялата полиция след Мен.Потръжка....това е мръсна дума.....Аз не Съм роб на желязо то трябва да Ми служи.Та от тая гледна точка, може да кажа, че немските здрави коли си остават само във фантазийте на някой хора, който обичат колите повече от жените и децата Си.
Но на вкус и цвет другари няма.Нека всеки да кара това което харесва както Му харесва коли има за всеки вкус.Незнам каква е тая злоба към Немски Френски Японски Корейски и т.н.марки.То за това и пътищата ни станаха гробища.
Коментиран от #50
22:01 12.02.2016
47 Чочоне
До коментар #1 от "Дошо":
Това е най-великата кола произвеждана някога04:53 20.07.2018
48 Яко си прост бате
До коментар #1 от "Дошо":
Ти си яко прост бате13:11 07.10.2019
49 Ivan
До коментар #1 от "Дошо":
Ti si grozen i tap,Porshe,Zavoda na Porshe go e obnovil,a ne v garaja na Dqdo ti16:46 23.02.2020
50 Ivan
До коментар #46 от "Пешеходец":
Tazi kola v idealno sastoqnie stígna polovin milion dolara na natdavane,naistina edinstvéniq konkurent e MERCEDES 190 2,5EVOLUSHAN ILI 3.0 NE SI SPOMNQM,sashtiq v dobro sastoqnie se namira samo v hora kolekcioneti,minalata godina na targ e prodaden takav za 200000$,DOBRE E A???¿?16:54 23.02.2020
51 Ivan
До коментар #1 от "Дошо":
Tazi kola v idealno sastoqnie stígna polovin milion dolara na natdavane,naistina edinstvéniq konkurent e MERCEDES 190 2,5EVOLUSHAN ILI 3.0 NE SI SPOMNQM,sashtiq v dobro sastoqnie se namira samo v hora kolekcioneti,minalata godina na targ e prodaden takav za 200000$,DOBRE E A???¿?16:55 23.02.2020
52 Ivan
16:56 23.02.2020