Last news in Fakti

9 Февруари, 2016 09:52 42 198 52

БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • e500-
  • carbon motors
БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500 - 1
През вече далечната 1990 година, Mercedes поверява на Porsche производството на най-наточения си седан - Mercedes-Benz W124 E500. Всяка от тези четириврати мускулести машини е произведена с ръчен труд във фабриката на Porsche Rossle-Bau в Zuffenhausen, Германия.БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500
Сега, през 26 години по-късно, Carbon Motors продължи традицията на ръчна изработка за този култов Mercedes. Превърналата се в класика кола вече има напълно персонализиран интериор.БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500
Всички седалки са в комбинация от синя и сива естествена кожа. Таванът е в синя Alcantara, а цветовата тема продължава в колонките, които са в синя кожа. Таблото също е тапицирано в синя кожа със сив декоративен шев.БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500
За да отговори на името си, Carbon Motors покрива голяма част от интериорните панели с висококачествен карбон. В това число влизат и панелите по волана. А, да не забравим и телефонът Nokia!БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500
БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    2 23 Отговор
    Много грозна доработка на една отвратителна щайга.Това един 4цил. дизел ще го размаже.И стереото алпине с оранжевите копчета е трепач:)

    Коментиран от #2, #7, #8, #47, #48, #49, #51

  • 2 321

    20 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    само може да бленуваш за такава кола .
  • 3 Пламен

    13 0 Отговор
    Това да не е кола за състезания, много важно, че щяла да го изпревари някаква кола, усещането което дава тази кола е за комфорт и уют. Естествено в оригиналния си и добре поддържан вид. На мен не ми харесват тези карбонови покрития, предпочитам дървената декорация.
  • 4 аз

    11 0 Отговор
    Дошо, Дошо .... Прочети малко - пообразовай се и тогава пиши.... Недей се изказва неподготвен ;)
  • 5 xaxa

    13 0 Отговор
    На една от най-добрите коли произвеждани в автомобилостроенето да кажеш щайга?Ти не си нормален.
  • 6 ВВВ

    9 1 Отговор
    Дошо , момче лошо, ако не си чувал за Mercedes E500 Chochone си карай дизеловите калорифери и си им се радвай. На мен не ми допада синята кожа, но това не значи нищо, всеки има право на вкус. Колата е класика , а за съжаление вече не произвеждат коли , които да издържат по четвърт век.
  • 7 Ярослав Станчев

    14 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Пожелавам ти да доживееш 100 години и да гледаш как "щайгата" още се движи по пътищата,мноооооого след като Сивика ти е станал на капачки за буркани 10-12 пъти.
  • 8 гост

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Доше, симпатяго, коментирай мачове на националния отбор на Гренландия по хокей на трева...точно толкова разбираш и от коли
  • 9 Капитана

    3 0 Отговор
    "Мечока" си е "Мечок" няма две мнения по въпроса,това е една класика неподвластна на времето.Друго си е когато караш да стреляш с "Мерника" по пътя.Евала на българските "Тунеци" и преклон пред тяхната работа.

    Коментиран от #23

  • 10 Чочоне

    3 0 Отговор
    Една от най-добрите коли в автомобилостроенето(след W123 естествено) на най-престижната и луксозна марка. ;)
  • 11 Бай Хой

    1 0 Отговор
    Браво на момчетата! Обърнали са внимание на всеки детаил, доста премерено е всичко (като дизайнерски избор). Браас още веднъж!
  • 12 Ацетабулум

    3 0 Отговор
    Просто страхотна, евала на хората.
    Искам една такава в гаража.
  • 13 копеле

    1 1 Отговор
    Е това е яка машина, страхотна е. А на №1Дошо не знае какво е Е500 май.
  • 14 7777777

    4 0 Отговор
    Вечна кола! Сега няма такива. Дизела им издържа до 1 млн. км, до 300 х. км мотора се разработва, за съжаление не е за състезатели!

    Коментиран от #17

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 рапър

    0 2 Отговор
    ае дооро е аа 34ката на бмв е по доора

    Коментиран от #19

  • 17 опсмопсус

    0 13 Отговор

    До коментар #14 от "7777777":

    Вечната грозотия, дори собствениците на S класа отвръщат глава като я видят.Никва визия, клекнала задница, криви фарове!
    124 е върха на дизайна при Мерцедес, но отзад напред.
    Следващият грозен кош е W210!

    Коментиран от #18, #26, #32

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Гошо

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "рапър":

    Е34 също е много добра кола, щом още я виждаме по нашите "пътища" заедно с W124 мисля, че това ти говори само положителни качества на тези коли, особено с "мазната" си возия ... Да имаш Е500 или М5 Е34 е чувство, което не може да се опише!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Радославчев

    0 1 Отговор
    Дошо е Готин тип.Усеща ги нещата.Надушва ги щайгите.И се гаври с тях
  • 22 чочо гост

    0 0 Отговор
    Евала... Нема такава кола.
  • 23 вълчока

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Капитана":

    Мечоци, прасета, жаби...... ясно, че в Българския жаргон се ползват много имена на животни, ама това специално е "вълчок", а "мечока" е друг модел на мерцедес.
  • 24 Роман Ценов

    1 0 Отговор
    Прекалено много карбон.
  • 25 Потресен съм

    4 0 Отговор
    Е500 "Чочоне" е една от любимите ми коли, а тези "дизайнери", "Тунинг майстори" са я направили на циганско ферари. Тва е гавра с велик автомобил!!!! Джанти от по-нов модел - колко оригинално!!! Волана е много добра изработка, но абсолютно безвкусен - карбон с някви нови извивки, 5 цвята шарен шукария салон.... За мен цената на тоя боклучав тунингован автомобил е 1/2 от цената на оригинала, защото ще трябват доста пари за да се оправи! няам думи и то точно на "чочоне" да го причиниш тва...къф човек тряа да си!
  • 26 пешо

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "опсмопсус":

    Стига писа глупости ....че не харесваш немски коли всички го разбраха стига го насява на всяка статия.....вари го печи го все ......за Мерцедеса лошо не можеш да кажеш ако въобще си сядал в такъв...особено с тоя мотор

    Коментиран от #41

  • 27 balboa

    0 4 Отговор
    типичен м...лски автомомобил,по културно бих го нарекъл чалгаджииски
  • 28

    0 0 Отговор
    Прекрасна кола, тези доработки в интериора въобще не ми харесват.
  • 29 Чакала

    0 0 Отговор
    "БГ доработка за култовия Mercedes W124 E500" - Освен да пърди некоя селска мутричка или бургаска батка в този автомобил, друга доработка едва ли може да се направи у нас
    :-)))))) :-))))))))))))) :-))))))))))))))))))))))))))

    Коментиран от #31

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 jambazina

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Чакала":

    Ще им се на тия дето ги споменаваш да пръдят в тая кола, ама с пръдня боя не става, това е кола за ценители с възможности, не е 200Д
  • 32 Никой

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "опсмопсус":

    Какво ще кажеш да спреш да о.ир*ш всяка една статия? Те затова са кошове, щото още се движат по пътищата, някакви си 20-25 години по-късно. Коли като е34 и w124. А за милионните по продажби Короли и тем подобни бездушни и безформени оризови коли от същата ера само приказки се чуват, а те самите са дълбоко в почвата или са перални машини.
  • 33 ddd

    0 0 Отговор
    От целия салот, пари ли не ти останаха за аербега да тапицираш, язък, че си налял толко пари за нищо, .ахти народа как ше имат пари тия дето грам нямат пониятие как се живее не знам...

    Коментиран от #35

  • 34 Сашко

    0 0 Отговор
    Циганията е на ниво. Липсват антистатици, калобрани с емблемата, подкова на решетката (или четирилистна детелина по избор), китеник на кората отзад и ръчичка на задното стъкло с надпис "STOP".
    П.С. Икона закована на таблото е неизбежна.
  • 35 Дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "ddd":

    А ти, човеко с идея? Това ли е понятието ти да живееш, да си тапицираш еърбега?
    Поне мечтите ти са достижими. Не са нужни много пари.
  • 36 гост

    2 0 Отговор
    Ейй колко много разбира българина... Супер си е колата, пишете глупости не ми пречите
  • 37 Чакала

    1 0 Отговор
    Сигурен съм че този автомобил е изглеждал по-добре преди тунинга
  • 38 Пешо

    2 0 Отговор
    Колата ръчно произведена от Порше(защото предполагам повечето от т.н. фенове не знаят този факт) единствено има смисъл да се реставрира в ОРИГИНАЛЕН вид, така както е излязла от завода. Всичко което се добавя в последствие, като карбон и турско-синьо изглежда доста циганско. Все пак имайки предвид, че основно цигани карат този тип мерцедес донякъде създателите имат право.

    Коментиран от #40

  • 39 Иван Господинов

    0 0 Отговор
    Само джантите ме кефят от цялата работа.
  • 40 Чочоне фен

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Пешо":

    Малко цигани карат коли за по 25 000 лв. ;)
  • 41 опсмопсус

    0 2 Отговор

    До коментар #26 от "пешо":

    Карам S класа от 1999г. досега всичките съм ги сменил, не са мои, просто ги карам.
    По-големи и престижни кенефи няма, то не бяха двигатели, амортесьори, скоростни кутии, хидравлични маркучи, лагери, динамо, катализатори.Всичко се чупи преди 50 000км.
    АМГ хвърли двигател на 10 000км.
    В Балкан стар е пълно с коли за ремонт, трябват връзки за да не чакаш 2 седмици за ремонт.
    G класата най-малко очаквах да дава проблем, но там е катастрофално.Разваля се особенно електрониката.
    ТА ВИКАШ ДАЛИ СЪМ КАРАЛ НЕМСКИ КЕНЕФ?ДА, ВСЕКИ ДЕН!

    Коментиран от #42, #45

  • 42 пешо

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "опсмопсус":

    Аз няма да споделям какво карам ,но досега съм карал( и карам) само немски АВТОМОБИЛИ(кенефите си ги карай ти) които са си били всички мои,сервизирани на време и карани само от мене след закупуване . Проблеми съм имал дребни защото съм пазил ...не изредили се 15 човека на една кола е.али и мамата ръчкали блъскали кой как сменял скоростите кой спирачките после се чупила ами нормално че ще се счупи то нищо вечно няма ..та автомобилите са като жените внимателен ли си с тях поддържаш ли ги внимателен ли си няма да имаш ядове обратно само проблеми ....на визия си избираш като не ти харесва една взимаш друга която ти допада било то японска,френска,италианска или пък немска......

    Коментиран от #46

  • 43 AUDI

    1 0 Отговор
    Един от любимите ми автомобили...за съжаление тунинга въобще не му отива. А и тези джанти също не ми харесват. Волана е от друга епоха.
  • 44 Ха Ха

    0 0 Отговор
    "Сега, през 26 години по-късно"
    НЕГРАМОТЕН
  • 45 Никой

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "опсмопсус":

    Като стигнах фо частта със счупения катализатор спрях да чета
  • 46 Пешеходец

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "пешо":

    Пешо съгласен Съм с Теб че 124-та е добра и здрава кола.Но след нея няма Мерцедес а само емблема за много кинти и гъзария.
    Изобщо като цяло световния автопром приключи с автомобилите още началото на 90-те години на миналия век.
    Аз също Съм карал много и всякакви коли.Мойте коли винаги Съм ги карал като крадени с цялата полиция след Мен.Потръжка....това е мръсна дума.....Аз не Съм роб на желязо то трябва да Ми служи.Та от тая гледна точка, може да кажа, че немските здрави коли си остават само във фантазийте на някой хора, който обичат колите повече от жените и децата Си.
    Но на вкус и цвет другари няма.Нека всеки да кара това което харесва както Му харесва коли има за всеки вкус.Незнам каква е тая злоба към Немски Френски Японски Корейски и т.н.марки.То за това и пътищата ни станаха гробища.

    Коментиран от #50

  • 47 Чочоне

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Това е най-великата кола произвеждана някога
  • 48 Яко си прост бате

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ти си яко прост бате
  • 49 Ivan

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Ti si grozen i tap,Porshe,Zavoda na Porshe go e obnovil,a ne v garaja na Dqdo ti
  • 50 Ivan

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Пешеходец":

    Tazi kola v idealno sastoqnie stígna polovin milion dolara na natdavane,naistina edinstvéniq konkurent e MERCEDES 190 2,5EVOLUSHAN ILI 3.0 NE SI SPOMNQM,sashtiq v dobro sastoqnie se namira samo v hora kolekcioneti,minalata godina na targ e prodaden takav za 200000$,DOBRE E A???¿?
  • 51 Ivan

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дошо":

    Tazi kola v idealno sastoqnie stígna polovin milion dolara na natdavane,naistina edinstvéniq konkurent e MERCEDES 190 2,5EVOLUSHAN ILI 3.0 NE SI SPOMNQM,sashtiq v dobro sastoqnie se namira samo v hora kolekcioneti,minalata godina na targ e prodaden takav za 200000$,DOBRE E A???¿?
  • 52 Ivan

    0 0 Отговор
    Tazi kola v idealno sastoqnie stígna polovin milion dolara na natdavane,naistina edinstvéniq konkurent e MERCEDES 190 2,5EVOLUSHAN ILI 3.0 NE SI SPOMNQM,sashtiq v dobro sastoqnie se namira samo v hora kolekcioneti,minalata godina na targ e prodaden takav za 200000$,DOBRE E A???¿?