Last news in Fakti

30 Май, 2016 10:53 14 006 11

Subaru пусна STI-комби

  • subaru-
  • levorg-
  • sti-
  • sport
Subaru пусна STI-комби - 1

Японците от Subaru представиха наточен вариант на универсала Levorg, който към моделното си име получи приставка  STI Sport. Автомобилът разполага със стандартните двигатели, но окачването е променено, а дизайнът е още по-агресивен.

Наточеното комби се отличава от стандартния Levorg с нови брони, с различен капак, с ефектни ауспухни накрайници, както и с 18-цолови лети джанти. Цветът на автомобил също е впечатляващ и носи названието WR Blue Pearl.Subaru пусна STI-комби

В салона на колата впечатление правят спортните седалки, тапицирани в черно-червена естествена кожа, а така също и съсъ "срязания" в долната си част спортен волан. Логата STI допълват спортната интериорна картинка.

Освен всички тези изменения, инженерите от Subaru са пренастроили кормилното управление и са монтирали отпред и отзад спортни амортисьори и пружини, дело на небезизвестната марка  Bilstein.Subaru пусна STI-комби

Наточеното 4х4 комби се предлага с два бензинови двигателя с работен обем 1.6 и 2.0 литра и с мощност 170 и 300 конски сили, съответно. Максималният въртящ момент на двата агрегата е 250 и 400 Нм за 1.6-литровия и за двулитровия мотор.

И двата агрегата работят съвместно с варианорната скоростна кутия Lineartronic. За съжаление на този етап STI Sport е наличен само за Япония, като цените варират в диапазона 31 000 - 36 000 щатски долара.Subaru пусна STI-комби


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шът

    1 3 Отговор
    Ауууу, липсва ми конфекцията бенве, алуди и мерцедес!
    Японците още веднъж показват класа!
  • 2 WRX

    3 0 Отговор
    S U B A R U Power !
  • 3 Никито Иванов

    0 2 Отговор
    с ляв геврек няма ли :)
  • 4 Нафарфорий

    0 1 Отговор
    Японците имат много ориз да изядат, докато стигнат американците и немците. Първо да си махнат дефектите колани, материали и еърбеците убийци!
  • 5 гост

    1 0 Отговор
    Отново японците показват как се правят коли...С това луксозно , комфортно и спортно изпълнение скриват шапките на доста марки. Да не говорим и за смешната цена 36 000 долара за такъв звяр натъпкан в такова широко ,комфортно и удобно комби не са нищо. За разлика от европейските си конкуренти предлага същото на в пъти по-ниска и приемлива цена , да не кажа и повече и от тях .
  • 6 Нафарфорий

    0 1 Отговор
    Мойто момче, ако искаш нещо качествено избери немското или американското. Тъй като те не удрят в качеството, заразлика от японците. А относно цените и качеството американците предлагат най-достъпните спортни коли за по 20 бона!
  • 7 факт

    1 1 Отговор
    Мисля, че неправилно съпоставяте качеството на немски, аяпонски, американски автомобили... И трите държави правят страхотни автомобили. Е, понякога с някой дребен, но същественн гаф сриват акциите си, както с еърбеците, колани, волани, и др... Но никой не е застрахован от това. Въпроса е, че тестовете на такива автомобили се правят на различни полигони, в различно състояние, с различни по мощност и кубатура двигатели. А това не ги поставя на равен старт...Затова, ако искате да разберете качествата им реално трябва да ги тествате примерно с кубатура до 2500 сс и до 150 конски сили, примерно! Тогава всеки модер ще покаже какво е постигнал и какво може в реалните конкретни условия. А сега се тестват в различни страни на различни терени, от различни пилоти и интереси. Няма равен старт.... затова и няма най-добър автомобил, а има просто статистики. Така, че лично харесвам и американски и японски и германски. Но бих си купил японска или германска, заради по-евтините части, иначе американските са доста здрави и качественни. Всъщност, зависи от парите... Ако мога да си купя американска на изгодна цена и доставчика ми гарантира, че ще намирам части и то сравнително евтини за поддръжка, в следващите 15 години, изобщо не бих се замислил да я купя. така, че субективизма винаги си е важен фактор... А и не съм предубеден на немски, японски, американски и др... Доста хора оплюват френските автомобили, но те се оказаха доста здрави и практични. Проблема е, че са със скъпи части и повечето модели изведнъж се сриват. тогава ти идва нагорно ценоразписа... Иначе са много добри автомобили.

    Коментиран от #10

  • 8 Дани

    0 1 Отговор
    След 5 години е набъбнало цялото в ръжда .......... Оникално е !

    Коментиран от #9

  • 9 удо

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Дани":

    Батко, здраво ги разбираш ръждите, но няма да е лошо да отвориш ПРАВОПИСНИЯ ,а може би и ПРАВОГОВОРНИЯ РЕЧНИК.
  • 10 макя ти

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "факт":

    Ето я истината!
  • 11 1111

    0 0 Отговор
    Дано да е по - комфортен като возия, защото по старите STI-ки са като пейката в парка. Иначе адмирации, както винаги за тази легендарна модификация на Subaru.