29 Юни, 2016 13:16, обновена 29 Юни, 2016 13:17 10 009 29

Имат ли бъдеще BMW-тата с предно?

  • bmw-
  • 1er-
  • предно предаване
Имат ли бъдеще BMW-тата с предно? - 1

Все още не може да се даде точен отговор на този въпрос. Изследванията показват, че клиентите не са много въодушевени от появата на автомобили с емблемата на BMW и с предно предаване, но в същото време все повече от купувачите на BMW избягват класическото задно предаване. Най-продаваните коли на марката в световен мащаб са тези, оборудвани с фирмената xDrive система, предаваща въртящият момент и на четирите колела.

Какво обаче ще се случи с бъдещата първа серия, която е запланувана да се появи на бял свят през 2019 година? Тя ще се прави на платформата UKL, която се използва за BMW X1 и за всички модели на Mini. Както е известно тя е предноприводна, което означава, че и следващата "единичка" ще е с предно предаване. Като опция, разбира се, ще се предлага и xDrive.

Още нещо интересно, касаещо бъдещата първа серия е, че тя ще се лиши от традиционните за марката шестцилиндрови мотори. Според изданието L'Automobile баварците ще заложат на четирицилиндрови двигатели с турбо. "Единичката" ще се предлага и с хибриден силов тракт, който ще бъде заимстван от BMW 2 Active Tourer. По непотвърдена информация обаче, след появата на следващата първа серия, BMW ще се откаже от автомобилите с предно предаване.Имат ли бъдеще BMW-тата с предно?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сталин

    3 0 Отговор
    Бмв се разбира висок клас немски автомобил а сега както останалите премиум марки започнаха да правят всевъзможни глупости (А класа,БМВ първа серия мини ван Q 7,5 ).
  • 2 Волен Сидеров

    3 2 Отговор
    икономии, какво да се прави-предното предаване единственият + е икономията за производителя и нищо положително за собственика на колата.4х4 -да ,но с предно предавене кола -все едно ,че жена без ц.ци и кола без кардан-не ми ги хвали
  • 3 Чичак

    4 1 Отговор
    Ако искат да са гъвкави и клиентски ориентирани, трябва да имат и с предно предаване модели - закон на пазара. Иначе просто губят сегмент. Мисля, че все пак ъкъла на топ мениджмънта им е на мястото си.
    Поздрави!
  • 4 ddddddddd

    0 1 Отговор
    Da horata nqma da se prebivat kato do sega
  • 5 митетова

    2 1 Отговор
    Но, какви са предимствата на предното, пред задното? Например, предното предаване задвижва, чрез трансмисията директно предните колела, а задното, през диферениал карданен вал. И двете си имат предимства и недостатъци. При задното е, че допълнителният вал утежнява масата и при определени ситуации, когато автомобила буксува върти задницата, при лед, пясък, повече от предното. да, но при добри гуми, на практика задното не отстъпва на предното никак. А икономията се постига не толкова от предаването, колкото от самият двигател, скоростната кутия с предавките, вида на горивото и други дреболии... Кардановият вал оказва малко съпротивление на двигателя и дори да повиши разхода, това едва ли би бил със 200-300 грамма по-висок. Аз шофирам автомобил със задно и дори зимата, въпреки, че ме е страх от буксуване, със зимни гуми не съм закъсвал никъде по пътишата, а дори веригите ми не съм слагал досега. Разбипа се не ходя о Пампорово, но минавам Шипка често. пътят е заледен, минават всякакви автомобили. Не веднъж съм наблюдамал сас дори автомобил като Опел Вектра прибусува по леда. Мисля, че автомобила със задно е по-добрия вариант, но идеалния вариант е според мен, ростоянно задно и по избор включвване и на двойно като избор задвижване ако се наложи на терени. Като плюс изтъквам по-малкият усукващ момент, който се получава при едновременно завиване на предни колела и директното предаване на въртящия момент на колелетата. Това при вибрациите по нашите пътища съсипва по-бързо ходовата част. А катастрофите се дължат на несъобразена скорост, алкохол, неочакванно препятствие на пътя, разсеяност и др..
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Убитака

    1 0 Отговор
    Задно няма смисъл за кола под 200 коня.
    Предно не може на кола над 250 коня.

    Коментиран от #10

  • 8 пътна помощ

    1 0 Отговор
    С предно , задно или драйв все тая, всички канавки , дървета и крайпътни съоражения са техни.
  • 9 киро

    0 1 Отговор
    С предно е по-устойчива и по-голяма проходимост и икономичност ! Ако BMW-ристите бяха по-умни щяха да разберат колко са .... ! А сега отиват на по-високо ниво - на нивото на всички останали !

    Коментиран от #13

  • 10 Goro Lafchi

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Убитака":

  • 11 ВВВИВИ

    0 1 Отговор
    Последният модел на Honda Civic Type R е с предно и е 310 коня.

    Коментиран от #25

  • 12 Summon

    1 1 Отговор
    Колите с предно са за п***и! По-долу в коментарите има доста индивиди от другия пол.

    Нека лаенето започне сега!
  • 13 бучахавестинио

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "киро":

    Кире, съгласен съм с теб за предното, ама да ти кажа преди 11-12 год. как се изтресках с една Б4-рка .... задницата ми занесе като на БМВ ... напрао ми изтръпна скулата от първия удар ... после по таван ... по гуми ... и пак по таван и на гуми .... иначе верно предно не носи толкова на завой с газ да речем, ама . . . . ..... ъъъъъ месец след удара пробах Е36 за около година - НИКОГА ПОВЕЧЕ ЕН БЕН ВЕ !!!!! p.s. КАРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО - особено на мокър асфалт и зимата !!!!
  • 14 мр Михов

    0 1 Отговор
    Истинските фенове на БМВ в България карат 20 годишни бангии. Когато стигнат до коли с предно, БМВ ще правят самолети.

    Коментиран от #15

  • 15 wanted

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "мр Михов":

    Че те нали от самолетни двигатели започват? От тогава им е и емблемата - самолетна перка. Няма да се връщат назад я!
  • 16 Slayer

    1 0 Отговор
    Абе п.тьовци такива, едно време дядовците ви само 4x4 са карали или предно, тва че сте балъци и не можете да карате не значи че всички са като вас. След като не можете, карайте си предното или 4x4 или хващайте такси а не плюйте марката.

    Коментиран от #18

  • 17 Slayer

    0 0 Отговор
    мр Михов не бъди толкова сигурен кой каква кола кара.
  • 18 Summon

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Slayer":

    Тия дървета само могат да плюят, няма смисъл да им обесняваш - ясно е че, немогат да карат.

    П.П. Hell Awaits!
  • 19 укиъп

    1 0 Отговор
    Заглавието казва следното: Правилното е задното, а евтиното е предното, заслужава ли да гоправим?........моят отговор е, не разваляйте колите!
  • 20 onq s konq

    0 1 Отговор
    Предното е за коли с мощност до макс 170-180 кона Ако е по-голяма ,колата просто ще драска на място с предните колела при старта,защото принципно тежестта на купето пада на задните колела.Невъзможно е да се сложат и по-широки гуми,защото първо ще опират в калниците при завиване,а по-голямата им тежест ще спомогне евентуално и за разбиването на по-чувствителната предна трансмисия.Естествено при Задното предаване могат да се сложат безпроблемно всякакви "валяци"."4 х 4" си има своите преимущества,но те се изразяват само при зимни условия,т.е. тия коли са предпочитани от хора,ползващи БМВ-то като всесезонно магаре.Което пък според мен тотално противоречи на идеята на марката БМВ да се ползва само и единствено за кеф -НЕ И ПРЕЗ ЗИМАТА!Да не говорим че два диференциала тежат повече от един,имаме "триене" и преодоляване на статичната съпротива на маслото в още един диференциал,което е свързано с намаляване на динамиката и увеличение на разхода на гориво при еднаква мощност в сравнение с класическо "задно".Накрая за инфо ще спомена,че само увеличението на скоростните предавки от 6 на 7,увеличава теглото на автомобила със 6-7 кг.

    Коментиран от #24

  • 21 Vasik Atanasova

    1 0 Отговор
    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454756784073608&slink=egfdzc

    ТОВА Е КОЛАТА

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Summon

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Vasik Atanasova":

    Я вземи скочи от некоя скала с тая недозавиваща кошница.
  • 23 стратокастър

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Vasik Atanasova":

    Кола е ,ама не е ли дърта?
  • 24 някой си там

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "onq s konq":

    надали имаш идея каква глупост си написал

    Коментиран от #26, #28

  • 25 СДФГ

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "ВВВИВИ":

    Някъде там-300 коня е лимита на предното. Повече от това почва много трудно да се кара-много недозавиване. Предното предаване е по-добре за зимата-тва е сигурно. Имах Е класа,автоматик ,само на задно .Като забуксува е мъка- понеже е автомат ,не можеш да го лашкаш на първа,на задна като ръчната кутия. Само да превърти някое колело и сам си връща газта и ако ще до дъно да натискаш той не дава газ. Такива работи. За нормалния човек,който иска да си мести тялото с кола-предното е по-добро и достатъчно. Задното -който иска да ходи на състезания.
  • 26 onq s konq

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "някой си там":

    Верно че нямам точно такава,но пък имам идея какъв глупак ме чете
  • 27 М52

    0 0 Отговор
    Колеги, само да отбележа, че щом майка ми не е имала нито една катастрофа за 10те години, в които имахме лада(която се караше всеки ден и всесезонно, понякога само с 2 зимни гуми) означава, че или е близък роднина на някой от формула 1 или просто болшинството от хората, които твърдят, че колата със задно не става за зимата, просто нямат нужните умения да шофират подобен автомобил.
    Първата ми кола беше едно сеатче, с което съм закъсвал 6 или 7 пъти за една зима. От 3 години карам бмв всеки ден и за 3 зими вече съм закъсвал 3 пъти. Един път попаднах в ледена дупка и два пъти ми е опирал корема на излизане от тесни улички...
  • 28 Рио

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "някой си там":

    надали разбираш какво пише
  • 29 май послъгвате малко

    0 0 Отговор
    Как така всички карате на задно,зимата нямате проблеми????!/%\$Защо тогава зимата не ви виждам?Оня не закъсвал,тия бил с хубави гуми пък примерно на Петрохан зимно време нито едно бмв или мерц само на задно?В центъра на София бутах един МБ с блокаж и хубави гуми.На писане сте страшни но падне ли сняг градския транспорт и подсмърчате. Оня с коня или с магарето пък писал за вдигане тегло,разход на гориво се вдигал.Като ти е скъпо не караш.Мен разход и 20/100 няма да ме свали от колата.