Chevrolet оборудва третото поколение на класическия Corvette Stingray с бензинови осмаци с обем от 5.0 до 7.4 литра, които са добро решение за драг рейсинг. В главата на Раян Лъск от Мишелвил, Айова, обаче се е родило по-оригинално хрумване за състезания на четвърт миля.
Неговият Stingray от 1968 г. черпи сили от 5.9-литров редови шестцилиндров дизел Cummins. Мощността на двигателя не се съобщава, но времето от 11.88 сек. за 402 метра с крайна скорост 207 км/ч не е никак зле за нафтов ветеран на почти 50 години.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Инженер Химик
16:54 24.01.2017
2 Пенчо
16:57 24.01.2017
3 Иван
17:32 24.01.2017
4 onq s konq
17:57 24.01.2017
5 Пенчо
Коментиран от #6
19:01 24.01.2017
6 onq s konq
До коментар #5 от "Пенчо":
Да не бъркаме дума или израз придобили народностно и обществено възприятие със "официално наименование",тъй като тълковен речник на "Официалните наименования" няма.А колкото до свинете и делфините-задължително трябва да се проведе референдум.19:28 24.01.2017
7 Бай Хой
22:24 24.01.2017
8 Нафтова печка
23:35 24.01.2017
9 Васичка Атанасова
И ВЕЧЕ Е СПРЯНА ВЪВ ФРАНЦИЯ
ЗАЩОТО ИМА БУМ НА РАКОВИ ЗАБОЛЯВАНИЯ
ЗАЩОТО Е КОФТИ ГОРИВО
САМО ГОЛЕМИ БЕНЗИНОВИ МОТОРИ
НАЛИ ТАКА
НАФТА ЗА ПЕЧКИТЕ
ГАЗТА Е ЗА ГОТВЕНЕ
А БЕНЗИНА Е ЗА КАРАНЕ И ТО С УДОВОЛСТВИЕ
ЗАЩОТО ГАЗ НАФТА МЕТАН БИОДИЗЕЛ СЕ ПРАВИ ОТ МИЗЕРИЯ
ДА СИ УБИВА ЧОВЕК КЕФА ЗА ДА СПЕСТИ НЯКОЙ ЛЕВ
Е АЗ НЯМА ДА ЖИВЕЯ ДО 100 ГОДИНИ
04:39 25.01.2017
10 Ярослав Станчев
08:44 25.01.2017