Last news in Fakti

25 Ноември, 2011 10:13 9 533 39

Италианските министри сменят Audi с Lancia

  • италия-
  • audi-
  • lancia-
  • maserati-
  • марио монти

Новият министър-председател на Италия Марио Монти планира да задължи всичките си министри да се возят на автомобили родно производство, съобщава РИА Новости. Правителственият автопарк на страната се състои почти изцяло от возила с марка Audi, а самият Монти бил принуден да заеме Lancia Thesis от президентския гараж, само за да се вози в италианска представителна лимузина.

Членовете на кабинета, които сами изявили желание да се возят на коли родно производство, се сблъскали със същия проблем. Автопаркът на италианското МВР се състоял почти изцяло от Audi-та и BMW-та, а новият вътрешен министър Ана Мария Кончилери открила в гаража на ведомството само една Lancia Thesis с пробег над 150 000 км, който не отговарял на държавните стандарти за безопасност.

Някои сътрудници на правителствените служби предлагали проблемът да се разреши с разпределянето на 19-те луксозни Maserati-та между членовете на кабинета. Те бяха закупени от Министерството на отбраната преди време, което предизвика грандиозен скандал на Ботуша. Тогавашният военен министър Иняцио Ла Руса не видя нищо нередно в поръчката, понеже "италианските автомобили са придобити в рамките на редовен по европейското законодателство търг".

Италианските медии коментират инициативата на Марио Монти като стремеж да демонстрира как в разгара на тежка икономическа криза, която принуждава милиони да затягат коланите, политическият елит е готов да усмири апетита си.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ivo

    2 0 Отговор
    Сега остава и Бойко и разбойниците му да яхнат Great wall!!!
  • 2 Линдрос

    2 2 Отговор
    Сменят, за да се харесат на народа. Иначе къде ще сравняваш скапаното италианско автомобилостроене с немската класика Ауди.
  • 3 филип

    2 2 Отговор
    Линдрос ... мазерати , ферари , бугати и т.н. марки все Италиански ... мноу скапано автомобилостроене нали. Ти и държавата ни ( предполагам и 2мата сме от БГ ) е гоуем производител на "интелекти" баш като тебе. Евала на министъра , така може и ще съкрати много разходи и ще покаже че все още могат да правят коли. Едно мазерати куатропорте не е в никакъв случай по-зле от ауди с8.

    Коментиран от #19, #20

  • 4 olele

    2 1 Отговор
    особено Бугати е ''100% 'италианска''.ще ме пукнете от хумор,разбирковци :)
  • 5 SSD

    2 2 Отговор
    ФИЛИП Bugatti не е Italy бе момче ,немско си е от където и да го погледнеш ;) Много неподготвени и разбирачи ей... Прочетете малко не става само с ядене на клавиатури по цял ден NFS-та и тем подобни ! Айде със здраве.
  • 6 dan

    2 2 Отговор
    varvash li si 4e mojesh da sravnish thesis sys aLudi? thesisa e po komforten vyv vsqko 1 otnoshenie, v pyti po evtin, s absoliutno vsi4ki smisleni extri, koito trqbva da ima 1 limuzina...aLudi , kakto i vsi4ki nemski koli ve4e, se skapvat kato im izteche garanciqta...da ne govorim 4e sa vsi4ki absoliutno ednakvi i sku4ni...
  • 7 olele

    1 1 Отговор
    Бугати е собственост на VW,но е е немска :)
  • 8 olele

    2 0 Отговор
    но е е немска :)
  • 9 SSD

    0 1 Отговор
    From 2002 up to 2007, the Volkswagen Group's automotive division was restructured so that two major Brand Groups with differentiated profile would be formed,[22] the Audi Brand Group focused on more sporty values – consisted of Audi, SEAT and Lamborghini – and the Volkswagen Brand Group on the field of classic values – consisted of Volkswagen, Skoda, Bentley and Bugatti[23][24] – with each Brand Group's product vehicles and performance being respectively under the higher responsibility of Audi and Volkswagen brands. Френска е била преди много време ...
  • 10 olele

    2 0 Отговор
    не говорим за собственост.сега ми кажи,че Шкода и Бентли са немски.и Сеат и Лмборгини.мениджмънта е немски,но духа не е
  • 11 SSD

    0 1 Отговор
    Фирмата Бугати е фалирала доста отдавна ,да била е френска с френски дух, но до там.... Дачията и Шкодата нямат нищо общо ,защото те имат серийно производство докато при Bugatti работите са много сложни ... http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti тук ако разбираш английски прочети малко и ще разбереш...
  • 12 заз

    1 0 Отговор
    а нашите политици сменят мерцедесите с автозверей от Баховица на Гришата
  • 13 Филип

    2 0 Отговор
    ССД, добре си дал линк-а а що не прочете и най-важното от него ? Да много добре знам че е собственост на VAG.
    "Founder Ettore Bugatti was born in Milan, Italy, and the automobile company that bears his name was founded in 1909 in the town of Molsheim located in the Alsace. The company was known both for the level of detail of its engineering in its automobiles, and for the artistic way in which the designs were executed, given the artistic nature of Ettore's family (his father, Carlo Bugatti (1856–1940), was an important Art Nouveau furniture and jewelry designer). The company also enjoyed great success in early Grand Prix motor racing, winning the first ever Monaco Grand Prix. The company's success culminated with driver Jean-Pierre Wimille winning the 24 hours of Le Mans twice (in 1937 with Robert Benoist and 1939 with Pierre Veyron)."
  • 14 history

    2 0 Отговор
    Бугати още се прави във Франция . Така че смешниците от Голфсбург само се водят собственици и ползват името на тази славна марка.Същото стана и с Ламборгини.След 1980 година тази фирма вече не е същата.Феруджо Ламборгини просто реши да се занимава с вино и продаде името.
    Естествено Фолксваген като символ на ширпотребата и грозотията има нужда от такива имена за да си оправи малко имиджа.
  • 15 Марио

    1 0 Отговор
    Думите "скапано италианско автомобилостроене" и "немска класика Ауди" можеш да видиш само на 1 място по света и то в 1 изречение и то е Мобиле.бг .Вие тея немски кошници ги прехвалвате повече от германците бе. И децата си така учите докато ги карате в Голфа ;ауди 80 и т.н. Кола без проблеми няма особено вие като си вадите мнението от коли с над 300 000 км пробег няма как да не се скапва.Факт е че германците правят скучни коли.Интересни немски коли : BMW 6 (преди като се правеше и 8) и до тук с BMW ; Audi R8 ; Mercedes S class си е найстина достойна за уважение та CLS;CLK; SLS е много добра кола и така. Не съм фен на MB ,но те са най-разчупени откъм модели и разнообразие
  • 16 драй

    2 0 Отговор
    И у нас да вземат пример и да задължат държавата първо да купува от колите произведени в Ловеч . Точно за депутатите, за да обикалят районите е джипа Ховър Н5 .
  • 17 Maximal

    0 1 Отговор
    History ти си страшно неинформиран бе човек, само дето Бугатти се произвежда изцяло от ФВ, как ще ползват само името, двигателя W16 да не е разработка на Бугати, прави се и се е разработил ИЗЯЛО в Залцгиттер, Германия. Всичко по колата е немско, само името и е останло Бугати, а завода във Франция се построен ИЗЦЯЛО от ФВ и в него работят предимно германски инженери и има малко французи които сглобяват дребни детайли. Бил съм на посещение в Залцгитер и това е един от най-големите заводи за двигатели в Европа. В Европа най-много продажби имат ФВ, надали е напразно.... Ваг груп правят прилични коли, но то е ясно че след 90-та година вече истински коли почти няма......всичко се чупи....
  • 18 НИКОЛА ПЕТРОВ

    1 1 Отговор
    АБЕ КАКВО СПОРИТЕ КОЕ Е ПО-ДОБРЕ.ИТАЛИАНСКОТО ИЛИ НЕМСКОТО.ЩОМ НЕМЦИТЕ СА ТОЛКОВА ДОБРИ,ЗАЩО НЕ СИ НАПРАВЯТ НОВА МАРКА АВТОМОБИЛИ,А ГЛЕДАТ ДА СИ ЗАКУПЯТ НЯКОЯ СВЕТОВНОИЗВЕСТНА МАРКА,КОЯТО СЕ НАЛОЖИЛА С ГОДИНИТЕ.А ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО КОНСТРУКТОРИТЕ,ЗА ПОЯСНЕНИЕ ПРОСЛОВУТИЯТ ГОЛФ1 Е КОНСТРУИРАН ОТ ИТАЛИАНЕЦ,А КОСТЕНУРКАТА Е ОТ АВСТРИЕЦ.
  • 19 Kobester

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "филип":

    @3 Бугатито е най-италианско от всичките дето ги изброи :D:D:D:D
  • 20 Kobester

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "филип":

    @3 Предпочитам S8 пред КОЯТО и да е италианска кола(и попринцип пред която и да е друга спортна кола).
    @6 Всяко нещо по света от край време се прави като му изтече гаранцията да му се е.е м....та. Айпода ми се развали 4 дена след изтичане на гаранцията и няма оправяне, до преди това работеше перфектно.
    И бугати и ламборджини са немски. Италиански имена, първоизточника може да е от италия, но са собственост на ВАГ - Немска компания, правят се със същите части и от същите хора които правят и немски коли и трошки на ВАГ.
    Така че и Бугати и Ламборждини са толкова италиански колкото аз съм американец :D:D:D:D
  • 21 ajfel

    2 1 Отговор
    абе разбиратели,първо
    вижте кой е еторе бугати и къде се е произвеждал автомобил с това име
  • 22 ВИП АМГ

    2 1 Отговор
    i dobre e reshil che klozetite na VAG se troshat i galtat mnogo pari na danakoplatcite.Audi e nai loshiat izbor
  • 23 Иван Иванов

    2 1 Отговор
    Как може да избереш Ауди пред Мазерати?! Трябва да си от тези типове
  • 24 Iv4oooo

    0 2 Отговор
    Kato gledam taq grozna Lancia predpo4itam da karam Audi 80 a da ne govorim 4e ne moje da stypi na malkiq pryst na S8!Vse pak ne e taina 4e italiancite sa mnogo silni v proizvodstvoto na avtomati4ni peralni i spageti e tva e nqkakyv melez ot dvete
  • 25 520 zender

    2 0 Отговор
    Не съм ви чел коментарите.Направи ми впечатление чрез новините че в Италия министрите се разкарват с луксозни Ланчи а в България със германски премиум-кое е по-скъпо отгатнете сами .Естествено отгатнете и откъде идват парите за колите на нашите депутати които се срамуват примерно да се возят в Ланчи....
  • 26 quattro

    1 2 Отговор
    само Audi quattro !!!!!!! това ще ви кажа на вас надъхани;)

    Коментиран от #30

  • 27 Ники Николов

    1 0 Отговор
    като почнете с това след 90та година всичко се чупи , а преди 90та кое не се чупеше (освен ауди 80 де , само имаше спрели трошляци навсякъде по пътищата и някой буташе
  • 28 ivo

    2 1 Отговор
    Предпочитам тази красива и елегантна малко гълтаща Ланчия, пред трошливите Аудита който горят 2 пъти повече от Ланчията и се трошат 3 пъти повече и частите им струват 5 пъти повече, това го знам от опит, преди 2 годинки имах А4 от 2003-та (и слава на бога 4 месеца след като го взех, се оттървах от него), двигателя му беше 1.8Т със 163 коня, а беше доста по-бавно от тогавашното ми Мицубиши Space Runner което беше 1.8 без турбо и беше само 122 коня .

    Коментиран от #29, #33

  • 29 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "ivo":

    @28 da mnogo si prav Audi koito e vzel barzo se e ubedil che e nai troshashtiat se klozet i barzo na pazara
  • 30 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "quattro":

    @26 The best of the best
  • 31 Дамян Станев

    3 1 Отговор
    Само задръстеняк би предпочел Ауди пред Мазерати...
  • 32 Kobester

    0 1 Отговор
    въпрос на вкус.
  • 33 hienata

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "ivo":

    @28 ivo - значи ще се откажеш ако ти предложат GT-R (41л на 100км. градско) или Impreza WRX (30л на 100км. градско) без да ги настъпваш. Какво има да умувате върху тази статия, това е политика - "да подкрепим италианското" .Преди 2-3г. в Германия за почнаха да подпомагат всеки решил да смени старата си кола с нова немска - ПОЛИТИКА.

    Коментиран от #35

  • 34 лада гецово

    0 1 Отговор
    ланчията е боклук в сравнение с ауди
  • 35 Kobester

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "hienata":

    @33 Ами аз лично бих ги отказал дори да ми дават по 10 бона за гориво на месец. GTR ме дразни, не ме кефи, а субарото не е лошо, ама предпочитам някое ауди или мерцедес или бмв например.
  • 36 лада гецово

    1 1 Отговор
    колата е ауди а8 4.2 quattro
  • 37 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    to po goliam bokluk ot produkciata na VAG niama.
  • 38 www_

    0 1 Отговор
    Това е правилното решение.
    Към " Лада Гецов" ти даже и на картинка не може да си представиш този тъй наречен от теб "Боклук" колко светлинни години е пред смотаното и прехвалено AUDI. Тоза немска каруца по-нито един показател не може да се върже. Станев, пали Либрата и да заминаваме
  • 39 гея

    0 0 Отговор
    рено 19