Има ли смисъл да се изправя заводски автомобил срещу тунинговани бегачки с драстично по-висока мощност? Разбира се, щом става дума за забавление и Ferrari!
Това клипче показва как се справя стоково 458 Italia с 570 к.с. срещу Audi RS6 Evotech със 750, Nissan GT-R AMS с 600 и Corvette ZR1 C6 Lingenfelter със 750 коня на дистанция от 1 миля (1 609 метра).
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 hienata
10:38 20.02.2012
2 Николай Тодоров
10:53 20.02.2012
3 PlimP
11:02 20.02.2012
4 Евгени Батев
11:03 20.02.2012
5 VR4 TT
Корвета като типично американско малоумие побеждава с елементатно горене на бензин, все пак има двигател на камион.
За Ал'диту нема даже кво да се каже, за мъртвите или добро или нищо. :)
11:27 20.02.2012
6 Ферари Завинаги
11:36 20.02.2012
7 Дошо
Алудито е един дебел шваба с огромен мотор и две турбини и навсичко отгоре тунингован и пак е труп(както каза колегата по-долу или добро или нищо), а Шевролета е пластмасово купе с двигател на камион - представата на американците за спортен автомобил.технологично ниво от 80-те.Няма смисъл да го обсъждаме според мен.
Коментиран от #9, #24
11:42 20.02.2012
8 VW&Mercedes
11:45 20.02.2012
9 hienata
До коментар #7 от "Дошо":
@7 Прав си,но само Шевролета вдигна 310км/h.11:47 20.02.2012
10 Дошо
11:49 20.02.2012
11 Николай Тодоров
12:18 20.02.2012
12 JJJ
12:21 20.02.2012
13 katil4o
12:57 20.02.2012
14 Клаус Лешке
Коментиран от #15, #20
13:24 20.02.2012
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Клаус Лешке
13:28 20.02.2012
17 Evolution
Gran Turismo: Audi Audi RS6 Sportec SPR800 - 27.809;
Super Cars: Ferrari 458 Italia - 28.951;
Sport Cars: Nissan GT-R (R35) Mk.2 EcuTek Stage 2 - 26.904;
Super Sport: Porsche 911 Turbo (997) Mk.1 Switzer R911 - 24.895;...
Така че не виждам с какво Нисан превъзхожда всички останали коли... Да не говорим че в повечето случай той е напомпан до неузнаваемост... Но продължавайте да се залъгвате... Аз предпочитам едно Audi RS6 което предлага много повече комфорт и пространство...
13:32 20.02.2012
18 Evolution
13:36 20.02.2012
19 Дошо до katil4o
13:41 20.02.2012
20 Петър Сидеров
До коментар #14 от "Клаус Лешке":
@14 Супер кар vs Гранд туризмо13:42 20.02.2012
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 papagal
14:10 20.02.2012
24 911
До коментар #7 от "Дошо":
@7 Дошо, най-показателни за нивото на Corvette са резултатите на Nürburgring и явно оттам ти идва болката. Смешно е за кола показала такива възможности да казваш „Няма смисъл да го обсъждаме….”. Освен твоето разбира се има и други мнения за Corvette – примерно това на Auto Motor und Sport. То е немско списание и не виждам смисъл да хвали неоснователно щатска кола, а и са професионалисти, които се изказват доста различно от теб въпреки че е смешно да сравнявам тяхното мнение с твоето.14:16 20.02.2012
25 Цецо
Коментиран от #26
14:23 20.02.2012
26 Клаус Лешке
До коментар #25 от "Цецо":
@25 Абе цецо,кой нормален ще си качи семейството в този седан на ауди? Това вози като каруца и бучи прекалено силно. Това не може да е кола за комфортно возене на хора!14:28 20.02.2012
27 520 zender
14:36 20.02.2012
28 руснака
Коментиран от #29
15:02 20.02.2012
29 Клаус Лешке
До коментар #28 от "руснака":
@28 За тези пари можеш, един микробус да тунинговаш, и ще ти бъде още по- практично15:11 20.02.2012
30 Клаус Лешке
15:14 20.02.2012
31 Клаус Лешке
15:17 20.02.2012
32 nonname
Eto i ot men oshte 1 klipche ot dragtimes Gt-R(510) vs BMW M6 5.8(630)
15:21 20.02.2012
33 Evolution
Коментиран от #35, #36
15:24 20.02.2012
34 Коко Мартинов
15:30 20.02.2012
35 Клаус Лешке
До коментар #33 от "Evolution":
@33 В това ауди не съм, но в бмв-та няколко съм се возил и ти казвам, че не е приятно да се возиш , особено по нашите пътища и на дълъг път. И да, шумни са... ако не можеш да се повозиш на таква кола, намери си клипчета от салона на някоя от тези коли и ще се убедиш сам!15:37 20.02.2012
36 Клаус Лешке
До коментар #33 от "Evolution":
@33 http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q ето ти малко звук. Приятно возене!Коментиран от #39
15:40 20.02.2012
37 520 зендер
15:47 20.02.2012
38 520 зендер
15:54 20.02.2012
39 Нема Бира
До коментар #36 от "Клаус Лешке":
@36 Пич Zaner-a е прав! Вземи разкарай бъбреците и вентилатора... НЕ ГИ ЗАСЛУЖАВАШКоментиран от #40
16:01 20.02.2012
40 Клаус Лешке
До коментар #39 от "Нема Бира":
@39 Нещо не сте ме разбрали с дизеловия зендер. Говорех, че тези коли не са комфортни, шумни са и че са нестабилни, не съм казвал друго. Нормалните 5-ци на бмв са ок, возят добре и ако не ги настъпваш много остро не са толкова паянтови. И за бмв, моля ви не ми говорете! Качвал съм се и съм карал повече бмв-та от нормалното. Всеки ден около мен им поне по няколко (4-5) екземпляра и ключовете им са на разположение. Самия аз нямам бмв и въпреки работата ми, не съм и голям почитател....айде да не издавам някои тайни, които ще ви отдръпнат от марката, че може да има шпиони е чата.16:12 20.02.2012
41 520 зендер
Коментиран от #42
16:27 20.02.2012
42 Клаус Лешке
До коментар #41 от "520 зендер":
@41 Я пробвай да подадеш пълна газ и едновременно с това да завъртиш волана и кажи какво се случва с колата...16:34 20.02.2012
43 520 зендер
Коментиран от #44
16:36 20.02.2012
44 Клаус Лешке
До коментар #43 от "520 зендер":
@43 всяка кола с предно се овладява по- лесно. И не се предоверявай на системите за сигурност. Чистак нова седмичка пред очите ми олющи задницата си във висок бордюр при рязко поддаване на газ. Системите помагат, но не си мисли, че ще те държат закован на пътя. Тръгне ли да носи колата и има наблизо нещо до нея, сблъсъка е гарантиран.16:44 20.02.2012
45 Даниел Атанасов
Коментиран от #46
17:08 20.02.2012
46 Клаус Лешке
До коментар #45 от "Даниел Атанасов":
@45 с кое не си съгласен?17:13 20.02.2012
47 520 zender
18:06 20.02.2012
48 333333
Не съм се возил в нито една от тези(да се надяваме скоро това да се промени :) ) и мисля че аудито не е сравнима с другите - просто не и е тука мястото. Едно ламборгини би било в свой води, но също така си мисля, че точно аудито би трябвало да е най- комфортно
18:19 20.02.2012
49 333333
- Аудито се справя доста по-добре от това което очаквах
- GTR изглежда по - бърз от ферарито, но малко преиграха при тръгването. Според мен близо секунда по -рано тръгна нисана
- Аудито е по - безшумно (отвън , бих заложил и отвътре) от гтр-то и шевролета.
Като четях статията и си спомних , че миналата година пилотите на вайари се оплакваха след 24 часа на Льоман , дизеловите автомобили на пежо и ауди са много бързи и безшумни, което крие риск от катастрофа като ги застигат:). Чудех се що не пуснат некой дизел на тоя драг.
18:32 20.02.2012
50 Evolution
Коментиран от #51
18:37 20.02.2012
51 Клаус Лешке
До коментар #50 от "Evolution":
@50 идеалната кола не е една кола! Всяка кола си има идея и предназначение. Немците се опитват да съчетават спорт, комфорт, проходимост и нз. какво още и в крайна сметка за няколко чувала с пари получаваш компромиси с всичко.18:54 20.02.2012
52 J-POWER
19:24 20.02.2012
53 Maurice
Nissan GT-R AMS - 600 bhp, 1730 kg dry weight {0.35bhp/kg}
Audi RS6 Evotech - 750 bhp, 2000 kg dry weight {0.38bhp/kg}
Corvette ZR1 C6 Lingenfelter - 750 bhp, 1530 kg dry weight {0.49bhp/kg}
Ако това не идва за да покаже,че е безспорен факта за това,че Нисан е №1,то незнам колко дебелоглави трябва да сте.
Умишлено не включвам и цените,за да остане малък шанс за другите.Вярно е че двойното предаване си казва думата,но Ферари с доста по-малко челно въздушно съпротивление и по-висок коеф. на к.с./кг. и въпреки всичко по-ниска скорост при пресичане на финалната линия,е показателно,че Ферари е само име и престиж,а Нисан е адреналин и грамотност.Тези,които не знаят какво е то "време на реакция" и не могат да разчетат крайните резултати,просто да замълчат.
П.С. Все пак за тунингованите автомобили няма точни данни за тегло и Нм,за това са приблизителни. А Ауди е много добра семейна кола,която няма нужда от 1001 к.с,след като не знае как да ги използува!
19:52 20.02.2012
54 Щщщ
19:57 20.02.2012
55 ШАТ
Но това AUDI ги направи смешни тези състезателни чирепи.
Следващия път може да се пробват е VW TRANSPORTER
20:03 20.02.2012
56 Evolution
Коментиран от #59
20:03 20.02.2012
57 До 520 zender
Какъв автомобил притежаваш сега?
От кога имаш последната си кола?
20:10 20.02.2012
58 bmw fen
Коментиран от #60
20:41 20.02.2012
59 Maurice
До коментар #56 от "Evolution":
@56 Жалко е твоето невежество!! Нисан ГТ-Р 35 е най-добрата кола във ФИА ГТ1 Световен Шампионат,освен това притежава едно от най-добрите времена на Нюрбургринг за автомобили под 700 к.с. въпреки че е само 545к.с.!20:41 20.02.2012
60 Клаус Лешке
До коментар #58 от "bmw fen ":
@58 а така, кажи им.... сега отивай в ъгъла и се моли усърдно и наистина може да стане чудото за което говориш20:55 20.02.2012
61 bmw fen
20:58 20.02.2012
62 155Q4
21:06 20.02.2012
63 520 зендер
21:15 20.02.2012
64 Христо Цветанов
21:22 20.02.2012
65 155Q4
21:24 20.02.2012
66 Путин
21:33 20.02.2012
67 520 зендер
21:35 20.02.2012
68 155Q4
21:38 20.02.2012
69 Христо Цветанов
21:38 20.02.2012
70 Христо Цветанов
21:39 20.02.2012
71 До 520 zender
А въпроса беше "знаеш ли какво е това zender" или просто си видял такава табела някъде.
21:39 20.02.2012
72 155Q4
Коментиран от #74
21:44 20.02.2012
73 520 зендер
21:45 20.02.2012
74 520 зендер
До коментар #72 от "155Q4":
72-първо прочети-коментара е за мен че лъжа а не за теб..21:46 20.02.2012
75 155Q4
21:48 20.02.2012
76 До 520 zender
21:50 20.02.2012
77 520 зендер
21:50 20.02.2012
78 155Q4
21:50 20.02.2012
79 155Q4
21:52 20.02.2012
80 520 zender
21:54 20.02.2012
81 асд
Цветанов
имайки в предвид цената на нисана и поршето май ще е по-добре някой друг да си ляга ;) :D
21:58 20.02.2012
82 155Q4
22:00 20.02.2012
83 До 520 zender от 718 Alpina
Кожи сега какво е това zender, че ми е много любопитно=
22:02 20.02.2012
84 Христо Цветанов
22:03 20.02.2012
85 главен разбирач
22:05 20.02.2012
86 520 зендер
22:08 20.02.2012
87 718 Alpina
Сложат си по някоя лепенка на колите и започват да се вживяват в някакви роли.
22:08 20.02.2012
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 155Q4
22:14 20.02.2012
90 520 зендер
22:15 20.02.2012
91 718 Alpina
22:18 20.02.2012
92 155Q4
22:18 20.02.2012
93 Христо Цветанов
22:23 20.02.2012
94 520 зендер
22:23 20.02.2012
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 155Q4
П.С. А съм със Е36 316 Шницел..... ;)))
22:29 20.02.2012
97 520 зендер
22:31 20.02.2012
98 155Q4
22:38 20.02.2012
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 главен разбирач
22:50 20.02.2012
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Георги Йорданов
01:50 21.02.2012
103 Георги Йорданов
01:54 21.02.2012
104 Speeder
Ама все пак браво на Аудито, това е най-смисления автомобил от всички тук - все пак си е седан, при това доста голям ;)
Коментиран от #105
08:11 21.02.2012
105 Клаус Лешке
До коментар #104 от "Speeder":
@104 Смислено е аудито, ще има къде да товариш буркани и щайги в него, и по черните пътища на село ще можеш да го караш. Само внимавай, че друса много и може да потрошиш стъкларията.А на това ауди иначе, ако му вдигнат конето до към 1000, ще може да се сравни с ферари с 500к.с...
Коментиран от #112
08:36 21.02.2012
106 Антон Петров
Независимо от марката и модела, всяка кола може да бъде мината от силно тунингована кола. Спортната кола обаче ще издържи на напъните в продължение на години и ще изкара 200 000км, а тунингованата може и да докара 30 000км!
09:57 21.02.2012
107 ВИК
Коментиран от #109
10:42 21.02.2012
108 Антон Петров
10:50 21.02.2012
109 Клаус Лешке
До коментар #107 от "ВИК":
@107 Audi RS6 Evotech 2 е 750hp. Това е максимума на немеца за сега и все още... не може да се сравни със стоково ферари. Единствено ферарито тук е в чистия си вид, без никакви стероиди.10:53 21.02.2012
110 Speeder
13:06 21.02.2012
111 Evolution
14:39 21.02.2012
112 333333
До коментар #105 от "Клаус Лешке":
@105Не те разбирам бе човек!
Да твърдиш , че Аудито има кофти возия и е непрактично спрямо друте три е малко странно, да не кажа очевидно упорство и нежелание за безпристрастна оценка!
Не съм чул някои да кажва "вози меко като ферари" - некакси тъпо!
Абсолютно съм съгласен с предходните два поста - ако ти трябва практична кола аудито е изборът , та макари да е мноогоооо бавенавтомобил. Ако е за изчесване на краста - другите три са класи нагоре предполагав, но като отида в била с ферари ше има
"багажно-литрова" дилема - течна прах ли да купя или 6 кенчета.
Коментиран от #117
20:26 22.02.2012
113 Datsun 240Z
Коментиран от #116
21:31 22.02.2012
114 Христо Цветанов
22:24 22.02.2012
115 Христо Цветанов
22:25 22.02.2012
116 хендсяс
До коментар #113 от "Datsun 240Z ":
@113 Искам да ти кажа , че и на мен gtr ми се нрави, но истината че има нещо който не се казват за него. Според специалистите е quick (пъргав) , а не fast(бърз) и това води до добри постижения на къси гонки , но не го прави истински спортен автомобил.(Въпреки това всички знаем , че се представя повече от добре и на бързи обиколки) Та обяснението на тези резултати е в добрата предаване на въртящ момент към колелата, отличното окачване и добрият софтуер управляващ колата.
Скоростната кутия е френска.
Окачването е немско.
Дофтуера - ... Японците са направили отлична бегачка.
Склонен съм да им вярвам защото резултатите като скорст на финала са странни - gtr е с най-ниска.
23:38 22.02.2012
117 Клаус Лешке
До коментар #112 от "333333":
@112 Не съм сравнявал возията на тези 4-ри автомобила! Не си ме разбрал! Казах само,че това ауди вози много твърдо!!! Освен това е изключително шумно вътре в купето! ..така е и във ферарито и в другите! ... Заради тези му характеристики, аудито се обезмисля като седан (лимузина) предназначен за комфортно возене на пътници и багаж... в такъв случай, за какво са всичките тези седалки вътре? Какви хора ще се возят на тях? ... Вижда се, че въпреки многото коне, колата не е по- бърза от най-най- обикновено заводско ферари, т.е. освен лошия комфорт, аудито предлага и сравнително лоши динамични характеристики. Освен това тази кола няма как да ти предложи истински спортни емоции с подобна конструкция на купето. Колата е с високи център на тежестта и профил. В завои ще е значително по- нестабилна и бавна от едно стоково ферари.... Спортните коли не приличат на това ауди. Истинските лимузини също не приличат на него... и какво се оказва, това ауди е една не толкова евтина безмислица, разчитаща на груба сила, за сметка на дизайнерска и инженерна мисъл. Не е нормално да правиш с едно куп всякакъв тип автомобили, това най- малкото противоречи на логиката на елементарните физични закони...10:07 23.02.2012
118 Evolution
17:31 23.02.2012
119 Cobra03
08:30 24.02.2012
120 520 зендер
23:42 24.02.2012
121 Оня
:D
Уникална машина !
Редом до Нисана, направо би му избил зъбките ;-)
А ферарито, хм - даже Аудито ако бе тръгнало както трябва, щеше да го пребие, няма значение.... ВАЖНОТО Е ЧЕ КОНЕТЕ СИ ИМАТ ЗНАЕЧЕНИЕ !
00:33 05.03.2013