Last news in Fakti

20 Февруари, 2012 10:22 18 134 121

Ferrari 458 vs. Audi RS6, GT-R и Corvette ZR1

  • ferrari-
  • 458 italia-
  • audi-
  • rs6-
  • evotech-
  • nissan-
  • gt-r-
  • ams-
  • corvette-
  • zr1-
  • lingenfelter

Има ли смисъл да се изправя заводски автомобил срещу тунинговани бегачки с драстично по-висока мощност? Разбира се, щом става дума за забавление и Ferrari!

Това клипче показва как се справя стоково 458 Italia с 570 к.с. срещу Audi RS6 Evotech със 750, Nissan GT-R AMS с 600 и Corvette ZR1 C6 Lingenfelter със 750 коня на дистанция от 1 миля (1 609 метра).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 hienata

    2 1 Отговор
    Сигурно е време да си купя очила,ама гледам,че Нисана е с 3км/h по-бавен ,а отвя Ферарито с доста и то по цялата дължина. Ако го имаше в Еврофутбол това състезание, щях да спечеля. То си е ясно по-голяма мощност съчетана с по-ниско тегло побеждава (Ауди не е спортен автомобил, сигурно е най-тежък)
  • 2 Николай Тодоров

    0 0 Отговор
    Нисана го разкъса!
  • 3 PlimP

    0 0 Отговор
    вива ZR1, малко време му трябва в началото докато се развърти :), типичен прасчо, трябваше да има гонка и с нисана :D, да видим нисан ли е, кво е (rofl)
  • 4 Евгени Батев

    2 2 Отговор
    Ferrari да бест ;)
  • 5 VR4 TT

    6 1 Отговор
    Нисана се изстрелва като куршум. :) Транзаксъл 4x4, лаунч контрол, яко системи най-различни.
    Корвета като типично американско малоумие побеждава с елементатно горене на бензин, все пак има двигател на камион.
    За Ал'диту нема даже кво да се каже, за мъртвите или добро или нищо. :)
  • 6 Ферари Завинаги

    1 5 Отговор
    Интересно ако Шевролета се изправи срещу смотания Ниссан с колко дулжини ще е пред него. Едвам би Ферарито, ама то падна услужливо на тежкия Нисан.
  • 7 Дошо

    7 0 Отговор
    Тук има само две стойностни коли - Ферари и Нисан.Коя е по-добра е обект на ожесточени спорове и няма да ги засягаме.
    Алудито е един дебел шваба с огромен мотор и две турбини и навсичко отгоре тунингован и пак е труп(както каза колегата по-долу или добро или нищо), а Шевролета е пластмасово купе с двигател на камион - представата на американците за спортен автомобил.технологично ниво от 80-те.Няма смисъл да го обсъждаме според мен.

    Коментиран от #9, #24

  • 8 VW&Mercedes

    1 3 Отговор
    Nissan-a trugva purvi i ot tan idva izvestno zabavqne,inache razlikata steshe da e po-malka.Corvete-a mai e nai burz s svoite natiurlih muskuli.
  • 9 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    @7 Прав си,но само Шевролета вдигна 310км/h.
  • 10 Дошо

    3 1 Отговор
    Ако Нисана е със същите коне като Шевито познаите какво ще стане :-) Въпреки, че предостатъчни ще са само още 50.
  • 11 Николай Тодоров

    3 1 Отговор
    Ако Нисана е от 2012 спецификация, смятай че точкува всички наред.
  • 12 JJJ

    4 0 Отговор
    Дошо: Даже 20 :). Ако се вгледаш по внимателно в резултатите ще забележиш че времето на нисана е 28.166 а на шевито е 27.952. което не е непостижимо даже и с тази кола. Въпрос на късмет бих казъл. :)
  • 13 katil4o

    1 2 Отговор
    Защо audi е представено от rs6 a не от R8
  • 14 Клаус Лешке

    2 2 Отговор
    Хахаха...че това ауди с почти 200 коня повече от кончето на ферари. Може би като го гледат това немците ще осмислят, каква малоумщина е да се напъват да блъскат толкова много коне под капака на семейна кола.

    Коментиран от #15, #20

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Клаус Лешке

    2 0 Отговор
    Ферарито е най- слабо като мощност, но ускорението му е по- добро от това на аудито и шевролета. А японеца, отново показа, че не му пука срещу колко голямо име се изправя...
  • 17 Evolution

    4 1 Отговор
    Много ясно че Аудито ще е най-бавно след като са го сложили в друга категория... Ето ви и класирането по класове:
    Gran Turismo: Audi Audi RS6 Sportec SPR800 - 27.809;
    Super Cars: Ferrari 458 Italia - 28.951;
    Sport Cars: Nissan GT-R (R35) Mk.2 EcuTek Stage 2 - 26.904;
    Super Sport: Porsche 911 Turbo (997) Mk.1 Switzer R911 - 24.895;...
    Така че не виждам с какво Нисан превъзхожда всички останали коли... Да не говорим че в повечето случай той е напомпан до неузнаваемост... Но продължавайте да се залъгвате... Аз предпочитам едно Audi RS6 което предлага много повече комфорт и пространство...
  • 18 Evolution

    3 2 Отговор
    И безспорния шампион: Mitsubishi Lancer Evolution 8 ARS - 23.911 .....
  • 19 Дошо до katil4o

    2 1 Отговор
    Разрови се за клипове, в които се състезават R8 и RS6 и ще ти стане ясно.Астматика R8 е много зле.
  • 20 Петър Сидеров

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Клаус Лешке":

    @14 Супер кар vs Гранд туризмо
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 papagal

    2 0 Отговор
    znae6 li kolko semeini kompleksari se orasvat zdravo za tezi sportni passati,6arqt qko :D
  • 24 911

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    @7 Дошо, най-показателни за нивото на Corvette са резултатите на Nürburgring и явно оттам ти идва болката. Смешно е за кола показала такива възможности да казваш „Няма смисъл да го обсъждаме….”. Освен твоето разбира се има и други мнения за Corvette – примерно това на Auto Motor und Sport. То е немско списание и не виждам смисъл да хвали неоснователно щатска кола, а и са професионалисти, които се изказват доста различно от теб въпреки че е смешно да сравнявам тяхното мнение с твоето.
  • 25 Цецо

    1 3 Отговор
    Когато Нисана, Корвета и Ферарито съберат 5 човека плюс 500 литра багажник тогава можем да ги сравняваме! Аудито е с 4 врати и е много по практично отколкото останалите 3 автомобила, предполагам и доста по тежко на килограми!

    Коментиран от #26

  • 26 Клаус Лешке

    4 1 Отговор

    До коментар #25 от "Цецо":

    @25 Абе цецо,кой нормален ще си качи семейството в този седан на ауди? Това вози като каруца и бучи прекалено силно. Това не може да е кола за комфортно возене на хора!
  • 27 520 zender

    2 1 Отговор
    Можеше и едно бмв г пауър да сложат там ,че да сравнявам..както и да е,не бих отказал едно кръгче и с четерите автомобила.Всеки е различен по своемо .Смятам че и четерите коли са добри.
  • 28 руснака

    1 2 Отговор
    колкото и да са хубави нисана, корвета и ферарито, лично аз бих предпочел тунинговано ауди. съгласен съм с Цецо - доста по практично е от другите 3 коли

    Коментиран от #29

  • 29 Клаус Лешке

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "руснака":

    @28 За тези пари можеш, един микробус да тунинговаш, и ще ти бъде още по- практично
  • 30 Клаус Лешке

    2 0 Отговор
    Колите като ферари, ламборгини, мазерати, астон мартин и т.н. не са за прагматици. Те са за хора ,които имат поне няколко коли от различен клас в гаража си според настроението и потребностите им. Иначе съм сигурен, че ако те питат какво избираш от тези 4-те, ще кажеш ...Ферари! Прав ли съм?
  • 31 Клаус Лешке

    2 0 Отговор
    Подобните немски коли (аудиRS,mercedes AMG и bmw M) са като уредите 3в1, 4в1 и т.н. Тоест, вършат работа, но никога не са по- добри от оригинала в чистия му вид.
  • 32 nonname

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=GYHty1oF2bA
    Eto i ot men oshte 1 klipche ot dragtimes Gt-R(510) vs BMW M6 5.8(630)
  • 33 Evolution

    0 3 Отговор
    Ми всеки който го има ще си качи семейството... А ти да не би да си се возил в такова Ауди за да знаеш че "вози като каруца и бучи много"?! Няма да е лошо да си запазваш "експертното мнение" за себе си...

    Коментиран от #35, #36

  • 34 Коко Мартинов

    1 1 Отговор
    Няма смисъл да е ядете тука във форума,всичките коли са добри,за мен Феррари е най-доброто.
  • 35 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Evolution":

    @33 В това ауди не съм, но в бмв-та няколко съм се возил и ти казвам, че не е приятно да се возиш , особено по нашите пътища и на дълъг път. И да, шумни са... ако не можеш да се повозиш на таква кола, намери си клипчета от салона на някоя от тези коли и ще се убедиш сам!
  • 36 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Evolution":

    @33 http://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q ето ти малко звук. Приятно возене!

    Коментиран от #39

  • 37 520 зендер

    0 2 Отговор
    До 35-В какво бмв си се возил.И що си с логото на бмв.Преди четох някъде че каза че бмв зимата не вървели-изобщо карал ли си бмв...Щото аз карам.Моето дори има тракшън и да ти кажа аз не карам само когато съм пиян.Не ме спира нито сняг нито лед.За возията-като не ти харесва стегнатото окачване тогава се качвай на мерцедес.Абе ти за първа серия ли ми говориш..Щото моето е Е39 530Д и всеки ден с него минавам доста километри и ми доставя удоволствие.И недеи гледа клипчета за бмв и само да приказваш врели некипели ами седни зад волана и тогава приказвай-друг е въпроса ако въобще не харесваш бмв...
  • 38 520 зендер

    0 2 Отговор
    Да ти кажа ли нещо за звука от ауспуха на бмв. В завода се поставя резонаторна пластина за по-плътен звук.Това го правят вече и в Ауди.Това в клипчетата които гледаш не се вижда...
  • 39 Нема Бира

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Клаус Лешке":

    @36 Пич Zaner-a е прав! Вземи разкарай бъбреците и вентилатора... НЕ ГИ ЗАСЛУЖАВАШ

    Коментиран от #40

  • 40 Клаус Лешке

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Нема Бира":

    @39 Нещо не сте ме разбрали с дизеловия зендер. Говорех, че тези коли не са комфортни, шумни са и че са нестабилни, не съм казвал друго. Нормалните 5-ци на бмв са ок, возят добре и ако не ги настъпваш много остро не са толкова паянтови. И за бмв, моля ви не ми говорете! Качвал съм се и съм карал повече бмв-та от нормалното. Всеки ден около мен им поне по няколко (4-5) екземпляра и ключовете им са на разположение. Самия аз нямам бмв и въпреки работата ми, не съм и голям почитател....айде да не издавам някои тайни, които ще ви отдръпнат от марката, че може да има шпиони е чата.
  • 41 520 зендер

    0 1 Отговор
    Стига ве пич,преди имах 520 зендер-вземал съм завои с по 200км в час-не ми говори за нестабилни бмв-та.

    Коментиран от #42

  • 42 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "520 зендер":

    @41 Я пробвай да подадеш пълна газ и едновременно с това да завъртиш волана и кажи какво се случва с колата...
  • 43 520 зендер

    0 1 Отговор
    И коя кола не е така..нали за това измислиха esp...

    Коментиран от #44

  • 44 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "520 зендер":

    @43 всяка кола с предно се овладява по- лесно. И не се предоверявай на системите за сигурност. Чистак нова седмичка пред очите ми олющи задницата си във висок бордюр при рязко поддаване на газ. Системите помагат, но не си мисли, че ще те държат закован на пътя. Тръгне ли да носи колата и има наблизо нещо до нея, сблъсъка е гарантиран.
  • 45 Даниел Атанасов

    0 1 Отговор
    Георги направо незнам какво да ти кажа,освен че не разбираш от коли.

    Коментиран от #46

  • 46 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Даниел Атанасов":

    @45 с кое не си съгласен?
  • 47 520 zender

    2 0 Отговор
    Виж кво,не ми се спори че стана много детско.Само да ти кажа че бившето ми Е34 zender наистина ревеше много щото беше със ремус.Над 3000 оборота ставаше лудница.Ако това имаш предвид-да шумни са.
  • 48 333333

    1 1 Отговор
    Въпреки че ферарито най ми допада бих яхнал всяка от тях.
    Не съм се возил в нито една от тези(да се надяваме скоро това да се промени :) ) и мисля че аудито не е сравнима с другите - просто не и е тука мястото. Едно ламборгини би било в свой води, но също така си мисля, че точно аудито би трябвало да е най- комфортно
  • 49 333333

    1 0 Отговор
    Пак изгледах клипа и ми се струва
    - Аудито се справя доста по-добре от това което очаквах
    - GTR изглежда по - бърз от ферарито, но малко преиграха при тръгването. Според мен близо секунда по -рано тръгна нисана
    - Аудито е по - безшумно (отвън , бих заложил и отвътре) от гтр-то и шевролета.


    Като четях статията и си спомних , че миналата година пилотите на вайари се оплакваха след 24 часа на Льоман , дизеловите автомобили на пежо и ауди са много бързи и безшумни, което крие риск от катастрофа като ги застигат:). Чудех се що не пуснат некой дизел на тоя драг.
  • 50 Evolution

    0 1 Отговор
    А в каква кола да се вози човек за да му е "добре"? И някое по-глупаво клипче не можа ли да намериш...

    Коментиран от #51

  • 51 Клаус Лешке

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "Evolution":

    @50 идеалната кола не е една кола! Всяка кола си има идея и предназначение. Немците се опитват да съчетават спорт, комфорт, проходимост и нз. какво още и в крайна сметка за няколко чувала с пари получаваш компромиси с всичко.
  • 52 J-POWER

    0 1 Отговор
    333333-ЗА НИСАНА ТАКА ТИ СЕ Е СТОРИЛО УСКУРЕНИЕТО НА ТОЗИ 600 КОНЯ Е САМО 2,8 СЕК.ДО 100 КИЛОМЕТРА И СЕ ПОЛУЧАВА ЕФЕКТА ЧЕ ФЕРАРИТО СЕДИ НА МЯСТО,ТО ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ НИКОГА НЕМОЖЕ ДА БИЕ GT-R
  • 53 Maurice

    2 1 Отговор
    Ferrari 458 Italia - 570 bhp, 1380 kg dry weight {0.41bhp/kg}
    Nissan GT-R AMS - 600 bhp, 1730 kg dry weight {0.35bhp/kg}
    Audi RS6 Evotech - 750 bhp, 2000 kg dry weight {0.38bhp/kg}
    Corvette ZR1 C6 Lingenfelter - 750 bhp, 1530 kg dry weight {0.49bhp/kg}
    Ако това не идва за да покаже,че е безспорен факта за това,че Нисан е №1,то незнам колко дебелоглави трябва да сте.
    Умишлено не включвам и цените,за да остане малък шанс за другите.Вярно е че двойното предаване си казва думата,но Ферари с доста по-малко челно въздушно съпротивление и по-висок коеф. на к.с./кг. и въпреки всичко по-ниска скорост при пресичане на финалната линия,е показателно,че Ферари е само име и престиж,а Нисан е адреналин и грамотност.Тези,които не знаят какво е то "време на реакция" и не могат да разчетат крайните резултати,просто да замълчат.
    П.С. Все пак за тунингованите автомобили няма точни данни за тегло и Нм,за това са приблизителни. А Ауди е много добра семейна кола,която няма нужда от 1001 к.с,след като не знае как да ги използува!
  • 54 Щщщ

    0 1 Отговор
    Ферарито и Корвета са страхотни. Това са истинските спортни автомобили.
  • 55 ШАТ

    1 0 Отговор
    Колата трябва да се казва BMW.
    Но това AUDI ги направи смешни тези състезателни чирепи.
    Следващия път може да се пробват е VW TRANSPORTER
  • 56 Evolution

    1 0 Отговор
    Попитах те нещо, не ми овъртай... @ Maurice - номер 1 е само че при плейстейшъните...

    Коментиран от #59

  • 57 До 520 zender

    1 0 Отговор
    Ти въобще знаеш ли какво е това зендер?
    Какъв автомобил притежаваш сега?
    От кога имаш последната си кола?
  • 58 bmw fen

    0 4 Отговор
    j-powera tunningova novoto m5 do 650 konski sili tva e kolata da znaete

    Коментиран от #60

  • 59 Maurice

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Evolution":

    @56 Жалко е твоето невежество!! Нисан ГТ-Р 35 е най-добрата кола във ФИА ГТ1 Световен Шампионат,освен това притежава едно от най-добрите времена на Нюрбургринг за автомобили под 700 к.с. въпреки че е само 545к.с.!
  • 60 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "bmw fen ":

    @58 а така, кажи им.... сега отивай в ъгъла и се моли усърдно и наистина може да стане чудото за което говориш
  • 61 bmw fen

    0 2 Отговор
    Maurice ли си какьв тоя грозен gt-r неможе да стьпне на малкия прьст на м5-цата не говорим само за ускорение говорим и за практичност и за комфорт
  • 62 155Q4

    0 1 Отговор
    Добре бе професори, не ви ли е срам 4,5 атмсоферка с/у турбомотори????? Айде "джап" смешковците да изкарат някоя от техните атмосферни пародии, а????
  • 63 520 зендер

    1 0 Отговор
    До номер 57.Преди 3 години си купих за 6000лв е34 520i zender-200hp.Преди година го смачкаха на паркинга пред моя блок през ноща.Сега съм си купил Е39 530Д-193кс.С него съм вдигал 230км в час.Обаче зендера развиваше повече обороти от обикновенната версия.Беше много готин със фондметал джанти-достатъчно изчерпателен ли бях......
  • 64 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
  • 65 155Q4

    1 0 Отговор
    Може ли линк за това 520 200 к.с.?
  • 66 Путин

    1 0 Отговор
    Вместо част от вас да пишат наизуст глупости, нека просто стопират клипа и видят времената за една миля и крайната скорост. Корветът е най-бърз и като време и като скорост. С цели 18-22 км/ч повече от другите 3 конкурента. Все пак е доста тунингован.
  • 67 520 зендер

    0 1 Отговор
    Че аз отде да го взема...Просто на времето имах късмет-взех уникален автомобил-външен и двигателен тунинг за 6 бона.По-изгодно е от М5 но няма неговия характер но пък за 6 бона и сега няма да намериш читаво М5 Е34. Можеби търговеца се бе заблудил или просто го е взел евтино от чужбина но колата си струваше парите.Беше при покупката на 330 000км а кой знае колко е превъртана но вървеше доста добре както и харчеше доста много когато се изпъва...
  • 68 155Q4

    1 0 Отговор
    Ми няма откъде да го вземеш, освен да ми псунеш линк за опичния кит на Зендер за е34..... и без да се засягаш сега, ясно ми беше от самото начало.... митове и легенди които никой не ги е виждал......
  • 69 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
  • 70 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
    Феновете на Нисан да ходат да си лягат ...
  • 71 До 520 zender

    1 0 Отговор
    Лъжеш! Но не знаеш как да излъжеш, защото си некомпетентен.
    А въпроса беше "знаеш ли какво е това zender" или просто си видял такава табела някъде.
  • 72 155Q4

    1 0 Отговор
    Аз ли лъжа и за какво? Я се замисли кой лъже за тия 200 коня и т.н.....????

    Коментиран от #74

  • 73 520 зендер

    0 1 Отговор
    Добре ве-никого не задължавам да вярва.Какво сега ми се сърдите тука..
  • 74 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "155Q4":

    72-първо прочети-коментара е за мен че лъжа а не за теб..
  • 75 155Q4

    1 0 Отговор
    Никой не се сърди, но не върви да обяснвяваш кой / какъв е и колко е компетентен!?!? Още повече че никъде няма информация за такава кола мотор, това че на теб ти е харесвала и ти си е струвало че върви Ок-няма лошо! Не бъркай фантазиите с реалността!
  • 76 До 520 zender

    1 0 Отговор
    Кой ти се сърди бе? Аз се заливам се от смях.
  • 77 520 зендер

    0 1 Отговор
    Ма аз кога съм казал че някой е некомпетентен-чети внимателно бе момче.
  • 78 155Q4

    1 0 Отговор
    Пояснявай тогава за кого пишеш!!!
  • 79 155Q4

    1 0 Отговор
    Добре Бе "батка"......
  • 80 520 zender

    0 2 Отговор
    Повтарям и за двамата-никого не задължавам да ми вярва.Чудите се дали въобще може да има такава мощност от 2.0кубика ли..Ами тогава погледнете 320 е30 ис.Пак си е един вид тунинг на 320и.Повече нямам какво да ксажа че само досаждам вече..
  • 81 асд

    1 0 Отговор
    Христо
    Цветанов
    имайки в предвид цената на нисана и поршето май ще е по-добре някой друг да си ляга ;) :D
  • 82 155Q4

    2 0 Отговор
    Чакай сега, не се чудя грам за тези мощности и не се прави на учен!!! Къде намесваш 4 цил. 2.0 на 320ИС (М-пауър мотор) със оптичния пакет на Зендер за 520и???? Айде стига - тва че не сме БМВ фенове не значи че ядее доматите с колците....
  • 83 До 520 zender от 718 Alpina

    1 0 Отговор
    За да няма объркване и аз ще се пиша с моята кола а именно 718 Alpina.
    Кожи сега какво е това zender, че ми е много любопитно=
  • 84 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
    "асд" имайки предвид качеството на изработка и комфорта Нисана пасти да яде , и да не говорим че са с еднакви конски сили и почти еднакво тегло а виж каква огромна разлика има във времената !!! хах....
  • 85 главен разбирач

    0 1 Отговор
    Тези коли във видеото са пълни боклуци ,ама пълни!
  • 86 520 зендер

    0 1 Отговор
    Повтарям,колата ми имаше тунинг-не те задължавам да ми вярваш.На двигатела го пишеше и не само там.Данък-230лв.Я ми кажи кое 520 вдига 240км в час...Ма то обикновенното 520 немое и с попътен вятър да ги направи,че и по надолнище също..ха ха..
  • 87 718 Alpina

    1 0 Отговор
    Romeo а ти защо мислиш, че тоя с конете е някакъв фен на BMW.
    Сложат си по някоя лепенка на колите и започват да се вживяват в някакви роли.
  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 155Q4

    1 0 Отговор
    Цитира, говори кара ни да му "верваме" ако искаме че бил имал 20-ка с тунинг 200 коня.... де да знам, то и аз по тази логика съм 1000 коня стрийт кола с 9-ка ;)
  • 90 520 зендер

    0 1 Отговор
    718 Alpina-Ако искаш вживявай се ако искаш недеи-все тая.Аз спирам да пиша че трябва да пътувам-чакат ме 500км
  • 91 718 Alpina

    1 0 Отговор
    Къде ще пътуваш бре артист, нали си на работа.
  • 92 155Q4

    1 0 Отговор
    Опаааа заднаааааа.... ок пич - жив и здрав и леко с раздаването на газта на зендерките ;)))))
  • 93 Христо Цветанов

    0 1 Отговор
  • 94 520 зендер

    2 1 Отговор
    Утре рано сутринта трябва да съм във Варна.Работя естествено-храня семеиство все пак бе момче.
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 155Q4

    1 0 Отговор
    Всичко лъсна, има ли смисъл от още? А иначе когато ми попадне линк от тук, винаги навсякъде по коментарите е пръв......
    П.С. А съм със Е36 316 Шницел..... ;)))
  • 97 520 зендер

    0 1 Отговор
    Дете-нямам намерение да се занимавам с комплекси като тебе.Като имаш да кажеш нещо по темата кажи-като нямаш тогава си трай.На мен пък ми е писнало от такива като тебе дето нищо смислено не казват а само гледат да се заяждат.
  • 98 155Q4

    1 0 Отговор
    Ако съм около 30-те още се водя дете???? Комплеските ги избиваш точно ти......
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 главен разбирач

    0 3 Отговор
    По големи боклуци от тези в клипа няма,а коментарите са на тинейджъри с 5 лева в джоба
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Георги Йорданов

    0 3 Отговор
    Porscheto e kolata prosto unikalnoooooo
  • 103 Георги Йорданов

    0 2 Отговор
    neznam az sam Ferrarito
  • 104 Speeder

    1 3 Отговор
    Тукa нещо не се връзва - аудито трябваше да изяде ферарито на старта, все пак 750 коня и куатро - би трябвало в началото поне да поведе. Обаче ферарито дръпна с една дължина и до края на дистанцията се запази почти. Няма никаква логика.
    Ама все пак браво на Аудито, това е най-смисления автомобил от всички тук - все пак си е седан, при това доста голям ;)

    Коментиран от #105

  • 105 Клаус Лешке

    3 3 Отговор

    До коментар #104 от "Speeder":

    @104 Смислено е аудито, ще има къде да товариш буркани и щайги в него, и по черните пътища на село ще можеш да го караш. Само внимавай, че друса много и може да потрошиш стъкларията.
    А на това ауди иначе, ако му вдигнат конето до към 1000, ще може да се сравни с ферари с 500к.с...

    Коментиран от #112

  • 106 Антон Петров

    0 2 Отговор
    Естествено, че може да се сравни с Ферари. Разликата е в това, че само Ауди няма launch control(система за "изстрелване" на автомобила от старта). Разликата и с Ферарито не се промени, защото по характеристики си приличат(конски сили на тон)!
    Независимо от марката и модела, всяка кола може да бъде мината от силно тунингована кола. Спортната кола обаче ще издържи на напъните в продължение на години и ще изкара 200 000км, а тунингованата може и да докара 30 000км!
  • 107 ВИК

    0 4 Отговор
    AMI NE SE VURZVA ZASHTOTO AUDITO RS 6 E 580К.С....

    Коментиран от #109

  • 108 Антон Петров

    1 0 Отговор
    Поправка, Audi RS6 e 750kc!
  • 109 Клаус Лешке

    1 0 Отговор

    До коментар #107 от "ВИК":

    @107 Audi RS6 Evotech 2 е 750hp. Това е максимума на немеца за сега и все още... не може да се сравни със стоково ферари. Единствено ферарито тук е в чистия си вид, без никакви стероиди.
  • 110 Speeder

    0 3 Отговор
    Не ама бебешка количка, столче, разни бебешки шишета, 2-3 раници и 2-3 куфара за жената е хубаво да събира. Иначе за кво ти е Ферари, като става само за писта? :D
  • 111 Evolution

    0 0 Отговор
    Май не си пиеш редовно хапчетата... Още в първия си коментар казах че е много смешно да сравняват коли от различни класове, но кой да види или да прочете... Освен бърз старт какво предлагат на клиентите си? Но как човек да очаква от някакви "разбирачи, автомобилни производители и т.н." да им хареса кола която е една мисъл над останалите... В този живот драги "рейсъри" не всичко е гонки между светофарите и засичане на време...
  • 112 333333

    0 1 Отговор

    До коментар #105 от "Клаус Лешке":

    @105
    Не те разбирам бе човек!
    Да твърдиш , че Аудито има кофти возия и е непрактично спрямо друте три е малко странно, да не кажа очевидно упорство и нежелание за безпристрастна оценка!
    Не съм чул някои да кажва "вози меко като ферари" - некакси тъпо!
    Абсолютно съм съгласен с предходните два поста - ако ти трябва практична кола аудито е изборът , та макари да е мноогоооо бавенавтомобил. Ако е за изчесване на краста - другите три са класи нагоре предполагав, но като отида в била с ферари ше има
    "багажно-литрова" дилема - течна прах ли да купя или 6 кенчета.

    Коментиран от #117

  • 113 Datsun 240Z

    0 1 Отговор
    GT-R е най бързия ,а и най красивия ,и на инат на конкурецията е най евтиния ха ха ха ха ха

    Коментиран от #116

  • 114 Христо Цветанов

    1 0 Отговор
    Datsun 240Z Хаха голям виц То за това Пошето със същите коне му направи е"ати бинокъла
  • 115 Христо Цветанов

    1 0 Отговор
  • 116 хендсяс

    0 0 Отговор

    До коментар #113 от "Datsun 240Z ":

    @113 Искам да ти кажа , че и на мен gtr ми се нрави, но истината че има нещо който не се казват за него. Според специалистите е quick (пъргав) , а не fast(бърз) и това води до добри постижения на къси гонки , но не го прави истински спортен автомобил.
    (Въпреки това всички знаем , че се представя повече от добре и на бързи обиколки) Та обяснението на тези резултати е в добрата предаване на въртящ момент към колелата, отличното окачване и добрият софтуер управляващ колата.
    Скоростната кутия е френска.
    Окачването е немско.
    Дофтуера - ... Японците са направили отлична бегачка.

    Склонен съм да им вярвам защото резултатите като скорст на финала са странни - gtr е с най-ниска.
  • 117 Клаус Лешке

    0 0 Отговор

    До коментар #112 от "333333":

    @112 Не съм сравнявал возията на тези 4-ри автомобила! Не си ме разбрал! Казах само,че това ауди вози много твърдо!!! Освен това е изключително шумно вътре в купето! ..така е и във ферарито и в другите! ... Заради тези му характеристики, аудито се обезмисля като седан (лимузина) предназначен за комфортно возене на пътници и багаж... в такъв случай, за какво са всичките тези седалки вътре? Какви хора ще се возят на тях? ... Вижда се, че въпреки многото коне, колата не е по- бърза от най-най- обикновено заводско ферари, т.е. освен лошия комфорт, аудито предлага и сравнително лоши динамични характеристики. Освен това тази кола няма как да ти предложи истински спортни емоции с подобна конструкция на купето. Колата е с високи център на тежестта и профил. В завои ще е значително по- нестабилна и бавна от едно стоково ферари.... Спортните коли не приличат на това ауди. Истинските лимузини също не приличат на него... и какво се оказва, това ауди е една не толкова евтина безмислица, разчитаща на груба сила, за сметка на дизайнерска и инженерна мисъл. Не е нормално да правиш с едно куп всякакъв тип автомобили, това най- малкото противоречи на логиката на елементарните физични закони...
  • 118 Evolution

    0 0 Отговор
    Обаче продължаваш да сравняваш коли от различни класове и очакваш те да са еднакви като характеристики... И това RS не е сложено просто е така да има... Като искаш комфорт си купуваш S-класа, A/S8 и т.н., когато искаш скорост си купуваш Порше, Ферари,Ламборгини и т.н.. Когато искаш кола която да не се набива на очи, да е практична, но да има достатъчно мощност и комфорт си купуваш именно RS...
  • 119 Cobra03

    0 0 Отговор
    Абе Аз незнам ако си с RS6 дали няма да се набиваш на очи :D
  • 120 520 зендер

    1 0 Отговор
    Браво бе дечурлига-едва ли ще се докоснете до такива автомобили но пък сте с мнение-изобщо чували ли сте звука на феро или ламбо..-аз не ама и не скачам..зная си моето 530д...
  • 121 Оня

    0 0 Отговор
    Лелееее, тоз Corvette ZR1 C6 направо СЦЕПИ МРАКА !
    :D
    Уникална машина !
    Редом до Нисана, направо би му избил зъбките ;-)

    А ферарито, хм - даже Аудито ако бе тръгнало както трябва, щеше да го пребие, няма значение.... ВАЖНОТО Е ЧЕ КОНЕТЕ СИ ИМАТ ЗНАЕЧЕНИЕ !