Last news in Fakti

21 Февруари, 2012 14:40 39 784 101

Ловешкият автомобилен завод вече работи

  • litex motors-
  • ловеч-
  • great wall

Първите 33 автомобила с марка Great Wall и щампа

 

Днес заработиха конвейерите в българския автомобилен завод край Ловеч. Компанията Litex Motors проведе церемония по официалното откриване на фабриката си за производство на китайските автомобили Great Wall.
 
Специално за откриването у нас пристига президента на Great Wall Motor г-жа Ван Фън Ин. По време на церемонията официалните лица разгледаха завода, който разполага със съвременно оборудване за производство на автомобили и според мнозина е един от най-модерните в Европа.
 
Автомобилите с марката Great Wall покриват всички изисквания на Европейската общност. Продукцията на Litex Motors ще бъде предназначена както за националния, така и за европейския пазар.
 
33 автомобила марка Great Wall и щампа "made in BG" вече са произведени в завода на китайската компания в Ловеч. Това заяви Александър Крамб, който е директор на производството на фабриката у нас.
 
Това е първият завод за автомобили Great Wall в рамките на Европейския съюз. Производствените мощности на Litex Motors са изцяло нов и мащабен проект, основната инвестиция в който е предимно на българската компания.
 
Изграждането на завода започва с подписването на договор за сътрудничество между Litex Motors и Great Wall Motor през есента на 2009 година. Две години по-късно, през ноември 2011-а, в завода бе произведен и първият автомобил от тестовата серия.
 
С откриването на завода започва и серийното производство на българските автомобили за пазарите в страната и чужбина. В завода на Litex Motors към момента са заети над 120 души, като средната възраст на операторите е 19 години, а на инженерите - 25 години.
 
В ръководния екип участват чуждестранни консултанти и мениджъри с дългогодишен опит в производството и продажбите на водещи световни автомобилни марки. При пълен капацитет на завода от 50 000 автомобила годишно в него се очаква да бъдат заети близо 2 000 души.
 
Great Wall Motor е първата и все още единствена независима китайска автомобилна компания, която има типово одобрение на продуктите си за продажба в ЕС. Колите й покриват всички стандарти и изисквания на общността. 
 
Първоначално у нас ще се произвеждат три модела. Малолитражката Voleex с топ оборудване струва 15 990 лева с ДДС. Цената на кросоувъра Hover започва от 28 699 лева с ДДС, а пикапът Steed струва 24 499 лева с ДДС. Всички автомобили се предлагат с пет години пълна гаранция.
 
Естествено, лентата преряза министър-председателят Бойко Борисов. Заедно с премиера лентата прерязаха собственикът на завода Гриша Ганчев и президентът и изпълнителен директор на Great Wall Motor Ван Фън Ин.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 драйвър

    8 0 Отговор
    Хайде да ни е честито и дано всичко върви добре и колите се окажат качествени !!!
  • 2 Чичо Скрудж

    8 0 Отговор
    Евала, баце!
  • 3 Венци

    8 0 Отговор
    Успех
  • 4 човек

    0 5 Отговор
    ПОВЕЧЕ РАБОТНИ МЕСТА! БЯХА ОБЕЩАЛИ ХИЛЯДИ! ДА ВИДИМ ДАЛИ ПОНЕ ТИЯ 2000 ЗАНАПРЕД, ЗА КОИТО СЕ ГОВОРИ ЩЕ БЪДАТ ОСЪЩЕСТВЕНИ! НАРОДА ЩЕ СПЕЧЕЛИ, АКО ИМА РАБОТА, ОТ ДРУГО НЯМА ДА СПЕЧЕЛИ! И ТРЯБВА ЗА НАС СИ, КОЛИТЕ ДА СА ПО ЕВТИНИ, НО И ТУК ИМА ИЗМАМА! КАТО ЦЯЛО НАРОДА Е ПРЕЦАКАН, А ОБЛАГОДЕЛСТВАНИ СА СИ КАКТО ВИНАГИ САМО ОПРЕДЕЛЕНИ ПРИСЛОЙКИ НА ОБЩЕСТВОТО! ЗАТОВА НЕ МОГА ДА КАЖА ЧЕ СЪМ ДОВОЛЕН, НЕ МОГА ДА СИ КРИВЯ ДУШАТА!
  • 5 ВИКМАР 2008 ООД

    6 0 Отговор
    Успех наи после да направим нещо както триабва браво
  • 6 Mercfan

    1 5 Отговор
    120 души работници - голяма заетост няма що...
  • 7 Неделчо

    9 0 Отговор
    Ми айде по вода да им върви. Все пак някакъв автомобил се сглобява в БГ макар и китайски.
  • 8 тяната

    7 0 Отговор
    браво момчета , смело напред.
  • 9 ПАВЕЛ КОСТОВ

    6 0 Отговор
    браво това е една много добра придобивка за българия
  • 10 Mal ii

    4 2 Отговор
    "Естествено, лентата преряза министър-председателят Бойко Борисов" ! Естествено, това е единственото нещо , което може!

    Коментиран от #26

  • 11 аз

    3 0 Отговор
    Повечето богати страни неслучайно, имат развита автомобилна индустрия. Дано това да е само началото.
  • 12 ГОШУ☺

    2 1 Отговор
    А кой искаш да я пререже?Кет Балу ли?Хейтъри.
  • 13 мо

    0 0 Отговор
    на цена от 3 лв литъра на гориво,трябва да гори едно ...че да съм доволен и в багажника фурна за хляб да има...че и той евтин..
  • 14 motor4o

    0 0 Отговор
    уж щяха да са по 10 12 хиляди а сега по 24 хиляди
  • 15 алекс

    0 1 Отговор
    супер нямя шо при тая цена по скъпа от къде по качествени коли и при разход от 11,5 литра бензин върха нямя да остискат и колкото ровар маестро
  • 16 Александра Паунова

    3 0 Отговор
    Хайде .. само напред !
  • 17 мирослав борисов

    2 0 Отговор
    една хубава новина за последните 3 години :)
  • 18 хаахаха

    0 0 Отговор
    да и в италия се продава друг китайски автомобил ''dr''' така,че не само в бг има производство на китайки автомобили
  • 19 хаахаха

    3 0 Отговор
    успех на литекс моторс :) искам да направя тест драйв на някои от автомобилите ,че само ги огледах на панаира
  • 20 Петров Петров

    1 0 Отговор
    Искрено пожелавам успех на завода, дано излязат качествени тези коли!
  • 21 Йовко Исапов

    0 0 Отговор
    Айдеее, вече съм хвърлил око на STEED 5.....
  • 22 Велика стена

    1 0 Отговор
    Хайда на хайрлия да е, пък Божа работа!
  • 23 ЕДМ

    0 1 Отговор
    Българите ще произвеждаме коли, ха ха ха, да ни е честито тогава
  • 24 aaa

    0 0 Отговор
    aide balgariqqqq proizvejdaiiiiiiiiii i nikav vnos na drugi avtomobili :d samo balgarski karuci i tva e
  • 25 Румен Ангелов

    1 0 Отговор
    Успех на производството на автомобили в България ! Колеги , май ще излезе вярна приказката за казана и българското племе . Нека да се опитаме да я опровергаем !
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Румен Ангелов

    1 0 Отговор
    Нека да пуснат още по-евтини автомобили , стига сме се, , радвали ,, на десетгодишни каляски !
  • 28 barabata

    0 0 Отговор
    ///да и в италия се продава друг китайски автомобил ''dr''' така,че не само в бг има производство на китайки автомобили/// ti ne 4ete6 li be ,,,,,,,,v BG se proizvejdat ne samo se prodavat

    Коментиран от #37

  • 29 Румен Ангелов

    2 0 Отговор
    Дребните ни душици не могат да ,, метнат ,, до това , че някой има мечта , пък дори и да забогатее от нея , дано да е заразно ! Успех на производителите на български автомобили !
  • 30 прост

    0 1 Отговор
    Добре, че и децата си не правим с ръцете! Така ще е и с тия коли!
  • 31 коко

    1 0 Отговор
    Най-хубавата новина в България от 1989г насам!!!
  • 32 Путин

    0 0 Отговор
    Ами успех. Ще следим ситуацията.
  • 33 Българите са страахооотни

    1 0 Отговор
    ЦИРК, ЦИИИИРК, ЦИРК,
    Какво се радвате на поредния цирк бе българи.
    Абе българина на вързано куче хляб не може да хвърли, тия по почнали коли да правят. Някакъв по-долу пък чакал да са евтини. Другия вико дано са здрави. Оня па некакъв чака сега държавата да се оправи, понеже видите ли некакви малчугани започнали да сглобяват в някакво мазе някакви китайски боклуци.
    ДОБРЕ, ЧЕ ИМА ГОСПОД ДА Я ПАЗИ ТАЗИ ДЪРЖАВА, ЗАЩОТО С ТОЗИ НАРОД...........
  • 34 kalin666

    0 0 Отговор
    Дано този път няма уловка в цялата работа.Завода да заработи добре,колите да са качествени и най важното е да можем да си ги позволим.Да помислят за това,че без нас,(обикновените хора) завод няма да има.Това не са коли,който ще се купуват от богатите.Пожелавам успех на новото начинание.
  • 35 Красимир Крумов

    1 0 Отговор
    Да Благодарим на хората от Литекс Моторс ,че успяха да реализират Българската мечта и завода вече е факт.
    Всяко ново работно място в нашата /държава/ кара поне още 2-3
    да се усмихват.
  • 36 Нема Бира

    0 0 Отговор
    Най-искрени пожелания за успех на Литекс Моторс. Най-сетне и у нас да се произвежда нещо..
  • 37 хаахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "barabata":

    @ 28 чети малко бе barabata
    Италианската фирма DR Motor, ангажирана с асамблирането и дистрибуцията на китайски автомобили, стартира продажбите на новото си предложение на Апенините - модела DR1 с базова цена от 7000 евро..

    DR1 всъщност е китайският модел Chery Faira NN, показан миналата година по време на автосалона в Пекин, но с италианската емблема на капака.

    Преди DR Motor асамблираше всъдехода Chery Tiggo SUV от пристигащи от Китай комплектации. Наскоро Chery и DR Motor подписаха споразумение, което ще позволи на китайската компания да вкарва по-лесно продукцията си в Европа.

    DR1 е задвижван от развития от китайците 1.3-литров двигателr ACTECO, който може да работи, както с бензин /83 к.с./, така и на газ /78 к.с./. Максималната скорост на колата е 156 км/ч, в екипировката й влизат две въздушни възглавници, ABS, eлектронен имобилайзер, eлектроогледала, стандартен климатик, сензори за паркиране на заден ход и CD-плейър.
  • 38 валко

    0 0 Отговор
    Ехоооо какви са тези средни възрасти 19 год/работници/ и 25 год инженери?
  • 39 прост

    0 0 Отговор
    ширпотреба, какво
  • 40 олии

    0 0 Отговор
    Не беше ли град ЛОВЕЧ що е то Ловешкият зов за ловджий а пак произвеждат коли.....
  • 41 pecata

    0 0 Отговор
    Валко 4е ти кво иска6 бе оператори на по 25 и инженери на по 30г. ли ?! работил ли си в подобен бранш?
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 W123

    1 2 Отговор
    pecata, аз карам 40-тата година и съм оператор на линия. Има и доста по-възрастни от мен. Уверявам те, че съм най-добрия в специалността си. Почнах на 27, след като завърших висшето си. Почнах на най-гадното и ниско платено място. Виж сега. За да станеш добър в професията, е необходим и опит и време. Един 19 годишен младеж не само, че няма опит в професията, но няма и трудови навици. Това не е работа за току що завършили средното си образование младежи. Бих бил съгласен, ако бяха висшисти, но те не са. Те са просто едни пропаднали ( най-вероятно) младежи. Не е нормално млад човек да не продължи образованието си след 19. Толкова години вече се занимавам със среднисти. Отлично знам колко струват като работници и така наречените оператори. Нищо. Повярвай ми. Това е голата истина.
  • 44 Отто Фон Дизеловски

    0 0 Отговор
    Пжелавам им успех.На фона на закриващи се производства в Бг искам да ги видя след поне една петилекта поне.Нека работниците им да си вземат редовно заплатите.Да пускат повече дизелови коли
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 miti

    1 0 Отговор
    Не може да съдиш за човек по годините му !
  • 48 висока цена

    0 2 Отговор
    А някой може ли да ни каже колко струват Хюндай, например и30. Кой балък ще вземе българо-китайския боклук със супер стари технологично слабички двигатели пред Хюндай, който все го хвалят за надежност, гаранцията му е супер и т.н.. Бас ловя, че на нашите колици дефектите ще са безброй съвсем скоро след купуването на грозното творение. Не мисля, че и някой в Европа ще избере тоя автомобил. Предричам скорошен крах на начинанието.
  • 49 Николай Пешев

    0 0 Отговор
    w123 сигорен съм че има 19 годишни който умият мн повече от теб
  • 50 греат

    0 0 Отговор
    В НОВИНИТЕ КАЗАХА ЧЕ РАБОТНИЦИТЕ СА МЕЖДУ 20-25г ВЪЗРАСТ.И Бойко беше там и си пъхаше главата в една от колите на конвиора и казваше браво,браво!
  • 51 W123

    0 0 Отговор
    Оф. Знаем ги тия 19 годишни. И аз съм бил на толкова, но в казармата да трупам трудов стаж с кирката и лизгаря. Не се обиждайте, младостта не е порок. Напротив. Много хубаво нещо е. А за цената...лизинга бива. 200 лева на месец с 5 % остатъчна стойност. Е, ако предложат да кажем 100 лева и 30 % остатъчна стойност, ще е друго, ама и така бива. Явно ги е страх за повече от 5 %. Сигурно ги е страх, дали ще могат да и вземат повече от 1500 лева след 5 години.
  • 52 mukavej

    0 0 Отговор
    Какви са тези инженери на средна възраст 25г.? Дане би да са завършили висшето си образование в детската градина или в някой нов "рабфак"/
  • 53 Бял човек

    0 0 Отговор
    Страхотна новина.
    пожелаваме успех на завода в Ловеч
    И на всички, които правят нещо в тая държава пълна с безпарични, мързеливи мърморковци-аутсайдери
  • 54 Бял човек

    0 0 Отговор
    Цената не се харесва на гольовците. За вас драги лузъри няма подходяща кола - никой не прави коли за балъци с доходи 200 евро
    Цената е на половина от корейските кочини.
    Огромен джип 4х4 с демултипликатор, кожен салон, навигация, газво инжекцион, 5г гаранция за 28 000 - цената на базова Кия сийд или I30
  • 55 Паго

    0 0 Отговор
    w123,я ни светни какво си завършил!И защо като караш 40-та година работиш на поточна линия???
  • 56 прлп

    0 0 Отговор
    Само да не ръждястват на 2 рата година,от това се страхувам иначе добре изглеждат и бих си купил.
  • 57 симеон

    0 0 Отговор
    тази цена за европа е супер а за нас като страна производител трябва да е под 10 000 лева и много ме учуди факта че боко казва че е привлякъл чуждестранни инвеститори а накрая излиза че гришата си е платил всичко за да прави тия лагерници няма да се учудя завода да е само камуфлаж и да ги внасят сглобени от китай ама като минат през халето в ловеч и да се продават в европа без мито ако няма игра гришата няма да се хване
  • 58 W123

    0 0 Отговор
    @паго, работя на поточна линия, защото завърших образованието си през най-гладната 1997 година :) Ще те светна, че имаше един момент, когато се хранех с хляб и сол и то краден хляб от студентския стол, че нямаше мангизи за истински от магазина:) Та такива ми ти работи. ПОчнах каква да е работа за 70-80 лева, защото нямаше друга. Знаеш ли какво е да завършиш висшето си, да нямаш никой зад гърба си и да се редиш на опашки от по 30 човека на интервюта? Просто хващаш първата работа и това е. Въпреки всичко си купих два нови автомобила впоследствие. Така, че по-спокойно с определенията. Когато ти тръгнеш от нула стотинки в джоба си и вземеш два нови автомобила, тогава ще ми държиш сметка защо и къде работя!
  • 59 драйвър

    2 1 Отговор
    Негативизма идва от две посоки , едната са вносителите на скраб "нов внос" и дилърите на другите марки , другата са тези от Позитано и компания , които ги е яд на всичко , свързано с рязаните ленти от Бойко ! И се започва с подлите изказвания , "кенефи" , 19 годишните оператори , цената - ау колко са скъпи , кой ще ги купува като МРЗ е 280лв. и прочее простотии .
  • 60 W123

    0 0 Отговор
    Не бе. Негативизма идва от това, че всички си свалиха розовите очила отдавна.
  • 61 марто

    1 0 Отговор
    еми какво да кажа добре е че и в българия се правят автомобили въпреки че се китайски какво от това бъдещето е китай щом от евро съюза отидоха в китай за помощ правете си изводите сами а относно колите коите се правяв при нас са много красиви и корави машини гледал съм тестове на тази марка и доста ме впечатлха общо взето МНОГО ДОБРЕ ПОЖЕЛАВАМ УСПЕХ НА ЗАВОДА
  • 62 Атанас Радев

    3 0 Отговор
    Ух, това ни е четвъртия опит да правим коли! Дано да е успешен! Желая успех на завода и работещите в него. Пък и ако тръгне пазара на продукцията му, независимо къде - какво по-хубаво от това.
    Защо бе хора се дъвчете и сипете толкова негативизъм в писанията си? Толкова ли често се режат ленти на ПРОИЗВОДСТВЕНИ ПРЕДПРИЯТИЯ? Трябва ни индустрия, само с посредници между вносител и краен клиент икономика не се прави. А машините дето ги правят едва ли ще са по-добри или по-лоши от Дачиите и Шевролетите (не американските де). Но пък джип и пикап на такива цени наистина няма. Молете се да ни дръпнат доходите (говоря за широките маси, не за лумпенчетата, писали част от постовете), че да можем да си купуваме НОВИ коли, пък били те и китайско-българи.
    И в духа на един стар виц: "Кога щели да ни нападнат китайците? Когато разберяли, че оризът не е основно ястие, а гарнитура към основното!"
    Ами според мен те вече са разбрали, но са разбрали и как да си осигуряват основното ястие, а ние както сме я подкарали май ще останем скоро само на гарнитура ...
  • 63 123,300д

    3 0 Отговор
    късмет
  • 64 петар петров

    0 2 Отговор
    Много ми е любопитно дали Гриша Ганчев, като си хвалят китайските боклуци ще замени ли мерцедеса си и ще се качи на някои от тези дранголници.И за всички които се изказват какво от това че били китайски голяма работа. Всеки се оплаква техниката не е вече като едно време толкова качествена и издръжлива. Ами как да е всичко се произвежда от китайци .И за тези които след това ще правят тъпи коментари ще им кажа че от 10 години имам бизнес които е свързан почти от цяло с стока произведена в Китай, от всеки 5 продукта 4 ще са с някакви дефекти после които биват прикривани от вносителите им, ако е възможно разбира се и ги продават на такива балъци като някои от тука които си мислят 4е като Китайците са икономика номер1 в света произвеждат нещо качествено.и тъи като аз съм го разбрал Китайско качествено няма предпочитам 5 пъти повече пари да дам но да нямам ядове след това, или поне няма да са толкова големи.А за тези които вече са клъвнали по тия машини им остава само да се молят и надяват да излязат както някои се изразил "ЗДРАВИ МАШИНИ". Гришата да не е прост знае че в България, и не само, е пълно с балъци . ДОКАТО ИМА ТЕЛЕТА ЩЕ ИМА И КАСАПИ.тои ще си пълни джобовете с пара а пак вие му хвалете дранголниците.И тъи като нито един от изказалите се че били "ГОЛЯМА РАБОТА " тия автомобили никои от тях не притежава такъв ,мисля че е нормално първо да си закупите, изпробваите и тогава да се изказвате колко" красиви и корави" били. а тъи ка
  • 65 Литекс моторс

    1 0 Отговор
    добре,покани мерцедес да направят фабрика у ВАС и и си карай....100 пъти по скъпо ако искаш.1500 работни места......бе г-н Мерцедес
  • 66 кик

    0 1 Отговор
    аз да попитам като е завод за коли къде са заварачните роботи?къде са потичните линий с коли в въздуха?къде е пресовъчния цех?къде и бояджийския цех?къде е цеха с антикорозионни вани?аз виждам един голям гараж където се сгобяват не произвеждат коли а сглобяват детайли произведени в китай само 4е така се избягва акциз и тем подобни такси.това не е завод а монтажен цех

    Коментиран от #68

  • 67 Паго до W123

    0 0 Отговор
    Виж сега,според мен послъгваш.Аз до сега вещ в занаята да се хвали не съм виждал.А и тайна ли е къде си учил и къде е тази поточна линия?
  • 68 фито

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "кик":

    @66 Взе ми думите от устата.Тези които се кефят на тази марка, която е създадена с една цел, продажба на резервни части ще запеят друга песен като си купят този автомобил,който е зглобяван по трудово обучение.Бойко Борисов на всяка манджа меродия.Има по важни работи за вършене в тази държава.Всички от 5 до 95 години можем да режим ленти и да спим в лъскави хотели без да си плащаме и да казваме че много работим.Няма да ти плащам данъци аз на теб докато ти си периш п..ката.
  • 69 vw gost

    0 0 Отговор
    Много негативно мнения има.Важното е изпълняващите проекта да са позитивни,понеже така се постига успех.Имащият пари да си прецени каква нова кола да си купи.Тези,които нямат да си вложат времето ,да се научат на нещо,което да им резултира в по-добър доход и положение.Хубава оферта ще е да ги пуснат без ДДС за българи.А джипа е хубава оферта и сега. Държавата мохе да помогне с обществени поръчки за служебни автомобили.Стига да са с добро качество,което ще си проличи след известно време.Успех
  • 70 драго

    1 0 Отговор
    Аз имам Мерцедес С клас 2003 година със всички екстри но да ви кажа бих го заменил за един Ховер ,незнам но обичам да експериментирам (дали са хубави или лоши само времето ще покаже но не забравайте имат 5 години гаранция! а да ви кажа нашите пътища са сериозне тест за всички коли да видим тези как ще се преставят!
  • 71 optimista

    0 0 Отговор
    АБЕ БРАТО ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ МЕРЦЕДЕСА Е МИЛИОНИ ПЪТИ ПО ДОБЪР ОТ ТЕЯ ГРЕЙТ ЛАЛ ЩО ЗА ИДИОЧТИНА Е ТОВА ТО АКО Е ЗА ВЪПРОС НАЩА БГ МАРКА ЮНИВЪРС ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ПРОЙЗВЕЖДА ТАМ В ЛОВЕЧ
  • 72 Dolu Boko

    1 1 Отговор
    Братя на 03.03.2012 ще се проведе гражданско неподчинение с цел сваляне на Борисов от власт и изразяване на общото ни недоволство от ситуацията в страната! Елате да им покажем, че не сме мишки! Сборен пункт площад народно събрание от 12.00ч.

    Коментиран от #82

  • 73 Гост

    1 0 Отговор
    Завода е с максимален капацитет 50 000 автомобила на година. Преси за щанцоване и заварване на ламарина няма, пресите са германски и се намират в Китай. Няма заради малкия капацитет на завода (просто не е изгодно за под 100 000 автомобила). За начало всички части пристигат от Китай, което с течение на времето вероятно ще се промени, но това няма значение защото всяка част трябва да отговаря на еднакви изисквания и производителя не е важен. Завода в Китай боядисва с по старата технология а този заради ЕС е оборудван да боядисва с бои на водна основа. Аз очаквам след няколко години като се пообучи персонала и се разработи че завода че ще има и модели различаващи се от китайските (ламарините си идват при всички случай от Китай). Лично аз нямам възможност да си купя нов автомобил какъвто и да е но ако имах то нямаше да е тази марка (поне следващите 2-3 години). Инак колите са с красив дизайн и завидни екстри и са далеч от термина "китайски боклук" това са си нормални нови автомобили.
  • 74 qaz

    0 0 Отговор
    Dolu Boko -ти не си във ред, отивай да си трошиш и палиш у вас!
  • 75 W124

    0 1 Отговор
    @петар петров, евала за коментара. Ама нека само погледнем тоя форум, а и други подобни. Навсякъде се плюят над 100 годишни марки. Визирам Опел, Форд и други с дълга история. Сега сме тръгнали да възхваляваме никому неизвестните крадци на автомобили от GWM. Още не сме направили и един автомобил, а вече ще купуваме и ще сме най-добрите. Аз питам, някой купувал ли е нов автомобил, за да знае пред какви дилеми се изправя човек при избора си? Когато купи нов автомобил директно от шоурума или по поръчка, нека тогава дава мнения, колко добър е автомобил с незатварящи се и тракащи врати за 16000 лева и разход 7.3 л/100 км!
  • 76 долу

    3 0 Отговор
    "Елате да трошим и да палим центъра и да им покажем, че не сме мишки! " - ти освен че си мишка си и тъп.
  • 77 някакъв

    1 0 Отговор
    Ех ,ако всички ,които се упражняват в плюене вложеха толкова усилия и в научаването на български език.Ех тогава ,Ех....
  • 78 гост

    1 0 Отговор
    какви пари плащат в този завод
  • 79 W124

    1 0 Отговор
    2500 лева бруто + стаж, облекло, храна,нощен и извънреден труд.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 gaz

    0 0 Отговор
    Извинявай Dolu Boko! изпуснах си нервите одеве, прав си трябва да излезем и да променим нещата от нас зависи! Ще съм на линия на 3ти, да им покажем кой командва!
  • 82 Виктор Китов

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Dolu Boko":

    @72 Изпуснал си едни "й" :D
  • 83 гост

    0 2 Отговор
    Много добре ги огледах на Пловдивския панаир. За вратите , че тракат и не се затварят съм съгласен, но има още.... тапицерията след една година ще е мърлявщина, конците й стърчат , не усетих и капка комфорт. За парите които би дал някой глупак, ще си намери нещо със стойност. Не виждам кой ще се прецака с това возило!
  • 84 Баховски автомобилен завод

    2 0 Отговор
    "Да ни е честит!Таз година завод за полу проводници!Догодина за цели проводници!"- из речта на Т.Живков при откриването на завода за полупроводници в Ботевград.
    Успех и здраве на всички от завода!
  • 85 ОТК - Още боклуци

    0 1 Отговор
    Зарихме се в боклуци, направо потънахме в тях. А сега започнахме и са ми да ги произвеждаме. България е страната на ментетата.
    Тука се гледа само цената а тава , че за нея получаваш супер голям боклук остава на заден план, важното е да е евтино. Ето затова сме най-големите п...ари в Европа.
    Англичаните казват така: НЕ СЪМ ТОЛКОВА БОГАТ , ЧЕ ДА КУПУВАМ ЕВТИНО.
  • 86 ВИП АМГ

    1 0 Отговор
    mnogo se radvam za tozi zavod.bravo.
  • 87 Илиян Ангелов

    0 1 Отговор
    Naistina me pritesniava fakta 4e Dachia e po evtina i spo goliama gama dvigateli,a i dane zabraviame 4e vse pak Reno e malko po izvesna firma ot tazi kitaiska a i mislia 4e cenata za balgarskia standart e visoka.
  • 88 Иван

    1 0 Отговор
    Някакво дежавю ли преживявам, ама тоя завод не го ли откриха и пуснаха на работа преди месеци?????????????????
    Тая новина не се ли повтаря ?
  • 89 Борислав Боздев

    1 0 Отговор
    БРАВО ! Най-важното е , че нещо ще се произвежда . От тях си зависи , дали ще е качествен продукт или не . Не знам защо се хули нещо което ще донесе парички в страната . Бих попитал тези които критикуват това производство , Какво по-добро са направили ? Хей хора , ... Я се усмихнете малко и дайте едно "рамо" , пък дори и в морален аспект на BG-производството !
  • 90 Бен Гън

    1 0 Отговор
    Ми като искаш да дадеш рамо иди и си купи една кола от завода!Смяташ ли ,че по качество тази кола ще преживее един мерцедес втора употреба купен за същите пари?И след 10г този Мерцедес пак ще струва толкова а тази кола няма да я има даже.
  • 91 бен бен

    1 0 Отговор
    просто се радвайте бе хора,че всепак се произвеждат коли в българия

    Коментиран от #92

  • 92 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #91 от "бен бен":

    @91 mi estestveno
  • 93 Иван

    1 0 Отговор
    Честито!Да е на късмет,най-после доживяхме и автомобилен завод в България след демокрацията!
  • 94 Коцкара

    0 0 Отговор
    И преди сме доживявали във Варна завод на Роувър ,но не докука!
  • 95 Иракли Иракли

    2 1 Отговор
    БРАВО,БРАВО...........най после и ние да си имаме нещо наше!
    За писимистите,както казва ЛЮБО ПЕНЕВ......ДА ДУХАТ СУПАТА!!!!!

    Коментиран от #97

  • 96 Етноджаз

    0 1 Отговор
    Тия идиоти ли са, средната възраст на операторите била 19 години, а на инженерите - 25 !? WTF!? Е, представям си щом средната е 19 , по-ниската каква е - 15? Да не са наели малолетни роби? Или пък средната за инженери - 25 , представям си какви инженери ще са дори на по 25 г, камо ли по-млади. Имам колеги инженери , по-млад от 35 няма, което е нормално, това е отговорна професия и се иска поне 10 г реален стаж. Еми няма да си купя от тази кола-играчка, проектирана и сглобявана от келеши без опит. А пък и този т.нар. "премиер" какво се бута там, като няма никаква заслуга за това начинание. Когато Гришата е уговарял нещата той е гонил топката в Борисовата.
  • 97 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Иракли Иракли":

    @95 prav si
  • 98 W124

    0 0 Отговор
    @Иракли иракли, животът отдавна стана такъв, че оптимизмът води до много тежки последствия, след като махнем розовите очила. Съжалявам, но да скачаш с двата крака в неизвестното е присъщо за един надъхан младеж, но не и за потенциалните купувачи на тая кола. Само, че надъханият младеж никога няма да си вземе тая кола. Изобщо, кой ще духа супата не знам, но нещо ми подсказва, че това ще са бъдещите купувачи на тия автомобили.
  • 99 Николай

    1 0 Отговор
    Нека има производство и нови работни места в България , ако ще и консервени кутии да е карайния продукт. Пожелавам на всеки българин да има възможност да си купи нов автомобил , независимо от марката.
  • 100 Алкапоне Мафия

    0 0 Отговор
    Добра работа малко по малко и економията може да се оправи в България...Бих купил такава кола като сметнем че има цели 5 години пълна гаранция.
  • 101 Огнян

    0 0 Отговор
    Важното е да има просперитет и да вървим напред. Само така, успех им желая на БГ колите, дано им провърви. Струват ми се доста добри от това, което видях по панаири и шоуруми.