Last news in Fakti

15 Юни, 2012 11:49 13 160 12

Ford Granada със сърце от Koenigsegg CCX

  • ford-
  • granada-
  • koenigsegg-
  • ccx-
  • тунинг

През 70-те и 80-те години на миналия век Ford все още продаваше с успех големи лимузини със задно предаване в Европа. Днес модели като Granada трудно могат да минат за класика заради тиража, но има хора, които си ги ценят.

Британският собственик на този екземпляр от второто поколение на големия европейски Ford (1977-1985), например, модифицира колата си от години. Първо сменя оригиналния двигател с Cosworth, а когато набъбналата мощност престава да го удовлетворява, започва сериозно да обмисля как да се сдобие с редови шестак от Nissan Skyline R32.



В крайна сметка обаче решава да стигне още по-далеч. Разширява коша на Granada-та, за да поеме V-образен осмак от шведския хиперкар Koenigsegg CCX. Поръчва си 4.7-литровия агрегат форсиран до влудяващите 1 700 к.с.

Предаването на умопомрачителната мощност към пътната настилка е възложено на независимо задно окачване от Mustang Cobra '03, а за привеждането на Ford-а в покой се грижат масивни спирачки от Porsche.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Joe

    1 0 Отговор
    BRUTALIIIIIIIIIIIIIIIIIST !!!
  • 2 Кофти

    0 4 Отговор
    Сори, ама не съм впечатлен. Поне да беше използвал за база някакъв по-уникален автомобил или класически модел, а не просто обикновен Форд (който дори не е променен като визия). С вложените пари можеше спокойно да си купи ИСТИНСКИ суперкар. И не ме убеждавайте, че така е по-уникален, щото нищо уникално няма в един грозен стар Форд, който просто е напомпан и са му сменили джантите :Д Или трябва някаква радикална промяна по екстериора, за да е наистина уникален, или е леко безмислено. Както казах - за тези пари - истинска бегачка :)

    Коментиран от #5

  • 3 Фют

    2 0 Отговор
    Ултра тунинг. Винаги страшно са ме радвали класически форми и звяр в овча форма. Какво по яко от това да те подценяват всички "тунинговали" колите си от илиянци?!
  • 4 VVV

    1 0 Отговор
    Луда работа !!!
  • 5 fen

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Кофти":

    кофти това е идеята : да няма видама разлика
    НО ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА МЕМИЕ И ВКУС!!!! :)
  • 6 driver

    2 0 Отговор
    Супер, истинска кола от доброто старо време, а не пласмасарка като сегашните :)
  • 7 Той

    1 0 Отговор
    "Кофти"- приятелю,тука става въпрос за силов тунинг,ако не знаеш какво е това-виж в Wikipedia-та,може и нещо да пише !!!!!!!
  • 8 Кофти

    0 2 Отговор
    И все пак - аз НЕ съм от хората, които биха предпочели тунингован Голф 2 с 1500 коня пред Ламбо, само щото Голфа ще дръпне Ламбото на 400 метра. Но въпрос на вкус и предпочитания все пак :)
  • 9 Емо

    1 0 Отговор
    до 5 г-н кофти.

    Колкото и да ти е кофти това е положението , човека е избрал Форд, защото знае и може.

    Когато направиш ти тунинг - ти пожелавам медиите да имат интерес и към твоето произведение. Жалкото е че на теб никой няма да ти обърне внимание
  • 10 ako mi e 4ist nomera shte me poznaesh

    4 0 Отговор
    super bravo na 4oveka igral si i e postignal neshto ima srecdstva vreme i znae kak da go napravi evala kolata e supper :)
  • 11 hienata

    2 0 Отговор
    Аз, сериозно съм се замислил за Пасат 2 натъпкан с мотор от Импреза или нещо подобно (300к.с), но мисля да взема всичко от някоя морга в Австрия или Германия (до 2000 евро) и да поработя сериозно около година.
  • 12 Юлиян Димитров

    2 0 Отговор
    Ей искам да има повече такива хора като този британец !