Last news in Fakti

25 Юли, 2012 09:03 14 087 32

Ето я новата Mazda6

  • mazda-
  • 6-
  • takeri-
  • skyactiv

 

До сега японците от Mazda дразнеха своите фенове, като показваха само малки части от автомобила. Така наречените тийзери обаче не дава ясна представа за това как ще изглежда новата шестица на самураите. Сега те за първи път разкриха лицето на новата Mazda6.
 
Доста от предположенията на експертите, касаещи външния вид на автомобила се оказаха верни. Иновационният модел стриктно следва стила на концептуалния модел Takeri (на долната снимка), но се вижда, че в някои детайли серийния модел е малко по-сдържан.
 
На този етап техническите характеристики се държат в пълна тайна, но е известно, че това ще е втория модел след CX-5, който ще е изцяло конструиран в съответствие с концепцията Skyactiv. Ще припомним, че последната включва цялостна облекчена конструкция и нови мотори.
 
Очаква се още бензиновите двигатели на Mazda6 също да са с повишена степен на сгъстяване, а дизелите - с понижена. Съвкупността от всички тези решения води до значително подобряване на икономичността на автомобила, като в същото време това не е за сметка на динамиката му.
 
Премиерата на новата Mazda6 е насрочена за месец септември тази година и ще се състои в рамките на автомобилното изложение в Париж. Според предварителните планове на компанията продажбите на модела ще стартират от началото на следващата година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Цветомир Попов

    1 1 Отговор
  • 2 Кофти

    1 1 Отговор
    Красива както винаги :)
  • 3 The Bear

    1 2 Отговор
    Понижена, а не "повишена" степен на сгъстяване. Технологията Sky Active внедрена до сега само в Mazda CX5 е характерна именно с понижената степен на сгъстяване.....
    Колата е страхотна, но поддръжката й е скъпа, а не дай боже да прилича по цени на ремонтите на старата 6-ца - много е надеждна, но ако нещо се развали става страшно....
  • 4 PlimP

    1 0 Отговор
    "На този етап техническите характеристики се държат в пълна тайна"

    хехе, добре, все едно ще е нещо уникално и невиждано до сега в автомобило строенето, като почнат да ми се превъзнасят така, ама то маркетинг, нормално, ако беше нещо найстина ново и непостигнато до сега и да се похвалят едвали някой ще ги изпревари в близките 5,6 месеца, дори година, но все пак колицата изглежда добре, дано и вътре да е така
  • 5 Линдрос

    1 0 Отговор
    The Bear не се изказвай неподготвен. Степента на сгъстяване е повишена при бензиновите мотори и е понижена при дизеловите
  • 6 GT -

    1 0 Отговор
    Точно "повишена" е. И дизелът и бензинът са с много-висока компресия и нямат аналог. От там са и много по икономични.
  • 7 Сашо

    0 0 Отговор
    При CX-5 единствената кола с skyactiv е повишена при бензиновите мотори и е понижена при дизеловите мотори, както пише в статията.
  • 8 Бръм

    0 0 Отговор
    Абе ако е повишена степента на сгъстяване, кво се хвалят...то Митсубиши GDI е така от повече от 10 години, и?
  • 9 Gosho

    1 3 Отговор
    Прилича много на ауди...
  • 10 Джуджаро

    2 1 Отговор
    Ами то напоследък всичко взе да прилича на АУДИ, особено отзад, по стоповете. И тук както при роклите на жените, като се хареса нещо и почва безумно копиране, с малки разлики естествено.
    Направо чакам времето, когато автомобилния дизайн отново ще тръгне по различни пътеки и ще има нови, свежи неща.
  • 11 dockera

    1 4 Отговор
    писна ми да гледам нови модели и то да не са нищо особено, на днешно време не си заслужава да се хвърлят толкова много пари за тези кенефи. избиха се да купуват пежа, фордове, ситрени и още един куп базови боклуци и да си мислят, че като е нова и лъскава е хубава и качествена...
  • 12 Хакера

    4 0 Отговор
    А бе докер, къде си тръгнал да сравняваш Мазда със Ситроен и Форд. Я си налучкай хапчетата и тогава пак се изкажи
  • 13 Дошо

    4 1 Отговор
    Най добри са японските автомобили естествено, начело с Нисан разбира се. От бившата лилава Хонда Сивик 1995г останах доволен, а от сегашната ми кола, моята розова Микра просто нямам думи.
  • 14 dockera

    0 3 Отговор
    Хакер :) в същата графа са си :) имал съм 6 та и не ми хареса толко тааа кочина, само музиката беше на ниво :)
  • 15 Захарче

    3 1 Отговор
    Красота !
  • 16 Тони

    3 0 Отговор
    Последните 2 модела се продаваха доста добре.
  • 17 Калоян Велинов

    0 0 Отговор
    КРАСАВИЦА!!! САМО АЗ ДА НЕ Я ПОДЪРЖАМ.......
  • 18 ОНЗИ

    1 2 Отговор
    Мазда... (puke)
  • 19 гост

    0 0 Отговор
    тази линия на маската нещо не ме кефи, като жаба е. естествено си има и фенове. въпрос на усещане. айде сега не почвайте само. японки - германки.
  • 20 Нема Бира

    0 2 Отговор
    на т'ва му липсва само емблема Hiundai
  • 21 дидо

    1 0 Отговор
    Стига с тази Микра бе човек !
    В статията за БМВ 770 съм ти разяснил за нея !
  • 22 Захарче

    0 0 Отговор
    Тоз който ми даде "-1" няма вкус !
  • 23 MB W126 300SEL

    0 1 Отговор
    Господи, пази ни от разкикерчени жаби!
  • 24 Георги Иванов

    1 0 Отговор
    ZOOM-ZOOM
  • 25 Пламен Трайков

    0 0 Отговор
    dobra e
  • 26 Джапанков

    1 0 Отговор
    Дайте и другите изгледи на колата де! Иначе какво може да се каже за тази кола... а и въобще за цялата техника с етикет MADE IN JAPAN!?!?
  • 27 Гретхен Мюлер

    1 0 Отговор
    .... Дизайнерите на немските "красавци" да гледат внимателно!

    Коментиран от #29

  • 28 Фуджимайна

    0 1 Отговор
    надценен кенеф! кора на тавана вътрешна с тапицерия - 4000лв! един преден фар е 3000лв! бутон за изключване на парктроника - 350лв! баса Босе отзад под кората - 1000лв! е...ти цените и чудото! А вътре е такава гнусна за класа си пластмаса, че не е истина! изобщо, цените им не са никак в час! не може една мазда 2 да струва 30 бона! за гледане на картинка е окей, инак далече от тия коли!
  • 29 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Гретхен Мюлер ":

    Японките са на мнооого задна позиция във всяко отношение !
    Въобще не ми ги сравнявай с немските зверове

    Коментиран от #30

  • 30 Джапанков

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "дидо":

    Дай ми източници! Според техническите прегледи в Германия и Австрия, японките са по- качествени от немските автомобили. Сега карам мазда, а преди това карах редица европейски марки, сред които няколко екземпляра от немския лидер мерцедес. Освен по комфорт, мерцедеса не превъзхожда с нищо сегашната ми мазда. Качеството на материалите в маздата и сглобката ми се струват по- висококачествени. Освен това маздата не се чупи, а консумативите и са без пари. За дизайн да не говорим... до 2004- 2005 или там когато излизаше актуалната Е класа, мерцедеса направо ме отвращаваше с предницата и интериора си.

    Коментиран от #31

  • 31 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Джапанков":

    Абе хора не говорете глупости !
    Как ще сравняваш тази Мазда с МБ Е класа 2004-2005. Вие в час ли сте въобще ?
    Кое е по- качествено казваш ? Ти вярваш ли си въобще ?
    Не само, че не е по-качествена маздата ами ако се направи един анализ на материалите на частите.....например...спирачни дискове...накладки...материали по ходова част....и т.н. ще се окаже че разликата в качествата е доста голямо и разбира се е за Мерцедес.

    Коментиран от #32

  • 32 Клаус

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "дидо":

    Според твоите разсъждения, най- скъпите коли би трябвало да са най- качествени!? Фактите не го потвърждават. Fiat Panda е по- надежден автомобил от мерцедес S клас (сравнението ми е по спомен)! Специално за Е клас има страхотни статии из нета в които можеш да разбереш, що са проблемен автомобил е. Да не говорим за моделите преди 2002-2003, окачването и ламарините са като на стар опел.