Фотограф на холандския портал autoblog.nl документира изобретателен способ, към който са прибегнали от Volkswagen за по-ефектно представяне на новия Golf GTI. Горещият хечбек все още намира в развойна фаза и ще дебютира на пазара напролет.
Явно инженерите на VW продължават да работят по окачването на колата и се е наложило прототипът за изложението в Париж да бъде пригоден визуално към GTI-стандарта чрез намаляване на клиренса. За целта са използвани най-обикновени ремъци, с които амортисьорите и пружините на Golf-а са пристегнати за постигането на по-атлетична стойка.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 милен миленев
10:15 29.09.2012
2 kaleko aleko
10:21 29.09.2012
3 Борис Георгиев
10:28 29.09.2012
4 Wow
10:31 29.09.2012
5 Гостянин
10:34 29.09.2012
6 IceHeart
10:38 29.09.2012
7 Иво
Може ли така да се изложат ! Завод за автомобили, не може да си произведе 4 пружини с 1 навивка по малко за изложението ! Колко да им струват тези матрици !
10:58 29.09.2012
8 nicky
11:12 29.09.2012
9 Иван Вълчев
11:25 29.09.2012
10 nicc777
11:35 29.09.2012
11 ВИП АМГ
11:37 29.09.2012
12 КОКО
11:43 29.09.2012
13 тууу
11:44 29.09.2012
14 4х4
11:45 29.09.2012
15 mastercard
12:19 29.09.2012
16 REjep
12:57 29.09.2012
17 реалист
Коментиран от #19
13:36 29.09.2012
18 PlimP
Коментиран от #25, #27
13:58 29.09.2012
19 амаха
До коментар #17 от "реалист":
taka e ,ako se skasa - vseki tiradjiq 6te ti usluji :D nemska injenerna misal ;)14:04 29.09.2012
20 Scorp
Коментиран от #36
14:53 29.09.2012
21 Stivan
Коментиран от #24
15:40 29.09.2012
22 Левент Мутишев
16:39 29.09.2012
23 Левент Мутишев
16:40 29.09.2012
24 фотаджия
До коментар #21 от "Stivan":
Не, не сме глупави, а те са смешни! Какво като е автосалон, всичко което се вижда трябва да е на ниво, ако фирмата държи да има ниво! Ниско окачване не е проблем за всеки по-сръчен човек и с нужните инструменти можеш и пред блока да си го сложиш. Такава ли мизерия настъпи у ФауВе, че се излагат така. Евала на фотаджията :)))16:46 29.09.2012
25 ВИП АМГ
До коментар #18 от "PlimP":
XAXA I AZ CHAKAM DAMU VIDIA MNENIETO ZA TAZI PROSTOTIA.Коментиран от #28
17:46 29.09.2012
26 Име:
17:53 29.09.2012
27 VW Фен
До коментар #18 от "PlimP":
Какво да кажа. Техническите характеристики са отлични, на външен вид също изглежда добре. Използват изложението в Париж, за да направят реклама на модела. Това не са тестови бройки, така че не виждам проблем.Когато приключат с развойната дейност и преминат към масово производство, ще видим ревюта и тогава може да коментираме.
Някои хора явно бъркат автосалона в Париж с тестове на Нюрбургринг, друго обяснение нямам.
18:15 29.09.2012
28 VW Фен
До коментар #25 от "ВИП АМГ":
Нормално е този фотограф от Холандия да търси евтина сензация. Нали е важното кликове да има и да се въртят банери.Нито е смешно, нито е информативно. Тази "новина" не дава никаква информация за бъдещия автомобил. Предпочитам по-сериозна информация да чета, от която поне да науча нещо. Gossip не ми се чете.
Коментиран от #32
18:27 29.09.2012
29 Авточасти
18:37 29.09.2012
30 Ki4
19:02 29.09.2012
31 марабу
19:27 29.09.2012
32 ВИП АМГ
До коментар #28 от "VW Фен":
pich utre kato si kupish avtomobil ot VAG dane se uchudish che e s kolancheta telchica i drugi dopotopni stredstva zakrepen.Коментиран от #43
21:06 29.09.2012
33 Gnida
21:07 29.09.2012
34 kim chen un
Коментиран от #44
22:15 29.09.2012
35 007
толкова ли е трудно да признаеш очевадното
22:26 29.09.2012
36 papagal
До коментар #20 от "Scorp":
e to ne e golqma izlagaciq,samo nqkolko miliona 6tqha da go vidqt ;) tozi paparak 6to snima germanskite patenti ;)01:04 30.09.2012
37 5728
Защо пишеш глупости?!?
Аз не бих си купил, защото не ги харесвам голфовете.
Но е смешно...
Защото в Германия правят българска работа :) Явно е заразно :D
02:07 30.09.2012
38 асд
02:29 30.09.2012
39 Иво
05:40 30.09.2012
40 tinko_mollov
09:13 30.09.2012
41 cukaloto
Коментиран от #42
10:39 30.09.2012
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 VW Фен
До коментар #32 от "ВИП АМГ":
Ще се изненадаш ли, ако ти кажа, че моя автомобил (закупен нов от VW) няма "проблемите" за които се притесняваш в тази статия. Каква изобщо е твоята теза?Виждам, че някой е цъкал минуси на поразия. Няма аргументи, няма дявол. Злобее, за да му олекне.
Коментиран от #47
12:05 30.09.2012
44 VW Фен
До коментар #34 от "kim chen un":
Човек като чете коментарите, ще си помисли, че в България се карат само нови автомобили, на бензин и като влязат в официалния сервиз - само оригинални части се поръчват.Сигурен съм, че бащите на повечето деца коментиращи тук, карат 15 годишни щайги и всички ремонти се правят с фалшиви части, купени тънко от кварталното магазинче без касов бон и гаранция. Те за VW Golf GTI тръгнали да се притесняват :)
12:13 30.09.2012
45 VW Фен
Ама надали... :)
12:14 30.09.2012
46 Autofan
ама защо се излагат и не ги свалят на изложение пред цял свят, а :) :) :)
15:11 30.09.2012
47 ВИП АМГ
До коментар #43 от "VW Фен":
pich izobshto nese pritesniavam za produkciata na VAG.veche sam im sarbal poparata i za men sa avtomobili s mnogo nisko kachestvo.uvajavam tvoite komentari zashtoto vinagi sa s normalen ton i s argumenti.20:01 30.09.2012
48 гост
Коментиран от #49
20:45 30.09.2012
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Peugeot
Коментиран от #51, #52, #54
21:59 30.09.2012
51 cukaloto
До коментар #50 от "Peugeot":
@50 Bum bum i grob23:22 30.09.2012
52 Име:
До коментар #50 от "Peugeot":
Малко са му 75 коня, още повече с газ. Виж 1.6 110 (или 100 не помня) е доста по-добър вариант. Върви прилично и не харчи повече.23:31 30.09.2012
53 Клаус
09:54 01.10.2012
54 ВИП АМГ
До коментар #50 от "Peugeot":
tragedia23:44 01.10.2012
55 БУМЕР КАМОР
23:47 04.10.2012
56 БУМЕР КАМОР
23:47 04.10.2012
57 Георги
17:32 30.10.2012
58 Този коментар е премахнат от модератор.