Last news in Fakti

29 Септември, 2012 10:12 20 391 58

Golf GTI пъчи мускули с корсет

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • париж 2012

Фотограф на холандския портал autoblog.nl документира изобретателен способ, към който са прибегнали от Volkswagen за по-ефектно представяне на новия Golf GTI. Горещият хечбек все още намира в развойна фаза и ще дебютира на пазара напролет.

Явно инженерите на VW продължават да работят по окачването на колата и се е наложило прототипът за изложението в Париж да бъде пригоден визуално към GTI-стандарта чрез намаляване на клиренса. За целта са използвани най-обикновени ремъци, с които амортисьорите и пружините на Golf-а са пристегнати за постигането на по-атлетична стойка.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 милен миленев

    4 2 Отговор
  • 2 kaleko aleko

    4 4 Отговор
    smqx w zalata
  • 3 Борис Георгиев

    3 2 Отговор
    Буахахахахахаха !
  • 4 Wow

    7 2 Отговор
    Хаха, фен съм на модела, това е забавно, но това е масова практика, на модели които все още не са пуснати официално :)
  • 5 Гостянин

    3 4 Отговор
    Няма и да се учудя, ако инженерите от ФауВе игнорират пружините и оставят напомпания Гоуф карт само по ремъци ;]]
  • 6 IceHeart

    5 2 Отговор
    Те това е кралят на спортното окачване! Сега ще паднат цените на спортните амортисьори! Нападайте магазините за авто тунинг, сигурно са свалили цените, като са видяли новото спортно окачване!
  • 7 Иво

    6 1 Отговор
    Голфа си е голф още в завода, в Перник добавят само екстри които от завода тайно се продава в "тунинг" фирмите.

    Може ли така да се изложат ! Завод за автомобили, не може да си произведе 4 пружини с 1 навивка по малко за изложението ! Колко да им струват тези матрици !
  • 8 nicky

    6 1 Отговор
    XAXA ,ремъци ли бе? :D Тези "Инжинери" да не са от Перник? :D
  • 9 Иван Вълчев

    3 2 Отговор
  • 10 nicc777

    4 1 Отговор
    е вече се убедих че новото поколение голф се различава поне по едно нещо от старото-този е с ремъци.
  • 11 ВИП АМГ

    3 6 Отговор
    zashto tia ot VAG ne polzvat naapravo tel.egati smeshnicite.
  • 12 КОКО

    0 6 Отговор
    Стар способ ползван още в Алфа Ромео Нищо Ново в техническо отношение
  • 13 тууу

    4 2 Отговор
    дано вече да са направили патент за тия сезали доста революционно решение НАСА :D:D:D
  • 14 4х4

    4 1 Отговор
    Готов е и нов модел Крос кънтри, само добавят стари топки за тенис в пружините.
  • 15 mastercard

    2 2 Отговор
    Е хубаво де сега , прототип е ... не са доразработили окачването ... ако наистина мислите че варианта за масово производство също ще бъде с ремъци, значи нещо сте мръднали ...
  • 16 REjep

    0 1 Отговор
    a slu4aino nqkoi da zabelqza 4e snimkite na oka4vaneto sa ot syvsem druga kola ne ot tazi bqlata ? jantite sa syvsem razli4ni
  • 17 реалист

    3 4 Отговор
    ВАГ - тел,пирони,тиксо и ремъци ! Хахаха,как да не си го купиш ?

    Коментиран от #19

  • 18 PlimP

    3 4 Отговор
    VW фен, къде си, да изразиш мнение и симпатия :D

    Коментиран от #25, #27

  • 19 амаха

    2 6 Отговор

    До коментар #17 от "реалист":

    taka e ,ako se skasa - vseki tiradjiq 6te ti usluji :D nemska injenerna misal ;)
  • 20 Scorp

    6 3 Отговор
    Е какво нямат 200-300ЕUR за едни скъсени пружини ли?! .аси измислената фирма... Тези дето са направили тая излагация са за уволнение. :)

    Коментиран от #36

  • 21 Stivan

    1 5 Отговор
    Vsichki li uglopiahte ? ne vijdate li che tova e avtosalon i sa slojili tezi kolani na projinite za da izglejda kolata po niska! predi da postvate glupostite vi mislete.

    Коментиран от #24

  • 22 Левент Мутишев

    5 0 Отговор
    АХАХАХАХАХА
  • 23 Левент Мутишев

    5 0 Отговор
    Това е ВАГ :D
  • 24 фотаджия

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Stivan":

    Не, не сме глупави, а те са смешни! Какво като е автосалон, всичко което се вижда трябва да е на ниво, ако фирмата държи да има ниво! Ниско окачване не е проблем за всеки по-сръчен човек и с нужните инструменти можеш и пред блока да си го сложиш. Такава ли мизерия настъпи у ФауВе, че се излагат така. Евала на фотаджията :)))
  • 25 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "PlimP":

    XAXA I AZ CHAKAM DAMU VIDIA MNENIETO ZA TAZI PROSTOTIA.

    Коментиран от #28

  • 26 Име:

    4 0 Отговор
    Според мен и вратите са ги заключили щото не са имали време да ги хванат за пантите та да не падат пред очите на посетителите. Джантите са хванати с по 1 болт. Капака и той сигурно е само поставен и са я оградили с въженце, не дай си боже, я пипне някой, та вземе да се разглоби.
  • 27 VW Фен

    0 3 Отговор

    До коментар #18 от "PlimP":

    Какво да кажа. Техническите характеристики са отлични, на външен вид също изглежда добре. Използват изложението в Париж, за да направят реклама на модела. Това не са тестови бройки, така че не виждам проблем.

    Когато приключат с развойната дейност и преминат към масово производство, ще видим ревюта и тогава може да коментираме.

    Някои хора явно бъркат автосалона в Париж с тестове на Нюрбургринг, друго обяснение нямам.
  • 28 VW Фен

    0 4 Отговор

    До коментар #25 от "ВИП АМГ":

    Нормално е този фотограф от Холандия да търси евтина сензация. Нали е важното кликове да има и да се въртят банери.

    Нито е смешно, нито е информативно. Тази "новина" не дава никаква информация за бъдещия автомобил. Предпочитам по-сериозна информация да чета, от която поне да науча нещо. Gossip не ми се чете.

    Коментиран от #32

  • 29 Авточасти

    7 0 Отговор
    Продавам топче тел и "свински опашки" за Голф 7. Оригинални! Изгодно! Не чакайте! Наточете се за VW събора!
  • 30 Ki4

    7 0 Отговор
    Това откога е измислено от голфаджийте в БГ. Тия немци са доста бавни в технологиите. В Перник колите се развиват по бързо
  • 31 марабу

    1 0 Отговор
    ама то трябва да си го има това нещо:) искаш малко по-спортно окачване и стягаш колана..искаш да минеш през бг- отпускаш-заради дупките .. преди десетки години още скъсан ремък на пътя се заменяше с дамски чорапогащи при ладите:) и работеше
  • 32 ВИП АМГ

    3 2 Отговор

    До коментар #28 от "VW Фен":

    pich utre kato si kupish avtomobil ot VAG dane se uchudish che e s kolancheta telchica i drugi dopotopni stredstva zakrepen.

    Коментиран от #43

  • 33 Gnida

    2 0 Отговор
    Прототип....,значи колата е още експериментална.Нали така......Е , това обяснява защо е така.Иначе инженерите на вага както го наричат феновете работят по български-тел и сезал оправя всяка сглобка и затяга всяка връзка.И много от хората дето лаят ще се качат на такава кола поне след 15 години........Аз лично не съм им фен.А това с чорпогащите е вярно.
  • 34 kim chen un

    0 0 Отговор
    Не можете да си купите такава кола дори и на мачбокс, ама коментирате. Типична българска нещастна простотия. Бай Цървул коментира, това което никога няма и не може да има.

    Коментиран от #44

  • 35 007

    1 0 Отговор
    не съм фен на марката, но като ви чета коментарите и ми се драйфа.
    толкова ли е трудно да признаеш очевадното
  • 36 papagal

    0 2 Отговор

    До коментар #20 от "Scorp":

    e to ne e golqma izlagaciq,samo nqkolko miliona 6tqha da go vidqt ;) tozi paparak 6to snima germanskite patenti ;)
  • 37 5728

    0 0 Отговор
    #34 че ти можеш ли бе?
    Защо пишеш глупости?!?
    Аз не бих си купил, защото не ги харесвам голфовете.

    Но е смешно...
    Защото в Германия правят българска работа :) Явно е заразно :D
  • 38 асд

    2 0 Отговор
    Перник тунинг! Направо да си изместят заводите в Перник, поне ще ги произвеждат с любов!!!
  • 39 Иво

    1 1 Отговор
    стига бе ще се попикая от смях глупава работа и 100години гаранция
  • 40 tinko_mollov

    1 0 Отговор
    виждал съм и друг път такива колани на пружините, слагаме ги когато транспортираме новите коли слезли от поточната линия, ако фотографа беше достатъчно умен да заснеме и полиуритановите тампони сложени на амортисьорите (,които ограничават хода) щеше мн бътзо да станя ясно, че колата е в така наречение транспорт-модус или понеокачването е все още в този модем. Правим го за да не повредим автомобила при транспортиране, първо така колата се побира в контейнера и оставя повече място за оплъненията около нея, второ предварителното напрягане на окачването прави автомобила поустойчив на вибрации
  • 41 cukaloto

    0 5 Отговор
    razbiraci sa se sabrali i komentirat haha

    Коментиран от #42

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 VW Фен

    2 4 Отговор

    До коментар #32 от "ВИП АМГ":

    Ще се изненадаш ли, ако ти кажа, че моя автомобил (закупен нов от VW) няма "проблемите" за които се притесняваш в тази статия. Каква изобщо е твоята теза?

    Виждам, че някой е цъкал минуси на поразия. Няма аргументи, няма дявол. Злобее, за да му олекне.

    Коментиран от #47

  • 44 VW Фен

    1 4 Отговор

    До коментар #34 от "kim chen un":

    Човек като чете коментарите, ще си помисли, че в България се карат само нови автомобили, на бензин и като влязат в официалния сервиз - само оригинални части се поръчват.

    Сигурен съм, че бащите на повечето деца коментиращи тук, карат 15 годишни щайги и всички ремонти се правят с фалшиви части, купени тънко от кварталното магазинче без касов бон и гаранция. Те за VW Golf GTI тръгнали да се притесняват :)
  • 45 VW Фен

    0 4 Отговор
    Цъкайте минуси, белким ви дойде акъла!

    Ама надали... :)
  • 46 Autofan

    4 0 Отговор
    Да бе пич - транспортни ремъците били - транспортни: ОК:

    ама защо се излагат и не ги свалят на изложение пред цял свят, а :) :) :)
  • 47 ВИП АМГ

    2 3 Отговор

    До коментар #43 от "VW Фен":

    pich izobshto nese pritesniavam za produkciata na VAG.veche sam im sarbal poparata i za men sa avtomobili s mnogo nisko kachestvo.uvajavam tvoite komentari zashtoto vinagi sa s normalen ton i s argumenti.
  • 48 гост

    4 3 Отговор
    Абе пишете на кирилица бе неграмотници!!!

    Коментиран от #49

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Peugeot

    1 0 Отговор
    Дайте някакво мнение за golf 4 75кс.с газ?Някой да е карал такъв?

    Коментиран от #51, #52, #54

  • 51 cukaloto

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "Peugeot":

    @50 Bum bum i grob
  • 52 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "Peugeot":

    Малко са му 75 коня, още повече с газ. Виж 1.6 110 (или 100 не помня) е доста по-добър вариант. Върви прилично и не харчи повече.
  • 53 Клаус

    1 0 Отговор
    Това е нова система за адаптивно окачване!
  • 54 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "Peugeot":

    tragedia
  • 55 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    mnogo dolna marka
  • 56 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    mnogo dolna marka
  • 57 Георги

    0 0 Отговор
    смешно е да се излагат по този начин !!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.