26 Ноември, 2012 11:55 119 125 223

Най-чупливите коли за последните 15 г.

  • warranty direct-
  • статистика

Британската застрахователна компания Warranty Direct, която сключва и договори за удължена гаранция на автомобили, публикува статистика за най-некачествените модели от основаването си през 1997 г. В изследването са включени данни от 200 000 полици от последните 15 години, въз основа на които англичаните съставят известния си Индекс за надеждност (Reliability Index).

Статистиката засяга над 450 различни модела и отчита фактори като брой повреди, средна възраст и разходи за поправка. От Warranty Direct уточняват, че много от автомобилите в антикласацията попадат в нея, защото са изключително скъпи и сложни като конструкция, което пък води до трудната им поддръжка и скъпи ремонти.

Типичен пример за това е Porsche 911 (996), което влиза в челната десетка за последните 15 години, въпреки че има най-нисък коефициент за катастрофи в категорията си. Причина за това е солената средна цена на ремонтите в размер на 847 паунда.

"Същото важи и за марката Mercedes-Benz, която има трима представители в челото на антикласацията", твърдят от Warranty Direct. "SL, например, се поврежда изключително рядко, но разходите за поправка го пращат сред слабаците.

Ето и десетте най-ненадеждни модела според британската застрахователна компания. Колкото по-нисък е Индексът за надеждност, колкова по-рядко се троши колата.

1. Audi RS6 (2002-2011)
Индекс за надеждност: 1 282
2. BMW M5  (2004-2011)
Индекс за надеждност: 717
3. Mercedes-Benz SL (2002- )
Индекс за надеждност: 555
4. Mercedes-Benz V-Klasse (1996-2004)
Индекс за надеждност: 547
5. Mercedes-Benz CL (2000-2007) 
Индекс за надеждност: 512
6. Audi A6 Allroad (2000-2005) 
Индекс за надеждност: 502
7. Bentley Continental GT (2003- )
Индекс за надеждност: 490
8. Porsche 991 (996) (2001-2006) 
Индекс за надеждност: 442
9. Land Rover Range Rover (2002- )
Индекс за надеждност: 440
10. Citroen XM (1994-2000) 
Индекс за надеждност: 438


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ;)))

    39 10 Отговор
    BMW отново в челото по трошливост.

    Коментиран от #6, #19, #52, #101, #221

  • 2 вересиите господи

    7 4 Отговор
    Пак някой списвач се е изгубил в превода и като не е могъл да измисли друго е тръснал едно "надегдност", което няма нищо общо с този индекс.
    Ай-ай-ай-ай-ай!
  • 3 optimista

    31 8 Отговор
    е точно ситроена най-малко може да е надежден

    Коментиран от #46

  • 4 Име:

    9 9 Отговор
    На тия класаций не може много, много да се вярва. Първо могат да бъдат манипулирани по всякакви начини. Второ никога не са достатъчно обективни.

    Коментиран от #20

  • 5 optimista

    5 2 Отговор
    кой зная също така дали тази статия е вярно написана или е напълно измислена или преиначена
  • 6 nick

    12 7 Отговор

    До коментар #1 от ";)))":

    Май не видя ,че Ауди е 1-во ;) Има 1 БМВ ,2 Аудита и 3 Мерцедеса ? Какъв е извода ?
  • 7 dmk

    5 2 Отговор
    Не виждам обективност в класацията,според мен би трябвало да се гледа статистиката на средния клас автомобили,които се експлоатират най-много.Не са реални изводи,които се правят на основа на повредите на марки като порше и бентли,чиито собственици ги карат предимно само до някой клуб и обратно.

    Коментиран от #18

  • 8 Ts@r

    5 21 Отговор
    Класацията е абсолютно безсмислена. От гореспоменатите автомобили, единствената ненадеждна е Citroen-ът. Ако наистина са искали да направят коректна класация за "Най-ненадежден автомобил" въобще не е трябвало да включват цена на частите.

    Коментиран от #216

  • 9 ALio

    11 10 Отговор
    Точно този citroen-a си е доста сполучлив
  • 10 no name

    11 3 Отговор
    Заглавието нищо общо със статията...
    Тази класация е по-скоро за скъпа поддръжка отколкото за "чупливост".

    Коментиран от #217

  • 11 Николай Христов

    5 6 Отговор
    Тази класация е пълен т....к
  • 12 rambo

    9 3 Отговор
    Прословутата любов на англичаните към немците!!!
  • 13 optimista

    8 15 Отговор
    маниго тоя смотан ситроен от всички марки коли най-големите боклуци са френските марки а този ситроен е меко казано кофа за смет

    Коментиран от #222

  • 14 0321

    4 3 Отговор
    Статията е просто да има написано нещо там....взеха да поомръзват подобни глупави статии върху които се хвърляме в спорове като куцо пиле на л...о... Иначе мисля изявленията на (но нейм) и (дмк) че обобщават в общи линии .
  • 15 Пешо

    8 11 Отговор
    Който иска да им вярва. Аз от френски кенефи косата ми окапа! Само немско и нищо друго !

    Коментиран от #220

  • 16 nqkoi si

    6 12 Отговор
    BMW -to e nai zdravata ot izbroenite. Imam 525 tds 96-ta god. na okolo 500000 kilometra i nqmam nikakvi problemi.imah i dva opel-a koito me susipaha ot remonti pri tova gi vzeh na po 3 godini. ne iskam da znam za drygi marki osven BMW i Toyota.
  • 17 VW&Mercedes

    2 7 Отговор
    Anglichanite pak sa q nedomislili tazi klasaciq.Kum klasaciqta trqbva da se vzeme i procent ot stoinosta na avtomobila.Pri 847 paunda za Porsche koeto e da kajem 60000 paunda si e napravo evtino s da kajem tekusht remont na Fiesta 200 paunda a tq struva 10000 paunda.Za baroveca e mnogo po lesno da izvadi 847 paunda shtom
    ima i parite da si kupi kolata.Bugatti Veyron sigurno e shampiona v tazi klasaciq
  • 18 Аха

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "dmk":

    Ако мислиш, че там Поршетата ги карат само до клубове и т. н. си много в грешка. Аз две години живях в едно градче с около 14000 души и съм почти 100% сигурен, че в това градче Поршетата бяха повече от колкото в цяла България (без да се има на предвид Модела 924). Няма как да съм 100 % сигурен, защото не съм седял на пейка да ги броя. В същото градче имаше 2 Вейрона, които съм ги виждал бая пъти, както и поне 7 Ролс Ройс-а Фантом. Класацията колкото и да не е "нормална" за нас, си е много вярна. Просто ние сме мноого назад с материала. И няма как застрахователите там да не отчитат ремонта на колата. Там ремонтите се покриват от застрахователите. Чупи се колата, идва паяка, вдига я, кара я в сервиза, ремонтират я и накрая цялата сметка се поема от застрахователя, като през времето, когато колата е в сервиз ти дават друга кола с която да си вършиш работа. Нормалната смяна на консумативите не се поема от застрахователите. Но, винаги има едно НО. Тук застраховката на колата ми е около 240 лв. Там застраховката на година ми излизаше минимум 900 паунда за кола 2001 г. Бройката на РС6, също беше внушителна, поне за мен. Малко трудно ми беше да осъзная как хората карат толкова скъпи коли, както , като цена, така и като поддръжда. Но фактите са си факти.

    Коментиран от #21

  • 19 аз

    11 4 Отговор

    До коментар #1 от ";)))":

    е нормално, тези аудита, беемвета и мерцове се купуват предимно от съмнителни тъмнокожи субекти от балканските страни (България, Сърбия, Косово) а ХМ-а е за хора с вкус, които знаят какво искат. Ремонта на луксозна немска кола (доколкото има изобщо лукс в тия друзащи комбита) е доста солен, надвишаващ многократно средната работна заплата в страната, затова се карат до умирачка от представители на малцинствата и след това се изхвърлят.
  • 20 520 зендер

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "Име:":

    Еееееееееееее браво.Тук японска кола няма.Отличен 6.Високо качество.Знаеш ли каква е причината -англичаните не карат твърде японски коли.

    Коментиран от #23, #31, #39, #165

  • 21 Стефан

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Аха":

    Че в кой град си живял? Направо ме изумяваш... 2 вейрона, 7 Ролса, Поршета повече, отколкото в цяла България. Най-малкото седна да броиш колко Фантоми има ли? Сега живея в Англия и то в сравнително голям град, тука няма толкова хубави коли колкото ти казваш, явно трябва да е било богаташко градче.

    Коментиран от #29

  • 22 Tyanko

    5 1 Отговор
    Здравейте,
    Моля, не компетентни лица, да не коментират цените за частите между френски и немски коли!
    Лек ден!!!
  • 23 Аха

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "520 зендер":

    И ти не си много прав. В Англия си карат бая японски коли. Още повече, че Хонда имаха подразделение в Англия. А нашата Тойота се отчита към Тойота в Англия. Карат всякакви коли, но най-много са немските.
  • 24 Марто

    3 2 Отговор
    Абе хора, замислихте ли се колко необективно е това "изследване".
    Първо - щом имат предвид цената на ремонтите, а не броя на ремонтите спрямо броя на автомобилите от този модел, значи цялото изследване е боклук.По тяхната логика ако едно Ферари се развали и ремонта струва 100 000 паунда, а 100 ровър-а 25 се счупят и на всеки ремонта е по 100 паунда (10 000 паунда общо), значи Ферарито е 10 пъти по-ненадеждно от ровър 25.
    Да ви имам глупавата логика англичани !!
  • 25 ...

    2 0 Отговор
    Това е доста относителна статистика, поради броя на хората който карат такива коли. Просто това са по-разпространените модели.
  • 26 W164

    1 1 Отговор
    БРИТАНСКА ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ОСТАВА ДА ПИШЕ ЧЕ АНГЛИЙСКИТЕ КОЛИ СЕ ЧУПЯТ НАЙ МНОГО.ОТ 10 КОЛИ 7 СА НЕМСКИ,ЧЕ И ДОРИ ПЪРВИТЕ 2 СА НАЙ МОЩНИТЕ ОТ СПИСЪКА
  • 27 Гост

    5 0 Отговор
    Reliability Index.Eдно кликче и готово.Избираш марка и модел и гледаш. Има и японски марки.Може и да се сравняват.Ама за българина статистиката е относителна и необективна. Те англичаните прости.Хора запомнете едно нещо в Америка,В Англия,В Германия и в целия свят най-здравите коли са Джапанките.
  • 28 Мда

    3 1 Отговор
    Много философи, много разбирачи. Явно никой от вас не е притежавал автомобил в УК. Класацията си е много обективна, и е направена от гледна точка на разходите на застрахователя. Затова като сключиш застраховка, освен за точния модел автомобил - рама, кубатури, попълваш и за майчиното си мляко - възраст, стаж, къде шофираш, колко често, образование, семейство, модел на автомобил.... и премията може да е 300 паунда, може да е и 3000 за коли от еднакъв калибър. Отворете някой онлайн insuriance calculator в UK и вижте за какво иде реч - цената се сменя, понякога с много само при промяна на модела на автомобила при един и същ клас.

    Коментиран от #34

  • 29 Аха

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "Стефан":

    Името на градчето е Чичестер - Южна Англия. На повечето и по-редки коли, които съм виждал имам и снимки. Единия Вейрон е червено-черен. Много, ама много радва. Виждал сам и Форд GT40, както и Mclaren. Въпреки, че го видях само веднъж. Изумен съм и от бройката на ТВР. Направих и един клип, докато пред мен излезе един танк на пътя. Карах след него около 2 км. Имам и клип, как човек си каца в задния двър на къщата с хеликоптер. . За жалост имам и много снимки на наводнения. На около 5-10 км. има едно градче Goodwood. Там всяка година идват хора, не само от цяла Европа, но и отвъд нея. Събират се стотици хиляди коли, като там вече нещата стават наистина сериозни. Festival of speed. Eто едно ситроенче. Клипа е правен на фестивала.

    http://www.youtube.com/watch?v=bOlm_PIG83c


    Там се срещат хора, като Ken Block. За жалост само веднъж успях да посетя фестивала. Човек там може да види коли, които дори и на картинка не е виждал и чувал, че има. Но както и да е.
  • 30 Владимир Владимиров

    2 0 Отговор
    Значи в заглавието пише "Най чупливите коли",а по надолу посочват тези на които са им скъпи ремонтите.Айде разбери ги сега...
  • 31 Име:

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "520 зендер":

    Zender-е пак започваш...
  • 32 Ingolstatdier

    2 1 Отговор
    Ot vsichkite rezachki samo Citroen-a stoi malko neestestveno a?
  • 33 Пепи

    3 3 Отговор
    Тая класация е за боклука. Аудито е много чуплива и скъпа за поддръжка кола. БМВ - също.
    Моля, японските автомобили да заемат подобаващото им челно място в класацията.
    Ситроен ХМ изобщо няма място тук - объркали сте се.
  • 34 Аха

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Мда":

    Освен критериите, които си написал при правенето на застраховка има и още нещо, което се отчита и оскъпява застраховката - само ти ли ще караш колата или тя ще се ползва от още някой. Не може като при нас колата на един на име, застраховката на втори, а я кара трети. На колата ти си правиш застраховка, а ако и жена ти ще я кара, тогава вписваш и нея и застраховката ти се оскъпява. Ако искаш да вземеш колата на комшия за 3 дни, то тогава си правиш допълнителна застраховка, която важи три дни. Но това са все неща, които ние не правехме много-много.
  • 35 0321

    4 0 Отговор
    Мечта ми е ... да притежавам и карам всяка една от колите в списъка а предполагам и на всеки мъж. Лада. Жугули .Дачия.... и подобните са явно по "удачните"щом са извън този списък .но си предпочитам аз ''чупливите'' ...е тетака....такъв съм си . Като при жените по-невзрачните са по-лесни за подръжка .но на всеки му изтичат очите по красива жена .
  • 36 Филип

    2 1 Отговор
    Че тези марки тези марки са най-некачествените е ясно за всеки, които се занимава професионално с автомобили и без да чете разни класации
  • 37 Аха

    1 0 Отговор
    Сори за спама, но - Пожелавам на всеки, който има възможност да посети фестивала да види за какво става на въпрос. Разни авто-изложения пълни с костюмари и манекенки не могат да стъпят и на малкия пръст на този фестивал. Ето още две видеа

    http://www.youtube.com/watch?v=VKXgqZr8-5k&NR=1&feature=fvwp

    http://www.youtube.com/watch?v=o4AXpbF2vBE&feature=related

    Останете със здраве.
  • 38 аман

    2 0 Отговор
    Само професори тука.
  • 39 Станимир Христов

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "520 зендер":

    ...даааа, изоообщо НЕ карат Англичаните Японски коли.. , абе ти нормален ли си бе, точно там пък се карат най-много Японски JDM-ки(Japanes domestic market, пиша ти какво означава защото като те гледам как се изказваш силно се съмнявам да знаеш какво означава)...Всъщност я си карай Немското и не сезанимавай с глупости ....
  • 40 ГГ

    1 1 Отговор
    RS6 и М5 са супер скъпи за подръжка, следователно когато фирмата удължи гаранцията и нещо по колата се прецака им влиза много вътрешно. Тази класация е затова. Не си купувайте скъпи немски автомобили, щото ни цакате!
  • 41 Smile

    3 3 Отговор
    От тази класация стигам до извода, че не е много добър ход да си закупиш Citroen XM. Вярно че частите му са по-евтини от на Порше и Ленд Ровър, но явно се чупи много ама много по-често от тях след като се е наредил там. Забележете само разликата в индексите - 438, 440, 442. Ако това ти е броя на ремонтите по средната цена и общата стойност на риска, както го разбирам, най-прецакани са собствениците на ситроена. Жалко че класацията стига само до там, а не включва средния клас автомобили. Тези с Ауди, Бенц и Бентли не мисля че се притесняват за цената на ремонта, както и за стойността на застраховката. Всеки се разпростира според чергата си, но беше редно да се даде класация базирана на еквивалентна стойност на возилото. Това в крайна сметка е като боза с лимонада и така извадено от контекста не е желателно за консумация. Просто хората с тези индекси ти изчисляват застраховката, като пресмятат риска за застрахователя, но това не значи че Ауди са боклуци- дори напротив. Просто всеки когато си копува скъпа и нова кола си прави сметката че евентуалните ремонти няма да са като на Москвич. Същото е като при жените - хубавите мацки изискват скъпа подръжка :)
  • 42 Аман2

    2 0 Отговор
    Тука верно яко професори от общо естество :D
  • 43 До Аман2

    1 1 Отговор
    Е поне си изказваме мнението по въпроса, а не слагаме квалификации и не раздаваме научи титли .........
  • 44 JDM

    4 1 Отговор
    Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!
  • 45 виктор иванов

    1 0 Отговор
    finalmente
  • 46 JDM

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "optimista":

    Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!

    Коментиран от #57

  • 47 blabla

    1 0 Отговор
    Мда отново в антикласациите няма японски автомобили а предимно немски. Защо ли ?
  • 48 Spewn1

    1 1 Отговор
    Значи ако имаш някоя трошка за 1 000 лева и я ремонтираш всяка седмица, тя има по-голяма надецност от един Мерцедес. .а*ти и тъпата класация.

    Коментиран от #208

  • 49 до Spewn1

    1 3 Отговор
    Не е така. Много си е добра класацията.
  • 50 0321

    1 0 Отговор
    Мисля. че класации от този тип нямат връзка със действителното положение в реалността.
  • 51 драйвър

    3 1 Отговор
    Ама супер си е класацията , ясно се вижда , че най -големите боклуци са немските скъпоструващи и ненужно обременени с екстри авто динозаври . Може да попитате в сервиза на БалканСтар и ще чуете такива неща за нови Мерседеси от по 200хил лв. + , че няма да ви се вярва . Ситроена с хидропневматичното окачване си е проблемен , но все пак е по надежден от Порше и Мерседес . В класацията липсват и италиански автомобили , защо ли , нали са боклуци ?!
  • 52 GOST 2

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от ";)))":

    пълни глупости
  • 53 гъзара

    1 0 Отговор
    Абе да ми дадат първите 3 коли пък нека да са чупливи
  • 54 Realist

    0 1 Отговор
    Колко от вас си мислят че тези коли се ползват нормално :D
    Всичките са изтезавани до краен предел без жалене..
  • 55 0321

    1 0 Отговор
    Сигурен съм .че анкетата се базира на данни и извадки от големите и ауторизирани ( скъпарски ) сервизи където....1 час само за работа се тарифира по 80-100 евро. а там влизат само хора от добра средна ръка с нови още в гаранция коли или богатите собственици на автомобили като ейтези 10 модела на снимката които и за най-безобидният шум ги карат директно в марковите сервизи. Все си мисля .че са анкетирали собствениците на Фиат панда... браво. Лада. Форд ескорт...и т.н. колко пати са се навирали под капака. под колата...комшията колко пати им е помагал или колко пати са ходили до кварталното авто-сервизче за да им отстранят проблема само за 5-10 лв или там евро. Това AUDI RS6.... да за 100 000 км. сигурно 1 или 2 пати е влезнало в сервиз но една Лада за този пробег го е сторила 10 пати......ама я няма в класацията.

    Коментиран от #56

  • 56 драйвър

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "0321":

    Лексус , Ферари , Инфинити , Ролс Роис също са скъпи марки ,ама ги няма в класацията , техните собственици да не би да си ги оправят пред дома на тротоара ?! Това е класация за допълнително застраховани автомобили за всякакви повреди и застрахователя като си е направил сметката е казал -тези са б....ците , които ни съсипват !

    Коментиран от #60

  • 57 Катерицата

    1 6 Отговор

    До коментар #46 от "JDM ":

    Ситроен - най-грозната във всяко отношение кола. Някои тук споменаха само окачването. Ами двигателите - бензиновите са по-зле от тези на Талбот Солара. Предвид и ниската надежност - мани, мани...! Опа, никой не спомена тампони на окачването- мин 300лв цена на брой в БГ, със средна издържливост 6-7год. А , Рейндж Ровър и Ауди също имат регулируемо/само ,че атмосферно/ окачване.

    Коментиран от #59, #90

  • 58 1234

    4 0 Отговор
    Защо Ситроен 94-та се нарежда до БМВ 04-та ? Аз това се чудя :D
  • 59 1234

    5 1 Отговор

    До коментар #57 от "Катерицата":

    Защото е 10 години преди другите. Защото винаги е била различна кола ,за разлика от останалите /клонинги/. Имат окачване ,40 години след французите ,оу какъв успех.

    Коментиран от #61

  • 60 0321

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "драйвър":

    За Лексус-а .Инфинитито и Ройса мога да разбера защо не са в класацията но. за Ферарито....ми е чудно (въпреки че съм фен на Ферари и Алонсо във F1) .... ето още една причина за съмнение към тази анкета...:) а може и те да са на следващите 11. 12. 13.... масто и т.н. А относно това което писах просто е идея за причината която е класирала тези супер автомобили на тези места. а и Realista има право - тези автомобили се карат на MAX. Няма място за спор . толкова причини има сигурно и ти си прав и аз и в останалите мнения на участниците също има вярни и логични мнения.
  • 61 Катерицата

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "1234":

    Не знам какъв успех, но забележи, че Ситроен спират производството на коли с хидропневматично и хидроактивно окачване /остана само в С5/ и вече и те наблягат на традиционното.

    Коментиран от #62, #214

  • 62 1234

    5 1 Отговор

    До коментар #61 от "Катерицата":

    Истината е ,че който плаща поръчва музиката. А закрепостени /вкл и българите/ не разбираме тези коли.Сигурен съм ,че феновете на всяка една автом. марка си имат "болна" тема за това как им се налагат нови неща. Ситроен без "топки" става поредната сива кола на пътя,факт.

    Коментиран от #63

  • 63 Катерицата

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "1234":

    ОК. Така е.
  • 64 БМВ Рулс!

    1 5 Отговор
    До JDM "Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия..." Хахахахааа-изключително глупав пост!Има и други коментари от незнаещи и смешни хора! :) А, класацията е пълен Ш.Т!Всяко проучване, или реклама е с цел...!
  • 65 SUBARU FEN

    1 4 Отговор
    JDM,Ситроените нямат нищо общо с бмв-тата 5-а серия,явно не си се качвал на такова.Къде къде класите им са различни,а за качеството да не говориме,немците са се доказали отдавна.Всеки плюе бмв,а после всеки втори с такова.
    Е затова вече съм на Японски коли,а там просто чупене няма.
    А иначе класацията наистина е супер тъпотия.

    Коментиран от #71

  • 66 2233

    3 1 Отговор
    Имахме Citroen XM и мога да кажа че не е и няма как да е боклук! Само дето се сменяха някви лагери отзад през 80000-100 000 хиляди километра.
  • 67 0321

    5 0 Отговор
    Не съм по Ситроена ....ама изобшо и не защитавамтази марка ...но за този модел точно имам спомен когато излезна много впечатляваше а вътре беше като самолет. Сигурно още има по стъклата на някой модел мазни следи от носоветв на наши сънародници... тази кола наистина си беше хит за времето и е най-старата от тази анкета (спряна от производство преди 12/13 год.) нормално е да е и най-грозната.
  • 68 Kosio СО9991ХА

    0 1 Отговор
    Имал съм само един Мерцедес и то стар 260E 4 MATIK,но това за мен е колата.Сега карам сравнително нова почти 10г 730д и съм адски доволен.Само и единствено небих си купил Ауди.И двете ми А8 3.3тди 2001г и 3.7 2004 бяха боклук.Немогат да ме убедят,че едно Порше е по-чупливо от Голф 5 или Тойота Корола.Имам приятел който си купи чистонов Порше Бохер 2.7 и за 7г. не е сменил нищо освен задалжителното обслужване,а той си го кара,не се вози.На този принцип Мурсиелагото е боклук,защото в Англия съединителя е 7200 паунда без работа.Ако излезеш 6-7 пъти на писта и той е чао.
  • 69 пако пича

    1 1 Отговор
    от 1 година карам ситроен zx е по-голям кенеф едва ли има с кеф ще го дам за скраб
  • 70 PlimP

    1 0 Отговор
    предполага се, че щом имаш пари за Рейндж=> трябва да имаш пари и да го гледаш и храниш(примерно)
  • 71 PlimP

    2 2 Отговор

    До коментар #65 от "SUBARU FEN":

    65,64, ай да не си говорим за 5-тиците от 89-та до 2000г., молим, да Е34 според мен е солиден и добре изработен автомобил, но за лукс е пълна скръб, нищо кой знае кво, Е39 вече е по-друга хава, но и там не блестят с кой знае какъв лукс и иновации, вие гледате само раноме и к.с., а тва, че ХМ е 15 пъти по порсторен вътре, никой не го отбелязва, за такава возия 5-тиците само могат да си мечтаят, не спорете, щото съм се возил и в трите коли и то не малко пъти, тва си е безспорен факт, пък и ква е била цената на едно Е39 и един ХМ, когато са биле нови, май разликата е била доста соленичка, да не говорм за рено сафран, който има доста повечко глезотии от ХМ

    Коментиран от #75

  • 72 ссс

    0 1 Отговор
    а къде е алфата ;д ;д ;д ;д
  • 73 EMSKI

    0 1 Отговор
    "това са все коли,които дефектират изключително рядко"...това го разбирам,но мястото им в началото на класацията някак не се връзва. Хващат се за цената на резервните части,еми нормално е...на здрав и солиден автомобил резервните части са подобаващо скъпи!!! Няма да цитирам марки,но има много примери на евтини превозни средства,на които през месец е необходимо да се сменя нещо!!! Е...кой е по добрия вариант-AUDI A4 или FIAT BRAVO- преценете сами! Не съм пристрастен..карам ХОНДА
  • 74 cecko

    2 0 Отговор
    това са коли които се карат от ограничен брой българи така че не е много интересно но иначе от Японците по здрави няма само Мерцедес 124 но това всеки го знае ““““““Алфа е един от най чупливите коли за които съм чувал

    Коментиран от #76

  • 75 SUBARU FEN

    2 1 Отговор

    До коментар #71 от "PlimP":

    Карах за малко е39,имах е34 и затова имах и предвид,е34 е истинската 5-та серия,като аз не гледам колко е мощна,имах за малко е34 540и и мога да кажа че дори и стия коне които има 286 в8 е страшно тромава,но самата возия е страхотна,а от към комфорт не мога да я сравнявам,защото за мен винаги с-класите на мерцедес си остават най-добри.
    А за Ситроените мога да кажа че никак не са боклуци за разлика от алфа ромео-тата.
    Иначе за мен Японското си е японско ;)
  • 76 SUBARU FEN

    1 1 Отговор

    До коментар #74 от "cecko":

    Точно така,както и пежотата същата история,а за старите мерцедеси да не говориме,страшно здрави машини.
  • 77 BMW

    1 3 Отговор
    май са пропуснали една/две марки като например Рено(всички модели)а това на снимките са най здравите модели без ситроена
  • 78 москвич

    2 0 Отговор
    Тези коли дефектират по малко от други ,защото се карат само в събота и неделя до най-близките кафета/това се отнася за БГ/.
  • 79 batmusurat

    5 1 Отговор
    Аз не мога да разбера защо само в България се плюят френските автомобили. Защо в Германия не се говори така?! Защо един кенеф като рено бие конкурентите си по цена - качество в почти всеки тест на немското списание ауто билд. Едва ли разбираме повече от германците. Що се отнася до японските коли - да здрави са факт но не и Тойота правена в Турция и Европа
  • 80 опел

    1 0 Отговор
    Хей, а къде остава Форд - "Found On the Road Dead" :)))
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Renault

    0 0 Отговор
    kakvo stana s terikatite s BMW-ta i Mercedesi zashto kato vsichki pliuete reno nqma nito edin model klasiran. Predstavata che reno e bokluk e bulgarski mantalitet navskqkude po evropa vsichki marki sa ravni tuk bmw i mercedes a da i audi sa nai jestokite koli. :D
  • 84 0321

    1 1 Отговор
    еее...какво сравнявате бе хора, коли за 30-40 000лв сьс коли за по 500-600 000 лв, едните са за масовият купувач на другите им викат премиум марки разбира се ,че има разлика, то оставаше и да няма с тази разлика в цените,
  • 85 sharko

    0 1 Отговор
    da da reno zavisi koe 6tot az sam imal reno laguna disel i e pulen pokluk ma pulen neprekusnato se tro6i nqkva kantarna rolka e 290 lv i kvo praime.Sea sam s reno megan benzin 1.6 emi mnogo sam dovolen ma lagunata za mene ne e kola za voziq da ama kato dvigatel i tempodobni pulna toaletna pi4ove nema se zaqjdam kaam si istinata
  • 86 Glavniq

    1 1 Отговор
    Глупава статистика
  • 87 b0b0bg

    2 1 Отговор
    Заглавието е грешно. Тук са показани колите с най-скъпите ремонти, а не най-чупливите коли.
  • 88 reliability index

    1 0 Отговор
    Зендер ако беше за повече години BMW 850 щеше да води тази класация.
    Класацията оценява риска за застрахователя колата да се строши и колко би му струвала повредата.
    С две думи ако колата се чупи често или дори веднъж но като сервиза на БМВ или Мерцедес ти реже главата попадаш в рисковата зона за ''Ненадеждност"
    Това се нарича reliability index и показва коя кола колко ще ти струва за експлоатация.
  • 89 Дошо

    2 0 Отговор
    Естествено германските еднодневки са на първо място в класацията за НАЙ-НЕНАДЕЖДНИ КОЛИ
  • 90 iiiiiii!!!!!!!!

    3 1 Отговор

    До коментар #57 от "Катерицата":

    От около 7-8 години Ситроен изкарват едни от най-красивите автомобили.

    Коментиран от #194

  • 91 Дошо

    1 0 Отговор
    Виждам, че АЛУДИТО води убедително и не съм изненадан
  • 92 azss

    1 0 Отговор
    Tiq pisali mercedesa 4e ne se tro6il ama bil v 4elnata destka za zaradi skupite remonti , kakvo ob6to imat dvete ne6ta zna4i sled kato ne se tro6i na4i nqma nujda ot remont
  • 93 Иван Вазов

    1 3 Отговор
    аз не съм съгласен за РС6 ,оказа се доста здрава а се караше доста безобразно до счупване ,само окачване и спирачни дискове обаче за хиляди левове, а и гуми почти всеки месец,аз съм на мнение на квото попаднеш от коя партида година месец,доста от съвремените коли дават производствени дефекти.

    Коментиран от #94

  • 94 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Иван Вазов":

    niama zdravo Audi
  • 95 batmusurat

    0 1 Отговор
    Не забравяйте че кола която не се чупи още не е измислена. Това е маркетинговата стратегия. Ако не сте забелязали масово новите автомобили дават и заводски дефекти още с излизането си на пазара. Това се отнася и запрехвалените немски марки като бмв и дори мерцедес. Навярно феновете на бмв се сещат за върнатите поради фабричен дефект М5 и М6. Да не говорим за скъпото и не толкова надеждно окачване на ауди и проблемите с електрониката на всички модели на мерцедес от 2003г

    Коментиран от #100

  • 96 Пенчо

    5 1 Отговор
    Ситроена бие немските колоси.... БЕЗ КОМЕНТАР :) Тези немци в която и да е класация за качество се на.ир.т. Фактите говорят, единствено и само, че немските коли не са толкова качествени, колкото ги изкарват плиткоумните фанатизирани с нищожни познания за автомобилите.
  • 97 hienata

    0 0 Отговор
    "Колкото по-нисък е Индексът за надеждност, колкова по-рядко се троши колата."
    Ами да видим кои са най-надеждни: 1)Kia Picanto Индекс за надеждност-3,00; 2)Opel Agila Индекс за надеждност-5,00;
    3)Suzuki Alto Индекс за надеждност-6,00; 4) Honda HR-V Индекс за надеждност-6,00; 5) Ford Fiesta Индекс за надеждност-13,00;......46) Mercedes-Benz B-Class Индекс за надеждност-46,00; ...70) Lexus RX Индекс за надеждност-61,00; 73)Mercedes-Benz SLK Индекс за надеждност-62,00; 96)BMW 3 Series Индекс за надеждност-76,00;
    Направи ми впечатление,че от така наречените "премиум" марки най-добре се представя МБ.

    Коментиран от #105

  • 98 0321

    0 0 Отговор
    ДОШО, какво си го заял това АУДИ бе ,,,кажи какво ти тежи ,,,
  • 99 тъп

    0 0 Отговор
    тъпо
  • 100 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "batmusurat":

    a Audi koito nemogat i 90000km da iskarat bez 15 remonta na okachvaneto i na avtomaticite.BMW i Mercedes naistina nesa tova koeto biaha no sa v pati po zdravi ot konkurentite si.Lexus i Honda sa mnogo zdravi vse oshte no pak sa po darveni ot nemskite grandove.Lexus imat luxozni mashini no samo v S klasoviat klas inache sa prachki.
  • 101 Мерцедес

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от ";)))":

    Защо всички леваци плюят Мерцедес. Тази марка автомобили са най добрите за мен за българските пътища.Вижте колко пари струва ге класата на мерцедес втора ръка.И си направете извод защо държи ценя .Няма значение кога е произведена тя .но това е вечна кола за мен . 30 години дават мобилност на Мерцедеса .125 години и иновации.
    Лека вечер на всички които не карат Мерцедес.

    Коментиран от #104, #107

  • 102 kamerata

    3 1 Отговор
    Хора, четете.Citroen е най здравата кола от тези по горе.Индекс за надеждност най малък.Истина е ,карам подобен вече 200 000км от общо 400 000км
  • 103 Лекс

    1 1 Отговор
    Великата Тройка....
  • 104 Генчо

    1 1 Отговор

    До коментар #101 от "Мерцедес":

    А колко им е гаранцията на мерцедесите? И защо пред ТЮВ не могат да покажат,че наистина са качествени автомобили? Защо фактите сочат, че мерцедес е нискокачествена луксозна марка, която не може да произведе надежден автомобил повече от 100 години? Всъщност може и да са правили качествени автомобили, преди да се появят тестовете и статистиките. От както ги има мердцедес показва ниски резултати.

    Коментиран от #108

  • 105 ???

    1 1 Отговор

    До коментар #97 от "hienata":

    Провери колко има Lexus IS.
  • 106 СЕ ТАЯ

    1 2 Отговор
    чета тъпите и смени коментари и ви се чудя на акъла.....ауди-скъпи и спортни модели,,,бмв--скъпи и спортни....мерцедес-същото с изключение на вито....порше ,бентли...ТОВА СА ЕДНИ ОТ НАЙ МАСОВИТЕ АВТОМОБИЛИ ???? ЗАМИСЛЕТЕ СЕ???? единствения автомобил от по масовите е ситрона,а като знам какъв кенеф е ми е ясно защо е там.....и другото е за НАЙ-СКЪПИ РЕМОНТИ , А НЕ ЧЕ НАЙ ЧЕСТО СЕ ЧУПЯТ..
  • 107 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #101 от "Мерцедес":

    evala pich
  • 108 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #104 от "Генчо ":

    a koia marka e po dobra i luksozna be razbirach?

    Коментиран от #164

  • 109 Меро

    1 1 Отговор
    Не знам дали някои знаят,но Мерцедесите могат да изкарат до 1 млн. километра без основен ремонт на двигателя особено от по-старите. А бе дотук като гледам само Бумер Камор е прав.
  • 110 Меро

    1 5 Отговор
    Тоя Ситроен па кво прави там сред тея Велики коли!

    Коментиран от #111, #112

  • 111 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #110 от "Меро":

    i az tova se chudia kakvo pravi frenskiat koshnik pri velikite vozila
  • 112 1234

    2 2 Отговор

    До коментар #110 от "Меро":

    "този" ситроен е само авт. марка на 20ти век,нищо повече.
  • 113 vlos

    1 2 Отговор
    Да,тази класация е за наи скъпи ремонти,а не за чупливост...!Знае се кои са наѝ здравите-BMW i Mercedec!...Това са колите,всичко друго е пълнеж...

    Коментиран от #117

  • 114 ???

    3 1 Отговор
    Нормално,всички знаят че немските коли са неоправдано скъпи и с много дефекти.Набутват някакъв лукс но не могат да доизпипат нещата и после почват дефектите.Всяка от тези фирми е имала кампании с връщане на стотици хиляди коли и то не за дреболии , а за спирачки при Мерцедес да кажем.БМв скоро върна 150000 коли за проблеми с двигатели.Дори М6 имаше риск от блокиране на двигател.Такива неща не отиват на толкова скъпи и претенциозни марки.
  • 115 Меро

    1 4 Отговор
    Тея коли с изключение на Ситроена изобщо нямат място в тая класация. Да не говорим,че в самата класация пък Ситроена излиза едва ли не по-здрав от великите коли – пълен смях! В тая класация трябва да са коли като Форд,Рено,Опел,Пежо и тем подобни.

    Коментиран от #174

  • 116 0321

    3 2 Отговор
    Ей хора,,,, като препрочитам изказванията на всички ни,,,,Немското качество ниско,,,,,, Френското не струва и т,н,,,,,съм сагласен с Вас и предлагам да си караме нашите си БГ автомобили,,,,,,Абе хора нестига ,че се возим на колите им, летим сьс самолетите им ,гледаме телевизорите им говорим си по телефоните им ами и сме недоволни и злобеем от това освен едно кисело мляко какво сме дали друго на света,,,,то и него вече правят по- добре от нас,,,,излизам сьс здраве
  • 117 Меро

    1 0 Отговор

    До коментар #113 от "vlos":

    Напълно си прав!То в статията си го пише ясно,че класацията е за скъпи ремонти,а не за чупливост.

    Коментиран от #119

  • 118 Аз

    1 0 Отговор
    Дайте ги на ул, първа българска армия и после пак ше прайм класация, а?
  • 119 Anonymous.

    1 0 Отговор

    До коментар #117 от "Меро":

  • 120 batmusurat

    2 2 Отговор
    Имаше една приказка богатия си купува мерцедес , гъзара бмв а човека който уважава себе си си купува рено

    Коментиран от #122

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 БУМЕР КАМОР

    1 3 Отговор

    До коментар #120 от "batmusurat":

    a mazohista renault mai e po pravilno.
  • 123 Хахаха

    1 2 Отговор
    Приятели, повечето от вас само ше ги сънувате в мокрите си сънища тези коли (ПП - изключваме витото и ХМ-а). Чупели се били, скъпи били, ми скъпи са ми, то високото грозде е кисело бе, нали знаете. Тва толкова безмислена статия не съм виждал. И ситроена дигнал копито да го подковат....

    Коментиран от #213

  • 124 дидо

    1 0 Отговор
    ей и японците не са за подценяване

    Коментиран от #125

  • 125 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #124 от "дидо":

    abe i tam ne e evtina podrashkata pich.
  • 126 THE AA

    0 1 Отговор
    работя за АА и статистиката е много точна като изключим ситроена ,следващата ми кола ще е японска !!!
  • 127 vlos

    0 2 Отговор
    Нещата са ясни-Форд е може би последната кола от класацията..т.е това е вече наѝ-големия боклук от всичките кошници-Опел,Пежо,Рено...ахахахаахаха
  • 128 доктора

    1 3 Отговор
    Браво Меро! Много си прав, че най-големите чупетки са всички индийски, френски, италиански и опел и форд. Най-здравите коли са мерцедес, бмв, ауди и фолксваген.

    Коментиран от #129, #130

  • 129 БУМЕР КАМОР

    3 1 Отговор

    До коментар #128 от "доктора":

    kato izkliuchim Audi sam saglasen
  • 130 ВИП МТМ

    1 1 Отговор

    До коментар #128 от "доктора":

    Като изключим BMW и Mercedes съм съгласен

    Коментиран от #131

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 мецан

    1 2 Отговор
    какво търси френския боклук при автомобилите
  • 133 JDM

    0 1 Отговор
    Ситроена е в класацията само и единствено заради чупливото окачване на всике 80000км трябва да се сменят лагерите на задната ос а това е трудно заради сложната конструкция на автомобила. Ситроен ХМ е автомобил от класът на БМВ 5-серия , Ауди А6 и Мерцедес Е-класа и частите за него са скъпи но дали някоя от изброените горе немски автомобили има като екстра окачване което по време на път се вдига а когато спреш кляка ниско до земята затова за всички които казват че Ситроен е боклук - Замислете се малко!

    Коментиран от #134, #138

  • 134 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #133 от "JDM ":

    vsichki modeli na citroen li sa na vazglavnici?
  • 135 1234

    1 1 Отговор
    И даваш мнение какви били ситроените. И другите като теб неграмотници можете да продължите да си карате у лево,аз от дясно ще мина със ситроена на възлгавници .. Комплексари

    Коментиран от #136

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 николинка

    1 1 Отговор

    До коментар #133 от "JDM ":

    аз не харесвам също ситроен пежо е по добре ама най добре баварче
  • 139 1234

    0 1 Отговор
    Най-добре да не карате :) като ви гледам с не повече от 100 коеф за интелигентност. Айде карайте си баварките, докато не е паднал снега.
  • 140 ььььь

    1 0 Отговор
    От това което чета по горе правя следното заключение
    примерно купуваш AUDI ,плащаш 100 000 лв. от тази сума 30% е за престижа че караш AUDI ,чупи се нещо отиваш в сервиз плащаш 1000 лв. от тях 30-40% затова ,че караш такава кола отиваш в някакъв бар забърсваш нещо излизате и имаш 30-40% по голям шанс да се събудиш на сутринта по-щастлив. А като отидеш с това последното №10 от снимките по горе, ми к`во да ви кажа.
    и защо не сравняват Benz от 80` и 90` с това последното нещо
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 ККККО

    0 1 Отговор
    Мецан, 0321 ви каза на такива като тебе карайте си БГ автомобилите бе ,с една ;агарешка сила твьрдо спортно окачване и твьрди ергономични седалки.
  • 143 JDM

    7 2 Отговор
    За тези който очевидно не ме разпознаха - аз съм фен на ситроен . Този автомобил е вълшебство на колела моят е Xsara 1.8i '98 Комби кеф ти балкан катери го въпреки много то сняг , кеф ти море влиза в пясъка и излиза без проблем а като спра на Kaufland да пазаря оооо, всички погледи втренчени в мен - колата е ярко син металик и този цвят стой обиствено на колата. Невероятни автомобили са ситроените, просто малко по-скъпи и малко по-скъп ремонт (сравнение с Голф и Астра- а инъче спрямо волво бмв форд и т.н. цената за ремонт е изключително търпима)

    Коментиран от #147, #148, #152

  • 144 hienata

    0 1 Отговор
    До коментар #105 от "???":

    Да ,пропуснал съм я 28)Lexus IS, но не защото не я видях, а заради Average Repair Cost - £503.02, като за всички останали е средно £200 (изключвам Lexus GS Average Repair Cost - £755.59 и Mazda 3 Average Repair Cost - £698.68) . Average Repair Cost се превежда като разходи по ремонти и тези разходи при Mercedes-Benz SLK са £386.91 заради това продължавам да твърдя, че от "премиум" марките МБ се представят най-добре, а също така и че ремонта на "японките" навсякъде си е скъпо удоволствие (имам Авенсис и знам)
  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 БУМЕР КАМОР

    0 3 Отговор

    До коментар #143 от "JDM ":

    mi karai si ia shtom te kefi be pich no ne natrapvai na horata tozi meko kazano gaden avtomobil
  • 148 Цун Кай Туй

    1 2 Отговор

    До коментар #143 от "JDM ":

    Да се махаш оттук с тази СКАРА! Това не е кола , а подвижно средство за каляване на нерви .
  • 149 EMSKI

    1 1 Отговор
    Пожелавам на всеки от Вас да може някога да притежава автомобили...като първите три...нека да са трошляци ,според малоумните англичани!!!

    Коментиран от #161, #162

  • 150 ььььь

    1 3 Отговор
    До коментар #143 от " JDM ":
    кеф ти автоморга ,влиза там без проблем. хахаха
  • 151 safrane

    2 1 Отговор
    Ако нямаше по здрави от немските коли щяха да са най здравите
  • 152 1234

    9 1 Отговор

    До коментар #143 от "JDM ":

    Не се хаби. Повечето тук нямат идея какво е дошло в техните коли от ситроен. Никой не е длъжен да ги ограмотява.А през това време френските коли стават все повече и повече - факт.
  • 153 ККККО

    1 1 Отговор
    С удоволствие ама трябва яко да си пийна и хапна за материял.....а сега и разбирам защо все плюеш по АУДИ щот си имаш баварец...а а а аха а а. разбирам ти злобата ..... и ти сьчувствам.

    Коментиран от #156

  • 154 dockera

    1 1 Отговор
    макеее, това последното недоразумение как може да го сложат при такива автомобили :)

  • 155 Гост

    0 1 Отговор
    А така-а-а, до тук пипалата на AUTO BILD май не са достигнали...
  • 156 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #153 от "ККККО":

    sam nesi viarvash

    Коментиран от #157

  • 157 KKKKO

    0 0 Отговор

    До коментар #156 от "БУМЕР КАМОР":

    Ееее... така си по-спокоен бива. М/у другото имам и Ауди и Бмв за различни нужди...и си ги харесвам и двете...и ся какво правим. Защо трябва човек да си избира марка и да държи като гламав на нея ...няма лошо ама на цената да дразниш другите ...е това ме подразни.
  • 158 bez znachenie

    0 0 Отговор
    kolkoto e po nisak ideksa tolkova po rqdko se troshqt !!!!!!znaci si hvarlqm benca E290 na koito 3 godini nishto ne sam baral i si kupuvam sitroen :D

    Коментиран от #166

  • 159 W164

    0 0 Отговор
    http://www.darytravel.com/bus_programs/view.html?oid=229711 НЕЩО ДОСТА ИНТЕРЕСНО !!!!! :) :P
  • 160 Франсето

    2 0 Отговор
    Истината лъсна, братчетата ми. Немските "здрави" щайги с "евтина" поддръжка излязоха в челото на класацията. За всички дечица и такива с детски акъл с IQ не по-голямо от номера на обувките им да видят как хората оценяват Ауди, Бмв и Мерцедес. Най-хубавото е, че този списък е направен от хора, които се интересуват само от пари, а не от картинката на предната решетка на автомобила. Няма пристрастия, няма привърженици, няма противници има само пари!
    Аз карам Ситроен и за мен е много добре плебеите да продължават да се тъпчат в голфове, Бмв 3-ки и други такива емблематични модели и да поддържат другите марки с ниски цени.

    Коментиран от #180

  • 161 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 162 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #149 от "EMSKI":

    149 и бентлито не е за кофата :)
  • 163 дами и господа

    0 0 Отговор
    Първите 8 автомобила са мечта и то несбъдната за доста шофьори.
    От статията става ясно, че не тези първи 8 автомобила са ненадеждни, а шофьорите които ги управляват са ''ненадеждни'' , или по-скоро не могат да ''отговорят подобаващо'' на техническите възможности на самите автомобили.
  • 164 д-р Менгеле

    2 0 Отговор

    До коментар #108 от "БУМЕР КАМОР":

    Хахаха.... кажете: Ааааааааааааааааа. Как сте днес, добре ли се чувствате? Мисля си, че имате нужда от имплантиране на нов мозък. Какво ще кажете за кучешки? Поне ще бъдете полезен с нещо на обществото.
  • 165 Polaris

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "520 зендер":

    Да бееее.... в Британия е пълно с коли, които не са немски. Има много японски марки! Страшно много мазди и хонди се карат! А, че ги няма в класациите за дефекти е лесно обяснимо. Тези коли в момента са по челата в други класации. Тези за надеждност и качество.
  • 166 Рон

    0 0 Отговор

    До коментар #158 от "bez znachenie":

    смени масло, филтри и накладки поне...
  • 167 5867

    0 0 Отговор
    Тази класация е за най-скъп ремонт ,не за най-чуплива кола до колкото се разбира от статията. Заглавието май не е от тази статия?
  • 168 Айде де

    1 0 Отговор
    Каквито и класации да се пишат файда няма. Аз винаги бих предпочел немска кола пред каквато и да е друга аналогична кола. И то без особено замисляне. На някаква си Мазда 3 Сумата за поддръжка излиза около 700 поунда, а на Поршето е 847!!!!!
    Който иска да си кара Маздата, аз съм ЗА. Че на тая кьопава мазда диаметъра на гумата е колкото дисковата спирачка на Поршето. Абе статията май си е наистина бая малоумна. Като се каже - Кои са най чупливите коли се разбира - Кои са колите, които влизат най-често в сервиза. А вие тук сте описали, кои са най-скъпо поддържаните коли. И то според UK. Американската класация е малко по-различна.

    http://www.automedia.bg/gallery/car_270/model_0/photo_27345.html

    На Ауди А6 цената за поддръжка е 455 Паунда. А къде е А6, къде е Мазда 3, като поведение, като динамика, абе направо като кола. Айде няма нужда. Или пък Лексус ИС. Цената за поддръжка му е 503 паунда. Лексус е много по-малко кола от Ауди А6, но цената му е по-висока. Абе не е на добре.

    Не казвам, че колите са лоши. Аз харесвам много модели коли, модели а не марки, както японски, така и някои корейски, така и френски, така и много други. Примерно - Tpypta Supra, Subaro Impresa STI( в някои от тях се слагат английските двигатели Cosworth), харесвам Hyundai Coupe Tiburon и още много модели. Но пак казвам - определени модели. Но като ида в Авто къщата за кола (не казвам в магазин, че пари за нова нямам), винаги при аналогични модели ще избера немското.

    Коментиран от #170, #172

  • 169 abe, mani...

    1 1 Отговор
    на човек да му омръзне да чете коментарии на хора, които нито имат кола, нито имат книжка, нито знаят какво е това обслувжане и експлоатация на един автомобил....чули-недочули разни глупости от такива като тях. Имам един такъв съсед, има БМВ, всичките му пари и време отиват да обикаля автоморгите с други такива като него, само нещо им правят на бегачките, и после на светофара една Берлинго HDI, пълна банички и хлебчета го дръпне... такива хора пишат по-голяма част от коментарите тук.
  • 170 USA

    2 1 Отговор

    До коментар #168 от "Айде де":

    Кво и е различнио на американската.Че там редовнио японските коли са пред немските.Или че Ауди е сред най големите трошляци.
    Купувай си немско като искаш да плащаш.Не случайно от години на американския пазар Лексус продава повече и от Мерцедес и от БМВ и от Ауди.Не забравяй че Лексус го има само от 20 години и пак е успял да се докаже като по здрав от всякакви немски уж премиум бараки.Само Бай Ганю балкански още не го е разбрал , но това е нормално на българина реотана бавно му загрява.

    Коментиран от #173

  • 171 само на задна

    0 0 Отговор
    не знам за кви статистики става на въпрос но от това що съм чел и слушал до сега от сумати статии и предавания е че Хонда Порше Мазда са най-здравите от към двигатели ...
  • 172 Клаус

    0 0 Отговор

    До коментар #168 от "Айде де":

    Тссс, какви глупости говориш? Я се поинтересувай колко струва смяна на масло и накладки на кола от ранга на порше 996. Аз мога да спомена само сума от 3000евро за накладки за автомобил от подобен клас.

    Коментиран от #175

  • 173 Айде де

    1 1 Отговор

    До коментар #170 от "USA":

    И какво като продава повече от Мерцедес и БМВ и Ауди. За мен е много нормално да продават повече там. Те и Тойоти продават още повече, въпреки милионите отзовани коли. Факторите са много. Повечето Хамериканци даже сигурно и не подозират, че Лексус и Тойота са Японски коли. Те не че са и много японски техните де. Все пак те сиги правят, те си ги и карат, а печалбите къде се разпределят на Хамериканеца 'ич не му е зор. Географията също е много важна. Япония е на един к-р разстояние от Америка, а в началото на индустриялизацията това е оказало много за развитието на японското автомобилостроене. Много по-лесно е било да се закарат японските коли да Америка, отколкото Немските примерно. Много по-бързо японските автомобилостроители са се наместили на онзи пазар. Днес е по-лесно да се стигне до Америка, но е много трудно да се изместят Японските автомобилопроизводинели, защото те вече са здраво застъпили там. Но леко по леко се наблюдава тенденция за ръст на продажбите на Немските коли и в Хамерика. И това, че Лексус го имало само от 20 години, какво от това. Има го от много по-отдавна, но с името Тойота. Изведнъж се създава Лексус, който всъщност е една малко по-скъпа и обзаведена Тойота. Дори сега имат абсолютно едни и същи Тойота Ланд Круизер и Лексус ЛХ, но с различни емблеми.
    "Купувай си немско като искаш да плащаш". На теб да не е да са ти подарили някой Лексус, че не си го плащал? От статията става ясно за кое колко се плаща. В случая сравних Лексуса с Ауди А6. По-лалко кола, но с по-голям разход за ремонти. Пък ти обяснявай за кое се плащало и за кое не.

    То и Голф-а е много по-продавана кола от Лексус, даже има повече продадени костенурки от всички Лексуси взети заедно, но това не пречи на една камара хора да плюя. Ама какво ти обяснявам - все пак ти не си българин с бавен реотан. Въпреки, че и ти може би си отишъл на някоя студентска бригада до САЩ и като типичния бай Ганьо, както ти се изрази, си видял няколко Лексуса и край - сега ще ги хвалим под път и над път. Айде няма нужда.

    И другото, което е. Ние сме в Европейския съюз. Сега ние сме кажи речи едно цяло с държавите в евросъюза. Предпочитам да си дам парите за нещо, което е произведено в съюза. Да се стимулира европейската икономика и производство. Такова ми е мисленето. Така съм учил и така ги виждам аз нещата. Дори живот и здраве до година - две ще си купя от нашите български пикапчета. А ти като голям българин стимулирай, каквито искаш икономики, работи за чужди държави, купувай си японски коли и турски домати и т. н. Но какво ти обяснявам, такова мислене трудно може да се обясни на бай Ганьо, както ти се изразяваш.

  • 174 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #115 от "Меро":

    Меро,ти качвал ли си се някога във френска кола , за да говориш.
  • 175 Айде де

    0 0 Отговор

    До коментар #172 от "Клаус":

    Извинявам се - не съм се изразил правилно. Написал съм поддръжка, а то дефакто данните не са за поддръжка, а за застрахователни събития и са разходи за поправка. Поддръжката е едно, а разходите за поправка са друго, но е явно, че Поршето е малко по-скъпо от Мазда 3 за отремонтиране.
  • 176 ония на луната

    1 1 Отговор
    хххххххххххххаахаааахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахах!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 177 cobra121

    0 1 Отговор
    az imam alfa romeo i nqmam nikakvi problemi fiat ne haresvam no alfa e jelezna
  • 178 st-slav

    0 1 Отговор
    Да живеят Корейските автомобили, а дечицата да си карат немските трошляци:-)
  • 179 Байката

    1 0 Отговор
    От изброените по горе автомобили не се сещам да има някой с по- добра возия от ХМ-а. А е попаднал в тази класация , защото вече е стар модел и са му скъпи частите(оригиналните).
  • 180 sasa

    0 2 Отговор

    До коментар #160 от "Франсето":

    карай си френския трошляк и недей да драскаш глупости, тези немски коли които изброи изкарват много повече километри по нешите пътища и са по надеждни от твойта че.....йска талига
  • 181 W164

    0 0 Отговор
    http://www.darytravel.com/bus_programs/view.html?oid=229711 АВТОМОБИЛЕН САЛОН ЖЕНЕВА 2013
  • 182 0321

    0 0 Отговор
    Хайде стига вече сте я обсъждали тази глупава тема бе хора.....пълна тъпня .тя не си струва и на един ред да се обсъжда.....че сме българи българи сме ама има си лимит....малко лично самоуважение.
  • 183 ККККО

    1 0 Отговор
    Прав си е ....*0321*..... да ПРЕКЛЮЧВАМЕ.
  • 184 goge_to

    0 0 Отговор
    Е па друго си е на село да 'пра'иш тегели с мерджана... ха-ха-ха. "На гол тумбак чифте пищови", пак народа го е казал, ама сигурно градския 'дето се вози на "по-прости" колици!
  • 185 ККККО

    0 0 Отговор
    Приключихме темата бе брато....ти пак неразбрал
  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 188 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 189 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 Кирилизатора

    1 1 Отговор
    А там горе на върха е ВАГ-Груп!!!
  • 192 0321

    0 0 Отговор
    Така да бъде.....хайде ТИХО вече......
  • 193 0321

    0 1 Отговор
    КОЛЕГИ.... тази тема се изпя.... интересното им мина. От тук нататъка е простотия и изнервации. Надявам се и МОДЕРАТОРА ще се съгласи комерсиялната изгода просто не покрива помията която става...Мерси.
  • 194 Катерицата

    2 0 Отговор

    До коментар #90 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Това ли ти е критерия за автомобил - красота? Кола с красота не върви. То и Ланчия имат красиви коли , но не стават.

    Коментиран от #205

  • 195 Анонимов

    0 1 Отговор
    Аз съм доволен от всичките ми коли, с изключение на един мерцедес 190 преди години. Заради тази кола основно, мнението ми за марката е, че по чупещи се и скъпи за ремонт няма. Японска немска, френска все едно, най- важна е поддръжката. За това коя е по- добра можем да гледаме тестовете от тюв, аутобилд, ауто мотор унд спорт и др.

    Коментиран от #202, #203

  • 196 слави

    1 0 Отговор
    До коментар

    Абсолютно си прав. Преди години имах Ланчия и мога да кажа, че и Москвич не се поврежда толкова често. А частите много скъпи. Иначе имаше много добра визия. Но...само толкова.
  • 197 гошо

    1 2 Отговор
    Относно предният коментар за "Москвича" ,баща ми караше москвич 30 г. и закъса само един път -ангренажно зъбно колело. После си взе голф 3 около 12-13 годишен , то клапани ли не бяха , датчици ли май , че и комутатор абе страшно , говоря за закъсване. Аз карах имах фелиция , после астра същата работа. Сега карам едно ауди държи горе-долу. И все пак руските излизат излизат от завода втора употреба
  • 198 kibika

    2 0 Отговор
    Е ати тъпата и смешна статистика......

    Коментиран от #199

  • 199 Пенчо

    0 1 Отговор

    До коментар #198 от "kibika":

    По- скоро ти си такъв с необоснования си опит за критика.
  • 200 касини

    1 0 Отговор
    пълни глупости
  • 201 Prelude

    0 1 Отговор
    Във всеки един от изброените класове има и Японски автомобил, който обаче е в другия край на класацията. Причината горните модели да са тук, е не че "са изключително скъпи и сложни като конструкция", а че не ги е правил Японец.

    Коментиран от #206

  • 202 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #195 от "Анонимов":

    ili 190kata e bila na milion km ili lajesh
  • 203 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #195 от "Анонимов":

    ili 190kata e bila na milion km ili lajesh
  • 204 fil123

    1 0 Отговор
    tipi4no po na6enski kolata da e po hubava i po skapa ot na kom6iqta a 4e 6te zarejda6 po 5-10 leva tova ne se vijda napravo mi e sme6no kat gi gledam
  • 205 iiiiiii!!!!!!!!

    1 0 Отговор

    До коментар #194 от "Катерицата":

    Не , просто някой беше написал , че Ситроен правят грозни коли, за това го написах.
  • 206 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #201 от "Prelude":

    Това е истината колега
  • 207 баи ганио

    2 0 Отговор
    типично за българина все разбира от коли и жени ...караите старите ръждилки на европа и умуваите.,....
  • 208 триста итридесети

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Spewn1":

    най-стойностно
    да сложат една лада вътре в класацията, цена на шарнир - 1 паунд
  • 209 anonimen

    0 1 Отговор
    как маже порше 991 да е с толкова малка оценка пред ауди не не може да бъде
  • 210 Лудия

    1 0 Отговор
    Абе кви са тия глупости кво сте ги наслагали тея Бентлита и Поршета !! Те са там сигурно само заради цената на частите и на поправката. Боли го шмайзера обикновенния човек за на някой богаташ бентлито!!!
  • 211 snoop deville

    0 0 Отговор
    ами то ти пише извода преди да го установиш човеко....чети преди да гледаш картинките ;)
  • 212 Кънчо

    2 2 Отговор
    Защо Опелите ги няма тук. Имаме няколко служебни Зафири, е няма такава сбъркана кола. Това съединител, турбина не го броим за ремонт. Хвърчат едни хилядарки, не ти е работа. Хем колите са дървени, хем цените на частите им са като на класни автомобили.
  • 213 HA 3+

    2 0 Отговор

    До коментар #123 от "Хахаха":

    Ситроена най стар и пак е по-здрав от немските кочини.То немските май само до сервиза се карат.
  • 214 HA 3+

    3 0 Отговор

    До коментар #61 от "Катерицата":

    Спират го защото са измислили как колата да вози комфортно без хидроактивно окачване.Какво каза,че са измислили немските?Подобен тип окачване към има няма 40год.по-късно.
  • 215 Хонда

    4 0 Отговор
    Ейййй немчета и френските коли взеха да са по здрави,вземете си японска и стига сте се успокоявали че не е реална класацията,че манипулирана,че някой не е превел както трябва и други подобни.Аз където чета за най ненадежни автомобили все са немските ви нужници на първо място ама и те са манипулирани,само немец като прави такава класация и тогава сте радостни че са здрави боклуците където карате,отворете си очите по здраво от японец нема никога не е късно да хванеш правия път и да се ориентирате към японското дори и не толкова известна марка но бъдете сигурни че ще е по надежна от немския боклук.То Хитлер ако беше жив щеше да ги напрай на течен метал и да си запушвате дупките с тях пак е нещо ще е немско некачество
  • 216 Ситроен

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Ts@r":

    Пак ,коментари на изуст.В колко хидравлични ситроена от високия имклас си се качвал.Първо имат най-здравия дизел.За возията им мерцедес и бмвмогат само да се наведат и да се хванат за големите пръсти.Материалитеса им ако ме по-добри то еквивалентни на немските дървета от същия период.И хидравличното окачване е по-здраво и по-евтино за подръжка просто не става с чук и тесла като при голфовет.Но много пъти воден спор.Италианските колине стават.... А ти колко италиански си имал, ами не съм.Френските коли не стават, имал ли си френска ами не.Карам голф и искам А3 всичките са такива
  • 217 ГОСТ

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "no name":

    едното не пречи на другото
    тоест да се чупят
    и да са скъпи частите
    виж надеждните и не се занимаваи с глупости
  • 218 РХБ

    2 0 Отговор
    Не вярвам на тази тъпотия.
  • 219 Този

    1 0 Отговор
    Карай си москвича с малко тел в багажника и това е
  • 220 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Пешо":

    ...абе голфу на три морета бе)))
  • 221 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 222 АLFA Q4

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "optimista":

    ТО СЕ ВИЖДА ОТ СТАТИЯТА КОЕ Е ОТПАДЪКА
  • 223 Хейв

    0 0 Отговор
    Тази класация е много по-реалистична от тази на декра.