Last news in Fakti

4 Декември, 2012 09:52 111 121 126

Най-надеждните коли за последните 15 години

  • opel-
  • toyota-
  • suzuki-
  • mitsubishi-
  • warranty direct

Преди седмица ви представихме една интересна статистика, съставена от британската застрахователна компания Warranty Direct, която сключва и договори за удължена гаранция на автомобили. Тази компания публикува класация за най-некачествените модели от основаването си през 1997 година и сериозно разбуни духовете и у нас.

Именно поради тази причина сега решихме да ви покажем и останалата част от въпросното проучване на Warranty Direct, което подрежда най-надеждните коли за последните 15 години. Данните се базират на анализ на 450 модела автомобили, произведени не по-рано от 1997 година.

Интересното е, че специалистите отчитат не само количеството повреди по автомобилите, а и фактори като цена на ремонта и на резервните части. На база на тези данни е съставен индекс за надеждност. Колкото по-нисък е той, толкова дадената кола се доближава до идеалната.

За някои е логично, а за други не, но на практика първата тройка в тази своеобразна класация е заета изцяло от японски автомобили. Първото място е за Mitsubishi Lancer, производство 2005 - 2008 година. На втора и трета позиция са класирани Opel Agila, произвеждан от 2000 до 2008 година, и Suzuki Alto от периода 1997 - 2006 година.

За да поясним, ще кажем, че Opel/Vauxhall Agila, който гордо се окичва със сребърния медал, всъщност представлява леко преобразен Suzuki Wagon R+ и разполага и с малко по-различни двигатели от донора си. Именно поради тази причина специалистите определят първите три автомобила като японски.

Opel/Vauxhall Agila дори изпреварва лидера Mitsubishi Lancer по показателя за ремонтни разходи, но е класиран на втората позиция заради по-голямата вероятност от повреди, която в случая надвишава 3%. Ето и пълната статистика на Warranty Direct, която показва Най-надеждните коли за последните 15 години.

 
1. Mitsubishi Lancer (05-08)
2. Vauxhall Agila (00-08)
3. Suzuki Alto (97-06)
4. Toyota Aygo (05-)
5. Honda HR-V (98-06)
5. Volvo S40 (96-04)
7. Mazda MX-5 (05-)
8. Mercedes E-Klasse (06-)
8. Toyota Yaris (99-03)
10. Honda Jazz (01-08)


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Клаус

    22 25 Отговор
    Ееееееееее, пак тези японци!!! Където и да има някаква класация за надеждност и качество все японци.... Писна ми! 7 от 10!?!?!?

    Коментиран от #2, #50, #51

  • 2 Polaris

    28 4 Отговор

    До коментар #1 от "Клаус":

    8 от 10! Качественият опел е 99,99% японец. :)
  • 3 Ихааааа

    31 7 Отговор
    даааам, japan power е навсякъде, сега ще започнат едни коментариииии, ама истината боли, знам го
  • 4 анонимен

    29 6 Отговор
    Това за мерцедеса е съмнително... Но, ОК да се каже,че след 2006 са започнали да правят качествени Е класи е възможно и все пак съмнително. Немците в ауто мотор унд спорт не се изказват особено ласкаво за Е клас.
  • 5 Spewn1

    8 9 Отговор
    Всичко е относително, особено коя кола е по-здрава и надеждна.
  • 6 ??????

    13 14 Отговор
    volvo s40?????? .ати недоразумението.....

    Коментиран от #123

  • 7 Иван Радев

    15 2 Отговор
    Все пак е радост за очите ми да видя в японското море и едното ми Волво на пето място (макар моето да е комби версията).
    И изобщо не е недоразумение, както им се привижда на някои питанки…

    Коментиран от #112

  • 8 пр0 съм!

    14 46 Отговор
    пълни простотии,немското си е номер 1,и за нашите пътища определено.
  • 9 кик

    7 6 Отговор
    москви4 трабант къде са ?

    Коментиран от #114

  • 10 Дошо

    31 7 Отговор
    Има ли някой изненадан?За мен лично това не е никаква новина.Това е нещо, което просто се знае.Японците са номер едно!
  • 11 драйвър

    27 4 Отговор
    Интересно , че колкото е по-грозна една кола, толкова по-напред е в класацията ?! Иначе прави впечатление , че липсва любимия , най-добрия , еталона.... Голф или който и да е продукт на ВАГ !
  • 12 3333

    15 8 Отговор
    като казвате надеждно напишете изминат пробег и там резултатите ще са др

    Коментиран от #125

  • 13 БУМЕР КАМОР

    7 17 Отговор
    markite sa bmw lexus i mercedes

    Коментиран от #119

  • 14 БУМЕР КАМОР

    1 15 Отговор
    zasto v klasaciata gi nqma bmw i lexus

    Коментиран от #120

  • 15 Niko

    11 29 Отговор
    Смях. Както спомена 3333 забравят се изминалите километри. Пак доста относителна класацийка. Защо Мерцедес Е класа да е под съмнение? В повечето случаи тези автомобили идват с навъртени по 300 000 км и тепърва българинът се качва да я кара. Японските автомобили ще могат ли да издържат тези километри или техните миксери под капака ще са вече за основен ремонт? .......

    Коментиран от #17, #19, #28, #124

  • 16 nikito_blend

    21 10 Отговор
    Още едно доказателство че германците не могат да правят надеждни автомобили. Ама ние това си го знаем, но както винаги има заблудени.
  • 17 Станимир Христов

    41 7 Отговор

    До коментар #15 от "Niko":

    предлагамти ако искаш ела да видиш моя дърт дръгел-Субару Легаси 1998г на около 400 000 да видиш как работи, после погледни и други автомобили от марката които вероятно са на същите километри и тогава ми обяснявай "драги ми смехурко" как Японските миксери НЕ издържат по 300-500 000 км. И ДА вярно е "смях"както ти си писал с тази разлика че ТИ СИ за смях.

    Коментиран от #34, #77

  • 18 гост

    8 2 Отговор
    Има автомобили които не попадат в класацията заради цените на частите...но на практика са по-издръжливи от горе посочените, като Субару например !
  • 19 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "Niko":

    Чети приятел чети!Или просто не можеш да асимилираш прочетеното от теб че става въпрос за британска застрахователна компания!
  • 20 Голф

    14 3 Отговор
    Много кофти - Гоуфу го нема! Има ли нещо по-здраво от Гоуфу? Вероятно за него застраховката е безплатна, тъй като е "indestructible"!

    Коментиран от #25

  • 21 Неутрален

    8 2 Отговор
    Както се вижда от класацията повечето автомобили са малолитражки и е нормално предвид големината им да навъртяват по-малко километри и съответно по-малко да се амортизират! Естествено впечатление прави Мерцедес-ът, но мисля че това до някъде е нормално предвид факта, че предишната им Е-класа беше трагична и трябва по-някакъв начин да върнат доверието в марката, поне според мен де :)
  • 22 optimista

    6 14 Отговор
    ПО-ИЗМИСЛЕН СПИСЪК С КОЛИ НЕ СЪМ ВИЖДАЛ АМИ ЗАЩО МЕРЦЕДЕСА И ТО НЕ Ц КЛАС А Е КЛАС Е НА ПОЧТИ ПОСЛЕДНО МЯСТО МОЖЕ БИ СПИСЪКА Е ПРАВЕН ОТ НАКОЙ КОМПЛЕКСИРАН УМНИК ДЕТО КАРА ОПЕЛ ИЛИ ФОРД И МЕЧТАЕ ЗА МЕРЦЕДЕС
  • 23 Gad

    7 2 Отговор
    Това е една статитика, генерирана от компютъра, която няма как да не е вярна. Замислете се колко е лесно да си искараш една справка на база застраховани коли и изплатени суми.
  • 24 Пкйхяъас

    12 10 Отговор
    Всички класации, тестове и статистики са сбъркани!!! Не е възможно цял свят да казва, че японските автомобили са най- качествени!!! Това е глобална конспирация!!! Японците плащат на всички световни организации за да хвалят автомобилите им. Подли жълтурковци!!!!!
  • 25 Ramon Perez

    6 1 Отговор

    До коментар #20 от "Голф":

    Голф, не е ли немска кола? И не е ли на онези от vw???? Е тогава, как да го има на челните позиции на подобни класации?
  • 26 mf2

    22 4 Отговор
    Карайте си немските щайги, поддържайте им изкуствено цените високи и оставете на нас да се радваме на живота с японките!
  • 27 Румбо

    5 18 Отговор
    Класацията може и да е вярна за коли под 10г. ама нагоре-надали.Като ти поискат за някоя дребна част 500-600лв има да се чудиш защо си го взел тоя "японец".Иначе и аз харесвам "made in Japan" но кесийката друго казва....

    Коментиран от #29

  • 28 Гост

    32 3 Отговор

    До коментар #15 от "Niko":

    А японските автомобили, които идват тук сигурно 10 години ги държат в гаража без да ги изкарват а?Тия филми за немските машини бяха преди 15-20години когато се правеше сравнение с Лада и Москвич и се вадеха заключения, че от немското по-хубаво няма.В семейството ми е имало 5 германски ,,машини" на 3 от тях са им отваряни двигателите на 2 сменяни турбините и на една скоростната кутия, а всички бяха коли, след които хората се обръщаха.Сега имаме две японки, които се само карат.Аз лично забравих къде е сервиза.А германските машини душицата ми изваждаха.
  • 29 Павел

    23 0 Отговор

    До коментар #27 от "Румбо":

    Тук ми искаха 350лв за синхронизатор на 3-та скорост на РАВ4.
    Цяла скоростна кутия от e-bay - 890лв.После частите на японките били скъпи.Скъпи са ако ги купуваш от тукашните мошеници
  • 30 vw polo

    13 0 Отговор
    Ех, м... му стара. Може ли да си купиш БМВ или Мерцедес, да го режеш до изключвател, да го оставяш насредата на улицата /дори и напряко/ да пречи, та да те видят колко си "гоуем и веуик" и тия тъпи англичани да не го сложат барем на 2-ро място - минимум. Даже мойто Поло го нема - резил.
    Какви хора са тия бе . . .
  • 31 1234

    2 7 Отговор
    много разбирачи на мерцедес тук.Никога не сте се качвали на 10 годишен мерцедес ,а говорите.Търсе те това в търсачката и чете
    Гръцки Mercedes-Benz E270 CDI на милион километра
  • 32 1234

    1 5 Отговор
    много разбирачи на мерцедес тук.Никога не сте се качвали на 10 годишен мерцедес ,а говорите.Търсе те това в търсачката и чете
    Гръцки Mercedes-Benz E270 CDI на милион километра
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Niko

    2 4 Отговор

    До коментар #17 от "Станимир Христов":

    Всеки си има право на мнение и предпочитания .
  • 35 rraptor

    7 0 Отговор
    Quality controla e razvit kato firmena politika to4no v qponiq. Normalno tehnite da sa nai-zdravite... 60te godini ka4estvoto stava durjavna politika...
  • 36 rraptor

    4 4 Отговор
    No puk ot kum stil nikvi gi nqma! Qponska kola nikoga ne moje da me spe4eli taka kakto bi me spe4elil nemski, italianski ili amerikanski avtomobil... Prosto nikoga!!!
  • 37 Бай хой

    2 2 Отговор
    То пък това живот ли е.
  • 38 Gogo

    11 0 Отговор
    същия лансер , купен като нов от "Балкан Стар" и поддържан пак там - блокирал двигател на 29000 км , обяснението - "не си гледате маслото" - което беше пресечено като престоял на слънце маргарин и полупрозрачна течност , и оферта за нов ДВГ - за около 8 000 лв , после след мейли до Холандия и Япония - на следващия ден пристигна нов двигател специално за нас - пълни мошеници са тези дето не сменят маслата гаранционно , а само ги доливат и смесват и стават тези фалове , след като си я поддържаме извънгаранционно няма никакви оплаквания - 105 000 км , двигателят не се чува на тихи обороти
  • 39 Ckron

    11 2 Отговор
    За последните 22 години съм сменил над 15 коли, повечето от които немски. Не мога да кажа много лоши неща за немските машини, НО... ако говорим само и единствено за надежност са доста далеч от японските. Немска кола може да изкара без ремонт максимум 30-40000 км и то ако е нова. Дори всичко останало да е наред, в което се съмнявам то окачването и ще се разхлопа със сигурност за този пробег. Една от колите ми, с която не мога да се разделя е Хонда Прелюд - в перфектно състояние на 350000 км., на която единственото нещо, което не се води консуматив и е сменяно е ламбда сонда! Нито двигател, нито окачване, нито купе са мръднали- всичко си е така, както е излязло от завода!
  • 40 dfglkndfl

    1 4 Отговор
    Опел агила е с двигатели на опел и няма как да се каже , че е японски. Същият сузуки вагон ер е по-назад в класацията. Освен това разликите между отделните марки по години са пренебрежимо малки. Не си мислете , че става въпрос за в пъти по-рядко дефектиране на японските. Става въпрос за разлики от 2-3 до 5% повече дефекти от сто коли за година. Така ,че тук значението на сервизите и цена на ремонтите е от по-голямо значение. Като се прибави и ръждата на повечето японки и пазара се обяснява съвсем.
  • 41 алонсо

    15 1 Отговор
    Относно VOLVO S40 ако се поразровите ще разберете че това е Митцубиши Каризма ,правят се съвместно в Европа.А това че най-добрата кола е Японската няма смисъл изобщо да се обсъжда,това е факт.

    Коментиран от #62

  • 42 ожеа

    6 2 Отговор
    Да наистина един от петте мотора е на мицубиши. И нищо повече.

    Коментиран от #63

  • 43 ФауВе Фен

    5 1 Отговор
    Оххх, стига сте спорили относно разни статистики. Всеки си има предпочитания и "моето си е най-хубаво". Ако тръгна да изброявам предимства и недостатъци на автомобилите по държава на производство, няма да ми стигне цяла статия. А и какво има да коментирате, като на новите автомобили най-големият проблем е електрониката - а при всички марки тя е Маде ин Чайна...
  • 44 Volvo V40

    3 0 Отговор
    Карам V40 - и съм далеч от мисълта, че ще е в ТОП15, камо ли 5-то място. В сравнение с другите модели на марката от този период, може и да е най-здравото. Много хора ме питат скъпа ли е поддръжката, и се оказва, че те плащат дори ДВОЙНО за поддръжка на по-масови автомобили в този сегмент!!!
    От друга страна, ако не бяха българските майстори, дето ми слагаха ГАЗОВИЯ ИНЖЕКЦИОН, а после и смяна на съединител на 260 000, то другите проблеми са били от нормални до незначителни!
  • 45 hienata

    1 1 Отговор
    Аз ли съм не добре или четем различни сайтове

    The 10 Best & Worst Cars
    Top 10 BestBottom 10 Worst

    Position Make/Model Reliability Rating
    1 Kia Picanto 3.00
    2 Vauxhall Agila 5.00
    3 Honda HR-V 6.00
    4 Suzuki Alto 6.00
    5 Ford Fiesta 13.00
    6 Toyota Corolla 14.00
    7 Suzuki Ignis 15.00
    8 Volvo S40 16.00
    9 Honda Jazz 18.00
    10 Mazda 2 19.00

    Това е последната ОФИЦИАЛНА статистика. Всеки може да я види цялата.
  • 46 Volvo V40

    3 1 Отговор
    А това, че са с 60% съвместими детайли с Митсубиши каризма - дори е минус!
    Правени са в общ завод в Холандия, а не си е шведска сглобка! А това донякъде се отразява отрицателно и на ДВАТА модела, откъм качество на крайния продукт.
  • 47 Volvo V40

    3 0 Отговор
    Прочети пак статията, малко по-внимателно!
    Ти посочваш класацията за авариране, докато в тази в статията, се взема в предвид и разходите по автомобила!
  • 48 Jean Paul Belmondo

    3 1 Отговор
    Всяка подобна класация, в която липсва поне един модел на Субару, може да събуди само присмех и евентуално съчувствие, към претенциите за обективност и безпристрастност на авторите.
  • 49 Jean Paul Belmondo

    2 1 Отговор
    А и като изключим е-класата, джаза и с40 всички останали са и.а.ти и изродските автомобилчета.
  • 50 дфг

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Клаус":

    +1 за V40 тази кола не ми е било жал никога да я тормозя, карам я в Москва като товарно конче, не помня от кога съм свалил седалките и не съм ги вдигал... яко кляка от товаренье, но драпа понеже тук гуми с шипове НЕ са забранени! Аз съм с бензинка от 2004-та май казват,че двигателите им са на Рено. Ако не беше толкова ниска отпред щях до БГ да я карам ама с нашите пътища...
  • 51 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Клаус":

    1. Kia Picanto 3.00 £90.37
    2. Vauxhall Agila 5.00 £57.32
    3. Suzuki Alto 6.00 £96.20
    4. Honda HR-V 6.00 £213.62
    5. Ford Fiesta 13.00 £114.42
    6. Toyota Corolla 14.00 £206.31
    7. Suzuki Ignis 15.00 £167.81
    8. Volvo S40 16.00 £134.80
    9. Honda Jazz 18.00 £215.21
    10. Mazda 2 19.00 £114.61
    11. Ford S-Max 22.00 £255.64
    12. Mazda MX-5 22.00 £249.72
    13. Honda Civic 26.00 £282.36
    14. Toyota Yaris 28.00 £192.94
    15. Peugeot 207 30.00 £338.29
    16. Mitsubishi Space Star 30.00 £195.30
    17. Mazda 323 30.00 £186.99
    18. Ford Fusion 31.00 £162.36
    19. Mitsubishi Colt 31.00 £391.21
    20. Nissan Primera 31.00 £262.10
    21. Honda CR-V 31.00 £325.56
    22. Toyota Corolla Verso 32.00 £506.95
    23. Volkswagen Polo 32.00 £175.37
    24. Renault Clio 32.00 £167.00
    25. Volkswagen Lupo 33.00 £137.95
    26. Nissan Micra 33.00 £183.00
    27. Peugeot 106 33.00 £120.91
    28. Lexus IS 33.00 £503.02
    29. Suzuki Wagon R 34.00 £252.78
    30. Suzuki Jimny 34.00 £276.62
    31. Peugeot 206 CC 35.00 £191.59
    32. Subaru Legacy 36.00 £232.76
    33. Rover CityRover 36.00 £165.55
    34. Toyota Celica 36.00 £336.04
    35. Ford Puma 38.00 £203.15
    36. Citroen Saxo 38.00 £156.16
    37. Subaru Forester 40.00 £239.69
    38. Chrysler Crossfire 40.00 £288.25
    39. Toyota Prius 41.00 £229.41
    40. Volkswagen Eos 43.00 £199.52
    41. Citroen Berlingo Multispace 43.00 £171.09
    42. Ford Ka 43.00 £165.11
    43. Land Rover Freelander 44.00 £243.49
    44. Honda Accord 45.00 £478.13
    45. Nissan Almera 45.00 £256.42
    46. Mercedes-Benz B
  • 52 Shmeker

    2 0 Отговор
    Lancer го няма в топ 100 на Reliabilityindex. Не знам как си правят класациите.. ама са ми супер странни.
  • 53 жо

    2 1 Отговор
    Тая класация от статията. май е подредена от Дошо. Актуалната е на шмекера и разликите се виждатс невъоръжено око.
  • 54 hienata

    1 2 Отговор
    До коментар #52 от "Shmeker":

    И аз намерих същата класация и до колкото мога да чета това е актуалната. И на мен ми е интересно, че Mitsubishi Lancer (05-08) изобщо го няма сред първите 100, а и не би трябвало ,резервните му части са си доста солени, иначе може и да е здрава кола (не съм карал или подържал такава).
    Относно Опел Агила, не знам какво японско има в нея, мотор, скорости, предно окачване, кормилна система са като на Корса т.е. немски ,задното окаяване не съм го гледал,но не вярвам да е различно от Корса,така че не виждам нищо японско освен формата на купето.
  • 55 nikolay

    1 1 Отговор
    neznam samo osven honda niakoi drug ot tezi marki da pravi i samoleti, zashtoto tova veche e fact

    Коментиран от #75

  • 56 Петър

    5 0 Отговор
    Не вярвам Vauxhall да е надежден автомобил, но нямам никакви съмнения за останалите японски коли, най-вече Тойота и Хонда.
    Изобщо не ме очудва, че няма ни една немска кола, изооообщо! :)
  • 57 триста итридесети

    6 1 Отговор
    ей тез британци, още помнят хитлер
  • 58 гост

    4 0 Отговор

    Просто частите на Опела са много по-евтини. Все пак се произвежда в Англия.
  • 59 kkk

    4 0 Отговор
    Петрее, опела не е никакъв опел ами е сузуки вагон р. И в статията го пише и гоогле ще ти го каже за 2 секунди. Тук 80 % от хората си чешят езиците.
  • 60 Випаджийската лада още я няма

    4 3 Отговор
    Ами ладата къде е? Как не се е включил ония вип амг/бумер камор да я защити. Той трябва да е горд собсвеник на руската марка, при това със сопотско газово. ха-ха

    Коментиран от #69

  • 61 SUBARU IS TE BEST!!! <3

    7 2 Отговор
    поне субару да бяха сложили...
  • 62 Николай

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "алонсо":

    Mitsubishi Carisma и Volvo S40 са произвеждани на една линия в Борн, Холандия :) Европейски японец е каризмата - карам такава 1998 набор, има много глезотии, супер икономичен TD и най-важното - много здраво се държи по нашите пътища. Частите не са по-скъпи от на Форд примерно.Не вярвах, че стара кола няма да създава главоболия вече втора година - само наливаш и караш.
  • 63 алонсо

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "ожеа":

    ожеа чети по-внимателно волво с40 излиза с 5 бензинови и един дизелов мотор,един от бензиновите е на волво другите 4 са на митцубиши а дизела 1,9 е на рено който по-късно сменят с 2,0 хди на пежо.Шасито е на митцубиши каризма колите се правят в един и същи завод с различни емблеми.През първите две години от пускането имат множество дефекти които се отстраняват поетапно и въпреки че практически са едни и същи и се правят на едно и също място в колите на митсубиши каризма има много по-малко дефекти.Интересно не мислиш ли авер?
  • 64 Иво

    1 2 Отговор
    най надеждната кола е мерцедес ц 250 тд и изопщо ц 250 , нямат трошене ъ
  • 65 Гошо

    3 1 Отговор
    само кочини....
  • 66 бати батев

    0 3 Отговор
    по отвратителни коли от тези в класацията няма,освен дайхацу:)
  • 67 hienata

    2 1 Отговор
    До коментар #59 от "kkk"

    Ти продължавай да вярваш на статията,ама тука хората забелязват не една грешка в нея, а ти си вярвай, само не карай хората да ти вярват, защото който иска може да вдигне капака на която и да е Агила и да види 1,0 ЕКОТЕК 3 цил. на Опел 1,2 ЕКОТЕК 4,цил на Опел или 1,7 на Исузу други (на Сузуки) няма. В който и магазин за авточасти можеш да видиш някоя биелетка или шарнир или нещо от окачването на Агила и ще видиш на кутията,че е за Агила или Корса,а ти вярвай на статията.
  • 68 hienata

    2 14 Отговор
    В тази класация (първите 10) има автомобил който и аз бих го поставил на челно място Honda HR-V (98-06). Безкомпромисно здраво окачване и безпроблемен 1,6 мотор, според мен не е на първо място само заради цената на частите (все пак е Хонда). Има и един за който не съм сигурен,че трябва да е дори на 10 Honda Jazz (01-08). Самата кола е неоправдано скъпа,а резервните и части (интересно) са по-скъпи и то в пъти от тези на аналогични модели японски коли, а не е и толкова здрава (лично наблюдение).
  • 69 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #60 от "Випаджийската лада още я няма":

    pich moiata lada si e iskarala parite vec he i dori e kaparirana i sled kato chovekat koito e ucenil avtomobila po dostoinstvo ia zaplati shte q smenq s amg ama ti mi kaji s kakvo se duesh kato niamash sobstven avtomobil.
  • 70 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    bash za lada niama kakvo da kajesh.niama po zdrava kola ama ti niama ot kade da znaesh.vremeto kogate se karaha tia koli ti si bil s vlaka na more na palatka.
  • 71 БУМЕР КАМОР

    2 3 Отговор
    bmw i lada sa nomer 1
  • 72 ТРОШАЧА

    3 5 Отговор
    КАКВО ЗНАЕТЕ ВИЕ ОБРЕЧЕНИ ДУШИ С ЕЛЕМЕНТАРНИ ПОЗНАНИЯ И ПРОМИТИ МОЗЪЦИ ? КАКВА ПО-ДОБРА КОЛА В КОЯТО Е СЪЧЕТАНО ПЕРФЕКТНА ХОДОВА ЧАСТ УНИКАЛНО ЗДРАВ ДВИГАТЕЛ– БОКСЕР ЖЕЛЕЗНА СГЛОБКА И ЕЛЕКТРОНИКА БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКА ДОРИ И СЛЕД 15 ГОДИНИ + ПРОХОДИМОСТ БЕЗ ПОДЦЕНЯВАНЕ КОЯТО ЗАСРАМВА И ДОСТА ОТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ОФРОУД ЕВРО ,,ИЗДЕЛИЯ'' ! СИГУРНО ВЕЧЕ МИСЛИТЕ КОЕ Е ТОВА ТВОРЕНИЕ ... ОК ЩЕ ВИ КАЖА : - СУБАРУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ! ( споделям ЛИЧНИ и не само впечатления от СУБАРУ ФОРЕСТЪР ЛЕГАСИ АУТБЕК ИМПРЕЗА СВХ ДЖЪСТИ )

    Коментиран от #76, #121

  • 73 ТРОШАЧА

    3 2 Отговор
    СУБАРУ - АВТОМОБИЛ ЗА ЕКСТРЕМНИ КАРАЧИ И ИСТИНСКИ ФЕНОВЕ НА АВТОАВАНТЮРАТА БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКА И ЗАВИДНО ПОВЕДЕНИЕ НА ВСЯКАКЪВ ВИД НАСТИЛКА ИЛИ ПЪТ ИЗВЪН АСФАЛТА . МАГИСТРАЛИТЕ ОСТАВЯМЕ ЗА ХОРАТА КОИТО СЕ ЧУВСТВАТ ВЕЛИКИ НО САМО СЕ ЧУВСТВАТ ... ( мачкай врага за да те уважава !!!)

    Коментиран от #74

  • 74 ИСТИНАТА

    6 6 Отговор

    До коментар #73 от "ТРОШАЧА ":

    Освен всички суперлативи които изсипа за Субару не си споменал за разходът на гориво при боксеровите двигатели,поддръжката на 2 моста (отпред и отзад) както и за "впечатляващото" ускорение на двигател 2.5 примерно с 156 коня.Всяка пиклива вектра,тойота,пежо или нещо от сорта ще те изкривява и на късо и на дълго,за фирми като БМВ , Мерцедес и Ауди няма да говоря.Така,че айде да не коментираме здравината само,защото частите на тия коли са убийствено скъпи,както на всички останали жълти коли....и преди да ме наредиш по някой смешен начин ще ти кажа,че карах S клас W140 а сега съм с БМВ 7-ца и излиза доста по евтино от която и да е японска тояга.
  • 75 офофоф

    2 9 Отговор

    До коментар #55 от "nikolay":

    БМВ са правели танкове и самолети през 2-рата световна,Хонда още тогава не е била замислена като марка Search Google.com....

    Коментиран от #83

  • 76 Име:

    5 0 Отговор

    До коментар #72 от "ТРОШАЧА ":

    Недей бе не им го казвай. Нека си карат кфото им е кеф. Субару си е само за посветените. Не ги отваряй!!! (Пази Боже, сляпо да прогледа)

    Коментиран от #81

  • 77 Име:

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "Станимир Христов":

    Цените на частите за СУБАРУ са наистина извънземно високи. Но това изобщо не ме бърка, тъй като освен консумативи, никога не съм си купувал каквато и да било част... Все пак Fuji Heavy Industries Ltd.

    Коментиран от #101

  • 78 vesoldo

    3 2 Отговор
    Винаги в тези коментари си проличава как българинът е много компетентен по всичко и колко много разбира от автомобили и в същото време колко е неграмотен, .аси!
  • 79 blatimir

    2 0 Отговор
    Във вашето село май никой няма Субару.
  • 80 Дядо поп

    6 1 Отговор
    Българина разбира от всичко ,но най много от коли политика и футбол.Затова сме на този хал.Всеки си мисли,че като е чувал за четирите такта на двигателя и като знае как се сменят свещи и накладки,вече е специалист по автомобилите.Коментари по такава тема може да прави само човек който е карал всякакви коли и то не по 2-3 дни.Повечето от вас дори нямат и коли или поне нямат истински коли а всеки пише ли пише коментари.
  • 81 Янко

    0 5 Отговор

    До коментар #76 от "Име:":

    Ми като цената на чстите не те бълка явно си богат.Тогава вземи и си купи една истинска кола а не това лигаво Субару!
  • 82 thщк

    4 0 Отговор
    Rank Make and Model
    Reliability Index
    Reliability Index
    1. Honda
    Reliability Index
    30.75
    2. Suzuki
    Reliability Index
    37.67
    3. Toyota
    Reliability Index
    53.27
    4. Ford
    Reliability Index
    53.64
    5. Kia
    Reliability Index
    59.75
    6. Mazda
    Reliability Index
    63.50
    7. Mitsubishi
    Reliability Index
    63.67
    8. Subaru
    Reliability Index
    66.25
    9. Smart
    Reliability Index
    68.00
    10. Daewoo
    Reliability Index
    69.50
  • 83 Дошо

    12 0 Отговор

    До коментар #75 от "офофоф":

    Е й?Ама сега HONDA произвежда самолети.А БМВ са правели само двигатели не цели самолети.И на всичко отгоре са били отхвърлени заради това, че лесно са прегрявали и в крайна сметка Месершмит са били с двигател Мерцедес.Онзи ден Хонда показа хибрид с разхосд 2,05/100км и мощност 196к.с като БМВ направи такова нещо тогава се обяснявай.
    А като отвори тема за самолети - HONDA JET спечели награда за най-добър летателен апарат в класа си.
    Никога ама никога не споменавайте БМВ редом с HONDA - магаре и космос

    Коментиран от #85, #89

  • 84 rbrr

    6 1 Отговор
    Уместно е да се добави , че големите коли с много екстри закономерно са назад в класациите за надеждност. Японците просто правят по-малко такива коли и е редно това да ги тласка по напред. Така , че никога не сравнявайте хонда с бмв по надеждност и никога не сравнявайте бмв и хонда по комфорт и удоволствие от шофирането .

    Коментиран от #93

  • 85 Клаус

    4 2 Отговор

    До коментар #83 от "Дошо":

    Месершмит, първоначално е с двигател на мерцедес. Поради факта, че мерцедес, не могат да правят двигатели (нито автомобили) немците сменят мотора с такъв на Юнкер. Този двигател, обаче също е немски, т.е. боклук, и това налага връщане на стария, вече "уж подобрен двигател" на мерцедес. Бмв се мъчат да правят реактивни двигатели, обаче докато го направят войната е към края си и не оказва съществено влияние върху хода и. Като цяло този самолет е много тромав и слабо маневрен. При офанзивата на немците в Полша, старите полски изтребители са се подигравали с месершмитите.

    Коментиран от #86

  • 86 Дошо

    4 0 Отговор

    До коментар #85 от "Клаус":

    Хм колега значи тия от Дискавъри и Нешънъл джиографик много завъртяни версии разказват, защото пък именно за Месершмит 262, който вече е с реактивните двигатели даваха, че е побърквал витловите, но понеже бил произведен в много малко бройки не е имал влияние във войната.
  • 87 Клаус

    3 0 Отговор
    Месершмит 262 е добър самолет, но идва твърде късно за да помогне на немчугите.
  • 88 optimista

    4 7 Отговор
    КАРАЙТЕ СИ ЯПОНКИТЕ С ЗДРАВЕ АЗ ПОНЕЖЕ СЪМ БАЛАМА СИ КАРАМ 600 SEL W140 А ВИЕ СИ БЪДЕТЕ ТАРИКАТИ

    Коментиран от #90

  • 89 Янко

    5 8 Отговор

    До коментар #83 от "Дошо":

    Дошо? Хонда правят хубави мотоциклети,но никога не са имали хубави коли.Хубавите коли си имат име и то е МЕРЦЕДЕС. Запомни го това име веднаж за винаги.Умните и богати хора карат Мерцедес а другите каквото докопат.

    Коментиран от #91, #92

  • 90 Ramon Perez

    3 2 Отговор

    До коментар #88 от "optimista":

    Падаш си по ретро автомобилите, а?
  • 91 БРАВО

    0 5 Отговор

    До коментар #89 от "Янко":

    Дошо не иска да слуша, и аз му казвам, че немците са извънземна раса и каквото направят е извънземно. Това, което казват простите земляни, няма значение." Когато немците говорят земляните мълчат" има една поговорка, междугалактическа. След такива аргументи, като нашите, едва ли ще има някой който да се съмнява е немската мощ

    Коментиран от #109

  • 92 Янко Президент!

    4 1 Отговор

    До коментар #89 от "Янко":

    Янко е авторитет. Думите му, макар и плод на обременен мозък, имат резон. Мерцедес са правили коли и пак ще правят, някой ден....

    Коментиран от #98

  • 93 пробвал

    8 1 Отговор

    До коментар #84 от "rbrr":

    Ти не си карал Хонда след 2005 та за това говориш глупости.
    Ако видиш пък Лексус който е не по малко луксозен от БМВ колко е напред с качеството съвсем ще се изненадаш.
    Времената много се промениха немците отдавна са зле с качеството и само стара слава още ги държи но не се знае колко време.
  • 94 Хитлер

    7 1 Отговор
    Германците са царе в търговията. Коронния номер е да опаковат един обикновен китайски боклук в луксозна опаковка, на която да пише Germany на няколко места и да завишат цената поне 3 пъти.
    Аз одавна не варвам в германското качество. Не само за автомобилите, но и за стоките на Wurth,Conrad,TCM,Medion и други измислици. Успешно се поддържа мита за немското качество, а теса си изнесли всичко в Китай.
    За колите не е по-различно. Печели се основно от сервиз и резервни части, а иначе си иамат ауто билд и др. да ги хвали колко са по-добри от другите и да поддържа мита за качеството.
  • 95 wulkan

    4 2 Отговор
    Но това е английска класация. В немската например Агила няма да попадне никога. В Америка пък не са чували за нея. Класации всякакви. Що спорите не ми е ясно. Е, ако е за спорта - може.
  • 96 Слави Йорданов

    2 2 Отговор
    Защо спорите за една глупава статистика, която няма нищо общо с реалността? Тая статистика е колко надеждни са горепосочените автмобили за застрахователя, или иначе казано- му струват най-малко пари.
  • 97 Цялата истина

    3 3 Отговор
    Какво се карате ,кой каквото има и може да поддържа ,това да кара.На 2-ро място Vauxhall Agila ,айде няма нужда .Чиста стъкмистика.

    Коментиран от #105

  • 98 Янко

    5 6 Отговор

    До коментар #92 от "Янко Президент!":

    Ха ха ха! След като от Мерцедес са правили добри коли в продължение на 100 години все ще съумеят да правят добри коли още поне 100 колкото и да не им харесва на някой хора.Мерцедес е кола за богати и достойни уважаващи себе си хора.А другите карат Гоуф.Нищо лично разбира се .Просто това е живота.
  • 99 prizrak

    5 0 Отговор
    Пак се изказаха "светилата" на автомобилостроенето.........само дето забравиха че американския пазар е най-големия и следователно там конкуренцията между марките е най ожесточена........което пък води до по високи изисквания за качество и възможно най ниски цени. Който иска да влезе в сайта на Шевролет , Форд , Крайслер или Буик и да разгледа цените.После да сравни интериора , екстрите и начина на плащане спрямо същия клас автомобил в Европа.Ето така може да се разбере коя марка е по добра.В Европа ни крадат ежедневно както със застраховките и данъците , така и със гаранционното обслужване на автомобила.
  • 100 wulkan

    5 0 Отговор
    Не бях се зачел по-надолу, но като видях, че се говори за Месершмит се зарадвах много, поради това че се намират хора, които четат и се интересуват. Поздравления!!! Тъкмо повод да спомена, че инжекциона като начин за хранене на двигателя за първи път е измислен именно от немските инженери и именно за Месершмит-Ме 109, което им е давало предимство при въздушните схватки, особено в началото на ВСВ. При лупингите тези самолети, които не са имали инжекцион им е прекъсвал двигателя, което при самолетите води и до друга опасност - от падане.
  • 101 EMSKI

    3 2 Отговор

    До коментар #77 от "Име:":

    Няма технология,която да не дава дефекти,ако си купил Субарото ново-да,ще си го каркаш със здраве 150 000 км.Но след тия километри ще започнеш да сменяш основни компоненти по автомобила,които са безумно скъпи. Точно това получаваме тук в България като "втора ръка". Тук се говори за новозакупени автомобили,но пак не е правилно,защото много малък процент си купуват луксозен клас автомобил,докато почти 90% си купуват автомобили до 30 000 лв.

    Коментиран от #107, #110

  • 102 bosshoss

    2 6 Отговор
    х5 му е майката здрав за българските пътища,4х4,голямо комби за всичко става.

    Коментиран от #106

  • 103 asdasd

    2 0 Отговор
    i eto bmw go nqma est taka i trqbva 6toto seki balg. si misli 4e bmw e nai dobroto est 4e qponskoto e nai zdravo
  • 104 SAFRANE

    3 0 Отговор
    До всички фенове на мерцедес набирам средства за закупуване на Май ибах . Като гледам че всички сте барота даите ми 500 хилки да си го купя и 200хилки за каско и консумативи
  • 105 Ramon Perez

    3 0 Отговор

    До коментар #97 от "Цялата истина":

    Дай някакви аргументи. Защо японският опел да не е добър? Там немеца само емблемата е сложил.

    Коментиран от #108

  • 106 Пкйхяъас

    3 0 Отговор

    До коментар #102 от "bosshoss":

    :) Ти, като комик ли си изкарваш хляба?
    А не е ли по- добре един БТР по поръчка, с джакузи, салон от чинчилова кожа, 1- 2 едрогърди хавайки....? Двигателят му да е реактивен от ф-22 и да има криле за да може да хвърка над трафика!?
    Колко хора в БГ, могат да си позволят да купят, или да поддържат този дефектен по начало, лаком псевдо джип?
  • 107 Дошо

    3 0 Отговор

    До коментар #101 от "EMSKI":

    А па ти?Сигурен ли си? Хонда са произвели 15000000 Витек системи и НИТО ЕДНА НЕ Е ДАЛА ДЕФЕКТ!
  • 108 Цялата истина

    2 0 Отговор

    До коментар #105 от "Ramon Perez":

    В Англия,няма как английския опел да не е на 2 място.Все пак са има ли малко срам да не го пишат на 1-во.Всеки разполага с някакви пари и се простира според възможностите.Оная кола счупена .Другата счупена.А по улиците се движат всякакви.И аз искам ламборджини ,ама няма.Половината от този форум ,да не кажа и повечето са си купили по някой дръгел и сега,вижте ме ,аз съм най-големия тарикат.Взел съм най-здравия .А другите са балъци.Както казват руснаците"Руските джуджета най-големите джуджета""Руските болни,ной-здравите болни"Та койкаквото има на джеб,тва да взима.За втората употреба е правилото-повече късмет.Па око ще да е и този опел.
  • 109 алонсо

    4 2 Отговор

    До коментар #91 от "БРАВО":

    Да бе за това извънземните им се обадиха и им казаха да почват да слагат двигатели на РЕНО,да е.а и Мерцедеса щот са много хубави за това сами се предадоха и сега РЕНО под капака.
  • 110 алонсо

    3 2 Отговор

    До коментар #101 от "EMSKI":

    Много си смешен бе емски 150 000 км са нищо за която и да е кола,приятел си купи хонда акорд 2,0 бенц автомат от магазина ,за 6 години 250 000км и нищо не е барал,няма такъв мерцедес или бмв да направи нещо подобно на 15 000 км са в бокса абонирани...
  • 111 алонсо

    1 0 Отговор
    http://fakti.bg/avto/53311-sledvashtiat-mercedes-benz-c-klasse-shte-se-oborudva-i-s-dvigateli-ot-renault?fb_action_ids=3872504899843&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366
    ай четете и после коментирайте
  • 112 адаша

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Иван Радев":

    Ми то волвото не беше ли технически близнак с мицубиши каризма?
  • 113 Брях

    2 1 Отговор
    Класирайте най после една българска кола нали сме най умните на планетата.Японците ги сложете по назад.
  • 114 Empty

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "кик":

    На първо и второ място, но.... в класацията преди 97 година. 😂😂😂
    Според мен класацията е обективна, то , че на бай Ганьо не му допада няма никакво значение.
  • 115 Ввв

    5 1 Отговор
    Не говорете глупости за немските самолети,те са едни от най-добрите!!!Чакай бе,то темата беше за коли....само японско,а до пича,който карал седма серия и му било по-евтино от това да издържа японски автомобил,да спре белото!!!
  • 116 Гостенче

    0 0 Отговор
    Кажете нещо за шаран 2.0
  • 117 Rado

    1 0 Отговор
    Mitsubishi е пак номер1. Нормално.
  • 118 Dfg

    1 0 Отговор
    От 7 г.нз.дали е скъпа подръжката на Нисан понеже не съм ходел в сервиз
  • 119 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 120 бла бла

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "БУМЕР КАМОР":

    защото не можеш да пишеш като хората
  • 121 Кало

    0 2 Отговор

    До коментар #72 от "ТРОШАЧА ":

    Ко си ги захвалил нали на 10 години и са на тор по точно няма ги
  • 122 Гост

    2 0 Отговор
    Най надеждния мотор преди 97-ма и за всички времена е om602 на мерцедес-бенц!!!
  • 123 Въпрос

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "??????":

    Какво му има на волвото питам какви проблеми има ?
  • 124 Миро

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Niko":

    Мазда Примаси, дизел 90к.с. 2000г. Купена веднага след като е внесена, на 155К км(реално на над 350К защото под седалкатаимаше визитник-класьор с над 250 визитки на хотели в Австрия). За 5 години и навъртяни малко над 100К км. единствения проблем беше повреда в управлението на горивната помпа, отстранен срещу 100лв. Жилетки, масла и филтри са ясни...
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 никси

    1 0 Отговор
    наи надеждни са 124ка и 190тка от последните модели , защото имат здравина , качество и класика , аиде сега ме плюваите , да не кажа и още някои други автомобили преди 2000 година , аиде сьс здраве