Volkswagen ще трябва да поправи проблем с кората на двигателя при своите най-наточени модели – Golf R и Golf GTI. Проблемът засяга единствено тези модели оборудвани с 2.0-литровият бензинов мотор на марката, а проблемът с кората може да се появи при по-агресивно шофиране, рязко ускорение или остри завои, именно неща за които са предвидени и двата модела.
Проблемът е известен на Volkswagen още от септември месец миналата година, когато е получен доклад за пожар в двигателния отсек на Golf с такъв двигател, причинен именно от откачена кора на двигателя. През следващите месеци в периода октомври 2021 година и януари 2022 година от германската компания са сформирали екип, който да проучи този и още няколко подобни инцидента и да намери проблема.
Сервизната акция ще стартира през месец май и по-конкретно на 13 май, когато собствениците ще получат официално писмо за подмяна на кората на двигателя на своя автомобил. От Volkswagen вече са спрели да произвеждат автомобили с тази част и изчакват доставката на нови подобрени компоненти.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Феномен Д
12:05 27.03.2022
2 Алоооо а Купра
Коментиран от #5
12:12 27.03.2022
3 Б А Й Х @ Й ‼️
12:18 27.03.2022
4 jap
Коментиран от #10
12:43 27.03.2022
5 Съвет
До коментар #2 от "Алоооо а Купра":
По добре го махни.Освен,че е грозен пречи и за по доброто охлаждане.12:45 27.03.2022
6 Никога повече немско
Коментиран от #12
13:02 27.03.2022
7 Механик
Викам си че е за да предпазва двигателя от запрашаване и измокряне- махам кората а под нея прах, шума, мухи и всичко това по някога много влажно от конденза който се образува особено зимно време докато загрее двигателя.
Питам други разбирачи, и те не могат да ми отговорят.
Та ако някой знае за какво служи въпросната кора, моля да ми разясни, та да знам най-после и аз.
Коментиран от #9, #11
13:30 27.03.2022
8 expert
13:52 27.03.2022
9 Qwerty
До коментар #7 от "Механик":
Изгубен живот, както беше във вица с момчетата😊 Започни с аеродинамиката, звука от двигателя, а за другото Гугъл!15:15 27.03.2022
10 Qwerty
До коментар #4 от "jap":
Това е така, горе долу по 0.6 до 0.7 на 10 000 километра! Не е драма, при цена 60 лева за литър!Поне го пишат, не се крият! А, и май са единствените които ползват 0/20 за бензина, аз други не съм чувал… Виж, ако на някой му тежи разхода на масло, да кара колело, защото няма кола соято да не го прави! Въпреки форумните приказки! Защото, TSI то обича високите обороти, там му е силата! Харчи масло (спорен някои), но пък върви сериозно, докато го харчи! Много други, дори японски, пак харчат, ама не вървят грам! Та, не е такава драма!
15:25 27.03.2022
11 Гост
До коментар #7 от "Механик":
Твоят път е дълъг, но има лаици, които не знаят за какво служат десетките маркучета, кабелчета, тръбички и т.н. , но все пак трябва да извършат основни дейности, като наливане на вода за чистачките, проверка на нивото на спирачна течност и масло. Капакът покрива всичко, което не трябва да се пипа или има риск да те нарани, докато работи двигателя. Така е много по еднозначно къде какво да правиш без риск да се нараниш. С даунасайзингът, двигателите работят на по-високи обороти и капакът действа като заглушител до известна степен.10:14 28.03.2022
12 А ни думай
До коментар #6 от "Никога повече немско":
Че то на неудачите и ладите няма ....11:40 28.03.2022