Last news in Fakti

27 Март, 2022 12:00 3 332 12

Volkswagen изпраща най-наточените „голфове“ в сервиза заради проблем с кората на двигателя

  • volkswagen-
  • vw-
  • golf-
  • golf r-
  • golf gti

При определени модели е възможно тя да се откачи

Volkswagen изпраща най-наточените „голфове“ в сервиза заради проблем с кората на двигателя - 1

Volkswagen ще трябва да поправи проблем с кората на двигателя при своите най-наточени модели – Golf R и Golf GTI. Проблемът засяга единствено тези модели оборудвани с 2.0-литровият бензинов мотор на марката, а проблемът с кората може да се появи при по-агресивно шофиране, рязко ускорение или остри завои, именно неща за които са предвидени и двата модела.

Volkswagen изпраща най-наточените „голфове“ в сервиза заради проблем с кората на двигателя

Проблемът е известен на Volkswagen още от септември месец миналата година, когато е получен доклад за пожар в двигателния отсек на Golf с такъв двигател, причинен именно от откачена кора на двигателя. През следващите месеци в периода октомври 2021 година и януари 2022 година от германската компания са сформирали екип, който да проучи този и още няколко подобни инцидента и да намери проблема.

Volkswagen изпраща най-наточените „голфове“ в сервиза заради проблем с кората на двигателя

Сервизната акция ще стартира през месец май и по-конкретно на 13 май, когато собствениците ще получат официално писмо за подмяна на кората на двигателя на своя автомобил. От Volkswagen вече са спрели да произвеждат автомобили с тази част и изчакват доставката на нови подобрени компоненти.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Феномен Д

    13 3 Отговор
    Нормално
  • 2 Алоооо а Купра

    6 0 Отговор
    Ало имам Купра Форментор и е със същия мотор и капак но на 310кс.Не трябва ли и нашите капаци да замените????????

    Коментиран от #5

  • 3 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 0 Отговор
    Проблемът не засяга тези с 0.9 литра трицилиндрови моторчета‼️ При тях проблемът е друг 😉😉😉
  • 4 jap

    24 3 Отговор
    Истинския проблем на VW е под кората но в ръководствата за употреба са написали,че 1-1.5л масло на 1000км е в реда на нещата.

    Коментиран от #10

  • 5 Съвет

    12 0 Отговор

    До коментар #2 от "Алоооо а Купра":

    По добре го махни.Освен,че е грозен пречи и за по доброто охлаждане.
  • 6 Никога повече немско

    12 2 Отговор
    Аз винаги изхвърлям тези кори от всичките си коли…

    Коментиран от #12

  • 7 Механик

    11 2 Отговор
    Почти целият ми трудов път е в това да се завирам в автомобилите. За тоя не малък път, нито веднъж не успях да си обясня за какво служи "кората на двигателя".
    Викам си че е за да предпазва двигателя от запрашаване и измокряне- махам кората а под нея прах, шума, мухи и всичко това по някога много влажно от конденза който се образува особено зимно време докато загрее двигателя.
    Питам други разбирачи, и те не могат да ми отговорят.
    Та ако някой знае за какво служи въпросната кора, моля да ми разясни, та да знам най-после и аз.

    Коментиран от #9, #11

  • 8 expert

    12 1 Отговор
    Уф, тези са такъв смях!
  • 9 Qwerty

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Изгубен живот, както беше във вица с момчетата😊 Започни с аеродинамиката, звука от двигателя, а за другото Гугъл!
  • 10 Qwerty

    6 8 Отговор

    До коментар #4 от "jap":

    Това е така, горе долу по 0.6 до 0.7 на 10 000 километра! Не е драма, при цена 60 лева за литър!
    Поне го пишат, не се крият! А, и май са единствените които ползват 0/20 за бензина, аз други не съм чувал… Виж, ако на някой му тежи разхода на масло, да кара колело, защото няма кола соято да не го прави! Въпреки форумните приказки! Защото, TSI то обича високите обороти, там му е силата! Харчи масло (спорен някои), но пък върви сериозно, докато го харчи! Много други, дори японски, пак харчат, ама не вървят грам! Та, не е такава драма!
  • 11 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Механик":

    Твоят път е дълъг, но има лаици, които не знаят за какво служат десетките маркучета, кабелчета, тръбички и т.н. , но все пак трябва да извършат основни дейности, като наливане на вода за чистачките, проверка на нивото на спирачна течност и масло. Капакът покрива всичко, което не трябва да се пипа или има риск да те нарани, докато работи двигателя. Така е много по еднозначно къде какво да правиш без риск да се нараниш. С даунасайзингът, двигателите работят на по-високи обороти и капакът действа като заглушител до известна степен.
  • 12 А ни думай

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Никога повече немско":

    Че то на неудачите и ладите няма ....