Last news in Fakti

20 Юли, 2013 10:13 16 419 10

248 км/ч. с Skoda Octavia RS

  • skoda-
  • octavia-
  • rs
Чехите определят своя нов продукт Skoda Octavia RS като едновременно състезателен и практичен компактен спортен автомобил. Още един интересен факт е, че това е най-бързата Octavia произвеждана за цялата история на марката.
 
С новата Octavia RS, клиентите могат да избират между двулитров бензинов двигател с мощност 162 кВт (220 к.с.) и двулитров дизелов агрегат с мощ 135 кВт (184 к.с.). В сравнение с второто поколение на Skoda Octavia RS, новите двигатели разполагат с до 10% по-голяма мощност, като в същото време са с почти 20% по-икономични.
 
Старт-стоп системата и системата за регенериране на спирачна енергия са стандартни функции. И двата двигателя се предлагат с шестстепенни скоростни кутии, като клиентите могат да избират между механична трансмисия или с DSG скоростна кутия с два съединителя.
С бензиновия двигател 2.0 TSI (220 к.с.) новата Octavia RS ускорява от 0 до 100 км/ч за 6.8 секунди, което прави новото поколение с шестстепенна трансмисия с до 0.4 секунди по-бързо в сравнение със своя предшественик. С максимална скорост от 248 км/ч, новият модел изпреварва второто поколение Octavia RS с цели 6 км/час.
 
Въпреки значително подобрената си работа, новият бензинов двигател с ръчна скоростна кутия е с 1.3 л/100 км по-икономичен в сравнение със своя предшественик. Комбинираният разход на гориво е 6,2 л/100 км.
 
Дизеловият двигател на новата Octavia RS ускорява от 0 до 100 км / ч за 8.1 секунди и достига максимална скорост от 232 км/ч. Моделът с ръчна шестстепенна трансмисия може да се похвали с комбиниран разход на гориво от 4.6 л/100 км, като отделя 119 грама CO2 на километър.
Що се отнася до окачването, то е спортно и е стандартно оборудване за новата Octavia RS. Освен това просвета е с 15 мм по-нисък, отколкото при стандартната Octavia. Предно окачване e тип McPherson с долни триъгълни носачи и осигурява прецизно кормилно управление. Задният мост се характеризира с новоразработеното многораменно окачване.
 
Още от нововъведенията включват XDS електронна блокировка на диференциала, която е част от ESC-електронната стабилизираща програма. Тя подобрява сцеплението на колелата и намалява риска от недозавиване в бързи завои. Благодарение на XDS системата, поведението на автомобила в завой е по-спортно, по-бързо и прецизно.
 
Кормилно управление с променливи характеристики пък позволява на водача да прилага по-малки корекции на волана за постигане на желания радиус на завой. Екстериорът се отличава с различна радиаторна решетка, предни въздуховоди със структура тип „медена пита”, нова предна броня и фарове за мъгла в дизайна RS, както и стандартни Би-ксенонови фарове с интегрирани LED диодни светлини. 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Tsvetoslav Penchev

    3 1 Отговор
    Супер! А дали ще се предлага 4х4?

    Коментиран от #4

  • 2 Ивайло Иванов

    3 1 Отговор
    Изглежда доста добре. Седанът отзад малко напомня за Audi A6 C6, а комбито за Audi A4 B6 комби, ама те нали са си все във VAG групата... така че нищо чудно.
  • 3 Иво Йотов

    4 1 Отговор
    На мен лично ми харесва,доста приличен автомобил ! Браво !
  • 4 аноним

    0 8 Отговор

    До коментар #1 от "Tsvetoslav Penchev":

    4Х4 и сега има - Скаут.........
    но колкото се купува Скаут , толкова ще се купувa и RS

    Шкода са с имидж на соц возила с претенции и цени за истински автомобили

    Направи си експеримент - гледай на някое възлово кръстовище за 15 мин - колко Шкоди ще преминат и си прави заключение за марката
    --------

    Шкода е като Сеат - голям облак , малко дъжд

    със Шкода отказват купувачите и ги насочват към Ваг.ните
  • 5 Бай Иван

    0 10 Отговор
    За нова нова е ,но за съжаление не предлага никакво качество.Поредния екзотичен боклук.Никога не бих си купил такава кола.Предпочитам кола на старо запазена и от класа на БМВ или МЕРЦЕДЕС.

    Коментиран от #6, #7

  • 6 Светослав Донев

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "Бай Иван":

    "предпочитам кола на старо"...........пред това ново бижу,което със сигурност е по-добро и от новите които ти предпочиташ на старо!?!
  • 7 Иво Йотов

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "Бай Иван":

    Нали знаеш: Няма по-добър от новият,а ти си взимай БМВ за 8 000лв. на кочина. Мое мнение

    Коментиран от #8

  • 8 Бай Иван

    0 7 Отговор

    До коментар #7 от "Иво Йотов":

    Абе Йово смяташ ли ,че тази чупена Шкода след 5 години ще струва нещо? Едва ли а марковите коли и след 20 си държат цената.Но това се учи в по горните класове.Бегай да спиш!

    Коментиран от #10

  • 9 Ivailo Chankov

    3 1 Отговор
    Съдейки по миналите модели, тази Шкода след 5 години ще струва колкото едно BMW 520d от същата година, ако не ми вярваш отвори някой сайт за покупка и продажба използвани автомобили, препоръчително : немски .
  • 10 Иво Йотов

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Иван":

    Моля те,замълчи,изглеждаш доста по интелигентен тогава! Когато покараш Шкода тогава ми пиши ! И какво е за теб ''маркова'' кола,аматьор такъв ? ..значи по твойте сметки едно БМВ ако е било преди 20 години 20 000лв.-това са примерни цифри,то тогава в момента трябва да струва най-малко 15 000лв. така ли да го разбирам.. ? Определно не знаеш какво пишеш !