Запалените на тема автомобили знаят, че Bugatti Veyron е най-бързата и най-скъпата серийна кола в света. Всеки собственик на подобно возило е отделил от личната си сметка сумата €1 225 000. Модификацията Super Sport пък се продава за €1 912 500 (цените са за базови версии). Освен първоначалната инвестиция производителят изисква от собствениците на Veyron да посещават специализиран сервиз на марката между четири и шест пъти годишно, като любопитното е, че всяко едно от тези посещения струва на клиента около 16 000 евро. Защо всичко е толкова скъпо?
Мощността на стандартен Veyron е в диапазона 1006 - 1026 конски сили, но за да бъдат избегнати недоразумения, от VW официално обявяват, че хиперкарът развива 1001 коня. Двигателят е W-образен шестнайсетцилиндров, а към него се монтира уникална автоматична трансмисия с два съединителя, която превключва предавките за 0.2 секунди. Към тези основни агрегати има интегрирани още куп помощни възли и системи. Как се прави цялото това високотехнологично чудо ви предлагаме да видите в един филм на BBC, който определено ще заинтригува автомобилните маниаци.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Юлиан Станков
в резюме
Ваерона е повече самолет отколкото автомобил !
11:11 19.08.2013
2 Симеон Тасев
11:48 19.08.2013
3 Иван Господинов
Коментиран от #4
12:07 19.08.2013
4 Станимир Христов
До коментар #3 от "Иван Господинов":
...приятелю трябва да си доста изоставен от към умствен багаж да сравняваш коли от ранга на субару и митсубиши със вейрон. Идеята е че те ти предлагат достатъчно мощност и бързина за да се почувстваш щастлив на 1(една) 20-та от цената на бугати. В случая е много по-разумно да се беседват първите автомобили отколкото въпросният вейрон. Жив и здрав.Коментиран от #5
12:52 19.08.2013
5 Иван Господинов
До коментар #4 от "Станимир Христов":
Споко то си личи кой е " изоставен от към умствен багаж"Коментиран от #7, #8
13:00 19.08.2013
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 D0kT0pA
До коментар #5 от "Иван Господинов":
Да моето момче... Прав си... И за твое съжаление това си ти... Колегата направи много уместна забележка на подрастващ индивин вероятно без книжка и с плакат на някоя ВАГ машина... Сравни Вейрона с Веном ГТ или ССЦ Ултимейт Аеро които са сравнително от един клас, а после сравнявай някое Ево с предполагаемата ти мечта - голф гти! Като ще коментираме, нека го правим коректно! Относно Вейрона - нямам думи... Наист18:00 19.08.2013
8 D0kT0pA
До коментар #5 от "Иван Господинов":
Наистина е безмислено да се коментира колко в бъдещето е тази кола/самолет...18:00 19.08.2013
9 иван иванов
03:58 20.08.2013
10 badi
12:11 20.08.2013
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Easy ryder
Някой по долу се мъчеше да я сравнява със субарута и нисани.
Колкото и смешно да е GTR с 550 коня се представя по добре от Бугати с 1001 на писта с много завои.
Това е главно заради ниско технологичната система 4x4 на ВАГ използвана в Бугати.
Така че не всичко в тази кола е изпипано.
Срамно е кола за 90 000 евро да се представя по добре от такава за милион +++.
20:36 21.08.2013
13 Easy ryder
http://www.youtube.com/watch?v=pxUCILsTv5s
20:44 21.08.2013
14 Ярослав Станчев
Ееееех,не можете да се примирите,че все още никой не е успял да бие Вейрон,затова и все злобеете.Тъй ще е,още дълго Бугати ще е рекордьор,за ваше съжаление.
16:34 26.08.2013