Един човек е загинал, а няколко са ранени след конфликт между водач на Range Rover и голяма група мотоциклетисти по време на ежегодния моторджийски парад по улиците на Ню Йорк. Инцидентът е заснет с камера от каската на един от ездачите.
От видеото не става ясно каква е причината за спора. Шофьорът на черния британски всъдеход обаче прави всичко възможно, за да избяга от десетките мотористи, които го наобикалят. На 50-ата секунда от клипа се вижда как директно прегазва няколко от тях.
Друг ездач, който се опитва да блокира джипа на 5-ата минута, също попада под колелата. В крайна сметка черният Range Rover е настигнат, но видеото приключва точно когато започва саморазправата. По непотвърдена информация водачът е в кома в болница.
30 Септември, 2013 12:43 62 923 181
Range Rover срещу мотоциклетисти
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Едикой си
Коментиран от #6, #8, #10
12:53 30.09.2013
2 VTX 1800
Коментиран от #4
12:56 30.09.2013
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 ВИП АМГ
До коментар #3 от "iiiiiii!!!!!!!!":
evala za komentara trqbva da se gazqt kato hlebarkiКоментиран от #12, #14
13:09 30.09.2013
6 Кристиан Андонов
До коментар #1 от "Едикой си":
ne za takiva kato vas samo boi po ulicite #513:16 30.09.2013
7 Мирослав Георгиев
Коментиран от #11, #16
13:16 30.09.2013
8 Кристиан Андонов
До коментар #1 от "Едикой си":
13:18 30.09.2013
9 трепач на шофьори
Коментиран от #133
13:20 30.09.2013
10 Nikolay Petrov
До коментар #1 от "Едикой си":
Тия хора не мога да ги разбера не разбират ли че човека на мотора все пак е човек и е също толкова важан колкото и човека в колата.Чета хейтърски коментари мотористите били такива и онакива.
С какво Ви пречат питам аз , че карат по-бързо ли или че изпреварват когато могат или че застават най-отпред на светофара за да не ги удари някой заспал шофьор отзад и да ги пресова между две коли.
Карам и мотор и кола имам и двете гледни точки.
Въпроса е че трябва да се внимава на пътя, а не тоя ме задмина сега ще го прее.а защото егото ми не може да го приеме
13:21 30.09.2013
11 Владислав Пенчев
До коментар #7 от "Мирослав Георгиев":
Какви слаби нерви, бе, приятел, да те наобиколят тебе 100 моторджии, да слязат от моторите и да тръгнат към колата ти, да видим колко ще са силни твоите нерви. Ще слезеш да си поговорите ли? Това си беше чиста самозащитаКоментиран от #18
13:21 30.09.2013
12 Румен Янев
До коментар #5 от "ВИП АМГ":
Еййййй най - накрая нещо смислено да кажеш ! Божеее доживях13:21 30.09.2013
13 Viktor Rangelov
Коментиран от #21
13:22 30.09.2013
14 Nikolay Petrov
До коментар #5 от "ВИП АМГ":
Нещо ти пречи че има по-бързи от теб ли?ми карай и ти мотор или нямаш топки.
13:23 30.09.2013
15 Делчо Тричков
Не знам каква е причината за спора , но по това , което видях в началото , моториста намали умишлено и джипа го удари .
Е , шофьора на Ровъра не е прав да прегазва другите , но да ти излезнат 50 души и незнаеш какво да правиш в такъв момент . Разумно ли е да излезнеш и да се извиняваш ( дори да не си воновен ) и да чакаш 50 души да дойдат и да ти кажат " няма проблеми " , сигурно така , че щежат .
Много добре се вижда от къде започва всичко , още от началото на клипчето , но оператора с кросарката е изрязал най-важното ...
Не взимам ничия страна , но по видяното ( както казах вече ) съм на страната на Шофьора на СУВ-а
Коментиран от #25
13:23 30.09.2013
16 Борислав Вангелов
До коментар #7 от "Мирослав Георгиев":
по време на ежегодния моторджийски парад по улиците на Ню ЙоркТова изречение какво ти говори? че вината е на мотористите?
предполагам че културата ти на пътя спрямо останалите превозни средства е същата като на повечето шофьори в България => нулева. :)
Коментиран от #20
13:26 30.09.2013
17 Ognian Parezov
Не забравяйте, че вашия живот не е застрашен по никакъв начин.
Използвайте си мигачите и огледалата. Запомнете, че всеки опит да засечете или ударите моторист с колата си е равносилно на опит за убийство. Е как после да няма саморазправа. Бихте ли заменили огледалото, фара или боята на колата си за живота на любим човек. Вярно на моменти сме си малко луди, но ние си плащаме за грешките и много често с живота си. ЗАПОМНЕТЕ ГО.
Коментиран от #19
13:27 30.09.2013
18 трепач на шофьори
До коментар #11 от "Владислав Пенчев":
самозащита???...а защо ще се защитава, защото бутна моториста и на всичкото отгоре бяга от произшествието мачкайки още, този терминатор ли е ами явно не...нека си почива сега!!!13:28 30.09.2013
19 Nikolay Petrov
До коментар #17 от "Ognian Parezov":
Другото което искам да добавя е , че под каската може да е ваш приятел.13:28 30.09.2013
20 Владислав Пенчев
До коментар #16 от "Борислав Вангелов":
Какво трябва да говори това изречение? Това да ти приличаше на самия парад? Това бяйа банда мотористи, може би отиващи на парад. Но къде са отивали е без значение, движат се по нормален път, трябва да спазват правилата. Но нали са голяма тумба и им идва силата, като на циганите и започват да правят каквото си искат. Само че мотор с SUV не може да се мери.Коментиран от #22, #23
13:28 30.09.2013
21 трепач на шофьори
До коментар #13 от "Viktor Rangelov":
изял е ама не достатъчен само е в кома...Коментиран от #106
13:30 30.09.2013
22 трепач на шофьори
До коментар #20 от "Владислав Пенчев":
а ти други коли по отцепения булевард забеляза ли е умник?Коментиран от #24
13:31 30.09.2013
23 Nikolay Petrov
До коментар #20 от "Владислав Пенчев":
В задръстването се виждя колко може да се мериАз ако съм бих го следил докато се прибере бих звъннал и на полицията защото шофьора е опасен. Без значение от мотивите му той има някакъв просблем и не би трябвало да шофира щом така не си задържа нервите
Коментиран от #26
13:32 30.09.2013
24 Владислав Пенчев
До коментар #22 от "трепач на шофьори":
0:36 след като спряха джипа, бял микробус ги подмина, умник.Коментиран от #27
13:33 30.09.2013
25 трепач на шофьори
До коментар #15 от "Делчо Тричков":
това е парад на мотористите е тоз ко прави там е ?Коментиран от #85
13:34 30.09.2013
26 Владислав Пенчев
До коментар #23 от "Nikolay Petrov":
Кой не си задържа нервите? В началото един моторист се заеде с него, нарочно му застана отпред и спря, онзи го удари, след което цялата тумба го наобиколиха. Ти как би постъпил в такава ситуация? Ще седиш и ще чакаш да видиш дали просто ще те пребият и ще ти потрошат колата или направо ще те убият?Коментиран от #29, #32
13:36 30.09.2013
27 трепач на шофьори
До коментар #24 от "Владислав Пенчев":
верно...13:36 30.09.2013
28 Николай Стоянов
13:38 30.09.2013
29 Original FreeMan
До коментар #26 от "Владислав Пенчев":
ама първо няма да блъскам никой...а след това едва ли ще има причина да се заяждат с мен13:41 30.09.2013
30 Владислав Пенчев
Коментиран от #34
13:41 30.09.2013
31 Dimitar Dimitrov
Аз карам мотор, личен автомобил и служебен камион. Аз мога да си гледам в огледалата, защото знам какво е - другите не могат така ли?
По статистика в Англия 87 % от катастрофите с мотори стават по вина на другите участници в движението.
13:41 30.09.2013
32 Nikolay Petrov
До коментар #26 от "Владислав Пенчев":
Ще си понеса последствията заяждането е едно, неспазването на дистанция и удар на някой друг е другощо не се заяде и той
аз лично ще се извиня ще отбия да минат и ще си ходя после ако съм с кола. ако коментираме клипа и аз съм на мястото на шофьора
Ако съм с кола принципно и видя такава тумба мотори направо ще отбия да си минат
Коментиран от #38
13:45 30.09.2013
33 Dimitar Dimitrov
Този с микробуса /караше бавно, явно беше натоварен или превозваше нещо чупливо/ - изблъска моториста в насрещното, където идваше кола и добре че тя се сви малко, двете и гуми излязоха извън пътя, че да не убие моториста. Този с микробуса беше по-голям от моториста и явно много силен се почувства.
Викам си "явно ще си играем на "КОЙ Е ПО-ГОЛЯМ" и на свой ред тръгнах да изпреварвам микробуса и малко след като се изравних с него - тръгнах да се прибирам в платното си т.е. да го избутвам. Изхвърлих го в нивата, за малко да се забие в дърво. Оня свиреше, святкаше - НА.РА СЕ.
Нали УЖ беше много силен. Или е силен само когато другите са по-малки от него.
Коментиран от #35, #37
13:46 30.09.2013
34 Original FreeMan
До коментар #30 от "Владислав Пенчев":
оо да е естествено че мотористите са виновни за всичко винаги, няма нужда даже от видео клип, той е излишен след като всичко е пределно ясно че винаги при всякакви обстоятелства мноо ясно че мотористите са виновни...ае я се плесни по челото и спри да говориш глупости...няма как да знаеш кой е виновен ама къв е тоя да гази наредКоментиран от #39
13:46 30.09.2013
35 Original FreeMan
До коментар #33 от "Dimitar Dimitrov":
това май не трябва да си го признаваш, но си му натрил на тъпанара носа поне и най хубавото е че никой не е пострадал само егото на скапаняка13:51 30.09.2013
36 LEXUS
Коментиран от #41, #46
13:53 30.09.2013
37 Владислав Пенчев
До коментар #33 от "Dimitar Dimitrov":
Бате, голям мъж си, трябва много се гордееш със себе си. Кой те назначи тебе да раздаваш правосъдие по пътищата? И, не на последно място, къде е тръгнал да изпреварвяа този моторист, при положение, че идва кола в насрещносто?Коментиран от #101
13:54 30.09.2013
38 Владислав Пенчев
До коментар #32 от "Nikolay Petrov":
Ще си "понесеш последствията" от 50-60 озверели мотористи? Дааа, бе :)Коментиран от #40
13:55 30.09.2013
39 LEXUS
До коментар #34 от "Original FreeMan":
Много дабре се видя, че един с бяла пърдялка препречи пътя на Рейнджа. това се вика комплексарщина и "синдрома на стадото"Коментиран от #45
13:56 30.09.2013
40 Nikolay Petrov
До коментар #38 от "Владислав Пенчев":
Ако съм виновен даза какво ми е да убивам някой като знам че няма измъкване ептен след това
Коментиран от #44
13:56 30.09.2013
41 Original FreeMan
До коментар #36 от "LEXUS":
май обичаш да слагаш всички под общ знаменател а ? да не ви сложа и аз така...?!?13:56 30.09.2013
42 Ролетка
13:57 30.09.2013
43 Стефан Стефанов
14:01 30.09.2013
44 Владислав Пенчев
До коментар #40 от "Nikolay Petrov":
Ако си виновен? Мотористът с белия мотор първо му говореше нещо, после застана пред него и нарочно спря. Кой е виновен? И при такова очевидно заяждане и като имаш насреща си не 1-2 човека, а ТЪЛПА, в която личната отговорност се размива и изчезва и от която можеш да очакваш всичко, нещата стават малко по-различни.Коментиран от #47
14:04 30.09.2013
45 Original FreeMan
До коментар #39 от "LEXUS":
ами защото иска да го отбие от пътя не знайно поради каква причина това не е важно,важното е кой какво прави... а оня почва да гази... че е и отрепал един ами мноо хубаво14:05 30.09.2013
46 Nikolay Petrov
До коментар #36 от "LEXUS":
А ти караш ли по правилата ?40 - 50 градско, пешеходни пътеки , стопове , предимства , светофари, пешеходци дистанция до другите коли, престрояване паркиране и отваряне на врати по светофарите(забранено е). Ако отговорът е да честито пречите на движението с пълна сила , ако ли не , защо съдиш като ти сам не спазваш правилата.
аз не спазвам 3 правила ограничение на скоростта, правилно изпреварване и това че винаги когато имам възможност отивам най-отпред на светофара за да не ме удари някой заспал или разсеян шофьор.
Всичко е до манталитет и комплекси.
Аз имам абсолютно нужните разрешителни да управлявам двуколестно моторно превозно средство , както и златен талон без да съм плащал на полицай (те не са ме спирали за нарушение от 7 години)
Коментиран от #50, #51
14:07 30.09.2013
47 Original FreeMan
До коментар #44 от "Владислав Пенчев":
а от къде си сигурен че оня с джипа пък не се заяжда...се ние трябва да сме така ли ?Коментиран от #48
14:10 30.09.2013
48 Владислав Пенчев
До коментар #47 от "Original FreeMan":
"ние"? Ти с тия лумпени ли се приравняваш? НЯма как да съм сигурен, че оня с джипа не се заяжда. Сигурен съм само, че мотористът нарочно застана пред него и спря. Да застанеш пред друго превозно средство и нарочно да спреш е забранено в много държави.Коментиран от #53
14:14 30.09.2013
49 Evolution
14:14 30.09.2013
50 LEXUS
До коментар #46 от "Nikolay Petrov":
Потвърждаваш думите ми що за хора са моторастите. Значи за вас е нормално каране в града със 120, изпреварване на двойна непрекъсната линия, даване газ на пешеходни пътеки и отнемане на предимство? После се сърдите що ви газят, бият и мразятКоментиран от #54, #55
14:18 30.09.2013
51 LEXUS
До коментар #46 от "Nikolay Petrov":
С такова каране щом нямаш актове или хич не караш, или яко даваш гювеч.14:20 30.09.2013
52 Крум Янкулов
Коментиран от #73
14:22 30.09.2013
53 Original FreeMan
До коментар #48 от "Владислав Пенчев":
аа и за това да газим викаш...а общото между тез на клипа и мен е двуколесното мпс...а кой е лумпен и кой не, се вижда и определено е този който кара върху хора и мотори сеш сеКоментиран от #56, #57
14:22 30.09.2013
54 Original FreeMan
До коментар #50 от "LEXUS":
че кой пък ни бие бе...?14:23 30.09.2013
55 Nikolay Petrov
До коментар #50 от "LEXUS":
Отнемане на предимство не отнемам предимствоказах ти какво нарушавам аз. цифри не съм дал
Предимства и пешеходни пътеки спвазвам Винаги.
14:26 30.09.2013
56 Владислав Пенчев
До коментар #53 от "Original FreeMan":
Разбира се, че не трябва да се газим, но човекът според мен имаше основания да се страхува за живота си. Може би е решил, че е по-добре в затвора, но жив.Коментиран от #59
14:32 30.09.2013
57 Владислав Пенчев
До коментар #53 от "Original FreeMan":
Да не говорим, че ако не го бяха наобиколили и наспирали пред него, никой нямаше да бъде сгазен.14:33 30.09.2013
58
14:33 30.09.2013
59 Original FreeMan
До коментар #56 от "Владислав Пенчев":
хаха...явно да ае трябва да се пазим взаимно а не да се надъхваме едни на други кой кого ще гази и да се подстрекават и други14:42 30.09.2013
60 Ivan Zz
14:47 30.09.2013
61 Руснака Руския
14:52 30.09.2013
62 Румен Янев
Коментиран от #64
15:01 30.09.2013
63 Nikolay Petrov
"Някъв проблем ли имаш А " Отговорих му да (замислих се дали ми се заяжда и занимава ама го оте.ах)
това нормална реакция ли е на шофьор.
според мен на психо трябва да минават всички не само шофьорите за С категория....
Другото което се сещам е
Защо всички първи коли на светофара когато видят пистарка или друг вид мотор гледат да се дърпат с него все едно са на драг състезание ?!?
Коментиран от #88, #135
15:01 30.09.2013
64 Nikolay Petrov
До коментар #62 от "Румен Янев":
тогава щеше да е в новините не само в болницата15:02 30.09.2013
65 Веселин Пенчов
15:04 30.09.2013
66 Vasil Petranchev
Коментиран от #87
15:05 30.09.2013
67 Веселин Пенчов
Коментиран от #68
15:07 30.09.2013
68 Владислав Пенчев
До коментар #67 от "Веселин Пенчов":
Евала ако не се оправиш сам никой нищо няма да им направи на тия мотористчета, газене и тва е решението за всичко тва еКак ти звучи? :)
15:11 30.09.2013
69 Ognian Parezov
15:14 30.09.2013
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Владислав Пенчев
15:19 30.09.2013
72 Ognian Parezov
15:28 30.09.2013
73 Ognian Parezov
До коментар #52 от "Крум Янкулов":
отбиването се прави като мярка за безопасност, клипа показва ясно какво се случва, това става неволно15:33 30.09.2013
74 Симеон Тасев
15:49 30.09.2013
75 Димо Димов
Коментиран от #76, #79, #84
15:52 30.09.2013
76 Симеон Тасев
До коментар #75 от "Димо Димов":
много точно изказване15:55 30.09.2013
77 Georgi Lazarov
16:17 30.09.2013
78 Georgi Lazarov
Коментиран от #80, #82, #83
16:17 30.09.2013
79 Stoian Georgiev
До коментар #75 от "Димо Димов":
начи всеки който се страхува и плаши от някаго може да гази.. в случая мотористи .аси тъпнята чесно... аз мисля че тоя е за психиатър.. това е все едно да си в агитката на ботев а да викаш за локо .. случайно си се озовал в това шествие.. спираш подминават те и това е .. без драми без газенес къв акъл е тръгнал да гази не мога да разбера .. но каквото повикало това се и обадило.. не е чудно че е в кома..
16:22 30.09.2013
80 LEXUS
До коментар #78 от "Georgi Lazarov":
И 100 пъти да си пуснеш коментара не променя факта, че търсите само проблеми на пътя и най-често го отнасяте заслужено. Яд ме е за човека в Рейнджа че не носеше някое автоматично оръжие и както го бяха обкръжили като чакали в началото на клипа да бяха изяли оловото. Съдът в САЩ е нормален и разбира се щяха да го оправдаят.16:27 30.09.2013
81 Stanislav Ivanov
Коментиран от #90
16:30 30.09.2013
82 Nikolay Petrov
До коментар #78 от "Georgi Lazarov":
Споко мотористите винаги сме виновни по подразбиране , изроди сме , убийци и тн ...само да кажа че 99.999% от случайте вината не е в нас.
А не искам да коментирам разни БМВ-та трета серия голфове и други тунинговани трошки с кандидат ВРЦ пилоти вътре какво правят по Софийските булеварди, да не говорим за СУВ-та който без мигач минават от най-лява до най-дясна лента и спират, защото примерно бил недосегаем.
Да не подхващам темата с хвърлянето на фасове , чашки , кутий от цигари , дъвки и подобни през прозорците на колите, от тъй уважаваните граждани.
Темата за гледането в огледалата е особено наболяла.
вобще кой е по-по-най
Мотористите дават газ на светофара за да си направят комфорнта зона за да няма коли около тях
Имах и друг случай , засече ме дама полицайка в патрулка
разбира се и свирнах и и сигнализирах с ръка да си дава мигачите това че кара патрулка без специален режим на действие не я прави различна на пътя.
Мотористите гледат поне 10 неща на пътя повече от шофьорите на коли.
Все пак не е удобно на резервоара да си хвърлям шарения гадателски боб да видя кой на къде ще поеме и каква щуротия ще направи.
Коментиран от #137
16:31 30.09.2013
83 Stanislav Ivanov
До коментар #78 от "Georgi Lazarov":
Страшно си прав ама всеки знае да говори бес дори да знае за кво става вапросКоментиран от #86
16:32 30.09.2013
84 Stanislav Ivanov
До коментар #75 от "Димо Димов":
е даде ама ни обиждаш квокато някой моторист кара с над 200 сешташ ли се че щом кара с над 200 тоя човек контролира мотора другото което за разлика от колата мотора може както си е с 200 да спре 100 пъти по бързо от кола с 90 километра ... качи се на мотор разбери какво е и тогава кажи .. и след като не искате така да се кара от мотористите направете писта която да се потдържа примерно щото за всеки спорт ако имаше реализация тва нямаше да го има по пътищата такаче не ни искарваи нас (мотористите) черните овци16:36 30.09.2013
85 Делчо Тричков
До коментар #25 от "трепач на шофьори":
И като е парад трябва да затворят всички пътища ли ?Хайде спестявайте излишните мнения , че ставате смешни ...
Всичко си има граници както казах .
Джипа си кара в платното с нормална скорост както успях да видя , те го обкръжиха като плячка . Да го задминат пък да си карат ако искат и по мантинелата , все ми е тая , но поне да бъдат малко по-отговорни и да помислят и за другите участници в движението .
Никой още не знае каква е причината , но видях само глупости да се пишат .
Едни подкрепят мотористите , други Шофьора на Рейнджа , толкова ли не видяхте в началото причината за тази случка ...
Големи хора са , толкова ли е сложно , да постъпят разумно ?...
16:37 30.09.2013
86 LEXUS
До коментар #83 от "Stanislav Ivanov":
Обясни на нас невежите за какво става въпрос о велики16:38 30.09.2013
87 Stanislav Ivanov
До коментар #66 от "Vasil Petranchev":
има вражда защото водачите на коли в бг особено вобще не пазят моториста .. скоро се прибирах от морето колега моторист в най лява лента с мигач испреварва пред него някав тапак го сасича и после саморасправата що си в най лява лента аз испреварвам ,, седи и храни мотористите докато не спре това безразличие и гледане към нас все едно не сме хора а сме някви жалки създания ще се мразиме16:41 30.09.2013
88 Stanislav Ivanov
До коментар #63 от "Nikolay Petrov":
за кво се занимаваме да се ядосваме никои няма да се сети когато види мотор на пътя да го пази а за сфетофарите се мислят за голямата работа ако са с някоя по мощна кола и си мислят че пистарката е бавна имам страшно много тъпи шофиори на автомобили !!Коментиран от #110
16:44 30.09.2013
89 Cvetoslav Zlatkov
16:44 30.09.2013
90 LEXUS
До коментар #81 от "Stanislav Ivanov":
Случайно и аз карам мотор, чопър и ненавиждам груповите изпълнения на комплексирани страхливци с двуколки. Ао исам да се правя на мъж няма да се събера с други пъзльовци, да се маскираме с схарени кожени дрешки и да тръгнем да се репчим по улиците на хората. в инцидентите с мотори 90% стават заради превишена скорост и грубо нарусхавате правилника за движение.Коментиран от #91
16:44 30.09.2013
91 Cvetoslav Zlatkov
До коментар #90 от "LEXUS":
Както се написа по-долу , представи си колко е бил уплашен човека за да предприеме такива действия.Помислете си само да те наобиколят 100 човека с каски , какво ше ги правиш ?Не се вижда хубаво дали са го нападнали като спря първия път , ама според мен са му скочили поне двама , трима за да направи такова нещо.Плюс тоя оня с черния костюм , ясно се вижда че той провокира всичко като засече джипа и съзнателно му спря в бронята.16:53 30.09.2013
92 bmw racer
16:58 30.09.2013
93 Zhivko Marinov
17:05 30.09.2013
94 black water
17:13 30.09.2013
95 Simona Chervenkova
Коментиран от #98, #108
17:30 30.09.2013
96 Rosen Fotenliev
Коментиран от #109
17:32 30.09.2013
97 Iaroslav Stanchev
17:32 30.09.2013
98 Original FreeMan
До коментар #95 от "Simona Chervenkova":
ами за съжаление едното момче е починало...17:44 30.09.2013
99 кой да е
17:53 30.09.2013
100 Ганьо Балкански
Няма загинал моторист, шофьора на джипа е бил вътре с жена си и 5 годишното си дете.
http://www.carscoops.com/2013/09/shocking-video-of-range-rover-running.html
17:55 30.09.2013
101 Dimitar Dimitrov
До коментар #37 от "Владислав Пенчев":
Не че съм голям мъж и никой не ме е назначил да раздавам правосъдие.Пътя беше 2 ленти, широки и реално могат 3 коли да се наредят. Моториста изпреварваше по осевата линия. Този с микробусчето караше бавно с около 60 км/ч.
Вярно, че по осевата линия не е много правилно, но онзи от яд ли не знам, нарочно сви и го изблъска - аз карах зад микробуса и видях. Това си е равносилно на убийство. Както казах - дай да тръгнем с по един пистолет и да стреляме на месо всеки път като някой ни погледне накриво.
И тука така - само защото на оня с микробуса му е бил крив деня - дай да УБИЕМ човек. А че този човек е същият като него, живее, диша, работи, има семейство - майка, баща, съпруга, деца храни - никой не се замисля нали.
И човече - да не дава Господ, но ако твоето дете е върху мотор друго ще разсъждаваш. Ако сина ти кара мотор и някакъв такъв го претрепе, ако дъщеря ти се вози на мотора и някакъв такъв изруд я блъсне. Всеки си мисли "то не е на моята глава тъй че не ми пука". Не е правилно така.
17:58 30.09.2013
102 кой да е
Коментиран от #103, #114
18:19 30.09.2013
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Dimitar Dimitrov
А я да питам нещо, на което знам, че никой няма да отговори: ЗИМАТА КОЙ ВИ Е ВИНОВЕН ???
Слушам си един снежен февруарски ден радио "през изминалото денонощие в страната са станали 96 катастрофи, 44 от които в софия."
Хаа та това пак по вина на мотористите ли е ??? За 24 часа 96 катастрофи т.е. на всеки 15 минути катастрофа. Уж тия с колите с СВЕТА ВОДА НЕНАПИТА а пък какво става ... ?
Един познат кара снегорин и разказва "Снежен ден, всичко наоколо БЯЛО, карам си аз един голям ОРАНЖЕВ камион със включена сигнална лампа и някакъв с кола се блъска в мене и ми вика после "ИЗВИНЯВАЙ, НЕ ТЕ ВИДЯХ". Най вероятно заради моторист е станало ...
Коментиран от #105, #107, #111
18:25 30.09.2013
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 БУМЕР КАМОР
До коментар #104 от "Dimitar Dimitrov":
karash motor s dva kosha18:49 30.09.2013
108 БУМЕР КАМОР
До коментар #95 от "Simona Chervenkova":
shte te kacha na duchatito18:50 30.09.2013
109 БУМЕР КАМОР
До коментар #96 от "Rosen Fotenliev":
18:52 30.09.2013
110 БУМЕР КАМОР
До коментар #88 от "Stanislav Ivanov":
shte te pazq da ne sam ti mamaКоментиран от #118
18:53 30.09.2013
111 Явор Станев
До коментар #104 от "Dimitar Dimitrov":
За всички които си опитват да го оправдаят с Жена му и 5 ГОДИШНОТО му дете - Добре детето какво ще копира от баща си??? "Като те ядоса някой тате мачкай, гази да не ти пука. те са мотористи и не заслужават да са на пътя". Хора не бъдете смешни. Мотористите не изпреварват една кола по пътя си. Защо не закачат другите участници в движението. За мен човекът в този момент щом извърши такъв акт на крайна агресия, той се е изнервил на мотористите още преди да го спрат. иначе ако нямаше вина щеше просто да стои и да се опитва да оправи нещата.Коментиран от #161
18:55 30.09.2013
112 ВИП АМГ
18:56 30.09.2013
113 Пича-от КраштестАгенцията
До коментар #106 от "ВИП АМГ":
БЕнц??!!!??!?!? какъв бенц бе ти нямаш пари и за голф 4 а той пък бенцКоментиран от #115
19:04 30.09.2013
114 Румен Янев
До коментар #102 от "кой да е":
Абсолютно прав !19:05 30.09.2013
115 БУМЕР КАМОР
До коментар #113 от "Пича-от КраштестАгенцията":
karai golfa i trai,ne davai mnenie za avtomobili koito niama da imash nikoga.19:09 30.09.2013
116 Vini Vinsent
19:10 30.09.2013
117 БУМЕР КАМОР
19:23 30.09.2013
118 Original FreeMan
До коментар #110 от "БУМЕР КАМОР":
ти тъп ли си или се правиш...май не си толкова умен дори за да се правиш на тъп...спри да говориш глупости!!!Коментиран от #119
19:28 30.09.2013
119 БУМЕР КАМОР
До коментар #118 от "Original FreeMan":
a tisi sloji snimka za avatar a nese krii zad anonimnost .Коментиран от #120, #130
19:41 30.09.2013
120 Original FreeMan
До коментар #119 от "БУМЕР КАМОР":
хаха ами да не би тва да си ти на твоята е19:50 30.09.2013
121 Leshperin Leshperin Sq
20:00 30.09.2013
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 йордан попйорданов
Коментиран от #129
20:53 30.09.2013
126 Original FreeMan
До коментар #123 от "ВИП АМГ":
хаха... това е suzuki bandit 600 cc и другото кето е не това е моя мотор...21:01 30.09.2013
127 Original FreeMan
До коментар #124 от "БУМЕР КАМОР":
хаиде и теб да просветля малко...мотора е suzuki gsx f bandit 600cc да сме най-точни21:04 30.09.2013
128 Красимир Димитров
Коментиран от #155
21:09 30.09.2013
129
До коментар #125 от "йордан попйорданов":
абе нещастик убил е моторист кво да му обесняват ....... къв респект ......Коментиран от #132, #143
21:11 30.09.2013
130 Пича-от КраштестАгенцията
До коментар #119 от "БУМЕР КАМОР":
Ква снимка бе азисе и само да допъня че ти си с голф аз сам с 220 wink]21:14 30.09.2013
131 Пирамид Хлътков
Да ги газят такива дали са сколи мотори или хеликоптери все тая!
21:33 30.09.2013
132 йордан попйорданов
До коментар #129 от " ":
Ма Минке,чети поста без да се нервиш и си прави нормални изводи.Има правораздавателна система,ми че ти знаеш ли ако вземе всеки правосъдието в свои ръце кво ще стане,анархия,е тва ще стане.Хайде със здраве и без нерви,ако се пазим в движението и не очакваме все някой друг или Господ да ни варди ще стават по малко бели.21:47 30.09.2013
133 iiiiiii!!!!!!!!
До коментар #9 от "трепач на шофьори":
Ние ли трябва да ви пазиме или на първо място вие сами трябва да се пазите , я пак помисли.22:04 30.09.2013
134 Slavi Dimitrov
22:06 30.09.2013
135 Martin Kirilov
До коментар #63 от "Nikolay Petrov":
пропуснал си брат,ако видиш ланос от пиратските с номер 8081 го питай колко време си висеше на чантичката до военна болница за един среден пръст и нещо за майка ми22:23 30.09.2013
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Martin Kirilov
До коментар #82 от "Nikolay Petrov":
няма да те разберат както и да им го перефразираш22:32 30.09.2013
138 Filip Dimitrov
22:45 30.09.2013
139 Тодор Тодоров
Истината е, че никой не пази и не се съобразява с мотористите. Другата истина е, че мотористите си мислят, че карат ракети и могат да карат както си искат.
В конкретният случай, квото и пререкание да е станало, можеше да се оправи с думи, не с газене на хора и техника, не и с разбиране на прозорец с каска. И все пак, мисля, че агресията бе предизвикана от водача на Ровър-а и като гледам клипа, колкото и да съм спокоен и справедлив човек, се накефих как му строшиха джама с каската и му помляха канчето.
Извинявам се, ама така ги усещам нещата. Имаш проблем, звъниш на 911, не взимаш в свои ръце правосъдието. Че тоя с ровъра е леко насинен си е късмет, можеше да му е син г.за сега...примерно само!
Коментиран от #148
22:47 30.09.2013
140 Тодор Тодоров
22:50 30.09.2013
141 Този коментар е премахнат от модератор.
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 йордан попйорданов
До коментар #129 от " ":
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2438620/Shocking-video-Range-Rover-crashing-bikers-surround-vehicle-annual-street-ride.htmlЧети и виж кой крив кой прав.Първо е почнал оно лумпел с моторо и малкия птичи мозък.Е на такъв му се вика б....к нещастен приятел,защото в колата е имало 5 месечно бебе,и ако какаванина не беше набивал кюстеци пред джипа и да се прави на Буда,денят щеше да бъде по слънчев.Просто ме жегна слабата ти информираност и,че веднага отсъди рунда в полза на байкъра.Ти ако беше в тази ситуация ми е интересно кво щеше да направиш,и на всичкото отгоре до теб да са жена ти и детето ти.Г..но е оно с моторо,хайде със здраве.
23:10 30.09.2013
144 ВИП АМГ
До коментар #141 от "БУМЕР КАМОР":
napalno si prav23:12 30.09.2013
145 Този коментар е премахнат от модератор.
147 йордан попйорданов
23:16 30.09.2013
148 Тедо Ивов
До коментар #139 от "Тодор Тодоров":
Като возиш ДЕТЕТО си и жена си и някой умишлено бие спирачки и после почва да ти бие по стъклото както стана... и те наобиколят 40 моториста... а ти си сам. Ще ги газиш та ушите ще ти пукат. И няма умрели а мотористите са подведени под отговорност а шофьора не е в кома.00:00 01.10.2013
149 Милена Димитрова
Коментиран от #152, #153, #154
00:13 01.10.2013
150 Easy ryder
После ще се правят на герои да преследват и да се саморазправят.
Добре че човека с джипа беше само паникьосан а не беше психопат като тях иначе с този Рейндж един моторист нямаше да остане.
Колко глупав трябва да си за да се конфронтираш с такова возило?
Просто тази история е поредния пример за неуважение към другите и до къде може да стигне едно обикновено заяждане на пътя.
00:29 01.10.2013
151 Симеон Тасев
00:37 01.10.2013
152 Този коментар е премахнат от модератор.
153 Peter Yanakiev
До коментар #149 от "Милена Димитрова":
KA4ETE SE NA MOTOR DA RAZBERETE KOI KARA AROGANTNO ... NA DEN PONE 5 PATI MI SEKAT PUTQ ..Коментиран от #160
07:54 01.10.2013
154 Peter Yanakiev
До коментар #149 от "Милена Димитрова":
ne edin put sam rqzal gumi na takiva samonadeqni avtomobilist4eta ... i shte prodaljavam da go pravq dokato karate kato izturvani ... !!!Коментиран от #159
07:57 01.10.2013
155 Nikolay Petrov
До коментар #128 от "Красимир Димитров":
Да ти кажа аз не карам с 60 ама и ти не караш с толкова със сигурност.Факт е че 95% от любителите шофьори не си гледат в огледалата (както и част от професионалните)
Ето ти видео ако искаш от преди 2 лета е личен архив
http://www.youtube.com/watch?v=TRPVabE1hoM
Коментиран от #164
08:17 01.10.2013
156 Пламен Пепелов
09:50 01.10.2013
157 Furinax xx
Коментиран от #158
10:06 01.10.2013
158 Nikolay Petrov
До коментар #157 от "Furinax xx":
Само да ти кажа че има мотористи и мотористи , като го видиш без екип скрит номер и нередовни документи се сети дали е карал дори категория (не че ще те научат там на нещо различно от тръгване и спиране) та видовете саСофийско гъзарче с пистарка с разпробито гърне или друга шумна модификация за малко пари возещо девойки по софийски булеварди мислейки се за незнам си кой си.
Другият вид са сериозни хора който си правят кефа като карат на групи обикновенно извънградско на завой.
лично съм виждал всякакви индивиди.
НО който и да е на мотора или в колататрябва да се пази, защото е човешко същество и е еднакво чуплив.
Обаче не съм виждал мотористи да се заяждат с коли за без нищо . Клипчето почва от там където вече са го настигнали и се опитват да го спрат. Твърде е възможно да е засякъл някой преди това или да ги е обидил по друг начин.
Коментиран от #162
10:14 01.10.2013
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 ВИП АМГ
До коментар #153 от "Peter Yanakiev":
ako ti se stoi pred 105m kabinet na pirogov prodaljavai da go pravish10:41 01.10.2013
161 Владислав Пенчев
До коментар #111 от "Явор Станев":
Какво ще копира детето от баща си? А какво научи детето, като видя баща си пребит от банда озверели моторджии? Човекът се опита да защити семейството си. Ти ако возиш семейството си и те нападнат по такъв начин, няма ли да направиш всичко възможно да ги защитиш? А в крайна сметка, както се оказва, единственият сериозно пострадал е именно шофьорът на джипа, пребит от "невинните" мотористи. Какво излиза - викахте у, дю, как така гази, кой му дава право, а кой дава право на банда малоумници да пребият човек? Да не говорим, че въпросният "парад" е бил организиран незаконно.Коментиран от #166
10:54 01.10.2013
162 Furinax xx
До коментар #158 от "Nikolay Petrov":
Прав си, всеки трябва да е толерантен към околните, но на практика не става така... Както се вижда от клипчето - не само в България. Безспорно, има и много агресивни шофьори на автомобили по пътищата, но мисля че аз, както и други от изказалите се по-долу, не сме си изградили лошо мнение за мотористите без причина. Пак повтарям, сигурно измежду вас има и многи свестни хора, но това не променя факта, че болшинството карат опасно и не спазват правилата... Друга случка... Чакам автобуса на спирка Орлов мост, при което един моторист ускорява на задна гума в най-лявото платно, между автомобил и мантинелата на Цариградско шосе. Това става сутрин в най-голямото задръстване и като казвам ускорява имам предвид, че в разстоянието от светофара до спирката е вече с около 120-130 км/ч... Е няма как при такива случаи да уважавам мотористите. Ок, ти си решил, че не ти се живее повече, ама защо трябва да съсипваш живота и на останалите. Ако един обикновен човек, не те види и те чукне леко първо ще лежи в затвора, второ собствената му съвест ще го довърши...10:57 01.10.2013
163 iiiiiii!!!!!!!!
11:07 01.10.2013
164 Красимир Димитров
До коментар #155 от "Nikolay Petrov":
Аз никога не съм писал,,че карам с 60 макар и в повечето време да е така съм карал и по бързо.Факт е , че обикновено мотористите идват със свръх звукова скорост и времето за реакция в повечето случаи е почти никакво.Провирането между автомобили освен на светофари и ,а в движение говори,че не зачитат правилата както и собствената си си сигурност на пътя.Коментиран от #165
11:43 01.10.2013
165 Nikolay Petrov
До коментар #164 от "Красимир Димитров":
karibdus. с точката ми е скайпа добави ме да ти пратя едни материали да кажеш дали е опасно дори бързото каране13:14 01.10.2013
166 Kevin Kirilov
До коментар #161 от "Владислав Пенчев":
Повечето незнаете по каква работа сте в колата а после мотористите са били виновни!Пробвай се срещу някой моторист ако искаш!
13:41 01.10.2013
167 Симеон Тасев
14:43 01.10.2013
168 Plamen Vasilev
15:02 01.10.2013
169 Стар Българин
попйорданов, №147" , трябва да спазваме тези неща и да мислим по този начин докато сме на пътя. В този случай мисля, че вина имат и двете страни. Изобщо не е трябвало да се стига до премазване на хора и мотори, след това до гонка(все едно сцена от някой екшън филм) .Нали това е ужким страната на законите, трябвало е преди всички тези глупости просто да викнат полиция.
Коментиран от #170
15:03 01.10.2013
170 Nikolay Petrov
До коментар #169 от "Стар Българин":
Подкрепям!15:07 01.10.2013
171 Nikolay Petrov
15:19 01.10.2013
172 Румен Янев
Коментиран от #178
18:34 01.10.2013
173 Leprikon Tokmakov
Коментиран от #181
20:53 01.10.2013
174 Кристиян Шукеров
Коментиран от #177
22:44 01.10.2013
175 Бай Иван
07:13 02.10.2013
176 Благослав Тангъров
11:52 02.10.2013
177 Nikolai Naidenov
До коментар #174 от "Кристиян Шукеров":
ami ti si ne6tasni. togava....tova 4e sa mn motoristi nezna4i 4e 6te napravqt ne6to...toq nemoje da iz4aka malko li ??????Коментиран от #179, #180
14:40 02.10.2013
178 Alex Kazakov
До коментар #172 от "Румен Янев":
Никой моторист не би слезнал да се саморазправя от любов към спорта !!! Разбира се в всяко стадо има мърша НО ... Повечето от агресията на мотористите идва от водачи на автомобило който грам не си гледат огледалата .. Я канали избягват , сменят посоката без мигачи , и минават от едната лента в другата и пресичане на двойно непрекъсната това са една малка част от Българският манталитет на шофиране !!! После има извинявай не те видях ... Така че всички има ме вина това е истината ..15:34 02.10.2013
179 ovi vortnam
До коментар #177 от "Nikolai Naidenov":
Къде в закона за движение по пътищата пише, че група от мотористи са с предимство пред другите превозни средства. Какво ся по твоята логика, ако има линейка която кара пациент в тежко състояние и изведнъж я изпредварват група мотористи те са с предимство ли? Ако е да дано ти да си в тая линейка.22:08 02.10.2013
180 ovi vortnam
До коментар #177 от "Nikolai Naidenov":
Много смели тия мотористи. 100 човека да един мъж, една жена и едно дете.22:09 02.10.2013
181 ovi vortnam
До коментар #173 от "Leprikon Tokmakov":
Какво ще стане ли? Еми моторджиите ще станат колездачи то е ясно.22:11 02.10.2013
182 Виктор Даскалов
11:05 29.10.2013