Last news in Fakti

16 Декември, 2023 12:00 3 934 7

Последното Camaro слезе от поточната линия

  • chevrolet-
  • camaro-
  • производство-
  • general motors

Официално казваме сбогом на модела

Последното Camaro слезе от поточната линия - 1

Chevrolet Camaro официално достигна края на своя живот. Сглобяването на последното Camaro, по-конкретно ZL1 1LE с механична скоростна кутия, приключи в Лансинг, Мичиган, в началото на тази седмица, потвърдиха от Chevrolet. От компанията са лаконични в информацията за колата и не предоставят снимки на последното Camaro, а говорителят на Chevrolet не разкри подробности дали компанията възнамерява да запази автомобила или да го предложи за продажба на клиент.

Решението за пенсиониране на Camaro беше обявено от Chevrolet през март, като моделната година 2024 ще отбележи последното му производство. Спекулации за спирането на автомобила се появиха още преди официалното съобщение. Като прощален жест Chevrolet представи колекционерско издание, включващо 350 бройки за модела ZL1 с матова черна боя Panther Black, както и сериен номер на волана. Другите нива на оборудване се предлагаха в боя Panther Black, Metallic Tintcoat със сатенено черни ивици.

"Camaro е продукт на страстта", каза говорител на Chevy в изявление. "Той е създал база от почитатели по целия свят и е довеждал хора в дилърските центрове на Chevrolet в продължение на поколения. Шестото поколение представлява конкретно атлетизъм и спокойствие - излъчващо увереност на пътя и доминация на пистата."


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шофер

    8 35 Отговор
    Пръчка на пръчките точно като източните каляски сделано от кенчета пеоси-кола и стъклария. Друго си е германеца от АМГ, ГеТе, ЕрЕс, М-пакет, ЕсТе и ГеТеИ.

    Коментиран от #3, #5, #6

  • 2 Идва

    12 2 Отговор
    Следващото поколение
  • 3 гост

    34 9 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Камаро и Мустанг с 5-6 литрови мотори се произвеждаха когато "германеца" ти произвеждаше Бръмбар и Порше с 1,2 мотор !! А АМГ даже не е било в мечтите на същия !! И сега се отказват от тях защото новия крал е тока и Тесла , а не защото "германеца" ти ги е бил !! Между другото същите Камаро и Мустанг през годините са продали бройки за които АМГ не може и да мечтае и то никога , щото до 4-5 години ще е смешка по пътищата и ще му се наложи също или да мине на ток , където ще е само един от масовката или да си замине в музея ! Тези модели са създали изобщо идеята за масова спортна кола и винаги ще са легенди , за сметка на нещастното ти АМГ и останалите немски недоразумения !
  • 4 КАМАРОТО

    22 3 Отговор
    Ще остане в сърцата ни завинаги....
  • 5 Емил

    10 4 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Малоумник
  • 6 Японеца

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "шофер":

    Бегай да пиеш нафта!
  • 7 Гост

    9 2 Отговор
    Тъпи овчари,да спрат една легенда от производство за да угодят на идиотите с миксерите