Last news in Fakti

12 Февруари, 2024 13:29 1 268 3

Aston Martin Vantage дебютира с 665 конски сили

  • aston martin-
  • vantage

Промените са, както визуални, така и технически

Aston Martin Vantage дебютира с 665 конски сили - 1

Настоящото поколение на Astpn Martin Vantage с две врати се предлага от 2018 г. След шест години на пазара беше време за значително обновяване, включващ множество хардуерни корекции и по-изтънчена естетика. Резултатът от тези модификации е, че 4,0-литровият V8 двигател, доставен от Mercedes-AMG, сега разполага с впечатляващите 665 к.с. - увеличение със 155 к.с. в сравнение с предишния стандартен модел. Това подобрение се дължи на повишеното налягане на турбините, но и на модификации като променени разпределителни валове, по-големи турбокомпресори и коригирана степен на сгъстяване.

Модернизираният двигател AMG-V8, който сега осигурява 800 Нм е съчетан с надеждната 8-степенна автоматична трансмисия от ZF, насочваща мощността към задните колела чрез електронен диференциал с ограничено приплъзване. Крайното предавателно отношение на диференциала е скъсено до 3,083:1, за да се улесни по-бързото ускорение, без да се прави компромис с максималната скорост. В резултат на това новият Aston Martin Vantage не само ускорява до 100 км/ч за 3,5 секунди, но и постига максимална скорост от 325 км/ч.

Освен това новият Vantage разполага с преработена долна част на каросерията, за да се повиши твърдостта на усукване. Носачите също са олекотени, а твърдостта на шасито в задната част е повишена чрез различни модификации, оптимизиращи работата на новите адаптивни амортисьори Bilstein DTX.

Софтуерната интеграция хармонизира всички тези хардуерни подобрения. Aston Martin е пренастроил различните режими за контрол на сцеплението, launch control и електронния усилвател на кормилното управление, за да се съобрази с увеличената мощност и да подобри усещането на водача.

Спирането отпред се управлява от 400-милиметрови чугунени дискове, сдвоени с шестбутални спирачни апарати, докато отзад се използват 360-милиметрови дискове и четирибутални спирачни апарати. Като опция се предлагат карбоново-керамични спирачки, които намаляват масата с 27 килограма.

Визуално новият Vantage демонстрира множество промени. С по-широка стойка в сравнение с предшественика си, частите на каросерията са претърпели значителни промени, въпреки че основните му пропорции като GT автомобил с две врати, предно разположен двигател и задвижване на задните колела остават непроменени.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хххх

    10 3 Отговор
    Е това е кола...не изсипаните японки или дачия.

    Коментиран от #2

  • 2 Пешо Кюстендилецо

    4 6 Отговор

    До коментар #1 от "хххх":

    Я ела се качи на Руен с това. Не 600, 6 иляди коня да е, това е само за мазен асфалт. Това у гората нема да мръдне и метър. Е що да го прайм? Без пари да ми го дават не ви го щем.
  • 3 МП4

    1 0 Отговор
    Да застават вс Мерцедеси , Бмвта и Аудита хахахаха
    Да видите какво е да ви обърнат тежко!