J.D. Power and Associates е една от най-известните организации за пазарни изследвания в света, а годишните й анализи за автомобили се провеждат в Германия от 2002 година. В доклада на J.D. Power за 2014 година е направено допитване до 18 288 водачи на автомобили за техните мнения с помощта на онлайн въпросник. Участниците са управлявали своите автомобили в период от около две години и оценката за задоволство се извършва, ако са налице поне 50 отговора на целия въпросник.
Насоките в изследването покриват четири категории: качество/надеждност, привлекателност, стандарти на обслужване и разходи за експлоатация и обслужване. В тазгодишното изследване най-високи оценки получават европейски и японски марки, като класирането е разделено на две основни категории - за най-надеждна марка и за най-надеждни модели, разделени по класове.
Ето и класирането на J.D. Power по марки
Прави впечатление, че под чертата, определяща средната стойност на надеждност на автомобилите остават доказани марки като Audi и Honda. Ето и всички останали марки, които са под средното ниво на надеждност.
При класацията за определени модели първите места се печелят от автомобили на групата Volkswagen, като сред победителите са и модели на Volvo и Toyota.
Opel Meriva запазва титлата си като шампион при компактните ванове в престижния анализ на J.D. Power за клиентско задоволство, отново завоювайки най-високата оценка в сегмента.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
12:39 02.06.2014
2 Velin Minkov
12:57 02.06.2014
3 Xterminatorable .
13:37 02.06.2014
4 ярослав станчев
13:41 02.06.2014
5 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
Коментиран от #6
13:47 02.06.2014
6 skier
До коментар #5 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
Като гледам и американски нямаКоментиран от #8, #9
13:53 02.06.2014
8 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
До коментар #6 от "skier":
Няма, защото не са много популярни в Европа. Кажи ми колко американски автомобила срещаш по улиците на ден ? Говоря ти за истински американски автомобили, не за корейски "Шевролет". Да не говорим през къде им минава на американските автомобилни концерни кво мислят "J.D. Power and Associates "P.S. и в тоя ред на мисли за колко катастрофи в България, в които автомобила е бил американски си чувал ? Просто хората, които предпочитат такива автомобили коренно се различаваме от любителите на баварските тенекиени кошниции и цървулите с ладите, дето били вечни, щот ги е правил Альоша, който много го бива да прави домашна водка
Коментиран от #10
14:04 02.06.2014
9 Nickname
До коментар #6 от "skier":
Американски коли, Лексус, както и други марки няма в списъка,защото сте избрали да публикувате класация за Германския пазар
Коментиран от #11
14:33 02.06.2014
10 Nickname
До коментар #8 от "СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно":
J.D. Power and Associates е американска и една от най-авторитетните в света. Съществува от 1968 г.Правят мониторинг и в други държави извън САЩ,
а от 2002 присъстват и в Германия.
Коментиран от #13
14:41 02.06.2014
11 Кольо Фильов
До коментар #9 от "Nickname":
Така е .В статията не е уточнено, че публикуваната класация е само за бюджетни автомобили произвеждани в Европа (сглобявани на територията на Европа) и продавани на германския пазар. За това не присъстват много марки като Кадилак, Крайслер, Лексус, Инфинити, Акура, Ролс, Бентли, Ферари, Ламбо и други
Коментиран от #21
14:50 02.06.2014
12 Дошo
Коментиран от #19
14:56 02.06.2014
13 СамоСелянитеКаратБМВ МустангаЕномерЕдно
До коментар #10 от "Nickname":
Добре, все тая, тва не променя факта, че руснаците произвеждат каруци, които не могат дори да участват в краш тестове, защото няма никакъв смисъл :)15:17 02.06.2014
14 йордан иванов
15:22 02.06.2014
15 майор Костов
Мерцедес Е клас бюджетен? Егати бюджета тогава!
15:27 02.06.2014
16 Ивайло Каназирски
16:09 02.06.2014
17 мерцедес бенц
16:31 02.06.2014
18 мерцедес бенц
16:32 02.06.2014
19 ярослав станчев
До коментар #12 от "Дошo":
Сам си отговорил на въпроса,с две думи:HONDA беше.18:52 02.06.2014
20 zendera
19:38 02.06.2014
21 skier
До коментар #11 от "Кольо Фильов":
да бе. германците са бедни и сигурно там не продават ролс ройс. пълни глупости плещиш21:07 02.06.2014
22 ВАСИЛ ДИМЧЕВ
Кви купени класации кви продажби.
Хората са доволни от закупените автомобили и това ще се отрази и на бъдещите продажби.
Съжалявам за доста от тук коментиращите но когато фактите говорят и спецовете трябва да замълчат- разумните де, то някои си ги знаем - с крака управляват а с двете ръце си дърпат очите.
Коментиран от #23, #24, #25
21:59 02.06.2014
23 Име:
До коментар #22 от "ВАСИЛ ДИМЧЕВ":
Има лъжи, големи лъжи и статистика.ОК, да речем че статистиката е безпристрасна и вярна. Дори тогава тя показва факти, които са определени от това какво е било изследването. Толкова обширна статистика никога не би била напълно точно. Най-малкото хората са различни и различно си карат и поддържат колите. За един, да сменяш датчици е нормално, а друг го възприема като сериозни досадни проблеми! Сещаш ли се колко са факти фактите? Има толкова много марки, толкова много различни модели и толкова много различни цели за които се използват че всичко това, за мен е прекалено относително за да го взимам като фактор.
22:21 02.06.2014
24 Име:
До коментар #22 от "ВАСИЛ ДИМЧЕВ":
Примерно Порше са 1ви, а Тойота - 2ри. Да ама колко коли произвежда Порше и колко тойота нали? Или пък друг вариант хора - доволни от чисто новите си тойоти са поставили марката редом до порше, чийто обаче собственици може би карат поршета на 130 000 км. Едното може да влие добре за тойота, а другия случай да говори добре за Порше. Просто толкова много са факторите че няма смисъл да се спори за някаква статистика, или пък да си избираш кола според някакво проучване.Тук са ни показали 26 марки автомобили, а проучването е направено на 18 000 души - дали са достатъчни - сам си прецени...
22:25 02.06.2014
25 Ивайло Каназирски
До коментар #22 от "ВАСИЛ ДИМЧЕВ":
Да по тази логика всеки си хвали магарето.... повече продадени коли повече хвалби. То ако така се прави статистика ... Я защо не направят статистика за цена за покупката, и инвестирани пари за ремонти и части след гаранцията в първите 2 години. и да има отношение с пробега да видим дали, ще е толкова яко. Купуваш я за 50 хиляди евра и 2 години по късно сменяш смукателен колектор за 5 хиляди евра защото смукателния колектор на някой автомобили вече е консуматив и се сменя на определен пробег. След това сменяш и двете турбини за на стойност още 5 6 хиляди евра. Евала, че караш някой от изброените автомобили и си доволен от него... Той за 5 години от консумативи си го платил още веднъж.22:27 02.06.2014
26 Киро Стоев
Няма нищо общо с подвеждащото заглавие "най-надеждните автомобили за 2014-а".
J.D. Power 2014 Germany Vehicle Ownership Satisfaction Study
22:50 02.06.2014
27 Киро Стоев
22:52 02.06.2014
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Симеон Тасев
Коментиран от #35, #38
09:48 03.06.2014
33 Симеон Тасев
Коментиран от #36, #37
09:48 03.06.2014
34 ВАСИЛ ДИМЧЕВ
Коментираме конкретното проучване а не кой си подменя хапчетата редовно но не ги пие редовно.
Къде в статията видяхте статистика относно броя продадени автомобили или подмяна на датчици.
Конкретната статистика информира за мнението на водачи на автомобили.
09:51 03.06.2014
35 milennn
До коментар #32 от "Симеон Тасев":
prqtely ne znam kakvo da ti kaja za komentara dostata4no e 4e kara6 BMW a otnosno jponskoto ka4estvo imat doblesta da kajat sgre6ihme i e za na6a smetka i o6te ne6to tam kadeto njma pati6ta ni6to drygo ne se dviji osven jponsko drygoto prosto ne izdarja i priqto karane na bmweto osobedno zimat dano moje6 da otide6 da ispie6 edno kafe15:59 03.06.2014
36 milennn
До коментар #33 от "Симеон Тасев":
i koe e ka4estvo za teb bmw benzin maslo i voda blagodarq njmam kompleksi za izbivane kogato nemcite napravqt serien avtomobil kato nisan GTR nizmo mi se obadi a dotogava si pii redovno hap4etata 4e se izkava6 mnogo nepodgotven16:03 03.06.2014
37 milennn
До коментар #33 от "Симеон Тасев":
http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=1921618:13 03.06.2014
38 триста итридесети
До коментар #32 от "Симеон Тасев":
monka, браво брат, за пръв път е? Успя, видя ли?22:17 05.06.2014
39 Veselin Hristev
Отговор > никоя
Ауди са супер но при удар с над 130км в час се късат на 2-3 части.
Аз до ся не съм видял разкъсана на 2 Е30-ка
До коментар 36
Колега всеки пише ГТР та ГТР да съгласен съм но не е най най. Това, че М серията на БМВ е ограничена на 250км/ч от съображение за сигурност не значи че не може да върви. Осещам определени хора са войнствено настроени към нас БМВ феновете а никой от вас не се замисля че това е една компания много ама много различна от всички други. Колко от автогигантите са правили самолети?? май само БМВ и Ролс Ройс и те хиликоптери
Колко европейски автогиганти произвеждат мотори освен колите си БМВ и Пежо ама на вторите скутерите им са пълна повърня.
Колко от автогигантите не произвеждат микробуси май май само БМВ , и знаете ли не че не могат ами не искат те са спортна марка не транспортна. Коя е марката която никога ама никога не смени задното предаване БМВ само и защо защото не можеш да си представиш Ферарри Ф40 или Форд ГТ40 или Ламборгини или която и да е друга супер или състезателна кола като тръгне да и изтропат каренцата.
00:48 06.06.2014