Last news in Fakti

8 Юни, 2014 10:04 10 863 19

Подробности за новия Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r

 

Феновете на японската "Годзила" с нетърпение очакват появата на новото поколение на модела. Очаква се публичният дебют на новия GT-R да се състои през 2016 година, а сега, в интернет пространството изтекоха още подробности за предстоящия модел. Според тях новата генерация ще разполага с технологии, заимствани от прототипа на марката, който участва в състезанието 24-те часа на Льо Ман.
 
По-конкретно под капака на автомобила ще бъде поместен 3.8-литров модернизиран двигател с два турбо компресора. Моторът ще е форсиран от 500 до 580 конски сили. Допълнителна мощност ще се доставя от електромотор и от система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Така сумарната мощност на новия GT-R ще достигне 800 конски сили.
 
Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за време под 2.7 секунди, а максималната скорост на автомобила ще е 340 км/ч. Според маркетинг шефа на компанията Анди Палмър, електрификацията е наложителна, защото в бъдеще тя ще засегне всички автомобили. Интересно е още, че по силовите агрегати на следващата "Годзила" работят инженерите на Nismo и тези от Williams F1 Team.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Roro

    8 3 Отговор
    С грешка сте, показателите на стандартния Nissan GT-R са 2.7 секунди от 0 до 100. На новия Nismo 2014 Ускорението е 2.5 0-100 и вие искате да ни убедите, че хибридния от 2016 с 800кс ще е по бавен ?! ( Новия ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.1 секунди ! )

    Коментиран от #4

  • 2 любител

    5 2 Отговор
    Още не са му намерили конкурент, брутален автомобил.

    Коментиран от #9, #10

  • 3 Борислав Георгиев

    3 0 Отговор
    Дано да му оставят кръглите стопове, както Шевролет НЕ направиха при новия Корвет.
  • 4 триста итридесети

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "Roro":

    По-полека със секундите.. че с тая маса е трудно.
    Само ти не си разбрал че "стандартния" е с около и над 3 сек.
    като при това натоварване му се такова м....

    Коментиран от #11

  • 5 milennn

    5 0 Отговор
    nemcite 6te ima da gi gonjt neznam dali vaob6te 6te yspeqt da napravjt ne6to podobno kato serien avtomobil
  • 6 Кобрата

    1 1 Отговор
    Не е лош обаче старият ми се струва по-хубав...(ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ)

    Коментиран от #7

  • 7 Киро Стоев

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Кобрата":

    Че ти до сега мнението на комшията ли си изказвал

    Коментиран от #8

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 brake point

    3 2 Отговор

    До коментар #2 от "любител":

    През 2015 излиза конкурента.Казва се Honda NSX.
  • 10 brake point

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "любител":

  • 11 S Doichinov

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "триста итридесети":

    Стандартния е 2,7сек. от 0-100.Както се вижда от данните,масата не го затруднява.Ако си гледал "Мега заводи" по Дискавъри,японеца обясни защо е тежък,ръбат и прочие.
  • 12 Илиян Илиев

    3 0 Отговор
    Дизайна е ужасен, но за сметка на това под капака се крие "реактивен" двигател..(ако съдя по инфо-то тук)

    Коментиран от #14

  • 13 Дошo

    3 1 Отговор
    Надявах се да го направят дизелов или поне да му сложат една газова уредба за да може да изпревари BMW 335D до морето и до луната, но уви........Не виждам емотикон, който плаче иначе щях да го сложа

    Коментиран от #15

  • 14 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Илиян Илиев":

    И на мен не ми се е нравил никога "японския" дизайн, но относно технически характеристики и качества...
  • 15 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Дошo":

    Как да го направят като не могат,
    така и не се намери някой да каже какъв му е разхода на "стандартния" със само 220 км/ч ... малко над 40 ли е, .. или много над 50

    Коментиран от #16

  • 16 Нен Нен

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "триста итридесети":

    Предполагам, че при около 200 км/ч няма да гори повече от 10-12 , защото преди време имах удоволствието да карам един 15 годишен бензинов СААБ 9-3 2.0 Турбо и при средна скорост от около 180 ми даваше моментен разход 9

    Коментиран от #17

  • 17 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Нен Нен":

    При средна 180 км/ч - разход 9/100 - ама масло ли?
    По книжка на "стандартния" гтр му дават 9/100 разход и това е при 90 км/ч

    Коментиран от #18

  • 18 Easy ryder

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "триста итридесети":

    Не бъркай колите за БМВ (Бута Масло и Вода) е нормално да гори много и масло и нафта.Понеже нямаш опит с други коли ти е простено незнанието.

    Коментиран от #19

  • 19 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Easy ryder":

    Остави това сега, кажи за драг коефициента на ладата,
    как беше:
    БМВ Е-46 е много по-близо до ладата, отколкото до гтра.

    320д от ехеее 1998г. има 0.28 коеф. гтр-а след десетки години 0.26 и то има съмнения, както се доказа че не може да направи 2.7 до 100, така и този коефициент ще е същата работа, просто не им се занимава на хората да го проверяват,