Феновете на японската "Годзила" с нетърпение очакват появата на новото поколение на модела. Очаква се публичният дебют на новия GT-R да се състои през 2016 година, а сега, в интернет пространството изтекоха още подробности за предстоящия модел. Според тях новата генерация ще разполага с технологии, заимствани от прототипа на марката, който участва в състезанието 24-те часа на Льо Ман.
По-конкретно под капака на автомобила ще бъде поместен 3.8-литров модернизиран двигател с два турбо компресора. Моторът ще е форсиран от 500 до 580 конски сили. Допълнителна мощност ще се доставя от електромотор и от система за рекуперация на кинетичната енергия при спиране. Така сумарната мощност на новия GT-R ще достигне 800 конски сили.
Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за време под 2.7 секунди, а максималната скорост на автомобила ще е 340 км/ч. Според маркетинг шефа на компанията Анди Палмър, електрификацията е наложителна, защото в бъдеще тя ще засегне всички автомобили. Интересно е още, че по силовите агрегати на следващата "Годзила" работят инженерите на Nismo и тези от Williams F1 Team.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Roro
Коментиран от #4
10:56 08.06.2014
2 любител
Коментиран от #9, #10
12:52 08.06.2014
3 Борислав Георгиев
13:16 08.06.2014
4 триста итридесети
До коментар #1 от "Roro":
По-полека със секундите.. че с тая маса е трудно.Само ти не си разбрал че "стандартния" е с около и над 3 сек.
като при това натоварване му се такова м....
Коментиран от #11
13:18 08.06.2014
5 milennn
15:30 08.06.2014
6 Кобрата
Коментиран от #7
16:05 08.06.2014
7 Киро Стоев
До коментар #6 от "Кобрата":
Че ти до сега мнението на комшията ли си изказвалКоментиран от #8
17:06 08.06.2014
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 brake point
До коментар #2 от "любител":
През 2015 излиза конкурента.Казва се Honda NSX.20:48 08.06.2014
10 brake point
До коментар #2 от "любител":
20:51 08.06.2014
11 S Doichinov
До коментар #4 от "триста итридесети":
Стандартния е 2,7сек. от 0-100.Както се вижда от данните,масата не го затруднява.Ако си гледал "Мега заводи" по Дискавъри,японеца обясни защо е тежък,ръбат и прочие.00:57 09.06.2014
12 Илиян Илиев
Коментиран от #14
10:36 09.06.2014
13 Дошo
Коментиран от #15
11:19 09.06.2014
14 Монго
До коментар #12 от "Илиян Илиев":
И на мен не ми се е нравил никога "японския" дизайн, но относно технически характеристики и качества...12:33 09.06.2014
15 триста итридесети
До коментар #13 от "Дошo":
Как да го направят като не могат,така и не се намери някой да каже какъв му е разхода на "стандартния" със само 220 км/ч ... малко над 40 ли е, .. или много над 50
Коментиран от #16
14:10 10.06.2014
16 Нен Нен
До коментар #15 от "триста итридесети":
Предполагам, че при около 200 км/ч няма да гори повече от 10-12 , защото преди време имах удоволствието да карам един 15 годишен бензинов СААБ 9-3 2.0 Турбо и при средна скорост от около 180 ми даваше моментен разход 9Коментиран от #17
15:28 10.06.2014
17 триста итридесети
До коментар #16 от "Нен Нен":
При средна 180 км/ч - разход 9/100 - ама масло ли?По книжка на "стандартния" гтр му дават 9/100 разход и това е при 90 км/ч
Коментиран от #18
16:11 10.06.2014
18 Easy ryder
До коментар #17 от "триста итридесети":
Не бъркай колите за БМВ (Бута Масло и Вода) е нормално да гори много и масло и нафта.Понеже нямаш опит с други коли ти е простено незнанието.Коментиран от #19
20:08 10.06.2014
19 триста итридесети
До коментар #18 от "Easy ryder":
Остави това сега, кажи за драг коефициента на ладата,как беше:
БМВ Е-46 е много по-близо до ладата, отколкото до гтра.
320д от ехеее 1998г. има 0.28 коеф. гтр-а след десетки години 0.26 и то има съмнения, както се доказа че не може да направи 2.7 до 100, така и този коефициент ще е същата работа, просто не им се занимава на хората да го проверяват,
09:15 11.06.2014