Last news in Fakti

13 Юли, 2016 11:12 16 601 16

Жичкаджийско порно: Bentley Bentayga отвътре

  • bentley-
  • bentayga-
  • електрическа инсталация
Жичкаджийско порно: Bentley Bentayga отвътре - 1

Километрични кабели, свързващи неизброими електронни блокове, безчислени датчици и сензори, модули с всевъзможни функции - електрическата инсталация на съвременния автомобил напомня подозрително на централната нервна система на живо същество. В най-луксозните модели на пазара пък тези сложни системи добиват мащабите на истинска вакханалия.

Жичкаджийско порно: Bentley Bentayga отвътре

Първият всъдеход в историята на Bentley не прави изключение. Bentayga разполага с глезотии като система за нощно виждане, проектор на предното стъкло, сензори за слепите зони, информационно-развлекателна уредба с 20 високоговорителя, помощник за паркиране с 12 датчика, шест камери за 360-градусово видеонаблюдение и дори хладилник за шампанско.

Жичкаджийско порно: Bentley Bentayga отвътре

Цялото това оборудване се управлява от 90 електронни модула, окабелени с над 50 кг проводници. Работниците, които монтират електрическата инсталация на Bentayga, не са за завиждане. "Салатата" от жици се окомплектова предварително на специална платформа с размерите на автомобила и изисква железни нерви и силни ръце.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 офффф

    1 0 Отговор
    е това нали го пускахте миналия месец
  • 2 asd

    1 0 Отговор
    моята мечта е в колата да има вградена кафемашина за еспресо

    Коментиран от #5

  • 3 ГА ГА ГА

    1 0 Отговор
    Всички модерни автомобили са така.Разликата е в емблемата на капака и в малко повечето лукс при материалите.Иначе всичко се произвежда от едни и същи фирми.Плащаш повече за марката и имиджа.Вярно е че комфорта е много по добър , но от техническа гледна точка няма големи разлики.Екстрите посочени в статията ги има на всички луксозни джипове.

    Коментиран от #7

  • 4 Дошо

    0 3 Отговор
    Всичко в СОЦваген е порно
  • 5 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "asd":

    Има, предлага се от фиат 500.
    Инак електрониките, кабелите, компютрите, сензорите и датчиците са добавили тегло поне за един човек още във всяка кола, което увеличава разхода, макар и двигателите да са управлявани по-добре.
    Сравнение би било да се направи карбураторен двигател с нови технологии, но да фунционира по стария начин, за да се покаже дали електрониката и кабелаците подобряват или влошават новите коли.
  • 6 брииим

    1 0 Отговор
    Порно, ще стане когато някой ден се наложи нашенските жичкаджии да се оправят с това. Те сега на едно ауди 80 не могат се оправят с жиците, камо ли на това :))) Да компа за диагностика, ще каже къде евентуално е проблема и до там... Единствено на онърите на такива возила остава да стискат палци да не им се развали нещо по жиците, ама като знаем в коя азиатска държава се правят повечето неща едвали, ще са много късметлиите ;)
  • 7 ред

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "ГА ГА ГА":

    Направо изби рибара с това , че технически няма разлика между различните марки. Айде сравни технически едно Субару да кажем с Дачия или GW. Давам за пример Субару , защото те не се славят с много глям комфорт и като цяло са консервативна фирма(което спред мен е доста голям плюс) и нямат много глезотии.

    Коментиран от #12

  • 8 пор сикишар

    1 0 Отговор
    Една статия която разчупва стереотипа . Дано не е нещо крадено като преди време Харизанов беше гледал епизод на Top Gear и после прави реклама на един часовник ;)
  • 9

    0 0 Отговор
    Много начесто взехте да повтаряте статии, изчакайте поне да мине повече време за да ги позабравят хората.
  • 10 Pesho

    1 0 Отговор
    Кои от тия железа са ц.ците?нали било порно
  • 11 Вакханалия

    1 0 Отговор
    Много хубава статия.

    Особено в частта си за това, че в машините често се повтарят идеи придобити от знания за човешката анатомията. Като например блендата на фотоапарата и зеницата на окото. Илюстрациите са много красноречиви.

    Би трябвало да се хвали на показ, а да се критикува на четири очи, но няма как да стане, та една малка вметка. Това не може да се нарече вакханалия в нито едно от значенията на думата дадени в българския тълковен речник:

    1. Празненство в чест на даден езически бог.
    2. Оргия, но в преносен смисъл.
    3. Безразсъдство.

    По-точно би било да се каже например "добиват мащабите на:
    1. Космически кораб.
    2. Ядрена централа.
    3. Ненужно излишество - за по-възрастните читатели.
    4. Overengineering(ненужно сложно проектиране) - за хай-тек поколението. А и най-точното определение за случая.

    С най-добри чувства и пожелания за успех.



  • 12 ГА ГА ГА

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "ред":

    Примера ти е неуместен.При автомобилите има класове.Сравнявай еднакви класове и ще видиш че съм прав.
  • 13 WarInside

    0 0 Отговор
    На 5-тата година всеки божи ден почва да свети по някоя лампа на таблото и България го оправяме като изключим лампата от самото табло !
  • 14 МАЗ

    0 0 Отговор
    Голям праз
  • 15 гаертяверт

    0 0 Отговор
    Ха Жици,. Кви Жици са това е. Едно време какви лади имаше целите в жици. и знайни и незнайни майстори добавят, добавят. Тук лампичка там копче. Зарче виси от огледалото. Кехлибар на скоростния лост. Ех колко хубави беше в социализма
  • 16 Физик

    0 0 Отговор
    В крайна сметка всичко това е безсмислено(за клиента) оскъпяване на автомобила. Когато цялата тази електроника(чрез компютърно проектиране тя е изчислена да се скапе след точно определено време след гаранцията!) направи така че работата за преместването на 1кг. на 1м. разстояние е по-малко от 1J тогава тя би имала някакъв смисъл.