Километрични кабели, свързващи неизброими електронни блокове, безчислени датчици и сензори, модули с всевъзможни функции - електрическата инсталация на съвременния автомобил напомня подозрително на централната нервна система на живо същество. В най-луксозните модели на пазара пък тези сложни системи добиват мащабите на истинска вакханалия.
Първият всъдеход в историята на Bentley не прави изключение. Bentayga разполага с глезотии като система за нощно виждане, проектор на предното стъкло, сензори за слепите зони, информационно-развлекателна уредба с 20 високоговорителя, помощник за паркиране с 12 датчика, шест камери за 360-градусово видеонаблюдение и дори хладилник за шампанско.
Цялото това оборудване се управлява от 90 електронни модула, окабелени с над 50 кг проводници. Работниците, които монтират електрическата инсталация на Bentayga, не са за завиждане. "Салатата" от жици се окомплектова предварително на специална платформа с размерите на автомобила и изисква железни нерви и силни ръце.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 офффф
12:17 13.07.2016
2 asd
Коментиран от #5
13:07 13.07.2016
3 ГА ГА ГА
Коментиран от #7
13:16 13.07.2016
4 Дошо
13:24 13.07.2016
5 Гост
До коментар #2 от "asd":
Има, предлага се от фиат 500.Инак електрониките, кабелите, компютрите, сензорите и датчиците са добавили тегло поне за един човек още във всяка кола, което увеличава разхода, макар и двигателите да са управлявани по-добре.
Сравнение би било да се направи карбураторен двигател с нови технологии, но да фунционира по стария начин, за да се покаже дали електрониката и кабелаците подобряват или влошават новите коли.
14:41 13.07.2016
6 брииим
16:37 13.07.2016
7 ред
До коментар #3 от "ГА ГА ГА":
Направо изби рибара с това , че технически няма разлика между различните марки. Айде сравни технически едно Субару да кажем с Дачия или GW. Давам за пример Субару , защото те не се славят с много глям комфорт и като цяло са консервативна фирма(което спред мен е доста голям плюс) и нямат много глезотии.Коментиран от #12
17:21 13.07.2016
8 пор сикишар
19:25 13.07.2016
9
00:22 14.07.2016
10 Pesho
00:35 14.07.2016
11 Вакханалия
Особено в частта си за това, че в машините често се повтарят идеи придобити от знания за човешката анатомията. Като например блендата на фотоапарата и зеницата на окото. Илюстрациите са много красноречиви.
Би трябвало да се хвали на показ, а да се критикува на четири очи, но няма как да стане, та една малка вметка. Това не може да се нарече вакханалия в нито едно от значенията на думата дадени в българския тълковен речник:
1. Празненство в чест на даден езически бог.
2. Оргия, но в преносен смисъл.
3. Безразсъдство.
По-точно би било да се каже например "добиват мащабите на:
1. Космически кораб.
2. Ядрена централа.
3. Ненужно излишество - за по-възрастните читатели.
4. Overengineering(ненужно сложно проектиране) - за хай-тек поколението. А и най-точното определение за случая.
С най-добри чувства и пожелания за успех.
00:53 14.07.2016
12 ГА ГА ГА
До коментар #7 от "ред":
Примера ти е неуместен.При автомобилите има класове.Сравнявай еднакви класове и ще видиш че съм прав.01:50 14.07.2016
13 WarInside
08:46 14.07.2016
14 МАЗ
11:14 14.07.2016
15 гаертяверт
14:43 14.07.2016
16 Физик
10:04 15.07.2016