Last news in Fakti

6 Февруари, 2024 14:32 1 112 2

Toyota ще се откаже от хартиените брошури

  • toyota-
  • брошури-
  • реклама

За момента мярката ще влезе в сила в Япония

Toyota ще се откаже от хартиените брошури - 1

Toyota обяви значителна промяна в подхода си за предоставяне на информация за автомобилите на клиентите, като слага край на традиционните хартиени брошури в Япония от януари 2025 г. Тази стъпка е част от ангажимента на Toyota за намаляване на въглеродните емисии и насърчаване на инициативи за устойчивост.

Решението за преустановяване на производството на хартиени брошури идва, след като Toyota отчита въздействието върху околната среда, свързано с тяхното производство, транспортиране, съхранение и изхвърляне. Изчислено е, че само за производството на хартиени брошури са необходими около 7000 тона хартия годишно в Япония, което допринася за около 11 000 тона въглеродни емисии годишно. С преминаването към цифрови решения Toyota цели да опази ценните горски ресурси и значително да намали въглеродния си отпечатък.

Вместо хартиени брошури, Toyota ще въведе в японските си дилърски центрове "Интелигентни каталози", включващи таблети с висока разделителна способност, оборудвани с интерактивни цифрови интерфейси. Тези каталози ще предоставят на клиентите изчерпателна информация за автомобила чрез видеоклипове, графики и сравнения между моделите или модификациите. За тези, които предпочитат по-традиционен подход, Toyota ще продължи да предлага PDF версии на брошурите чрез своя уебсайт.

Макар че отказът от хартиени брошури понастоящем се отнася само за дилърствата на Toyota в Япония, подобни стратегии могат да бъдат възприети и на други пазари като част от по-широките усилия на Toyota за декарбонизация. Въпреки че тази промяна може да разочарова някои автомобилни ентусиасти и колекционери, свикнали с хартиените брошури, тя отразява по-широката тенденция към дигитализация в автомобилната индустрия и съответства на предпочитанията на новото поколение купувачи, които все повече разчитат на цифрови платформи за информация и комуникация.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    0 2 Отговор
    За страна, която няма неограничени ресурси, това е не само спасение от прекомерни разходи, но и целенасочена борба за място под слънцето. Просперитетът, растежът и развитието в свят, основан на правила, винаги са възможни само за сметка на другите. Япония достигна границата на експлоатация на чужди ресурси и стана заложник на остър недостиг на собствени ресурси. Всичко стана безумно скъпо, изключително притеснително и непредвидимо. Довчерашните донори на ресурси ги продават на по-дружелюбни и отстъпчиви партньори, отхвърляйки тези, които са твърде взискателни и политически ангажирани.
  • 2 хикс

    2 1 Отговор
    Тойота няма нужда нито от брошури , нито от реклама . Вече е доказана в целия свят .