Last news in Fakti

30 Май, 2015 09:00 12 199 10

Чудовищен Jeep Grand Cherokee SRT от германците Geiger Cars

  • jeep-
  • grand-
  • cherokee-
  • srt-
  • geiger-
  • cars-
  • tuning
Германските тунери Geiger Cars не крият предпочитанията си към американските автомобили. След създаването на коли, като Ford Mustang с над 700 конски сили или Chevrolet Camaro с 620 конски сили под капака е време и за нещо малко по-различно и по-голямо. Това не значи, че ще бъде и по-бавно. Новият Jeep Grand Cherokee SRT е превърнат в стрела способна да унижи коли, като Porsche Cayenne или BMW X5M.

Стандартно това SUV разполага с 6.4 литров HEMI V8 с 475 конски сили, след намесата на тунерите мощността достига предостатъчните 718 конски сили и 776Nm въртящ момент. Тези цифри са достигнати с компресор Whipple и подкрепата на голям интеркулер, което води и до смяната на буталата с такива, които да се справят с налягането създадено от него. Разбира се, за да е всичко наред компютъра е претърпял нови настройки.

Обърнато е внимание и на стабилността и контрола с ново спортно окачване и по-добри стабилизиращи щанги. Джантите са 22 цолови с гуми в размер 305/35. При тегло от 2335 килограма този гигант е способен да вдигне от 0 до 100 за 3.9 секунди, което е впечатляващо. Максималната скорост, която може да достигне е цели 295 км/ч.

 

Подробни технически характеристики за стандартните Jeep Grand Cherokee - ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Spewn1

    0 3 Отговор
    На мен лично не ми харесва нито като визия, нито като изпълнение. И що за недомислица на такъв голям автомобил с почти 800 коня да му сложат толкова малки дискове, при това не винтилирани?! Само като видя, че на вероятните му конкуренти 63 AMG и М5 са почти два пъти по-големи и с всевъзможни дупки и драскотини по тях.
  • 2 кокото

    2 0 Отговор
    дискотеките са фентилирани, колега :)
  • 3 Бай Ставри от село

    4 0 Отговор
    До коментар #1 от "Spewn1":


    Кой ти каза че не са вентилирани? Освен това дисковете са си точно размер - това е 22 инча джанта за това ти се виждат малки.

    http://img.drive.ru/i/0/5565b07695a656a58f0000d1.jpg

    Германците знаят по-добре от тебе как да го направят


    Коментиран от #7

  • 4 Роман Ценов

    2 0 Отговор
    Добър е.
  • 5 Кобрата

    0 0 Отговор
    Джипът е много хубав, хората на Карл Гайгер отново са се постарали.
  • 6 що се излагате бе смешковци

    0 2 Отговор
    str -то е прекрасна машина на моног ниска цена,останалото е европейски мечти,все пак братята хамериканци управляват света,нали така?
  • 7 Spewn1

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Бай Ставри от село":

    Аз мисля, че така трябва да изглеждат спирачните дискове на автомобил с почти 800 коня
    А сега се сещам и че този автомобил е най-зле представилият се на т.н. лосов тест.
  • 8 alexander

    0 0 Отговор
    перфорациите подобряват със сигурност охлаждането на диска, но основната им цел при спортните коли е както и при междините между влаковите релси или дилатационните фуги на мостовете - при нагряване плоскостта на повърхността да се нарушава минимално. За сметка на това перфорациите костват контактна повърхност между накладката и диска. За кола като този СРТ е сигурно че няма да се кара цял ден на писта, съответно перфорациите не са задължителни. Дори без тях, при достатъчно голям Ф диск, достатъчно дебел и при добро обдухване от челния въздух нещата ще са добре. За мен единствено е желателно да имаше малко нарези, че тези 2тона и 700 коня, бързо ще опичат повърхността на накладката.

  • 9 Бай Ставри от село

    0 0 Отговор
    До коментар #7 от "Spewn1":


    Geiger Cars и Brembo май не са твоето мнение професоре

    За нормални коли -

    http://www.brembo.com/en/car/Racing/Street-products/Pages/default.aspx

    За състезателни коли -

    http://www.brembo.com/en/car/Racing/racing-products/Pages/default.aspx


  • 10

    0 0 Отговор
    Някои хора тук не знаят дори какво значи вентилирана дискова спирачка и как изглежда, но иначе драскат тука по автотемите...