Last news in Fakti

22 Май, 2016 14:00 8 101 5

Tesla Modes S ще участва на Пайкс Пийк

  • tesla model s-
  • пайкс пийк

Електрическият седан на Tesla, който показа на света как трябва да изглеждат автомобилие на бъдещето ще се впусне в едно от най-старите и епични автомобилни състезания. Model S P90D успя да пребори редица спортни автомобили в ускорението на 402 метра, но тук състезанието включва 156 завоя.

Автомобилът ще получи подобрения изразяващи се в нови батерии с тегло равняващо се на само 20% от това на нормалните. Една от причините, освен дългото само 20 километра трасе е, че пилотът зад волана на Model S ще бъде Блейк Фулър - създателя на Go Puck - производител на преносими батерии. 

Това не е първото състезание за автомобил на Tesla - преди две години и Roadster се включи в планинското изкачване, което тази година чества своя 100-годишен юбилей. Миналата година победител стана пилотът Рис Милън зад волана на E-Runner EV с време от 9:07:222 превръщайки се в първият пилот спечелил състезанието с изцяло електрически автомобил.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Go Tesla

    2 0 Отговор
    В Pikes Peak гонят рекорди от 81-ва - то не са ралиджийки, RS200, пистови мотори, турбини, чудесии, не знам си кво!
    А ето че 3-тото най-добро време ИЗОБЩО в историята на това катерене е от миналата година и принадлежи на електричка, разработвана година-две...
    Динамиката, въртящият момент и ненормалните обороти на асинхронния променливотоков ел.мотор с векторно управление са неща от друго измерение. Няма смрад, няма експлозии... но и няма настигане : D
    Няма и нужда от смяна на двигател след всяко състезание - имаме 1 ротор с 2 керамични лагера, отделно издържа на претоварване без да се счупи, въздух, масло, антифриз таратанци не го бригат - изобщо милионник!)

    Да споменаваме ли, че много скоро буталният мотор ще издъхне и в спорта под напора на електромагнитната тяга. (вж. TTXGP и Formula-E) или сами се сещате вече :)
    Ще задюдюкате ся, че батериите "падали" (как така падат - нали ги завинтват?!) - еми едно спиране в бокса вместо за зареждане на гориво - за закачане на заредена такава и газ (т.е. ток) до дупка мачкай наред!

  • 2 И това не е всичко

    3 0 Отговор
    И накрая след финиша пилотът на електромобила Рис Милън ги застреля, че на средата на трасето е загубил захранване към задните 2 електромотора и е карал до горе само на предно и с половин мощност!

    https://www.youtube.com/watch?v=nMjsAMlXGBI

    И слава Богу, щото ако изтресе една осмица - закриват пистата хахаа
  • 3 До Go Tesla

    2 0 Отговор
    Година, две, казваш...
    Все едно ел. двигателите и батериите са от година, две...
    Дееева големия специалист...

    Коментиран от #4

  • 4 Айде бегай

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "До Go Tesla":

    ти умньо да не мислиш че използват батерии на 50 години и електромотор от асансьор?
    Мерцедес направиха електрически SLS с уж 750кс за над 400 000 ЕВРО БРОЙКАТА, но се представя като куцо магаре.
  • 5 Льоб държи рекорда

    1 0 Отговор
    Я гледай Льоб какво прави с пежака и тогава си мисли за електрокарите.9 мин правят масово там.С нищо електрокара на тесла не е по различен от масовката.