Last news in Fakti

30 Август, 2014 09:39 19 501 76

Чували ли сте за VW Lamando?

  • volkswagen-
  • lamando
В град Ченду, столицата на провинция Съчуан се състоя премиерата на един Volkswagen, носещ моделното име Lamando. Какво всъщност представлява този седан. Той се явява серийната версия на показаната в Пекин концепция New Midsize Coupe и е направен върху модулната платформа на Golf, позната ни с обозначението MQB.
За Lamando са предвидени само два бензинови агрегата - 1.4 и 2.0 TSI, които работят съвместно със седемстепенната DSG трансмисия на Volkswagen. Автомобилът ще се произвежда в Поднебесната държава от съвместното предприятие Shanghai-Volkswagen, а продажбите и ще стартират в Китай през ноември тази година.
Очакваната цена за седана е 180 000 юана, което се равнява приблизително на $29 000. За разлика от концепцията, Lamando въобще не прилича на купе. Автомобилът е с четири врати, но е относително нисък - 1 420 мм и доста широк - 1 830 мм. Китайците определят модела като конкурент на Mercedes-Benz CLA.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    1 6 Отговор
    A6 с ламарини на VW ! Невероятно,поредната талига !

    Коментиран от #2, #3, #7

  • 2 Мартин

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Кво А6 бе? Не виждаш ли на коя платформа се прави и кой е прототипа му. Това е нещо като купе с четири врати от компактния клас. Чети статиите и после коментирай плс.
  • 3 Autohouse Randm

    1 6 Отговор

    До коментар #1 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    prav si
  • 4 Пламен Бакърджиев

    2 3 Отговор
    Предницата абсолютно прилича на VW Golf TGI .

    Коментиран от #11

  • 5 Монго

    4 3 Отговор
    Едно време седана правен на платформата на голф му казваха..."Венто"
  • 6 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
  • 7 Бай Шиле

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Golf = A 3 , а на индианците може да го продават като аналог на А 6
  • 8 Toko

    3 2 Отговор
    По скоро Jetta
  • 9 bocho

    1 2 Отговор
    Конкурент ама на Рено , Дачия , Опел.....
  • 10 Emre Mustafa

    3 1 Отговор
    "Vilkswagen" , относно това не е Джета и не е А6 с ламарина , но може да е сменен името преди Венто сега Ламандо ?! Но не трябваше тази серия да почне на производство , защото има 2-3 модели, които прилича на това вместо да правят прилични модели да мислят ,за друг тип модел Крос,Хечбек,Товарен :Д
  • 11 Emre Mustafa

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "Пламен Бакърджиев":

    Прилича повече на Новия Пассат
  • 12 Валентин Петров

    0 1 Отговор
  • 13 Владислав Димитров

    2 6 Отговор
    " Китайците определят модела като конкурент на Mercedes-Benz CLA."
    Тука вече китайците малко се изложиха !
  • 14 CarPro

    0 3 Отговор
    Kvi kitaici we Kolata ne e Koi znae Kvo za men si e tva
  • 15 Цела книга много ще те умори!

    3 2 Отговор
    Мисля, че е адекватно сравнението с CLA при положение, че CLA-то си е почти "Рено" с не знам колко по-добра изработка. Въпросът е какво друго можеш да си вземеш за 22 хиляди евро, а не VW made in/for China?
    Нямам 22 хиляди евро и затова не стой пред мен този въпрос.

    Коментиран от #18

  • 16 CarPro

    1 0 Отговор
    E chesno kazano Po hubavo e ot Vazrodenata Vitara No nesam ot vinkelshtrase Za da go hvalq Ina4e aide da go preglatnem Hvalete si go
  • 17 JY Moneau

    2 2 Отговор
    Konkurent na Mercedes.......vse edno da kajem, 4e edin 4ift obuvki ot 40lv ot pazara, sa konkurent na GEOX....moje: i dvata sa 42 nomer, idvata sa s edna i sa6ta forma.....ama samo ot ednite ti miri6at krakata!!!

    Коментиран от #19

  • 18 Autohouse Randm

    1 4 Отговор

    До коментар #15 от "Цела книга много ще те умори!":

    kakvo renault te goni be kolega.aman ot razbirachi
  • 19 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "JY Moneau":

  • 20 tgo

    5 5 Отговор
    Новите Мерцедеси са Рено и са големи боклуци.Мерцедес отдавна не е това,което беше.В доста клипове сравняваха Superb със C класата на Мерцедес и Superb биеше както по качество на материалите в интериора,така и по технически характеристики

    Коментиран от #22, #26, #34

  • 21 Jimak

    0 0 Отговор
    Шанхай Фолксваген произвеждат доста странни модели,които не съм виждал е БГ и Европа. VW Magotan, Santana, Lavida,Cross Lavida, Sagitar...за други не се сещам сега. Но тези са много разпространени из Китай.
  • 22 Autohouse Randm

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "tgo":

    temata ne vijdam da e za Mercedes ama ti dasi kajesh bolkata che Benz e prekaleno skaa marka za teb i ti ostava samo dago opliuesh.
  • 23 dhcp

    5 1 Отговор
    На който му харесва и може да си го позволи, то нека го направи. Говорите за мерцедеси и не знам си още колко други различни марки... отдавна колите не са това което бяха и мерцедес не правят изключение! Караме коли с име, но със занижено качество.
  • 24 Пламен

    2 2 Отговор
    Дойде и времето VW да копират китайски автомобили! Няма нищо общо с CLA, Рено и др. подобни. Целта е да се удари отпор на новата китайско-израелска марка Quros и в частност модела 3. Извадих ви това, има и други в TUBE--то. https://www.youtube.com/watch?v=096C7UQRjPA. Иначе името е ефектно, маркетинга работи! Едно време имаше "открийте седемте разлики" https://www.youtube.com/watch?v=Bngo0oNleYo

    Коментиран от #25

  • 25 Autohouse Randm

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Пламен":

    plamen s daciata da ne spomenava Mercedes
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 ГОТС

    2 3 Отговор
    Христо Тодоров е прав. Колите не са като през 90-те.Сега ако не знаете сме 2014г.Германските коли може и да са биле наи добрите преди 30 години , но сега не са.Дори и кореиските марки са с класа над мерцедес или пък фолксфакен.За мен Лексус и бмв са наи-добрите автомобили в момента
  • 28 ада

    3 0 Отговор
    ами ,че той е като всички останали , не мога да разбера пасат ли е голф ли е какво е
  • 29 Ivailo Ivanov

    1 2 Отговор
    Хубава е
  • 30 Кобрата

    2 1 Отговор
    Колата е много хубава, но не казват дали ще се появи и в Европа
  • 31 mitko mitov

    1 0 Отговор
    според мен тази кола е само за китайския пазар ,щом ще ги правят в техните фабрики.Например Рено клио версията с багажник се среща на нашия и румънския пазар,в западна Европа няма такива.
  • 32 ДОШО ПЕТФЪШКИЕВ

    1 0 Отговор
    Честит имен ден на колегата СИМЕОН ТАСЕВ- днес е 01. 09. 2014 "Симеоновден"
  • 33 Нема Бира

    1 2 Отговор
    "DSG трансмисия на Vilkswagen" леле не спирам да се смея....
  • 34 Дошo

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "tgo":

    Аз не съм фен на Мерцедес ама я кажи кои са били тия, които са изкарали Шкода по-добър автомобил?
  • 35 tgo

    1 1 Отговор
    Дошо,грешката е моя не е Ц класа а Е класа
    https://www.youtube.com/watch?v=yVG_PEAHrLs

    Коментиран от #36

  • 36 мануел апостолов

    2 2 Отговор

    До коментар #35 от "tgo":

    skoda e evtino vw niama kak da e po dobra ot Mercedes.

    Коментиран от #37

  • 37 Ivailo Ivanov

    2 3 Отговор

    До коментар #36 от "мануел апостолов":

    Всички са еднакви , марката вече не е от значение .

    Коментиран от #38

  • 38 мануел апостолов

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Ivailo Ivanov":

    Ne e viarno.sedni v niakoi evtin avtomobil i posle v Mercedes,BMW ili Lexus i shte vidish razlikata.V Skoda se polzvat evtini materiali.

    Коментиран от #41

  • 39

    2 2 Отговор
    VW май няма въображение когато става въпрос за външен вид.

    Коментиран от #40, #42

  • 40 Autohouse Randm

    1 2 Отговор

    До коментар #39 от " ":

    mnogo tochno si go kazal.
  • 41 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "мануел апостолов":

    nemoga da se saglasia a i ne e vajno dali sa evtini ili ne sa evtini materialite

    Коментиран от #44

  • 42 Златин Славчев

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от " ":

    vanshtiat vid e mnogo dobar biznes avtomobil, goliam krasiv nevijdam kakvo ne vi haresva

    Коментиран от #43

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 мануел апостолов

    2 4 Отговор

    До коментар #41 от "Златин Славчев":

    e ako materialite ne sa ot znachenie koe e?nekachestvenite materiali v interiora skarcat i se zahabiavat barzo.vav okachvane i motor tam e oshte po zle rabotata.dnes karah Panda na 25000km na moi poznat i se opulih zdravo.skarca plasmasariata kato v aleko.

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Златин Славчев

    3 3 Отговор

    До коментар #44 от "мануел апостолов":

    moita niama neshto koeto da skarca ili pak da sam smenial osven masloto
  • 46 Златин Славчев

    3 3 Отговор

    До коментар #44 от "мануел апостолов":

    zavisi koi ia ima, priatelcheto ima bmw 3 ka kombi 2006 mn skarca i zadnicata i e mn kleknala ama toi dupki mupki ne spira a az si i pazia i moita niama da skarca

    Коментиран от #47

  • 47 Autohouse Randm

    0 3 Отговор

    До коментар #46 от "Златин Славчев":

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Негрон Джеймс

    2 1 Отговор
    Колеги, целия свят знае, че Мерцедес е царя, а БМВ царицата. Спор няма. Но нека си признаем, че съотношението между цена и качество при VW е може би най-добро. За малко пари получаваш много високо качество.
    Всеки според "джоба" си. Ако имаш ще караш "The best or nothing", ако нямаш ще караш "Wir lieben autos".

    Коментиран от #50

  • 50 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "Негрон Джеймс":

    а ролсроис и богатито и прочие са под мерцедес и бмв ?

    Коментиран от #51, #52, #55

  • 51 Dani

    1 2 Отговор

    До коментар #50 от "Златин Славчев":

    Fiat znaesh li kade e v sravnenie s nemskite i iaponskite grandove.tam dolo pri dacia .

    Коментиран от #53

  • 52 Autohouse Randm

    0 2 Отговор

    До коментар #50 от "Златин Славчев":

    poneje stana iasno che niamash finansova vazmojnost da pritejavash i podarjash Mercedes ili BMW i sega pliuesh.Fiat ima evtina podrajka evtino kasko i razviva do 90km bez problem i tova te kefi xaxa.

    Коментиран от #54

  • 53 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #51 от "Dani":

    glupusti kade sravniavash podobia na koli sas fiat cheti predi da govorish glupusti
  • 54 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Autohouse Randm":

    parvoto az sam imal dosta koli parvata mi kola beshe subaru e12,fiat punto mk2,vw fox,bmw 5 - 2005 i segashnata mi e fiat punto evo 2012,90 km mi stigat no vdiga do 230 no niama kade da se vdigne takava skorost
  • 55 Негрон Джеймс

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Златин Славчев":

    Приятел, аз говоря за коли, а не за екзотики. Такива коли с цени над милион евро, всеки не може да си позволи.

    Коментиран от #56

  • 56 Златин Славчев

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Негрон Джеймс":

    da ti kaja ne cial sviat haresva bmw,no mercedesa e prestije niakoi darjavi

    Коментиран от #57

  • 57 Негрон Джеймс

    2 1 Отговор

    До коментар #56 от "Златин Славчев":

    Да, съгласен съм и с 2-те неща, които каза.
    Аз и аз съм с БМВ, но ако трябва да бъда честен нищо друго освен ускорението не ми харесва. Също и това да изключиш DSC-то е голям кеф. Но стига толкова, не е за форуми останалото, че ще останем без книжки.
    А относно фиатчето ти, братле, вероятно е хубава кола, но на нашите пътища може би ще ти трябва някоя по-корава машина. Казвам така, съдейки по мнението на хората за Фиат, както и направих когато купувах БМВ-то, и моята кошница също не издържа дълго. Не знам вече от марката ли е или от предишния собственик, или пък от настоящия .

    Коментиран от #58

  • 58 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Негрон Джеймс":

    nai goliamata ti greshka e che slushash horata kolkoto sam gi slushal tolkova sam i patil za vsichko ,prednia mi fiat punto beshe 2003 za 6 godini sam smenial vednaj nakladki,vazdushen filtar i 3 pati maslo sas maslen filtar,dvigatelia beshe 1,2-60k.c ,4,5 na sto izvan gracko i 6 gracko benz.

    Коментиран от #59

  • 59 Autohouse Randm

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "Златин Славчев":

    za tia 6 godini si izminal 40000km.xaxa ti samo ia laskash i v garaja ia darjish zada ne harchi benzin i maslo.

    Коментиран от #60

  • 60 Златин Славчев

    1 2 Отговор

    До коментар #59 от "Autohouse Randm":

    posledno ti otgovriam na tapite koentari i spiram ,sintetika slagah na fiata na 30 000 smeniah masloto znachi sam minal 80,90 hiliadi s neia

    Коментиран от #61

  • 61 Autohouse Randm

    1 2 Отговор

    До коментар #60 от "Златин Славчев":

    ako shtesh otgovariai tvoi problem.na 30000km smeniash maslo.toia koito kupi kola ot teb shte e gotov za osnoven remont.az sashto karam samo s palna sintetika no poveche ot 15000km nikoga nego karam.

    Коментиран от #62, #63, #64, #65

  • 62 Златин Славчев

    0 3 Отговор

    До коментар #61 от "Autohouse Randm":

    predi da pishesh glupusti cheti malko vij koi masla izdarjat do 30 000,''Синтетичните масла имат по-дълъг срок на употреба в сравнение с маслата на нефтена основа и се сменят най-малко на 20 000 km. Те имат по-висока цена от минералните масла,но това в значителна степен се компенсира с по-икономичното им използване и с другите предимства, които СМ осигуряват.''

    Коментиран от #66

  • 63 Златин Славчев

    1 3 Отговор

    До коментар #61 от "Autohouse Randm":

    POLYTRON SAE 10W40 - Полусинтетично Моторно Масло - за 25 000 км. ... универсално моторно масло с превъзходни качества, което надхвърля ... интервалите за смяна на маслото могат да се удължат до 30000 км. или повече

    Коментиран от #76

  • 64 Златин Славчев

    0 4 Отговор

    До коментар #61 от "Autohouse Randm":

    Текст към връзката
  • 65 Златин Славчев

    0 4 Отговор

    До коментар #61 от "Autohouse Randm":

    takova maslo polzvam
  • 66 Autohouse Randm

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "Златин Славчев":

    az dosta sam chel i znam za maslata i shte ti kaja che 10W40 dago karash 30000km e koshtunstvo spriamo avtomobila.az karam s 5W40 i ne poveche ot 15000km.ako iskash go karai i 100000km za men e vse taia.fiat e vse pak i vse edno.shteshe da mi e jal za niakoi avtomobil no ne i za mixer

    Коментиран от #67

  • 67 Златин Славчев

    0 3 Отговор

    До коментар #66 от "Autohouse Randm":

    tova si e tvoe mnenie i az sam sas palna sintetika prosto s takava marka maslo sam polu sintetikata mu davat da se smenia na ne po malko ot 20 hil procheti pone statiata

    Коментиран от #68

  • 68 Autohouse Randm

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Златин Славчев":

    po dolo si kazal che karash s 10W40 a sega s palna sintetika,posledno?

    Коментиран от #69

  • 69 Златин Славчев

    0 4 Отговор

    До коментар #68 от "Autohouse Randm":

    po dolu e kopnat citat ot internet kazvam che dori polu sintetikata izkarva nai malko 20000 km ....POLYTRON SAE 10W40 - Полусинтетично Моторно Масло - за 25 000 км. ... универсално моторно масло с превъзходни качества, което надхвърля ... интервалите за смяна на маслото могат да се удължат до 30000 км. или повече

    Коментиран от #70

  • 70 Autohouse Randm

    3 1 Отговор

    До коментар #69 от "Златин Славчев":

    tazi marka e svtovno neizvestna.ne bih ia polzval za avtomobilat si.
  • 71 Autohouse Randm

    3 0 Отговор
    eto tova e masloto Castrol Magnatec 5W-40 C3 е напълно синтетично моторно масло, подходящо за съвременните автомобилни двигатели, включително турбо двигатели, такива с директно впръскване, common rail двигатели, включително и такива, оборудвани с филтър за твърди частици. Интелигентни молекули, които знаят къде да отидат.

    • Анализите на повърхността на смазваните повърхности доказват, че Интелигентните молекули полепват плътно и създават стабилен маслен филм, там където е най-голям риска от износване.

    • Прави постоянен защитен филм точно на местата, където това е най-необходимо, предразположени най-много към износване (например коляновия вал).

    • Измерването на износването в реално време, осъществявано по най-съвременни способи, показва, че Magnatec надвишава многократно нивото на защита спрямо конвенционалните масла в периода на „студения” старт.

    • Интелигентните молекули на Magnatec полепват по металните повърхности на двигателя и осигуряват оптимална работа и допълнително ниво на защита, посредством уникалния маслен филм, който създават от момента, в който стартирате двигателя и след това. По този начин двигателят става устойчив на износване, независимо от условията и начина на шофиране.

    • Castrol Magnatec 5W-40 осигурява уникално стабилно смазване на двигателя и при екстремно ниски температури.

    Вискозитет:

    SAE 5W-40



    Спецификации:

    ACEA A3/B3/B4,C3

    API SM/CF



    Одобрения:

    MB 229.31

    VW 502 00/ 505 00



    Опаковка:

    Туба 1 литър

    Туба 4 л
  • 72 Dani

    3 0 Отговор
    karam sas Sepsa
  • 74 Златин Славчев

    0 3 Отговор
    mnogo razbirash

    Коментиран от #75, #77

  • 75 Autohouse Randm

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "Златин Славчев":

    karash evtina kola sas mente maslo normalno ama nego predlagai na horata s istinski vozila.
  • 76 мануел апостолов

    2 1 Отговор

    До коментар #63 от "Златин Славчев":

    това масло не струва
  • 77 Dani

    1 1 Отговор

    До коментар #74 от "Златин Славчев":

    kakvo proizvodstvo e zehtina?