Last news in Fakti

27 Май, 2015 11:43 19 967 31

Избраха най-красивите автомобили

  • concorso d'eleganza villa d'este-
  • дизайн-
  • автомобили
На живописния бряг на езерото Комо в Италия ежегодно се провежда един конкурс за елегантност на автомобили. Той се нарича Concorso d'Eleganza Villa d'Este и на него всяка година се избират най-красивите автомобили в света. Тази година не бе изключение и в близост до Villa d'Este бяха събрани уникални шедьоври на автомобилната индустрия. Сега ви представяме наградените уникати.

Ferrari Dino 166P/206P (1965)

Победител в номинациите "Състезателни"

1956 Talbot-Lago T14 LS Coupe

Победител в номинациите "Реставрация"

1933 MG Magnette K3

Победител в Mille Miglia 1933-а, победител в номинациите "Единство автомобил, водач и пасажер"

1965 Lamborghini 350 GTS Spider

Най-доброто Lamborghini на мероприятието

1928 Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster

Победител в номинациите "Крал на пътя".

1964 Ferrari 250 Le Mans

Победител в номинациите "Скорост и стил"

1961 Ferrari 250 GT SWB Berlinetta

Победител в номинациите "Буйният жребец срещу тризъбеца"

1954 Fiat 8V Coupe

Победител в номинациите "Най-добър интериор"

1964 Ferrari 500 Superfast

Победител в номинациите "Приемственост на дизайна"

1956 Jaguar XKSS

Победител в номинациите "Мечта за Калифорния" (открити автомобили)


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    0 0 Отговор
    Само Ферарита ве :D

    Коментиран от #3, #15

  • 2 ванката

    0 1 Отговор
    липсва само най добър руски автомобил :)
    в тази номинация

    Коментиран от #6, #7

  • 3 асдфа

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Е пък в Италия какво да награждават - хаудита ли ?
  • 4 Рено Меган

    1 0 Отговор
    Jaguar E-type
    Renault Alpine A110
    Ferrari 280GTO
    Citroen DS
    Mercedes-Benz 300SL Gullwing
    Ford Mustang GT500 1967
    Audi R8
    Lamborghini Aventador
    Porsche 356 Cabriolet
    Mercedes-Benz SLR Stirling Moss

    Коментиран от #18

  • 5

    0 0 Отговор
    Браво много красиви и стилни коли, слабост са ми ретро автомобилите, но съм прекалено беден за да имам и реставрирам такъв.....
  • 6 205GTI

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "ванката ":

    Ще липсва още дълги години!
  • 7 ярослав станчев

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "ванката ":

    Липсват и найвисокотехнологичните японски автомобили.Що така?

    Коментиран от #9, #11

  • 8 Фанети Мазакура

    0 0 Отговор
    Различни категории, но "Крал на пътя" е мечо.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 МАК

    3 0 Отговор
    Красота, написах преди малко, но нещо ми липсва коментара. Предишните автомобили си имаха идентичност, можеше да разпознаеш и марката и модела. Сега всичко е еднакво.
  • 11 некойси

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "ярослав станчев":

    Щото когато тия неща са правени в Хирошима е зеел огромен кратер, и не е бил от гръмнал бойлер :)

    Коментиран от #17

  • 12 Роман (Маверика) Ценов

    1 1 Отговор
    Гледай хората какви коли са правили навремето. Мой приятел от съседния блок има такова старо БМВ от онези като ретро дето са. но нищо не струва. Казвам му човек махни тази щайга но той предпочита евтини коли и все да си ги ремонтира пред блока. Ще му покажа тези на снимките да види истински коли какво значи

    Коментиран от #30

  • 13 Пернишкия хй

    3 0 Отговор
    Най красивата кола е Голф двойка!
  • 14 само селяните карат TOYOTA

    1 0 Отговор
    няма японски духалки все пак
  • 15 Tapjdi

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Кви японки бе батковци, когато Европа са правили тези красоти, ония са рупали ориза и не са знаели какво е кола.
  • 16 Bobi

    2 0 Отговор
    Винаги съм очаквал да видя в такава класация и една ретро легенда , най дълго време продаваната кола (65г), а именно "костенурката" , един шедьовър на Фердинант Порше !! На тази база е и първото Порше 356 , което също е шедьовър !
  • 17 ярослав станчев

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "некойси":

    Сериозно ли???Като гледам така годините,две от колите са правени бая преди,а останалите доста след кратера в Хирошима.По времето,когато тези красавици са въртели километри из "изостанала" Европа японците още са сгъвали "оригами" от оризова хартия и са бучкали "икебана" от глухарчета.

    Коментиран от #19, #20

  • 18 ГОЛФ 2

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Рено Меган":

    Бих дал същата класация.Може да поспорим за 300SL-a дали не е до Е-type но не е съдбовно.Моите поздравления.
  • 19 Ituriel

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    Мислех да не коментирам статията за жалкия "конкурс", на жабарите, къде са си номинирали само собствени коли, плюс 1 английска и 1 немска за цвят, но ти и коментарите по-долу, които намесиха японските автомобили ни в клин, ни в ръкав ме накараха да го направя. Не знам на какво се дължи вашият автомобилен расизъм, но най-вероятно е просто резултат от слаби познания и интереси относно историята на японските автомобилни марки. Но така е най-добре е ганю да си кара 20-30 годишно бмв и да се мисли за мутра вместо да се осведоми, че немците са последната дупка на кавала с изключение на Г класа и С класа на бенц. И така, относно фактите, че японците, нито са сгъвали оригами, нито "бучкали" икебана от глухарчета, а са правили доста сполучливи, надеждни и красиви автомобили:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AA - Години на производство 1936–1943.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_360 - Години на производство 1958–1971

    http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Suzulight - Години на производство 1955-1969

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S500 - Години на производство 1963–1964

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Cosmo - Години на производство (първо поколение) 1967–1972

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S30 - Легендарният първи представител на Z серията - години на производство - 1969–1978.

    Има и много други примери, така, че моля ви престанете с жалките си изказвания, съжалявам, че не можете да се погледнете колко смешни сте от страни с липсата си на познания и тесногръдието си.
  • 20 Ituriel

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "ярослав станчев":

    Мислех да не коментирам статията за жалкия "конкурс", на жабарите, къде са си номинирали само собствени коли, плюс 1 английска и 1 немска за цвят, но ти и коментарите по-долу, които намесиха японските автомобили ни в клин, ни в ръкав ме накараха да го направя. Не знам на какво се дължи вашият автомобилен расизъм, но най-вероятно е просто резултат от слаби познания и интереси относно историята на японските автомобилни марки. Но така е най-добре е ганю да си кара 20-30 годишно бмв и да се мисли за мутра вместо да се осведоми, че немците са последната дупка на кавала с изключение на Г класа и С класа на бенц. И така, относно фактите, че японците, нито са сгъвали оригами, нито "бучкали" икебана от глухарчета, а са правили доста сполучливи, надеждни и красиви автомобили:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_AA - Години на производство 1936–1943.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_360 - Години на производство 1958–1971

    http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Suzulight - Години на производство 1955-1969

    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S500 - Години на производство 1963–1964

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Cosmo - Години на производство (първо поколение) 1967–1972

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S30 - Легендарният първи представител на Z серията - години на производство - 1969–1978.

    Има и много други примери, така, че моля ви престанете с жалките си изказвания, съжалявам, че не можете да се погледнете колко смешни сте от страни с липсата си на познания и тесногръдието си.
  • 21 Ituriel

    0 3 Отговор
    Така, че мисля доказах, че японците правят автомобили от доста дълго време насам, това, че не виждате техни представители по такива снобски и тесногръдски "конкурсчета" не означава, че нямат отговор на съотвените модели от по-горе.
  • 22 Трифонов

    1 1 Отговор
    Ти си този, който се излага... т.нар. "Ituriel". Японците никога не са правили автомобили. Те произвеждат моторни превозни средства, на "изгодна" цена, с изпробвани технологии (демек, разбирай, стари), за да гарантират някаква надеждност на ниска цена. Имиджът си дължат единствено на позициите, извоювани на американския пазар през 80-те и 90-те години на 20 век, когато се конкурират единствено с американските производители, повечето от които се силят да правят премиум коли - огромни, сложни и скъпи. Които, разбира се, се развалят повече от японските. В Европа обаче, по същото време, те не представляват никаква конкуренция на европейските брандове. "Американският" им имидж започва да навлиза в Европа и в България благодарение на добър маркетинг и реклама и не бива да имаш никакви съмнения, че и твоето мнение за японските коли, се дължи именно на тях... а не на реални впечатления от качествата на достатъчно на брой НОВИ немски, италиански, френски, английски, шведски, американски - от една страна, а от друга - японски коли. Тия тъпотии, дето си препратил към тях, от всякаква гл.т., нямат никакво отношение към основните направления на съвременното автомобилостроене - нито в областта на технологиите, нито що се касае до автомобилен дизайн. Твърдението ти, че конкурсът е италиански, също е само отчасти вярно. Създадено е там от италианци и там се провежда, но хората, които участват в комисиите, са от цял свят, при това са експерти в областта на автомобилния дизайн, които с това си вадят хляба. Ти, разбира се, щом настояваш, можеш да продължиш да се излагаш, но трябва и да попрочетеш по нещо в тази насока. Има едно луксозно издание на Лари Едсал "Майстори на автомобилния дизайн", която книга е преведена на български и ако желаеш можеш да я прочетеш, за да разбереш, че японците нямат почти никакъв съществен принос в областта на автомобилния дизайн. Човекът е американец, а знаеш, че на този пазар, японците винаги са продавали най-добре. В същото време обаче, една от най-силните школи в областта на автомобилния дизайн, е именно американската и от дълги години, а и в момента, там се намира най-престижният университет, който предлага специализирано обучение по тази специалност. Почти всички дизайнери, които са в момента звезди и си ги разменят непрекъснато автомобилните компании, са завършили именно него. Включително шефът на Пининфарина, който НЕ Е ЯПОНЕЦ, както прочетох в някакви коментари на някакъв лумпен олигофрен без вкус за коли. Той е американец от азиатски произход, което, както и да го погледнеш, не го прави японец. Даже не е ясно дали някога е ходил в Япония по неслужебен повод. Шефът на дизайна на БМВ, като изключим немците, е с арабски произход, който също е завършил този университет. Шефът на дизайна на Ауди - Да Силва - също. Започнал е работа в Алфа Ромео първоначално и след като звездата му изгрява с Алфа 156, Фолксваген го взимат и правят шеф-дизайн първоначално на Сеат, а към момента е такъв на Ауди. Той прави дизайна на А5 - единственото съществено нещо, откакто е напуснал Алфа. На японската следа, Едсал посвещава едва 2-5% от обема на книгата си, а ако се зачетеш внимателно и в това, което е написал виждаш, че японската следа е започнала да се прокарва едва през последните две, три десетилетия и като цяло приносът й към автомобилния дизайн, може да се окачестви като невпечатляващ. Най-силната школа е италианската, следвана от английската, американската и френската. Е, питам, къде и от кого да се провежда такъв конкурс, с наименование "Concorso d'Eleganza Villa d'Este"??? Колите, към които си препратил, макар да изглеждат чувствително по-добре от повечето японски боклуци, нямат място на този конкурс. Той представя една толкова различна лига, че направо може да се каже, че производителите играят различен спорт. И не препоръчвай на тоя и оня да се ограмотява, защото е болезнено очевидно, че самият ти имаш нужда от ограмотяване!!!

    Коментиран от #23

  • 23 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Трифонов":

    колега, доста неща си изписал - прочетох ги и като цяло си прав. Единствено да вмъкна, че от изброените от колегата по-долу примери за японски автомобили - Nissan N30 (Datsun 240z) си се набива на очи определено-
    Не знам - може и да ми е субективна преценката, но аз лично с голямо удоволствие бих карал и притежавал (ако можех) такъв автомобил.
    Мисълта ми е, че всяка нация с претенции в автомобилостроенето има много или малко точни попадения - въпрос на вкус и личен избор е по-скоро. А за Италия две мнения едва ли може да има въобще.
  • 24 Milner

    0 1 Отговор
    Дизайн добре , ами надеждност и здравина ? В момента Фолксваген толкова неграмотно си правят двигателите , че май , ще е по - добре да си поръчат при Хонда или Тойота . За дизайн същата скучна история . Новия Пасат е нищо повече от пенсионерска щайга с 1.2 мотор :D Японците не ги гледайте , те изобщо са в друга галактика . Какво да гледам колко ми е красива колата , когато постоянно е със светнали лампи по таблото и вечно нещо е за ремонт ( това в пълна сила се отнася за Италианския парк )
  • 25 Москвич 408

    0 0 Отговор
    дЕка вий Москвича ва..........?То ясно че нема японци как да има.
  • 26 АкЛю

    0 0 Отговор
    Отивам да ачкам................
  • 27 Трифонов

    0 0 Отговор
    Ставаше дума за Concorso d'Eleganza Villa d'Este, т.е. конкурс за автомобилен дизайн. Що се касае за надеждността на новите автомобили, не мисля, че под тази тема им е мястото на коментарите в тази връзка. Но... все пак, предвид коментара по-долу. Какво означава "нова кола"? В България е изключително разпространено крайно погрешното схващане за това, че Мерцедес Е 220 CDI на 3 години и на 60 хил. км. по километраж, е "нова" кола. Това е СТАРА, УПОТРЕБЯВАНА КОЛА, с която новопридобиващият я български собственик, просто няма как да извади късмет. Това е кола, която е претърпяла сериозен инцидент, но която поради това, че е на три години, е било рентабилно да бъде поправена и препродадена в България с феноменална печалба в сравнение с цената, на която е била купена от автоджамбазина от Германия. Тя е поправена некачествено (автомеханици, различни от производителя просто не могат да възстановят както трябва пораженията, а понякога това е и невъзможно или нерентабилно). Не е нова и Е класата на четири години, макар да изглежда като такава, защото всъщност не е известно на новия й български собственик, че колата е била такси в Германия и е на над 400 хил.км. Подобно е положението и с Аудита, БМВ-та и всякакъв друг вид премиум автомобили на под 5 години, които се предлагат тук на баснословни цени в перфектен външен вид и на "под 80 хил. км." Българинът трябва да осъзнае, че европеецът и главно немецът, е по-богат от него и има несравнимо по-добър жизнен стандарт, не защото е икономически и финансов полуидиот, като него, а точно обратното. Няма да отиде да даде 45 хил. евро за чисто нова кола и на третата година да я продаде за без пари и без причина. А причината да го направи е проста - или я е скъсал от каране (той или служителите от фирмата, в която колата е била служебна), или я е блъснал порядъчно на третата й година и е наясно, че както и да я правят, няма да я направят както трябва. Тия дето си сменят Мерц-ове и БМВ-та по за 100 хил. евро през 3 години от келешлък, са едва 0,1% от клиентите на тези марки (Дай Боже всекиму)! И така, ето защо в България напоследък непрекъснато се появяват разни измислени "герои", дето да твърдят, че "новите" Аудита, БМВ-та и Мерцедеси едва ли не се разпадат през първата година от закупуването си. Има такива случаи. През първата година от закупуването си обаче... в България... от ултра, мега елитния автосалон "Lux Cars" или нещо от рода... А не през първата година от производството си. Освен това, ако това беше вярно, то напълно житейски нелогично е поведението на хората в целия свят. Те продължават да купуват все повече и повече именно от тези производители. Много е малоумно убедено да вярваш, че човек, който е останал недоволен от продукт, за който е дал един кош пари, който "го е подлудил от ремонти", който го е "оставял непрекъснато насред пътя", заради който "непрекъснато е ходил на работа с метро" и т.н. български градски митове и легенди, лансирани главно от феновете на японските псевдорезачки по отношение на останалите производители на автомобили, ще отиде повторно да си купи кола на същата марка. И като преценявате отговора на този въпрос, не забравяйте, че приказките за "простите селяни и чалгаджии, дето си купуват Мерцедеси и БМВ-та", ги спрягате за нас - българите, пък тези коли са най-харесвани на всеки пазар. Разликата е, че на другите пазари, където хората разбират под "купувам си кола", купувам си НОВА кола, не приказват дивотии от типа на това, че едно чисто ново БМВ било "скапана" кола и се разваляло всеки ден, а една Тойота Аурис с 90 к.с. била връхТА на технологиите и перфекционизма в автомобилостроенето! Каквото и да приказвате, както и да го приказвате, няма как подобни нелепости да бъдат истина. Те са толкова лишени от всякаква логика, колкото и твърдението, че е възможен "безплатен обяд". И, разбира се, погледнете колко различни двигатели предлагат БМВ, Мерцедес и Ауди, добавете към броя им различните им модификации. Защото модификацията може и да се базира на един и същи двигател, но в крайна сметка представлява нещо различно от него. Добавете десетките варианти на моделите, различните варианти на окачвания и трансмисии, екстри от най-различен характер, които могат да удвоят цената на колата. Умножете сега всичко това по броя на моделите им... И сега го сравнете с тези неща при най-успешния японски бранд - Тойота. Всеки модел с три двигателя и един хибрид, който ползва един от посочените три двигателя (бензинов). И така в продължение на минимум три моделни гами... Т.е. от десетилетие. Какво да говорим за т.нар. "премиуми" - Лексъс? IS, който е в класа на 3-та серия, А4 и С класата, се предлага в България с един бензинов двигател, конструиран преди минимум десетилетие и още един, който е в хибридна система. Това е. Вижте вариантите на мотори при 3-ката например. Заключението е много просто - колкото по-малко мотори конструираш, толкова по-малка е опасността да конструираш такъв с фабричен дефект. Затова, чисто статистически, германските производители вероятно имат повече такива случаи. Но това, само по себе си, нищо не означава!!!
  • 28 Драго Чая

    0 0 Отговор
    Трифонов много изписал и почти нищо не казва! Японците са известни 80-те с тоталното управление на качеството. Ако се поинтересувате, през онези години Харли Дейвидсън достига до фалит, защото изделията им се разпадат, тече бензин, шумни са и калпаво сглобени. Не и мотоциклетите на японците обаче!

    Друго интересно - японците почти нямали интересни автомобили като дизайн, единствено около 2,5-3%! Сигурни ли сте?! Ами този Нисан 370Z?! Ами, ГТР?! Ами, Мазда РХ-8?! Инфинити, Мазда 3 или 6, Лексъс?!

    Второто име на японците доскоро бе "качество". Качество, въпреки гниещите ламарини на Мазда. Страхотни мотори от Хонда, които, изненадващо, но стигнаха от косачки за трева и миксерчета, чак до авиацията!

    Признавам, симпатизирам и съм направо маниак на тема БМВ - вкъщи съм ги събрал шест, макар че някои нямат номера. Не мога обаче да отричам качествата и добрите страни при конкурентите.
  • 29 Трифонов

    0 0 Отговор
    Ами, какво да ти кажа, Чай? Що не събираш тогава Мазди?! Нисани?! Ин`фин`та!? Лексъси?! Що си събрал 6 БМВ-та?! Има при това много повече от 6 за събиране. Има, разбира се, много повече от 6х6 Мерцедеси, които си струва да бъдат събирани. За Феррари-та, Мазерати-та, Ягуари, Поршета, Алфи, Ролс-ове и Бентли-та, да не говорим. Има, отделно от това, още вероятно повече от 100 други автомобили на европейски и американски производители, някои от които вече не съществуват, които си струва да бъдат и СА събирани от колекционери по целия свят. За събиране точно, недей да говориш. Има, разбира се, вероятно 5 японски коли, които днес имат някаква колекционерска стойност. Някаква... е обаче тук кодовата дума. Неголяма. Какво за Мазда РХ-8 искаш точно да ми кажеш? Двигателят ли се утвърди, що ли? Японците са по точно този тип непригодни иновации, дето звучат добре само на хартия. И ако наистина си фен на БМВ, не си губи времето да "признаваш" това и онова. А просто се бръкни с доволна сума и си купи една японска кола. Виждам, сочиш Мазда 6. Изобщо не разбирам какво, като стане дума за дизайн, и непрекъснато ми бутат Мазда 6. Това е един скучен и абсолютно лишен от всякаква индивидуалност дизайн. Едни приятни линии и нищо повече. В дизайна точно на тази кола има груби дизайнерски грешки. И за да не съм голословен, направи си следния експеримент. Намери добра снимка на Мазда 6 в профил. След това измери диаметъра на колелото и го нанеси върху височината на колата от земята. Колко пъти се нанася диаметъра върху височината й? Е, не знам колко е точно, не съм го мерил, но е повече от два пъти. А трябва да е максисимум два - от земята до най-високата точка на тавана. Не повече от два пъти. Всеки автомобил, чийто дизайн не отговаря на това правило, е със сбъркани пропорции и затова страничната му линия не стои добре. Не ме питай - в сферата ми на дейност са просто тия неща. Едни приятни линии е тая пуста Мазда 6... и нищо повече. Същото се отнася и за Инфинити. Може би имат "най-приятните" от всички японски коли, линни, но все пак това е абсолютно всичко. Това са просто неща, които японците НЕ РАЗБИРАТ. И затова не могат и да направят. Това е вечният ЛАГ на японското автомобилостроене. Некомпенсируем. Гледах едно интервю на шеф-екипа, подготвил настоящия Лексъс IS. Беше много интересно. "Искахме - започна той - да направим колата колкото се може по-"fun to drive", като БМВ" Разбираш ли, това го казва създателят на IS. След което каза: "Затова първо трябваше да разберем какво означава "fun to drive". И в този момент ме загуби. Те не знаят какво означава това. Ще го установяват. Как мислиш, БМВ дали някога са го обсъждали тоя въпрос? Едва ли. Те просто така си разбират автомобила. И затова им се получава, всеки път. Тествах новия IS и установих, че не са успели да си отговорят на този въпрос. Колата - пипната във всяко отношение, макар определено грозна! Това не е дизайн на съвременен автомобил, а азиатско извращение. Но... колата е качествено изработена - спор няма. Лепена със структурно лепило - супер. Всякакви усуквания на купето са сведени до минимум. Вътре също с качествени пластмаси и приличен кожен салон, макар да не може да се сравнява с кожените салони на Designo например, които ползва Мерцедес, нито се доближава до Individual на БМВ или Poltrona Frau при италианските. Но добра - качествена, естествена кожа. Като ги заоглеждаш нещата, виждаш, че са на ниво. Ала като седнеш, като я подкараш... с тоя спънат 2.5 V6, съчетан с тъпия 6-степенен автоматик, дето го слагат от 10 години навсякъде - майка плаче. Накрая оставаш с усещането, че колата е много по-евтина, отколкото е. Материалите в интериора, заради тъпата архитектура на таблото и вратите, които са... тънки просто, това е, те оставят със същото усещане за нещо по-евтино, отколкото то реално е. И с горчив вкус в устата отиваш в БМВ - ако искаш повече спортивност, или в Мерцедес - ако искаш повече лукс, или в Ауди - ако търсиш добър баланс между двете, или в Мазерати - ако търсиш и ексклузивитет в повече от останалото. Просто не го могат това - да привнесат "премиум" усещане на продукта си. А за Маздата, Нисана... човек, пак казвам, без да се заяждам, щом имаш наблюдения върху БМВ, надявам се върху нови БМВ-та, щото нещата доста са се поизменили през последните 10 години, иди, тествай един Нисан, един Авенсис, една Мазда 6, после сравни 3-та серия на БМВ, за 4-та не говорим - там дизайна така те срутва, че си склонен почти нищо друго да не забележиш, и после ги сравни с IS и с Q50. Казвам ти, ако мнението ти се запази същото... е, да кажем, много ще се изненадам. Три години карах чисто нова японска кола, купена от магазина на 0 км. и прозведена наистина в Япония. Е, няма такъв боклук! Затова, пробвай. Недей да трупаш БМВ-тата и да признаваш тоя и оня. Мръдни встрани... за да внесеш и опит в мнението си. Няма да съжаляваш.
  • 30 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Роман (Маверика) Ценов":

    з.....о аз живея в къща бе
  • 31 Гайджин

    0 0 Отговор
    Трифонов, нещо не разбирам каква е основата на съжденията ти?! Автомобилите за средство за работа, семейни радости и фукане. От тука следва, че производството им е важен фактор за законна печалба. И за да се покрият различните интереси се произвеждат автомобили в различни сектори на финансовите интереси, дизайн и технически достижения. До тук докосваш с твоите мисли елементите на световото автомобило производство.
    Всичко останало е тенденциозни драсканици на човек, който никога не е участвал в производство и незнае какво е това. А да не говориме за автомобило-производството! Нещо не е ясно -само немските коли и нищо друго ! - ха-ха невероятно съждение , н-о-о-о-о не е вярно. Това не е възмогно и нека така да остане! Няма най в света! Нека да направим един експеримент- гледай 3-4 дни новинарски емисии /не български разбира се!/ НА ЧУЖДИ ТВ-канали и обърни внимание какви коли карат хората там /по света/! Нима тези милиони хора са тъпи и прости и не са чули твоя съвет да карат автомобили с Made in Germany-марка? А финансовите възможности? По-евтините автомобили - изделия не са технически не годни!!!!
    Мисля , че не!
    Автомобило.производството и самолето строенето са едни от най-сложните произвоoствени процеси , в които са включени доста сектори от технологичните технически развития на човека - метало-добив и -обработка, електротехника, електроника, ИТ, дизайн, химия и други важни произвоственни сектори! Е, винаги може да се сгреши, но важното е да откриеш грещката и да я отстраниш с цената на всичко! А това фирмите го правят ежедневно! Тези неща не са ти ясни, поне така ми личи от написането от теб!
    Без да се засягаш и да се опитваш да влизаш в някаква полемика с мен на тази тема , защо мога да те уверя че в голяма част от горепосочените производствени сектори съм участвал от години!
    Успех ти желая и кротко -"Hergestellt in Deutschland" не е единственото изделие консумирано в света! Нали?