Last news in Fakti

23 Септември, 2015 11:56 49 486 50

Шварценегер бесен на Volkswagen

  • volkswagen-
  • арнолд шварценегер

Бившият губернатор на Калифорния Арнолд Шварценегер изрази бурно възмущение от екологичните шашми, в които бе обвинен германският концерн Volkswagen. Според Терминатора немците са му създавали проблеми още докато бил на поста и подписал закона за ограничаване на вредните емисии в щата.

"Бесен съм. Спомням си, че когато прокарахме закона за вредните газове, от Volkswagen искаха да ни съдят. Когато по-късно се срещнахме и ги попитах защо не правят електрически коли, те ми разказаха за чистия си дизел, а аз им предложих: "Като е толкова чист, пийнете си от него пред мен!". Естествено, че не го направиха. Надявам се автопроизводителите да разберат ясно посланието. Купувачите искат чисти коли", пише актьорът-политик в профила си във Facebook.

На 27 септември 2006 г. Шварценегер подписа първия щатски закон за ограничаване на парниковите газове, смятан за един от най-строгите в света. Той регулира вредните емисии, които комуналните услуги, рафинериите и производствените предприятия могат да изхвърлят в атмосферата.

Както личи от заглавната снимка обаче, карането на произведено от Volkswagen Bugatti Veyron явно не влиза в конфликт с екологичните лозунги на Терминатора.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 копеле

    1 4 Отговор
    То не е негово бе, само го зяпа

    Коментиран от #3, #6

  • 2 тошибиян

    5 2 Отговор
    бе ко са прай тоя дъртак?има камион унимог има хамър има кви ли не коли и камиони те електри4ески ли са?и не хвърлят изгорели газове

    Коментиран от #8

  • 3 Гого

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "копеле":

    Даа даа
  • 4 АРНОЛД

    4 1 Отговор
    ама кво се ловите за тези коли бе дето ги има по 500 бр. в цял свят и собствениците им ги карат в определени случай ..нали им навъртат по 500км в месеца сигурно .....тук става въпрос за масовките произведени със стотици хиляди и са навсякъде ......така,че що да си не кара бугатито и..........
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Димитър

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "копеле":

    Бугатито е негово, но също кара и Тойота Мирай, която е на водород. По точно водородно-електрическа, защото двигателя на водород зарежда батериите само.
  • 7 Владо

    5 2 Отговор
    Много ми е странно, че американците се интересуват от вредни емисии. Страната, в която V8 се счита за минимум и отказва да подпише ратификация за вредните емисии, гони "по устав" външни производители. Според мен става дума за лобита, влияние, разчистване на пазара от външната конкуренция.... просто в момента дизеловите емисии на VAG се явяват "лостов механизъм". То на Шварци сигурно пурите му изпускат повече твърди частици, той кара производителите нафта да пият.
  • 8 PlimP

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "тошибиян":

    2, бе то и комшията има чисто нов бенц 350 магарета, ама д ати кажа май е доста по чист от 99% от колите в махалата
  • 9 тошибиян

    3 3 Отговор
    да да хамъра и унимога му са по 4исти от дизелов ваген последен модел
  • 10 Дошо

    4 0 Отговор
    ВЕЛИК !
  • 11 РАМБОу

    2 3 Отговор
    ТЕРМИНАТОРСКА МАРИОНЕТКА ОБСЛУЖВАЩА ИНТЕРЕСИТЕ НА ГОЛЕМИТЕ КОНЦЕРНИ !!!! ДРЪН ,ДРЪН ВРЕДНИ ЕМИСИЙ !!! ШВАРЦИИИ КОЛКО ДОЛАРА ПРИБРА ОТ ГОЛЕМИТЕ КОРПОРАЦИЙ ЧЕ ДА ДРЪНКАШ ТАКИВА ГЛУПОСТИ ЗА ФОЛКСВАГЕН ?
  • 12 гост

    3 3 Отговор
    Това става защото ФВ си направиха завод в Канада и бълват Джета и Пасат точно с този двигател. Икономичен е и вероятно привлича все повече купувачи, на фона на морално остарелите американски коли. Техните са със задно, големи и тежки с нискооборотни двигатели, а колите които се опитват да представят като новаторство не са одобрени от купувачите. Изключваме Тесла ест.
    Просто е защита от конкуренцията.

    Коментиран от #25

  • 13 Дошо

    2 2 Отговор
    Както личи от заглавната снимка обаче, карането на произведено от Volkswagen Bugatti Veyron явно не влиза в конфликт с екологичните лозунги на Терминатора.

    Ама глупендери, обект на изследването са нафтовите печки, а СОЦваген все още не са направили дизелово Бугати.
  • 14 star wars

    3 1 Отговор
    Брей и Терминатора включиха в битката срещу Европа. То не са имигранти на талази, то не са икономически "хватки', подслушвания на най-високо ниво, а сега и поединични филмови "геройчета" в схватката. Очаквам преди зимата и Дарт Вейдър да размаха меча над европейското население. Какво толкова им пречи Европа на "светците" зад океана не знам, но и глухите и слепите разбраха за какво иде реч. А Европа, защо продължава да се огъва и мълчи е това не знам !?!??

    Коментиран от #18

  • 15 Stoich

    1 1 Отговор
    Сигурно си въобразявате, че 16 цилинровият двигател на Бугатито го произвеждат и него в Унгария от Икарус, като останалата селскостопанска техника на VW, Audi...
  • 16 arni

    2 0 Отговор
    След като има пари ще си кара Veirona човека не като журналистите на fakti +че с този закон глобално е ограничил емисийте много повече отколкото ако караше prius
  • 17 тошибиян

    2 1 Отговор
    предупредиха сащ ваген да не отварят завод в русия а те отвориха и ударите запо4наха...преди това предупредиха 4е ше фалират франската париба ако оказва помощ на французите да инвестират в русия
  • 18 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "star wars":

    Аз пък не виждам защо една шепа оядени бюрократи от ВАГ трябва да се отъждествяват с Европа и кой ти е казал , че само американците не обичат да ги лъжат , мисля че се отнася напълно и за европейците и самата Меркел поиска пълно разследване . А за Фолксваген , това беше основния им коз за американския пазар , че видиш ли те можели да направят "чист" дизел , който другите не можели , с друго те не могат да привлекат никакви клиенти в Америка . Само че сега се вижда какво могат и ще си платят скъпо за това . А за колегата дето ми пише от ника , колите за които говориш изчезнаха в Америка още края на 70-те години , опресни си малко информацията .
  • 19 гост

    1 0 Отговор
    А за тези които си мислят , че става въпрос за някакви несъществени неща , ако двигателите се вкарат в нормите които Фолксваген сами са декларирали , това значи минимум 30-40% по-ниска мощност и още толкова по-висок разход . Колко от вас ще си купят Фолксваген при истинските показатели. А и "поддръжката" ще се увеличи с двайсетина процента . Цунамито тепърва предстои , когато адвокатите обяснят на клиентите им какви щети са понесли от измамата, а американците са нацията която се съди за щяло и нещяло .
  • 20 Никой

    1 0 Отговор
    Не мога да разбера кой по дяволите купува кола като й гледа емисиите
    И ако не се лъжа Hummer-a и Мерцедеса на Терминатора вървят на биодизел.

    Коментиран от #21

  • 21 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Никой":

    Ами опитай да продадеш в Америка нова кола , която не отговаря на нормите за емисии и ще разбереш . За клиента даже не е нужно да пита , това се подразбира , иначе тя изобщо няма да е в магазина .
  • 22 123

    0 0 Отговор
    Пийни малко ток като си толкова ербап!

    Коментиран от #23

  • 23 124

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Това е Терминатор T-800. Пие ток и пика микровълни. ;)
  • 24 домакин

    2 1 Отговор
    Само ако знаеш какви глупости плещиш?
  • 25 домакин

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    "...на фона на морално остарелите американски коли. Техните са със задно, големи и тежки с нискооборотни двигатели..." Байно, много си далеч от истината и си говориш едно към гьотире. Нито са морално остарели, нито са със задно. За каква конкуренция говориш, като ВАГ имат пазарен дял в САЩ от 3.6%, почти 6 пъти по-малко само от на Дженерал Моторс. Все конспирации са ви в главите. Преди по-малко от година , хванаха Дженерал Моторс,че са знаели за проблеми в ключа за запалване и ги разнищиха с искове за 10 милиарда. Затова че, дай малко по-кротко с тези твърдения. ВАГ имат 20 различни предрпиятия на територията на щатите, не им е само този завод в Канада за който говориш. А относно качеството, познат смени гарнитура на главата на неговта джета, произведена в Мексико, на 40 000 мили.
  • 26 бай Иван

    4 1 Отговор
    Онези с дебелите г.зове се опитват да управляват света!Емисиите ли са най вредното нещо на този свят? Те ни е.а..а м..та с вредни вещества изхвърляни от заводите а тръгнали да оправят колите.
  • 27 star wars

    2 1 Отговор
    Смешно е точно хора, които се опитват да набутвта ГМО-та на целия свят, сондират за шистов газ в "индианските" държави и какво ли още не в този ред на мисли да ни се правят на много "загрижени". Истината е че си става въпрос за икономическа и не само войни и дизела е най-малкия проблем, да не говорим за т.н. желания на клиентите. Много им дреме на американските клиенти за околната среда. Сигурно, ако попитат средния американец кои са основните химически компоненти на въздуха едвали, ще знае ;)
    Германците сгафиха 2 пъти: 1-ят, че са го направили номера със софтуера и 2-я, че си признаха. Американците, ако се бяха сетили за тоя номер и те щяха да го направят, но никога, ама никога нямаше да си признаят.
    Както казах очаквам и Дарт Вейдър да се включи в битката хаха

    Коментиран от #28

  • 28 Анакин

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "star wars":

    От любопитство,това за американците и околната среда и състава на въздуха от лични наблюдения ли го твърдиш или просто ей така, от стереотипи?Защото от личен опит мога да ти кажа, че си в голяма грешка.

    Коментиран от #31

  • 29 Хо от КНР

    2 1 Отговор
    Я да си терминира Вейрона!
  • 30 Мирослав

    0 1 Отговор
    истината е че наистина никой неможе да направи дизел като на фолксваген но тайната не е в ниския разход а в издръжливоста на мотора а относно тия апарати за вредните емисий аз съм абсолютно против тях защото вдигат разхода на гориво и задушават самия двигател а дизела на фолксваген с тези апарати вобще няма да е същия така че молете се да няма промени в двигателите и да им одрежат квитанциите на дебелите американци
  • 31 star wars

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Анакин":

    Еййй оказах се прав, че и Дарт Вейдър, тъй де "Анакин" не пропусна да се свключи в битката, че и на кирилица са го научили да пише. Това е то да си джедай на служба и да служиш на тъмната сила хаха !
    ДА! Те американците се хранят здравословно, пият здравословно, дишат здравословен въздух с две думи, ще живеят с орлите ;)
    Ай стига глупости за това, колко са загрижени за света и всичко живо и неживо около тях и после аз съм бил в грешка ха ха !
  • 32 Стар Българин

    0 0 Отговор
    Бат Арни си има и личен танк, дет си го кара. Сигурно е с "ЕКО" двигател.

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rkbzZakcVrg[/youtube]
  • 33 смърт за дизела

    4 1 Отговор
    Няма по-долно нещо от гнусната нафта особено за бедни държави като нашата. Тия боклуци и като чисто нови са отврат откъм шум, вибрации и смрад, а да не говорим какво се случва след като влязат у нас издухани на само 200-300 хил. Масово се махат филтри за твърди частици и катализатори и тогава долното творение се връща на ниво 60-те години и никой не може да го оспори - по пътищата родни се вижда сиво-черната мъгла на дизеловата мъзга. И това не е само у нас. И бензините ги пипат, но те не отделя канцерогенните сажди, да не говорим, че в повечето случаи съдбата му е газифициране, което го праща на светлинни години от дизеловата помия. Газова печка работи в помещение без кюнец, а като са ви толкова еко нафтовите печки защо не си запалите една у дома, ама без кюнец? Защото след малко всичко ще приключи. Проклета да е Европа заради тая насилствена дизелификация (чрез акцизи, данъчни стимули и кво ли не), която се води от две десетилетия, а някога в Германия 2/3 караха на бензин. Утрепките тръгнаха с медийна манипулация да обясняват колко бил ръста на смрадляците в щатите - по няколкостотин процента и как янките минавали на дизел, защото миналата година им продали 5 щракаталника, а тая 15 и ето ти 300% ръст. Е сега сами си го нач.кахте. Дизел=мизерия, да ви е честита! F.CK VW!
  • 34 ггггг

    4 0 Отговор
    Точно казано за газта,колкото и катализатори да се сложат на бензините и дизелите не могат да докарат ниските вредни емисии на кола на газ без катализатор
  • 35 бай Иван

    2 1 Отговор
    Всички автомобили които се карат на ГАЗ и Метан трябва да ползват преференции от правителството защото са екологично чисти както е навсякъде по света!

    Коментиран от #39

  • 36 аман от газаджии

    0 0 Отговор
    бай ване,и тук си налазил...Абе,като караш на газ,да не мислиш,че си по-екологичен?!Абе ти наясно ли си изобщо с преработката и крайния продукт-газта по газстанциите?И отделянето на вредни емисии от тези автомобили?Ами то арни да беше въвел агу-тата в калифорния.Добре,че си ти,да го сетиш!А мистър Бийн,който неудачно в случая си типосал пък хептен е върл фен на мощните и състезателни коли,ако случайно не знаеш.Предложи и на него агу-моно,фул или квото там щеш.Ако мислиш,че не съм карал на газ,жестоко се лъжеш,може би и повече от теб,освен ако не кажеш,че имаш москвич на газ от 1982г!Плюйте сега!
  • 37 GTA

    0 0 Отговор
    Абе дето пишете тук какво имате против дизела ?
    Това ли ви е най големия проблем на света....
  • 38 Vasik Atanasova

    3 0 Отговор
    А ПЪК КАРА БУГАТИ
    ЕЙ ЧЕ ПРОСТ БИЛ БАТИ АРНИ
  • 39 Владо

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "бай Иван":

    Прав е Бай Иван.
    Но за съжаление цената на горивото в България не се определя по себестойност а на чисто комерсиален принцип. Или поне моя извод е такъв. Като се търси повече, ще му вдигат цената.
    Дори за автомобилите на метан и пропан-бутан е забранен достъпа до закрити паркинги. И никой повече не се интересува от това дали имаш къде да паркираш и т.н. Забранено е и 'тва е!
  • 40 Фолксваген са смотаняци

    0 1 Отговор
    Фолксваген са смотаняци - добре че Германия и дава пари и я поддържа иначе няма да съществува ! Фолксвагена е толкова дървена и неизпипана и нежна кола - додето си тръгнал с нея и нещо се е счупило! Постоянно седят в сервизите ! Като отидеш в сервиз първото нещо което видиш е Фолксваген,Фиат,Форд,Опел и БМВ и тем подобни европейски еднодневки ! А до колкото до дизела...за мен дизела е пълна измишльотина и глупотия ! Защо ли ?! Дизела може да има голям въртящ момент но до там... нека започнем с всичките му минуси - първо дизела е много капризен и чувствителен на качеството на дизела , а особено нашата нафта както е "качествена" ! И също така поради тази причина с качеството на горивото след известно време и пробег се запушват дюзите и тогава става страшно...и особено пък както и от 1999-2000 година почнаха да правят дизелите с турбо двигателите стават още по-чувствителни на горивото ! Няма дизел който да не бръмчи и шуми като трактор и който да не пуши като комин и като му се запуши дюза да не му кажеш амин! Дизела също така и зимата се зори много при палене и когато запали (ако запали ) пуши като комин ! Колкото и нови дизели да измислят дизеловият двигател няма да бъде толкова корав и непретенциозен на гориво и обслужване като бензиновия ! Бензиновият двигател превъзхожда с много дизеловия ! Първо че на бензиновия самата му поддръжка и обслужване са по-евтини и лесни , второ бензина не е чувствителен на некачествено гориво , точно и поради тази причина може и да му се слага и газ и метан ! При дизела самата горивна система е по-сложно устроена и най-общо казано дизела е за хора които живеят в страна с качествено гориво и най-вече ПАРИ , защото като му се развали нещо е до там...нямаш ли пари да го оправиш то се влошава и накрая може да се стигне до по-големи бели ! Така че аз лично съм си привърженик на бензиновия двигател - лесен за обслужване , може да му се слага или газ или метан , не е капризен като дизела и много по-бързо набира и е много по-рязък , също и няма вибрации , шумове , абе дизела е тракторско гориво ! Накратко казано дизела е за хора с пари които имат възможност да го поддържат и да го карат по сервизите , докато бензиновия двигател е за масовия повече потребител ! Най-масов е бензиновия защото е евтин и лесен за обслужване и защото както споменах по-горе може да се сложи газ или метан !

    Коментиран от #44

  • 41 аман от газаджии

    0 0 Отговор
    ей,както казах,мненията са като задниците:)Карай си бензина,ама ти не караш бензин,а газ.И то сигурно може би-само газ...Мисля,че сравненията между газта и дизела са ,мека казано,неуместни.И последно,относно бензиновия двигател-е,сигурно москвича си го разглабял пред блока,ама сега май са други времената.То и сервизите трябва хляб да ядат.То бензиновия двигател не запушва дюзи,ако си на газ въобще!...И сигурно бензиновия двигател набира по-бързо,особено от турбодизела....,ШЪ знайш!!!Е,освен ако не е Ф1!Като искаш толкова газчица,ми то и на дизела може да се сложи бе,пич.Има такава възможност.Ръйш?!
  • 42 rrr

    0 0 Отговор
    много разбирачи тук! определено обадете на VW и им оправете проблема! та автомобилната индустрия е загубила много! толкова инжинери на едно място! не бях виждал!
  • 43 шваба

    0 0 Отговор
    Добре че си ти да се посмеем малко :)
  • 44 шваба

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Фолксваген са смотаняци":

    Добре че си ти да се посмеем малко :)
  • 45 тошибиян

    0 0 Отговор
    докъто има вайпъри и американски хот роди и рат роди и драгстери и други тем подобни извращения който дори ауспух нямат а газовете излизат директно от главата на двигателя да наказват ваген си е 4иста проба манипулация и целенасо4ено
  • 46 беда

    0 0 Отговор
    Тука вярно има много разбирачи на по 18-19 години ...
  • 47 Deo88

    0 0 Отговор
    С тези вредни емисии се повтаряте през ден вече .
    Стига едно и също на всякъде .
    Ако прегледат другите марки автомобили , ще останат ужасно изумени , а какво да кажа що се отнася да автомобилите от другата страна на океана - САЩ ... там да не говорим какви вредни емисии ще имат бензинките над 4.0

    Коментиран от #48

  • 48 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Deo88":

    Вземи прочети първо какво са вредни емисии , че като гледам не знаеш нито една и после раздавай акъл , особено на хората дето се наричат нация на колела и имат най-строгите закони за това . Ти също ще си изумен .
  • 49 Знам Ченезнам

    0 0 Отговор
    Ау, много бесният тр"""о се качва във Вагена си и си кара!!! Е как бре, нали си им бесен? А колко ли вредни газове изхвърля Вейрона? А колко ли са вредните емисии от другите му американски коли(!)?
  • 50 МакситоAMG

    0 0 Отговор
    Diesel