Отидете към основна версия

1 584 11

Китайският клон на Volkswagen ще спасява концерна: пуска 19 нови модела за 20 месеца

  • volkswagen-
  • faw

Volkswagen се оказа в тежка финансова ситуация, но компанията активно търси начини за преодоляване на кризата. За справяне със ситуацията се залага на обновяването на моделната гама и вече има конкретни планове в тази посока. Съвместното предприятие FAW-Volkswagen обяви, че ще представи 19 нови продукта през следващите 20 месеца, предимно нови модели автомобили.

Предстоящите премиери обещават да бъдат мащабни. През март се очаква дебютът на новия Tayron L, един от най-популярните кросоувъри на компанията на пазара. През третото тримесечие на тази година обновеният седан Sagitar L ще бъде пуснат в продажба, запазвайки репутацията си на надежден автомобил от среден клас.

През този период се очаква и представянето на новото Audi A5 и още пет модела на марката Audi. Jetta VS8, нов кросоувър, насочен към младежката аудитория, както и пет други нови продукта под марката Jetta, са добавени към тази серия.

През 2026 година FAW-Volkswagen възнамерява да се съсредоточи върху производството на хибридни автомобили, по-специално plug-in хибриди. Въпреки глобалната тенденция към електрификация обаче, компанията не планира напълно да изостави автомобилите с традиционни двигатели с вътрешно горене. Това решение е насочено към поддържане на конкурентна позиция на различни пазари, където търсенето на ДВГ остава високо.

Освен това FAW-Volkswagen планира да разшири географията на своето присъствие. Сред новите целеви пазари са страните от Близкия изток, Африка и Южна Америка. Това решение е част от дългосрочна стратегия за разнообразяване на източниците на доходи и намиране на нови възможности за растеж в региони, които демонстрират положителна динамика на автомобилния пазар.

Едно от последните издания на компанията беше луксозният Volkswagen Magotan , който подчертава желанието за премиум модели. Magotan се отличава с висококачествени материали, модерни технологии и богато оборудване, което го прави достоен конкурент в сегмента на бизнес класа.

Като цяло тези планове сигнализират за намерението на Volkswagen да се адаптира към предизвикателствата чрез поддържане на баланс между електрификацията и традиционните технологии, както и разширяване на присъствието си на международните пазари.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Свързани новини