ЧЕЗ отваря мобилни приемни за обслужване на клиенти в малките населени места на територията на Западна България. През август те ще работят в градовете Ябланица, Белене, Добринище, Якоруда и Кресна. Това са общински центрове, в които компанията няма клиентски центрове. Проектът е част от усилията на компанията да подобри обслужването на клиентите си, като увеличи местата за предоставяне на услуги, съобщават от дружеството.
“Стремим се да бъдем винаги близо до клиентите си. Благодарение на мобилните приемни ще отговорим на потребностите и проблемите на хората в по-малките населени места, които обслужваме, а те, от своя страна ще научат как да улеснят максимално ежедневието си чрез разнообразието от услуги, които предлагаме“, каза Радослав Димитров, директор “Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
В мобилните приемни клиентите на ЧЕЗ ще могат да правят справки, да получават информация и да задават въпроси. Те ще имат възможност да се възползват от всички безплатни услуги на компанията, сред които са актуализиране на данни, заявяване на електронна фактура, сключване на споразумение за дистанционно обслужване и др.
Във всяко от населените места служителите на ЧЕЗ ще бъдат на разположение на клиентите на компанията в продължение на два или три дни. Инициативата ще продължи и през септември в други населени места, а графикът ще бъде обявен допълнително.
ЯБЛАНИЦА /каса "Изипей" – ул. "Генерал Гурко" №18 / 2 и 3 август 2012 г. 8:00 до 17:00 ч
БЕЛЕНЕ /сградата на Общината/ 7 и 8 август 2012 г. 8:30 до 17:30 ч
ДОБРИНИЩЕ /ул. "Търговска" №2/ 14, 15 и 16 август 2012 г. 8:30 до 17:00 ч
ЯКОРУДА /ул. "Цар Борис" III №110/ 21, 22 и 23 август 2012 г. 8:30 до 16:30 ч
КРЕСНА /ул. „Македония” №184/ 29, 30 и 31 август 2012 г. 8:30 до 17:30 ч