Маркетинговата и финансовата стабилност на Пари Сен Жермен претърпя сериозен удар след напускането на Килиан Мбапе. През последните години клубът бе символ на лукс и амбиции, след като привлече световни звезди като Неймар и Меси, но сега изглежда, че имиджът му е сериозно подкопан.
От 2011 г., когато ПСЖ беше купен от катарските собственици и започна да събира най-големите имена в света на футбола, клубът изживяваше своята златна ера. Днес обаче нещата изглеждат различно. Според данни на "L’Equipe", търговските приходи на клуба отбелязват сериозен спад. Един от основните фактори е напускането на Мбапе, който беше основна част от маркетинговата стратегия на клуба. След оттеглянето му, както и на Неймар и Меси, ПСЖ изпитва трудности в поддържането на високите приходи от продажби на клубни артикули.
Феншопът на клуба, който някога е генерирал по 100 000 евро на ден, сега отчита едва 10 000 евро на ден – десет пъти по-малко. Дори на стадиона, зрителският интерес е намалял, като ПСЖ има с 8000 по-малко зрители на мач от миналия сезон.
Социалните мрежи също не показват добри резултати за клуба. Броят на последователите в Instagram е спаднал с цели 7 милиона, като само от началото на годината са изгубени 200 000 последователи.