PSA Group инвестира в нови технологии за контрол на замърсяването от доста време насам, включително системата за селективна каталитична редукция (SCR), въведена през 2013 година при двигателите BlueHDi, както и при филтъра за твърди частици (GPF), наличен за бензиновите двигатели с директно впръскване PureTech.
Благодарение на тези и още куп нови технологии, сега от Peugeot официално заявиха, че са готови с новите си двигатели PureTech и BlueHDi, които отговарят напълно на строгите изисквания (WLTP) за изхвърляне на NOx, CO и твърди частици.
Новият протокол WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test) ще стане задължителен от утре (1 септември 2018-а) за всички пътнически автомобили, продавани в Европейския съюз. Тестването по WLTP се доближава максимално до реалните условия на шофиране по отношение на разстояние, средна скорост, брой спирания и температура.
Тези тестове извеждат сертифицирани данни за разхода на гориво и емисиите, които са представителни за потребителското ползване и точната конфигурация на автомобила. В допълнение тестовите резултати за емисии на CO, NOx и твърди частици се проверяват в реални условия на пътя.