Що се отнася до пазара на премиум телевизори, то през последните две години корейците от Samsung отстъпиха от позиците си. Конкурентите в лицето най-вече на LG, Sony и компания направиха пробив с новата OLED технология, която беше приета много добре от публиката. От Samsung се опитаха да преборят конкуренцията с QLED технология, но мнозина сметнаха тези телевизори просто като маркетингова уловка. Така от Samsung решиха да се прицелят още по-високо.
В началото на годината те показаха нови технологии, които нарекоха microLED и QD-LED. Корейците демонстрираха тези нови технологии с един огромен 146-инчов телевизор, който не без основание е наречен The Wall. От компанията все още не са обявили официални цени за иновацията си, но специалисти в бранша прогнозират, че цената му няма да е по-ниска $100 000. The Wall, който е направен на основата на microLED технологията е първата крачка на Samsung, с която корейците искат да излязат от LCD ерата и отново да се върнат на върха.