Отидете към основна версия

3 354 1

За споделянето на лични данни в интернет

  • лични данни-
  • интернет
Снимка: Shutterstock

В днешно време потребителите все повече се замислят за това дали са склонни да споделят лична информация. Проучване на IBM във връзка с поверителността на информацията установява, че над 80% от глобалните потребители казват, че през последната година се притесняват все повече за това, как компаниите използват техните лични данни.

За щастие, същото проучване показва, че нараства склонността за споделяне на информация с компании, които са прозрачни в това как се използват данните на потребителя – 81% твърдят, че подкрепят активно компании, които са прозрачни в използването на лични данни и избягват да работят с компании, които не го правят.

В резултат на това, организациите, които вече са спечелили доверието на клиентите, имат голяма вероятност да запазят информацията, която притежават. Според тях, клиентите им не биха искали да бъде унищожена информацията, защото разбират, че има стойност в събирането на данни, което би помогнало на компаниите да доставят нови видове услуги в бъдеще.

От своя страна, лоялните и прозрачни компании отчитат много по-голям успех, тъй като 71% от тези компании използват информацията най-вече за идентифициране на неудовлетвореност на клиентите и да отговарят на нуждите им, в сравнение с 28% от останалите фирми.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 4 гласа.

Свързани новини